Gå til innhold

Hvis du ser naboene ha sex....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.1.2018 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du hvis du ser at naboene dine har sex? Trekker for gardinene så du slipper å se, eller setter deg til med popkorn og nyter synet?

Naboene mine like nedenfor huset mitt har av og til sex på sofaen, en sofa jeg har delvis innsyn til. Jeg må si det er ganske så pirrende og opphissende å sitte å se på de har seg.

Det er forresten naboen jeg ikke har noe spesielt forhold til, hadde kanskje vært litt annerledes hvis jeg hadde kjent de veldig godt.

Hva gjør du?

(Gift mann i min beste alder...)

Anonymkode: bfcce...a5e

Mine naboer er et ungt par. De går ofte rundt nakne i leiligheten, og jeg har også sett henne suge han i sofaen. 
jeg blir fryktelig pirret av å se på. Har mest lyst av alt til å banke på og spørre om de trenger hjelp, men det har jeg ikke turt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får bare håpe det kommer et sexglad par inn da....

Anonymkode: 6b67e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du hvis du ser at naboene dine har sex? Trekker for gardinene så du slipper å se, eller setter deg til med popkorn og nyter synet?

Naboene mine like nedenfor huset mitt har av og til sex på sofaen, en sofa jeg har delvis innsyn til. Jeg må si det er ganske så pirrende og opphissende å sitte å se på de har seg.

Det er forresten naboen jeg ikke har noe spesielt forhold til, hadde kanskje vært litt annerledes hvis jeg hadde kjent de veldig godt.

Hva gjør du?

(Gift mann i min beste alder...)

Anonymkode: bfcce...a5e

Popcorn liker jeg ikke men peanøtter elsker jeg.........hadde nok kikket ja, kanskje til og lurt en hånd ned i trusa og med tuklet litt med clitten også.... forbudt og deilig liksom 🙂 

Anonymkode: 15428...329

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2019 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Hadde dratt foran gardinene og tatt på musikk, kan ikke fordra å høre andre.

Anonymkode: 3f3d5...af2

Hmmmmm...........tør vedde på at bak den anonyme brukeren så skjuler det seg en gråhåret singel gammel jomfru med hengepupper og tørr vagina.....

Anonymkode: 15428...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper aldri jeg får med meg det. Vil ikke høre eller se noe som er så privat og intimt.

Anonymkode: 28485...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Da var det "eventyret" ute, da har flyttet ut, mens de nye har flyttet inn. Ikke sett noe action der enda (med unntak av damen i huset i en svart "bestemor"truse... Men kan jo håpe det blir noe action etterhvert...

Anonymkode: 6b67e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok stilt meg bak gardinen og fulgt med litt... Litt spenning i hverdagen gjør ingenting. Har man sex i et rom med vindu med innsyn, kan man ikke forvente annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok sett meg ned og sett på synlig slik de kunne sett meg. Når jeg onanerer i deres tempo. 

Kvinne 41 

Anonymkode: 57548...371

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett naboene, men jeg så i sommer et vennepar som hadde sex ute i det fri. Han tok henne bakfra. Moro å se, må jeg si, selv om det vel var litt ufint av meg å titte på. Vi var på telttur sammen og jeg fikk tilfeldigvig se dem da jeg var på vei for å gå på do i skogen. Ikke fortalt noen om det.

Anonymkode: 9d449...8da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, de nye naboene har satt opp rullegardin på vinduet (som de trekker ned....) .... Skuffende! Tydeligvis veldig sjenerte... Kan jo fantasere de har masse sexorgier der hver kveld da selvsagt...
 

Skulle tro de har fått beskjed fra de tidlgere eierene om at han der naboen pleier å se på når man har sex i sofaen....

Anonymkode: 6b67e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 2.15, AnonymBruker skrev:

Aldri sett naboene, men jeg så i sommer et vennepar som hadde sex ute i det fri. Han tok henne bakfra. Moro å se, må jeg si, selv om det vel var litt ufint av meg å titte på. Vi var på telttur sammen og jeg fikk tilfeldigvig se dem da jeg var på vei for å gå på do i skogen. Ikke fortalt noen om det.

Anonymkode: 9d449...8da

Blir jo litt som en bilulykke, man vil jo egentlig ikke se på, men umulig å la være.. Jeg hadde gjemt meg for å se på de..

Anonymkode: 6b67e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde stilt meg opp ved vinduet/på balkongen slik at jeg er lett synlig, og bare pekt på dem i påvente at de til slutt fikk øye på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hmmm, skikkelig kjipe disse nye, ikke så mye som et glimt at undertøy engang. Savner de gamle naboene....

Anonymkode: 6b67e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/12/2018 at 11:45 PM, AnonymBruker said:

Hva gjør du hvis du ser at naboene dine har sex? Trekker for gardinene så du slipper å se, eller setter deg til med popkorn og nyter synet?

Naboene mine like nedenfor huset mitt har av og til sex på sofaen, en sofa jeg har delvis innsyn til. Jeg må si det er ganske så pirrende og opphissende å sitte å se på de har seg.

Det er forresten naboen jeg ikke har noe spesielt forhold til, hadde kanskje vært litt annerledes hvis jeg hadde kjent de veldig godt.

Hva gjør du?

(Gift mann i min beste alder...)

Anonymkode: bfcce...a5e

Tenker at de har det bra og fint, og deretter tenker jeg ikke noe mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde nok hatt mye å si hvem naboene var. 

Anonymkode: 631a9...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Tja, jeg må nesten ta det jeg får... Etter lang tids tørke uten noe som helst action i noen av vinduene til naboene var det antydning til litt sexyness i går.

Var ute i hagen med bikkja rett før leggetid, tittet inn på kjøkkenet til en av naboene. Der romsterte fruen i huset rundt iført en sexy stringtruse og bh, Var noen fine 20 sekunder. Kunne ikke akkurat stå å glane der jeg stod godt synlig i hagen. Men ble noen stjålne blikk inn vinduet.

 

Anonymkode: 6b67e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

jeg popper  litt popcorn i mikroen under forspillet, og setter med ned med popcorn og 3d briller i det akten starter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.1.2018 den 23.45):

 

Hva gjør du?

 

Anonymkode: bfcce...a5e

Vasker øynene med klorin....!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg ville sett på, og kost meg, sex er herlig. Jeg ville ikke gjemt meg, det ville vært creepy. Ville forsøkt å være helt vanlig, mange tenner jo av å bli "litt" oppdaget. Den gleden hadde jeg gjerne gitt dem. Ville latet som ingen ting, men holdt øye med dem mens jeg feks klipte hekken, plystrende og glad :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...