Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 23.6.2018 den 20.00, Verdande skrev:

Åh, så bra du fikk sjekket at alt er ok! 

Så spennende med OUL snart! :hoppe: 

Koselig med et besøk av deg her inne Verdande, selv om jeg godt forstår at du ikke er like aktiv lenger. Det føler jeg generelt ikke at dagbøkene er heller egentlig! Tror kanskje termingrupper på face tar over endel? 

 

---

Dagene surrer og går. Hadde besøk av mamma i helgen, det var fantastisk koselig! L var i superhumør og vi har hatt det helt topp. Det er alltid trist når hun reiser igjen da, noen ganger er det bare pyton at familien bor så langt borte. Særlig mamma. Men allerede på lørdag kommer pappa og stemoren min, og de skal være hos oss en hel uke! Jeg gleder meg så mye! Jeg og mannen har litt mer jobbing igjen å unnagjøre før vi kan ta ferie, og barnehagen stenger hele juli, så da passet det veldig godt. Det blir utrolig deilig - slippe å slepe ungen ut av døren på morgenen for å levere i barnehage, bare vite at hun er trygt plassert hjemme hos besteforeldrene. Jeg og mannen skal til og med ut og spise for første gang siden 5. mars 2016 - den kvelden vi ble bedt om å gå ut og finne noe å spise mens vi ventet på at det skulle bli tid til å ta oss imot på føden for igangsetting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Må gi lyd her inne så lenge jeg henger med! :)

Termingrupper, snapgrupper og lignende er nok på vei til å ta over for en del, også med tanke på gjenkjennelse og sånt, kanskje? :vetikke:

ÅÅh, så koselig! Dere har virkelig fortjent en tur ut! :rodmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/21/2018 at 2:41 PM, lille_frosk said:

Ja, ikke sant! :nigo:

Du har tydeligvis en magefølelse i bedre stand enn min da! :fnise: Jeg har nemlig en jente fra før, selv om jeg var TOTALT overbevist om at det kom til å bli gutt. Men jeg kjenner igjen følelsen av å forvente det man har fra før! På ett vis kan jeg liksom ikke se for meg noe annet enn at jeg skal få jente heller ... Det er jo jentemamma jeg er!

Ja det er noe med det! Jeg er i tillegg helt håpløs på "jenteting", så var kanskje litt lettet over å få en gutt. ;) Vi tilpasser oss vel det vi får uansett. 😛

Skjønner deg godt med å bo langt unna familie ja. Jeg og mannen har vært bare oss to og mini helt til jeg fikk lurt mamma til å flytte inn i naboblokka (fra utlandet), så nå er det hakket bedre. Det fine er at når man møtes så er det jo utrooooolig koselig da. :) Kos dere på date!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.6.2018 den 21.14, Verdande skrev:

Må gi lyd her inne så lenge jeg henger med! :)

Termingrupper, snapgrupper og lignende er nok på vei til å ta over for en del, også med tanke på gjenkjennelse og sånt, kanskje? :vetikke:

ÅÅh, så koselig! Dere har virkelig fortjent en tur ut! :rodmer:

 

Helt sikkert. Selv om jeg må si at jeg aldri ville skrevet på samme måte i en termingruppe på Facebook, med fullt navn og bilde, som jeg gjør her! Elsker at man kan skrive om alt man tenker på uten at man er direkte gjenkjennelig. 

På 27.6.2018 den 8.48, Sirinna skrev:

Har OUL en dag etter deg og er da 20+2. Her skal jeg følge med videre. 

:strix:

Hurra! Nedtelling til fredag for din del da?

På 27.6.2018 den 17.56, Leviora skrev:

Kos dere masse på middagsdate! Så vel fortjent!

Helt enig du! :nigo:

På 28.6.2018 den 13.24, Puffin skrev:

Ja det er noe med det! Jeg er i tillegg helt håpløs på "jenteting", så var kanskje litt lettet over å få en gutt. ;) Vi tilpasser oss vel det vi får uansett. 😛

Skjønner deg godt med å bo langt unna familie ja. Jeg og mannen har vært bare oss to og mini helt til jeg fikk lurt mamma til å flytte inn i naboblokka (fra utlandet), så nå er det hakket bedre. Det fine er at når man møtes så er det jo utrooooolig koselig da. :) Kos dere på date!

Ja, tror du ikke vi gjør det? Og uansett er det jo ofte strengt tatt større forskjeller innad i kjønnene enn mellom kjønnene. Vi skal være glade og takknemlige om vi får et velskapt friskt barn (helst uten kolikk) tenker jeg. 

Høres helt knall ut å ha moren din i naboblokken! Veldig trygghet i forhold til mini når dere skal ha nestemann tenker jeg?

På 29.6.2018 den 12.57, kaffemor skrev:

Ååh nyt daten :hjerte: Virkelig fortjent! 

Jeg gleder meg! :hjertesmil:

 

Ja, denne uken handler liksom om å glede seg og telle ned. OUL på torsdag, herlighet så spent jeg er! Mest på om alt er greit, jeg er litt nervøs for den biten. Men også på kjønn. Hvem gjemmer seg i magen denne gangen mon tro? Og på fredag er det siste arbeidsdag før ferien, og middagsdate på kvelden. Må bare gjennom mandag-tirsdag-onsdag først da... Heldigvis har vi besøk av familien min denne uken, pappa og stemor, som passer L på dagtid mens vi er på jobb. Deilig å slippe å stresse oss avgårde til barnehagen!

Men ja, en liten tippeliste før torsdag må vi vel ha?

Jeg: :babygutt:

Mannen: :babyjente:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en jente :babyjente:

Såå spennende med OUL! Men kjenner igjen nervøsiteten, jeg var skjelven og kvalm, og nesten på gråten. Heldigvis forsvant nervøsiteten så fort lille kom opp på skjermen 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verdande
10 timer siden, lille_frosk skrev:

Helt sikkert. Selv om jeg må si at jeg aldri ville skrevet på samme måte i en termingruppe på Facebook, med fullt navn og bilde, som jeg gjør her! Elsker at man kan skrive om alt man tenker på uten at man er direkte gjenkjennelig. 

Det er noe med det, absolutt! De taper på å ikke finne dagbøkene her :rodmer:

Gleder meg sååå til å reise til din kant av landet snart - blir ikke bedre sommerferie enn det! :sol:

 

Tipper GUTT :nigo:  Fordi lillebror + storesøster er kos :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Nettopp flytta inn i nabolaget og tar meg en runde for å bli litt kjent med mine nye naboer :nigo:  Kan jo ikke komme tomhendt, så tok med meg en eske med IFA jeg :lur: 

 

IFA-Original-600x600.jpg.6d996a6cb69c49ab076bcf5a17c8f855.jpg

Ellers: Gratulerer med graviditeten og lykke til på ultralyd! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...