Gå til innhold

September/oktober skravlebøtter

Gakkepus

Anbefalte innlegg

Litt off topic mtp vogn o.l men var på standard 12 ukers kontroll idag med alt der innebærer. Slik jeg forstod sykepleieren skulle det ikke være UL idag men det fikk jeg! Fikk se det lille knøttet godt, lå og vinka med en gang kameraet kom på hehe. Veldig veldig stas! 😍😍 gleder meg til å vise bildet når mannen min kommer hjem 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fruktfest
4 minutter siden, Mommy26 skrev:

Litt off topic mtp vogn o.l men var på standard 12 ukers kontroll idag med alt der innebærer. Slik jeg forstod sykepleieren skulle det ikke være UL idag men det fikk jeg! Fikk se det lille knøttet godt, lå og vinka med en gang kameraet kom på hehe. Veldig veldig stas! 😍😍 gleder meg til å vise bildet når mannen min kommer hjem 

Åå så koselig😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, SmileyLovise said:

Har Emmaljunga Super Nitro (2017) til datteren min som er 1,5 og er så fornøyd med den at vi kommer til å bruke den til babyen og. Husker at vogn var en av de aller morsomste tingene å få i hus😍

Må nok skaffe oss søskenvogn da. Mini begynner i barnehagen i august, jeg har ikke lappen og det tar cirka 20 min å gå. Kikket på Donkey 2, men 17000(!!) for en vogn som skal brukes i maks et år synes vi ble litt drøyt, så kanskje like greit å kjøpe brukt. Det er ikke like moro da. Ny vogn for meg uten lappen er sikkert som ny bil for de med🙊

- - -

Har dere handlet inn noe til babyen enda?😄 Usikker på om jeg har spurt tidligere, hehe. 

Jeg har ikke handlet noe inn enda bortsett fra barnevogna :fnise: men jeg titter stading innom forskjellige nettsider. Det hadde vært gøy å handle litt inn, men så tenker jeg på at det er jo så lenge til lille er her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Mommy26 said:

Så gøy! :) Det er veldig stas med UL bilder! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SmileyLovise skrev:

Åå så koselig😍😍

Jaaaa 😁😁 ble plutselig litt mer virkelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gakkepus skrev:

Så gøy! :) Det er veldig stas med UL bilder! 

Ja veldig! 😊 var et stort smil på mannen min når han kom hjem, kjekk overraskelse  😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fruktfest
4 minutter siden, plastfolien skrev:

Når har dere OUL? :nigo: jeg har første uka i mai, gleeeeder meg!!

Iih, spennende! Er så moro å ha ting å telle ned til!

Har OUL om 23 dager (13. April)😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, plastfolien skrev:

9 april:laugh: gleder oss Max. Med jordmortime den 3 april 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, plastfolien skrev:

Ååå, jeg har ikke fått tid ennå! Og skal ikke til legen før etter påske, så det drøyer nok en stund før jeg får innkalling... Satser på at det blir i mai, i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fruktfest
1 minutt siden, Meley skrev:

Da var barnevogna bestilt 😁😊 både skummelt og spennende på samme tid. 

Så moro! Hvilken vogn?😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SmileyLovise skrev:

Så moro! Hvilken vogn?😄

Emmaljunga Edge Duo 😊 i fargen Limited Black. Kun to av den her i byen. Sku jo vente til etter OUL, men så bare sto drømmevogna der 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
52 minutter siden, Meley skrev:

Emmaljunga Edge Duo 😊 i fargen Limited Black. Kun to av den her i byen. Sku jo vente til etter OUL, men så bare sto drømmevogna der 😀 

😍😍 Haha, ja, vogn må man jo ha uansett, så når man finner den man liker og har mulighet til å kjøpe den der og da, så hvorfor ikke🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, SmileyLovise skrev:

😍😍 Haha, ja, vogn må man jo ha uansett, så når man finner den man liker og har mulighet til å kjøpe den der og da, så hvorfor ikke🙊 

Så sant 😀 vi bare begge forelska oss helt og holdent i den. Og J syntes også det er ganske artig med bare 2 av den her i byen 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange med astma her inne? Som hadde det før graviditeten. Selv har jeg ganske kraftig astma og opplever en forverring nå i graviditeten. Fikk hastetime hos legen i morgen, føles bra å bli tatt på alvor og få sjekket det opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gakkepus skrev:

Både astma og allergi. 

Samme som meg. Merker du noe forskjell fra før du ble gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...