Jump to content
Gakkepus

September/oktober skravlebøtter

Recommended Posts

plastfolien
14 timer siden, luremus skrev:

Det har jeg ikke hørt om før, er ikke normalt i min familie eller vennegjeng ihvertfall 😁

Takk for svar :nigo:

2 timer siden, FrkHumle skrev:

Noen gjør det, virker som det har blitt mer vanlig de senere årene, som takk for gavene man får til babyen etter fødselen. Kanskje spesielt for de som ikke skal ha dåp/navnefest? Vi sender ikke ut noe sånt.

Takk for svar! Godt poeng det med at de som ikke har dåp/navnefest sender ut, ikke vits med dobbelt opp. Så da venter vi til dåpen :Nikke:

Fortsetter under...

sullå

Er det bare jeg som fortatt venter på lillen i magen? 6 dager til termin, og ingen tegn på at det nærmer seg. Eller, jeg har av og til kynnere, litt murringer i korsryggen, og stikkinger der nede. Noe skjer jo, men vi får se hvor lang tid dette tar! :)

Mommy26

Da har vi blitt foreldre! Lille jenta kom 05.10 8 dager på overtid. Vi har komt oss hjem nå, og det er bare herlig. 😊

FrkHumle
14 timer siden, Mommy26 skrev:

Da har vi blitt foreldre! Lille jenta kom 05.10 8 dager på overtid. Vi har komt oss hjem nå, og det er bare herlig. 😊

Gratulerer så mye! ❤️ :) Håper alt har gått fint :)

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...