Gå til innhold

September/oktober skravlebøtter


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å slite litt her... De siste to-tre dagene har jeg ikke gjort annet enn å klage. Har følt meg i relativt grei form hittil egentlig, selv med herpa bekken og mye kynnere og trøtthet, men nå bare kom alt annet samtidig. Jeg har blitt så bråtung og stor, magen har plutselig nesten doblet seg føles det som! Og jeg puster og peser som et dampskip! Mannen kan sitte i stua og høre meg puste på soverommet. Pollenallergi har jeg også. Sitter kun inne med air condition, har ikke sjans til å gå ut. Har utrolig nok sovet litt mer de siste dagene, men jeg føler meg ikke mer uthvilt av den grunn. Bare tydeligvis så sliten at søvnen overstiger vondtene :P Hovnet opp i ansiktet igjen har jeg også, sist var i starten av mai, så har jeg vært fin i et par måneder med kun vann i beina, før jeg plutselig samler vann i hele meg igjen nå. Jeg håper bare ikke dette betyr at jeg føder tidlig, siden jeg MÅ holde babyen inne så lenge som mulig pga flyttingen.

Skulle gjerne fått en helg med stedatteren før fødsel også, så hun kunne kost seg i nytt hus med oss alene. Og min datter har jeg kalt hjem fra ferie hos far i dag, slik at hun får hjulpet meg med pakking og husarbeid :ler:

Sorry sutreinnlegg, men synes litt synd på mannen som må kommer med trøstende ord x antall ganger om dagen. Kan ikke få sagt hvor glad jeg er vi har bestilt flyttebyrå for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.7.2018 den 18.52, FrkHumle skrev:

Nå begynner jeg å slite litt her... De siste to-tre dagene har jeg ikke gjort annet enn å klage. Har følt meg i relativt grei form hittil egentlig, selv med herpa bekken og mye kynnere og trøtthet, men nå bare kom alt annet samtidig. Jeg har blitt så bråtung og stor, magen har plutselig nesten doblet seg føles det som! Og jeg puster og peser som et dampskip! Mannen kan sitte i stua og høre meg puste på soverommet. Pollenallergi har jeg også. Sitter kun inne med air condition, har ikke sjans til å gå ut. Har utrolig nok sovet litt mer de siste dagene, men jeg føler meg ikke mer uthvilt av den grunn. Bare tydeligvis så sliten at søvnen overstiger vondtene :P Hovnet opp i ansiktet igjen har jeg også, sist var i starten av mai, så har jeg vært fin i et par måneder med kun vann i beina, før jeg plutselig samler vann i hele meg igjen nå. Jeg håper bare ikke dette betyr at jeg føder tidlig, siden jeg MÅ holde babyen inne så lenge som mulig pga flyttingen.

Skulle gjerne fått en helg med stedatteren før fødsel også, så hun kunne kost seg i nytt hus med oss alene. Og min datter har jeg kalt hjem fra ferie hos far i dag, slik at hun får hjulpet meg med pakking og husarbeid :ler:

Sorry sutreinnlegg, men synes litt synd på mannen som må kommer med trøstende ord x antall ganger om dagen. Kan ikke få sagt hvor glad jeg er vi har bestilt flyttebyrå for å si det sånn!

Uff det høres ikke bra ut. MEN du har lov å klage fordi det er ikke bitten gøy å ha det slik. Og å gå gravid er ikke gøy i det hele tatt i slutten.Jeg vet ikke om det har noe å si mtp tidlig fødsel, men tror det er ganske vanlig å føle seg slik etterhvert. Vet hvertfall om flere venninner som hovnet opp i hele kroppen og ansikt i slutten uten at det påvirket når de fødet. 

Er selv i uke 32 på mandag og føler meg som en hval, sliter med å komme meg ut av sengå selv og å gå 5 min er tungt. Med bekkenløsning, hofter som ikke er helt i ledd og en ubrukelig korsrygg så er alt skikkelig fælt nå..Heldigvis har jeg en mann som blånekter på hvor "feit" jeg er uansett hvor ofte jeg sier det, og tar klagingen greit. Tror ikke det er kjekt for de å se oss slite sånn. Er nok mye verre i hodet vårt enn virkeligheten. Selv om jeg ikke gleder meg til fødselen så GLEDER jeg meg til å kunne gå vanlig igjen, knytte sko selv osv... og et glass med vin! 

Vi flytta for 1 måned siden, følte meg ubrukelig som ikke kunne løfte osv men gikk heller og sorterte, gjorde klart osv og det gikk veldig bra. Flyttebil er gull verdt! Og ikke minst familie som hjelper til, har ikke ord for hvor glad jeg er for familien min og mannen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mommy26 skrev:

Uff det høres ikke bra ut. MEN du har lov å klage fordi det er ikke bitten gøy å ha det slik. Og å gå gravid er ikke gøy i det hele tatt i slutten.Jeg vet ikke om det har noe å si mtp tidlig fødsel, men tror det er ganske vanlig å føle seg slik etterhvert. Vet hvertfall om flere venninner som hovnet opp i hele kroppen og ansikt i slutten uten at det påvirket når de fødet. 

Er selv i uke 32 på mandag og føler meg som en hval, sliter med å komme meg ut av sengå selv og å gå 5 min er tungt. Med bekkenløsning, hofter som ikke er helt i ledd og en ubrukelig korsrygg så er alt skikkelig fælt nå..Heldigvis har jeg en mann som blånekter på hvor "feit" jeg er uansett hvor ofte jeg sier det, og tar klagingen greit. Tror ikke det er kjekt for de å se oss slite sånn. Er nok mye verre i hodet vårt enn virkeligheten. Selv om jeg ikke gleder meg til fødselen så GLEDER jeg meg til å kunne gå vanlig igjen, knytte sko selv osv... og et glass med vin! 

Vi flytta for 1 måned siden, følte meg ubrukelig som ikke kunne løfte osv men gikk heller og sorterte, gjorde klart osv og det gikk veldig bra. Flyttebil er gull verdt! Og ikke minst familie som hjelper til, har ikke ord for hvor glad jeg er for familien min og mannen min. 

Åh, et glass med vin ja, det gleder jeg meg til også! Og ikke minst kunne sove godt igjen når jeg først sover :) 

Her fikk vi overraskende nok overta huset nå i kveld, en uke før planlagt tid! Sendte melding til selgerne og spurte om de ville si fra hvis de ble ferdige en dag eller to før, for da ville vi gjerne ta over så snart som mulig. Så ringte de og var ferdige alt! Så det ble litt bråhektisk. Men håper da at det hjelper på, jeg er 36+2 nå, så har jo vært så redd vi ikke skulle rekke å flytte. Men bare det å strekke meg for å ta mål av vinduer er plagsomt, får kynnere med en gang jeg rører på meg nå. 

Har dere kommet skikkelig i orden alt da? Bekymrer meg litt for alt sånt jeg da, selv om utpakking er tusen ganger mer morsomt enn nedpakking, så er det jo litt tungt når man er så stor og sliten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FrkHumle skrev:

Åh, et glass med vin ja, det gleder jeg meg til også! Og ikke minst kunne sove godt igjen når jeg først sover :) 

Her fikk vi overraskende nok overta huset nå i kveld, en uke før planlagt tid! Sendte melding til selgerne og spurte om de ville si fra hvis de ble ferdige en dag eller to før, for da ville vi gjerne ta over så snart som mulig. Så ringte de og var ferdige alt! Så det ble litt bråhektisk. Men håper da at det hjelper på, jeg er 36+2 nå, så har jo vært så redd vi ikke skulle rekke å flytte. Men bare det å strekke meg for å ta mål av vinduer er plagsomt, får kynnere med en gang jeg rører på meg nå. 

Har dere kommet skikkelig i orden alt da? Bekymrer meg litt for alt sånt jeg da, selv om utpakking er tusen ganger mer morsomt enn nedpakking, så er det jo litt tungt når man er så stor og sliten :P 

Åh ja. Gleder meg til å klare å sove mer enn 3-5 timer, så helt enig. 

Det var jo gode nyheter! En uke før hjelper masse. Huff, kynnere er pyton, men helt vanlig å ha de lenge før. Hos meg begynte de i uke 26. Jeg tror flyttinga går greit for dere, det føles bare 10 ganger verre når dere er oppi det. Virker som du er veldig klar for det, det hjelper mye 😊 og husk, dette minnet mor meg mye på, de rundt oss har ingen problem med å hjelpe ekstra akkurat nå. Kan tenke hvis du er lik meg, så får du dårlig samvittighet for det, men de er bare glade for å hjelpe. 

Vil si 70% er tatt(resten er i kjelleren og der går ikke jeg enda før vi får ny trapp eller babyen er ute) og oppussingen oppe begynner å bli ferdig heldigvis. Nytt Bad, og gangen er nesten ferdig, monster meg skulle absolutt ha det gjort så fort som mulig. Soverommet og walk-in closet er så og si ferdig. Nå gjenstår bare kjøkken, som kommer om 3 uker, og stue men det blir heldigvis litt mindre jobb siden vi skal ikke rive like mye der. Badet tok dobbel så lang tid som jeg trodde 😂 

Skal dere pusse opp noe eller er du så heldig at alt er klart? Her var jeg så glad for at barnerommet var perfekt når vi flytta inn.  Bare husk, det er lov å stue bort en del til du føler det går greit å ta det. Ingen har vondt av litt rot, selv om det er fælt å tenke på(hvertfall for meg) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det julibarn istedenfor septemberbarn. 

Lille R kom til verden 28.juli, 32+5. Ble tatt med akutt ks pga svangerskapsforgiftning hos meg. Hun har hele tiden vært i knallform, og knapt trengt pustehjelp. Men hun er liten, 1566 g og 43 cm lang. 

Med meg går det greit. Det har vært tøffe dager når man blir liggende på overvåking og barsel istedenfor å kunne tilbringe tid med sin nye baby. Er på beina igjen nå, og håper jeg ikke er mange dager unna å kunne flytte inn på nyfødtavdelingen. I tillegg er jo savnet etter jenta mi på 16 måneder og samboer enormt, så det er også tøft. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Marimba skrev:

Her ble det julibarn istedenfor septemberbarn. 

Lille R kom til verden 28.juli, 32+5. Ble tatt med akutt ks pga svangerskapsforgiftning hos meg. Hun har hele tiden vært i knallform, og knapt trengt pustehjelp. Men hun er liten, 1566 g og 43 cm lang. 

Med meg går det greit. Det har vært tøffe dager når man blir liggende på overvåking og barsel istedenfor å kunne tilbringe tid med sin nye baby. Er på beina igjen nå, og håper jeg ikke er mange dager unna å kunne flytte inn på nyfødtavdelingen. I tillegg er jo savnet etter jenta mi på 16 måneder og samboer enormt, så det er også tøft. 

Oi. Vel gratulerer med barnet! Selv om det kanskje ikke ble slik du hadde tenkt deg. Tøff liten jente du har 😊 og virker som om hun har en tøff mamma.

Godt å høre at begge har det bra, og håper at du kommer på nyfødtavdelingen snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Marimba skrev:

Her ble det julibarn istedenfor septemberbarn. 

Lille R kom til verden 28.juli, 32+5. Ble tatt med akutt ks pga svangerskapsforgiftning hos meg. Hun har hele tiden vært i knallform, og knapt trengt pustehjelp. Men hun er liten, 1566 g og 43 cm lang. 

Med meg går det greit. Det har vært tøffe dager når man blir liggende på overvåking og barsel istedenfor å kunne tilbringe tid med sin nye baby. Er på beina igjen nå, og håper jeg ikke er mange dager unna å kunne flytte inn på nyfødtavdelingen. I tillegg er jo savnet etter jenta mi på 16 måneder og samboer enormt, så det er også tøft. 

Oida! Gratulerer så mye med jenta ❤️ Så fint at hun er i god form, selv om det er tidlig og hun er liten. Håper du også kommer deg i form igjen raskt. Kan tro noe av det vanskeligste er å være borte fra resten av familien ja. Håper dere ikke må bli så altfor lenge på sykehuset. 

Fikk dere noe forvarsel på svangerskapsforgiftningen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer! Har dere hørt om bringebærbladkapsler? Hvis ja, har dere tenkt å ta det? Grunnen til at jeg spør, jeg hadde aldri hørt om det før, før noen spurte om det i en termingruppe på facebook :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/1/2018 at 10:42 AM, Marimba said:

Her ble det julibarn istedenfor septemberbarn. 

Lille R kom til verden 28.juli, 32+5. Ble tatt med akutt ks pga svangerskapsforgiftning hos meg. Hun har hele tiden vært i knallform, og knapt trengt pustehjelp. Men hun er liten, 1566 g og 43 cm lang. 

Med meg går det greit. Det har vært tøffe dager når man blir liggende på overvåking og barsel istedenfor å kunne tilbringe tid med sin nye baby. Er på beina igjen nå, og håper jeg ikke er mange dager unna å kunne flytte inn på nyfødtavdelingen. I tillegg er jo savnet etter jenta mi på 16 måneder og samboer enormt, så det er også tøft. 

Gratulerer med jenta! 

13 minutter siden, plastfolien said:

Damer! Har dere hørt om bringebærbladkapsler? Hvis ja, har dere tenkt å ta det? Grunnen til at jeg spør, jeg hadde aldri hørt om det før, før noen spurte om det i en termingruppe på facebook :klo: 

Aldri hørt om! 

 

To måneder igjen til termin her i dag! Er i fin form, liten mage og få plager, mest trøtt egentlig :) Jeg har en uke igjen av ferien, da må jeg prøve å både få rydda litt hjemme og få tilbake en døgnrytme, den er helt på viddene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes. Svigers har allerede begynt å mase om hva vi skal gjøre julaften. Egentlig hadde det vært veldig deilig å bare være oss 3, første jul sammen alene, stille og rolig. Men er det innafor? Ser for meg et par snurte besteforeldre, spesielt svigers, for de hadde visst tenkt seg til oss. Har dere tenkt så langt allerede på hva dere skal gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

Hjelpes. Svigers har allerede begynt å mase om hva vi skal gjøre julaften. Egentlig hadde det vært veldig deilig å bare være oss 3, første jul sammen alene, stille og rolig. Men er det innafor? Ser for meg et par snurte besteforeldre, spesielt svigers, for de hadde visst tenkt seg til oss. Har dere tenkt så langt allerede på hva dere skal gjøre? 

Bor de såpass nærme at dere slipper overnattingsbesøk? For kanskje dere orker besøk akkurat under middagen og gaver, og så kan de dra hjem igjen? Ellers skjønner jeg godt hva dere mener, stille og rolig er egentlig drømmen :ler:

Vi tenkte på det allerede da jeg ble gravid vi :P For vi bor langt unna familie nå, svigermor har dårlig helse og bor i omsorgsbolig, jeg har gedigen familie, og tenåringen ser det som helt uaktuelt å feire noe annet sted enn der alle tanter og onkler er. Det er en time mellom svigermor og min mor, så vår løsning er å ta med svigermor til min familie og kjøre henne hjem på kvelden. Men herregud som jeg heller skulle vært hjemme....! Vi har to og en halv times kjørevei, så kan ikke begynne å dra hjem igjen etter feiringen. Jeg hater å sove borte, selv om det er hos min egen familie, men så er det frøkna på 13 som ser familien litt for sjelden til at jeg tør å gjøre store endringer nå første året. Gruer meg allerede!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten hatt menssmerter i hele dag, tror det er modning som pågår. Så samboeren bare hev seg rundt og har kjørt tre turer med bil til nyhuset nå, med sengene våre :ler: Jeg har hastepakket shampo, håndklær og undertøy, babyutstyret kjørte vi dit tidligere i dag (men måtte gi opp å ordne til, siden jeg fikk så mye vondt). 

Vet ikke om jeg har nevnt det her, men planen er hjemmefødsel (midt oppi flytting ja, godt planlagt :P). Og mandag er jeg 37+0, så fra og med i morgen kveld kan jeg bli hjemme om det starter. Hvis dette skulle være starten på noe, hadde det vært praktisk at vi bodde i riktig hus først ihvertfall! OOOOOOOG så er det badekar der!! Som jeg drømmer om å kunne legge meg i ikveld. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

Hjelpes. Svigers har allerede begynt å mase om hva vi skal gjøre julaften. Egentlig hadde det vært veldig deilig å bare være oss 3, første jul sammen alene, stille og rolig. Men er det innafor? Ser for meg et par snurte besteforeldre, spesielt svigers, for de hadde visst tenkt seg til oss. Har dere tenkt så langt allerede på hva dere skal gjøre? 

Vi får besøk av svigermor, svigermormor og svigersøster rundt jul. Og da snakker vi 1 uke med overnatting. Hjelpes. Men jeg tror nok at det går fint, skulle bare ønske at det ikke var så lenge! Visste ikke hva jeg sa ja til ;) Lurer på om vi kanskje kan være hos min mor, da slipper vi å ha julaften hos oss. Samtidig vet jeg at både svigermor og svigermor fikser alt hvis det trengs, så jeg vet ikke helt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, FrkHumle skrev:

Jeg har forresten hatt menssmerter i hele dag, tror det er modning som pågår. Så samboeren bare hev seg rundt og har kjørt tre turer med bil til nyhuset nå, med sengene våre :ler: Jeg har hastepakket shampo, håndklær og undertøy, babyutstyret kjørte vi dit tidligere i dag (men måtte gi opp å ordne til, siden jeg fikk så mye vondt). 

Vet ikke om jeg har nevnt det her, men planen er hjemmefødsel (midt oppi flytting ja, godt planlagt :P). Og mandag er jeg 37+0, så fra og med i morgen kveld kan jeg bli hjemme om det starter. Hvis dette skulle være starten på noe, hadde det vært praktisk at vi bodde i riktig hus først ihvertfall! OOOOOOOG så er det badekar der!! Som jeg drømmer om å kunne legge meg i ikveld. 

Jøss, så spennende med hjemmefødsel! Jeg vurderer det selv hvis det blir flere barn senere, og hvis denne fødselen går noenlunde greit. Vil gjerne oppleve en fødsel på sykehuset først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2018 den 11.53, FrkHumle skrev:

Oida! Gratulerer så mye med jenta ❤️ Så fint at hun er i god form, selv om det er tidlig og hun er liten. Håper du også kommer deg i form igjen raskt. Kan tro noe av det vanskeligste er å være borte fra resten av familien ja. Håper dere ikke må bli så altfor lenge på sykehuset. 

Fikk dere noe forvarsel på svangerskapsforgiftningen? 

Glemte å svare på denne ;) 

Jeg har slitt med høyt blodtrykk hele tredje trimester og vært inn og ut av obersvasjon føde for å få medisinering. Mandag før fødsel (på lørdag) var jeg hos fastlegen og hadde blodtrykk på 180/110 og +3 på protein, da ble jeg lagt inn på sykehuset med beskjed om at jeg nok ikke kom hjem før ungen var ute. Tilfeldigvis målte de blodprøver av meg på lørdag som viste at jeg hadde mistet godt over halvparten av alle blodplater, og det var da de bestemte seg ganske umiddelbart for keisersnitt. Så den kom litt sånn snikende og selv merket jeg ikke noe særlig til symptomer bortsett fra at jeg var helt sinnsykt sliten. 

1 time siden, plastfolien skrev:

Hjelpes. Svigers har allerede begynt å mase om hva vi skal gjøre julaften. Egentlig hadde det vært veldig deilig å bare være oss 3, første jul sammen alene, stille og rolig. Men er det innafor? Ser for meg et par snurte besteforeldre, spesielt svigers, for de hadde visst tenkt seg til oss. Har dere tenkt så langt allerede på hva dere skal gjøre? 

Vi har gjort det et par juler allerede vi. Synes det er så deilig å slappe av hjemme alene  på julaften og lage egne tradisjoner :nissegutt:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, FrkHumle skrev:

Jeg har forresten hatt menssmerter i hele dag, tror det er modning som pågår. Så samboeren bare hev seg rundt og har kjørt tre turer med bil til nyhuset nå, med sengene våre :ler: Jeg har hastepakket shampo, håndklær og undertøy, babyutstyret kjørte vi dit tidligere i dag (men måtte gi opp å ordne til, siden jeg fikk så mye vondt). 

Vet ikke om jeg har nevnt det her, men planen er hjemmefødsel (midt oppi flytting ja, godt planlagt :P). Og mandag er jeg 37+0, så fra og med i morgen kveld kan jeg bli hjemme om det starter. Hvis dette skulle være starten på noe, hadde det vært praktisk at vi bodde i riktig hus først ihvertfall! OOOOOOOG så er det badekar der!! Som jeg drømmer om å kunne legge meg i ikveld. 

Åååå, så spennende! 

Krysser fingrene for fødsel i nytt hus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, plastfolien skrev:

Hjelpes. Svigers har allerede begynt å mase om hva vi skal gjøre julaften. Egentlig hadde det vært veldig deilig å bare være oss 3, første jul sammen alene, stille og rolig. Men er det innafor? Ser for meg et par snurte besteforeldre, spesielt svigers, for de hadde visst tenkt seg til oss. Har dere tenkt så langt allerede på hva dere skal gjøre? 

Det burde jo være deres valg, men lettere sagt enn gjort. Har de isåfall tilbudt å lage middag osv? Er nok med en baby uten stresset med å lage flott julemiddag og underholde gjester. 

Vi ble enig om annethvert år hos svigers og mine foreldre. Tenkte ikke så langt som barn akkurat da. Men burde vel gå greit å være et par-tre timer også reise hjem? Selv om jeg kan tenke det ikke blir populært hos svigermor 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mommy26 skrev:

Det burde jo være deres valg, men lettere sagt enn gjort. Har de isåfall tilbudt å lage middag osv? Er nok med en baby uten stresset med å lage flott julemiddag og underholde gjester. 

Vi ble enig om annethvert år hos svigers og mine foreldre. Tenkte ikke så langt som barn akkurat da. Men burde vel gå greit å være et par-tre timer også reise hjem? Selv om jeg kan tenke det ikke blir populært hos svigermor 😋

De tilbød seg ingenting, men det tipper jeg de kommer til å gjøre nærmere. Og de bor heldigvis så nærme at de kan dra hjem igjen iløpet av kvelden/natten. Vi har uansett ikke overnattingsmuligheter så det er de nødt til :fnise: Hvis vi skal feire med en av våre foreldrepar, blir det med det andre også. Så derfor tenker vi etter en kjapp diskusjonsrunde i går om at vi kommer til å invitere hans og mine hit til oss. Det blir noe trangt, men da får vi feiret med alle. Jeg tenker alle eller ingen hvertfall, også er det lettere for meg å trekke meg tilbake med baby på eget soverom om det skal være nødvendig. Men, tiden vil vise, ikke alltid så lett å planlegge! Kan jo bli helt annerledes enn hva vi ser for oss.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har vært stille her en stund.. Hvordan går det med dere?

Her er det 5 uker igjen til termin. Har begynt å planlegge hva som skal pakkes i fødebaggen, regner med at jeg begynner å pakke den om ca. 2 uker. Sprinkelsenga kommer iløpet av uken, gleder meg sykt til å gjøre den klar! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 5 uker igjen til termin nå, har så smått begynt å gjøre klar fødebagen nå, synes det er koselig å pusle litt med det i ventetiden. I tillegg har jeg en magefølelse på at han kommer til å komme før termin, så jeg tenker det er greit å ha bagen klar. Jeg hadde menssmerter som satt nederst i magen og korsryggen som kom med jevne mellomrom tidligere i dag, men de har gått over nå. Lurer på om det kanskje er modning på gang? Spennende tid fremover! :) Har vært plaget endel av nedpress, mensmurringer og stikkinger de siste 10 dagene, føler meg veldig tung og sliten så jeg forsøke å hvile så mye som mulig på dagtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...