Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Elsker å fryse ting i aluminiumsformer som bare kan settes i ovnen, og vips er det middag! 

Fiskegrateng, pølsegrateng og lasagne for eksempel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du jobber litt mindre. Du trenger ikke svare, men er det svangerskapspenger pga det som skjedde sist? Jeg er 40% sykmeldt, og kjenner at det trengs.  

Angående jobb så tror jeg du bør gi beskjed om at 60% arbeidskapasitet må bety mindre å gjøre. Spør sjefen hva du ikke skal gjøre? 

Oi, du er i gang med baking :o. Jeg har liksom ikke tenkt på sånt enda, og kjenner jeg meg rett er det vel tvilsomt om det blir noe av senere og 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 dager til termin! Jeg liker fine, runde tall :nigo:  (og selv om du kanskje egentlig er lengre på vei, så har det vært 100 dager en eller annen gang!)

Syns at august har gått fort jeg. Hele svangerskapet bare suser av sted. Ikke det samme å være gravid med #2 som med #1. Da kunne man jo slappe av på sofaen etter jobb, hvis jeg prøver det samme nå får jeg en rompe i ansiktet etter et millisekund :P

Det høres helt nydelig ut å ha to dager hjemme for seg selv. Er det noe jeg savner så er det å være alene hjemme, for det skjer jo bare vert jubelår virker det som. Lurer også på om du fikk svangerskapspenger med bakgrunn i sist svangerskap? Fastlegen min har prøvd å prakke på meg sykemelding hver eneste kontroll, jeg har sagt nei hittil, men egentlig vil jeg jo si ja, men det var dette "flink pike syndromet" da :sjenert: Bare tull egentlig! :pisk:

Takknemlig for bake-og-lage-tips jeg og! Hadde store planer sist gang, det var opp som en løve ned som en skinnfell...men det er lov å reise seg og håpe at denne gangen blir annerledes? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, blomst12 skrev:

26 uker! Her går det unna:) 

Så bra du tar hensyn til kroppen og har litt mindre jobb! Det er en fulltidsjobb å bære frem et barn, og man vil jo gjerne prioritere den i de få mnd av livet :)

Og ja,august,den har jo vært såå lang! Helt utrolig. Haha gøy at du påpekte det for har tenkt det samme i det siste. Kan jo og ha noe med at jeg har termin på siste dag denne mnd og da, hvem vet :)

Ha en fin dag!:)

Ja, nå begynner det å bli litt av disse ukene! Jeg syntes det gikk så fort frem til rundt uke 18 denne gangen, men derfra og til nå har det tatt litt tid. Skjønner i alle fall at du synes august har sneglet seg avgårde da ... Men jeg mener jeg tippet 1/9? Jeg holder meg til den jeg altså!

Ha en fin dag du og :)

2 timer siden, Aryamili skrev:

August har vært en syyyykt treg måned, helt enig!

Jeg jobber fremdeles 100 %, men har en jobb der jeg styrer mye selv. Kjenner likevel at noen uker går kun til jobb, og når jeg kommer hjem orker jeg knapt noen ting. Det er veldig kjedelig 😕 Er så lett for å bare bli liggende på sofaen evt. sovne, og jeg kjenner i hvert fall på at jeg burde beveget meg mer! Sliter littegrann med bekken og, men ikke nok til at jeg føler det er grunn for å få gradert sykemelding.

Koselig å lese at det er flere som planlegger å lage klart middager :) Jeg kommer til å lage lasagne, noen gryteretter, pizzasnurrer, rundstykker, boller, supper.. Mye god mat som kan fryses, men merker det er vanskelig å komme på hva man skal lage 😁

Godt å høre at flere synes august har vært sneglete! Det er bra du har en jobb du styrer mye selv, det hjelper i alle fall litt på, selv om det uansett er slitsomt å jobbe 100% når man er etterhvert ganske så gravid. Jeg har en jobb med enormt stor stressbelastning, så selv om jeg i utgangspunktet kan styre mye selv jeg og, har jeg samtidig ikke det likevel. Jeg kjente på det samme som deg, at bekkenet blir mye verre når jeg ikke får beveget meg - særlig turer i skog og mark er gull! Så lurt å lage lasagne og supper! 

2 timer siden, Marimba skrev:

Elsker å fryse ting i aluminiumsformer som bare kan settes i ovnen, og vips er det middag! 

Fiskegrateng, pølsegrateng og lasagne for eksempel. 

Genialt Marimba! Rett og slett!!! Jeg har jo masse sånne aluminiumsformer etter grillsesongen!

1 time siden, Porcelain skrev:

Så bra at du jobber litt mindre. Du trenger ikke svare, men er det svangerskapspenger pga det som skjedde sist? Jeg er 40% sykmeldt, og kjenner at det trengs.  

Angående jobb så tror jeg du bør gi beskjed om at 60% arbeidskapasitet må bety mindre å gjøre. Spør sjefen hva du ikke skal gjøre? 

Oi, du er i gang med baking :o. Jeg har liksom ikke tenkt på sånt enda, og kjenner jeg meg rett er det vel tvilsomt om det blir noe av senere og 😛

Ja, det er svangerskapspenger pga det som skjedde sist. Det skal sies - søknaden er ikke godkjent enda, og som ansatt i etaten selv vet jeg at NAV har skjerpet inn på kravene for å få svangerskapspenger, så jeg kan jo ikke si med 100% sikkerhet at den går gjennom. Det var jordmor som ønsket at jeg skulle jobbe redusert for å unngå stress, for å igjen forebygge prematur fødsel. Jeg har en super arbeidsgiver som tilrettelegger det som kan tilrettelegges, og jeg er jo ikke syk selv (bare sliten), så hun mente at det var grunnlag godt nok. Jeg er litt mer usikker må jeg innrømme, loven er ikke helt entydig og det er alltid noe skjønnsvurdering. Heldigvis har jeg en forståelsesfull sjef som ber meg om å prioritere arbeidsoppgaver. Problemet er bare at det ikke finnes noen til å TA de arbeidsoppgavene som blir til overs, så et stressmoment er det. Det er jo mennesker jeg jobber med, og det er vanskelig å bare trekke på skuldrene av at de får dårligere oppfølging enn de burde fordi jeg jobber mindre. 

16 minutter siden, Azumarill skrev:

100 dager til termin! Jeg liker fine, runde tall :nigo:  (og selv om du kanskje egentlig er lengre på vei, så har det vært 100 dager en eller annen gang!)

Syns at august har gått fort jeg. Hele svangerskapet bare suser av sted. Ikke det samme å være gravid med #2 som med #1. Da kunne man jo slappe av på sofaen etter jobb, hvis jeg prøver det samme nå får jeg en rompe i ansiktet etter et millisekund :P

Det høres helt nydelig ut å ha to dager hjemme for seg selv. Er det noe jeg savner så er det å være alene hjemme, for det skjer jo bare vert jubelår virker det som. Lurer også på om du fikk svangerskapspenger med bakgrunn i sist svangerskap? Fastlegen min har prøvd å prakke på meg sykemelding hver eneste kontroll, jeg har sagt nei hittil, men egentlig vil jeg jo si ja, men det var dette "flink pike syndromet" da :sjenert: Bare tull egentlig! :pisk:

Takknemlig for bake-og-lage-tips jeg og! Hadde store planer sist gang, det var opp som en løve ned som en skinnfell...men det er lov å reise seg og håpe at denne gangen blir annerledes? :ler: 

Enig! Runde tall er så deilig! Jeg gleder meg til i morgen da ... 99 er også et gøyalt tall! Får meg til å tenke på luftballonger. Det er IKKE det samme å være gravid med nummer to nei ... Noen dager ønsker jeg ingenting annet enn å bare ligge alene på sofaen og slappe av - men som du sier - man får rumper eller andre kroppsdeler i ansiktet umiddelbart. Det jeg føler er mest urettferdig er at mannen faktisk KAN legge seg på sofaen uten å bli brukt som klatrestativ. Innimellom i alle fall. Når det gjelder meg lukter hun lunta lenge før jeg har fått lagt meg ordentlig til rette ... Se svar over når det gjelder svangerskapspenger. Jeg har også blitt forsøkt dyttet på sykmelding siden dag en, jeg har også sagt nei, men det var enklere å si ja til svangerskapspenger. Ikke at jeg hadde så mye valg følte jeg ... Aldri hørt den dama der være streng før, men det var hun jammen! Uansett er det bare tull å være flink pike, noe som er enormt mye enklere å si til andre enn seg selv. For meg satt det laaaangt inne å ikke være fullt og helt på jobb, fullt og helt mamma, fullt og helt alt mulig (og helst skal man jo være litt fysisk aktiv også, og kanskje litt kjæreste?), men nå som jeg først ikke er 100% på jobb kjenner jeg hvor UTROLIG nødvendig det var! Jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle blitt klar for ny babytid uten litt mer tid til å hente meg inn nå ... Sist lagde jeg masse kanelsnurrer og boller tror jeg, men spiste opp alt før fødsel :hoho: Gah, unnskyld altfor lite mellomrom, plutselig virker ikke enter-tasten! Er det mulig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke har vært innom denne dagboka tidligere? Har jo sett deg rundt forbi i andre dagbøker! Fikk i alle fall skumlest dagboka di nå.

Litt sent, men gratulerer med lillesøster på vei! Håper at resten av graviditeten og barseltiden går mye bedre denne gangen enn sist. Så tøff du har vært! Herlig å lese en så åpen og ærlig dagbok. Gleder meg til å følge deg videre. :)

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2018 den 17.12, sullå skrev:

:hallo:

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke har vært innom denne dagboka tidligere? Har jo sett deg rundt forbi i andre dagbøker! Fikk i alle fall skumlest dagboka di nå.

Litt sent, men gratulerer med lillesøster på vei! Håper at resten av graviditeten og barseltiden går mye bedre denne gangen enn sist. Så tøff du har vært! Herlig å lese en så åpen og ærlig dagbok. Gleder meg til å følge deg videre. :)

Hei! Så koselig! :nigo: Jeg har jo sett deg rundt omkring og, så dette føles nesten som å få besøk av en gammel bekjent. Skal absolutt ta turen inn til deg og!

 

26+6 - og jeg føler meg SÅ gravid!! Magen har eksplodert, bekkenet er vondt og jeg har fryktelig mye vonde kynnere. Magen verker og jeg vagger ordentlig rundt. Og jeg er fremdeles ikke i tredje trimester en gang! Fy søren! :ler: Ikke at jeg teller dager eller er spesielt utålmodig, jeg er glad det er noen måneder igjen enda. Jeg lurer bare litt på hvordan tingenes tilstand blir til slutt ... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med vondt bekken og vonde kynnere. Håper det gir seg litt, så du slipper å gå sånn i 13-14 uker til 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2018 den 22.17, kaffemor skrev:

Hahaha om det er noen trøst er jeg bare 15 uker og har det akkurat likt :hoho: 

:hoho:Det ER en trøst! Tror du det er en sånn flergangsfødende-greie? Jeg kan ikke huske at jeg ble SÅ gravid så tidlig sist? :ler:

22 timer siden, plastfolien skrev:

Kjedelig med vondt bekken og vonde kynnere. Håper det gir seg litt, så du slipper å gå sånn i 13-14 uker til 😟

Takk søte du. Jeg hadde masse vonde kynnere og bekkenløsning sist også, så det har egentlig vært forventet det altså. Men det er jo klart, jeg ville jo heller vært i strålende form istedenfor!

 

Men - jeg skal ikke klage egentlig. Ting kunne jo vært mye verre. For eksempel har jeg ikke hatt en eneste akutt-tur til sykehuset enda, og det er jo helt historisk for min del! :fnise: Jeg prøver å gå tur så ofte jeg klarer, jeg vet det er veldig bra for kroppen generelt (selv om kanskje akkurat bekkenet misliker det litt, men det gjør det ikke verre for bekkenet heller). I går ruslet jeg en halvtime på tredemøllen mens jeg så på Jeg mot meg. Sist sesong så jeg ikke en eneste episode av, jeg får noen ganger litt sånn "orker ikke noe som minner om jobb"-forhold til tv-programmer. Men nå skjønner jeg jo at jeg nok har gått glipp av noe, for jeg liker virkelig denne serien! Fine, modige ungdommene! Og jeg er veldig fan av Peder Kjøs. Etter jeg ruslet på tredemøllen spiste jeg sjokolade. Vi har dessverre masse sjokolade i skapet, fordi mannen gjorde en god gjerning og støttet Blindeforbundet ved å kjøpe en hel pappeske med snop. Jeg har INGEN selvkontroll på sjokolade for tiden! Gleder meg til jeg har spist den opp, sånn at jeg kan la være å spise sjokolade hver dag. 

Sånn. Der fikk dere et uvurderlig inntrykk av min hverdag som gravid sjokoholiker. Håper dere alle får en strålende onsdag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hvordan går det med sjokoladespisingen? Kjenner meg igjen, når det er tilgjengelig er det jo umulig og ikke spise litt da :ler: 

Har dere bestemt dere for navn enda? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 11.9.2018 den 17.15, kaffemor skrev:

Haha hvordan går det med sjokoladespisingen? Kjenner meg igjen, når det er tilgjengelig er det jo umulig og ikke spise litt da :ler: 

Har dere bestemt dere for navn enda? :) 

Jeg har klart å roe bittelitt på sjokoladespisingen, men stort sett bare så lenge det ikke er tilgjengelig! Vi har en topp tre-liste over navn, og for min del er alle sammen good to go, så jeg venter bare på at mannen skal bestemme seg .... Ååååh, som jeg venter! Jeg gleder meg sånn til å ha et navn å gi henne! (Selv om jeg nå har blitt litt bekymret for at det egentlig er en gutt, jeg føler det er så mange som får vite feil kjønn på OUL! :fnise: )

 

30+1 - og en evighet siden sist!

Mest fordi jeg ble veldig plutselig 100% sykmeldt etter det siste innlegget, og jeg har ikke hatt tilgang på PC hjemme. Å skrive innlegg fra mobilen er så utrolig kjedelig synes jeg! Selv om jeg ikke har fått fulgt med så godt inne hos dere alle, så kikker jeg innom og ser altså. Advarsel: påfølgende avsnitt inneholder vill og uhemmet klaging. Bla forbi om du ønsker rååååsa sukkerspinn-beskrivelser av graviditeten! :hoho:

Det er ikke noe drastisk bak sykmeldingen, annet enn at bekkenet bare gikk totalt i vranglås. Det er litt bedre nå, men jeg sover fryktelig dårlig på grunn av det, og har stort sett ganske så vondt hele tiden. Jeg har en jobb som er hektisk og krevende, og det ble for vanskelig å følge opp ansvaret rett og slett. Fordi jeg sover for lite har jeg begynt å kaste opp igjen også, og jeg har på toppen fryktelig mye (vonde) kynnere - så jeg føler meg litt oppvridd vaskeklut må jeg innrømme. Eventuelt grinete, sutrete gravid i tredje trimester. 

Nå har jeg begynt å jobbe 20% igjen, og det holder i massevis. I natt har jeg for eksempel sovet i ca 4,5-5 timer godt oppdelt, og da er det ikke plass til så veldig mye mer enn å sitte og svare på henvendelser og eposter. Heldigvis er det godt nok for arbeidsgiver, og det er fint å komme ut og være litt sosial! Ikke minst tror jeg mannen synes det er fint, det kan umulig være noe særlig å bo sammen med meg for tiden!

I morgen er det ultralyd igjen, og det er spennende. Symfysemålet hadde dalt litt siden sist, men ligger fremdeles godt over midlinjen. Ikke at jeg har noe særlig tro på symfysemål hverken i den ene eller den andre retningen, det hadde utrolig lite å komme med i sist graviditet, og jeg føler ikke det har spesielt mye mer å komme med denne gangen! Babyen er jo ikke større enn gjennomsnittet akkurat. Eller, det får jeg jo vite litt mer om i morgen da! Men jeg har en god følelse tror jeg. 

Sånn ellers har jeg noen timer hos jordmor på sykehuset for å snakke gjennom forrige fødsel. Den var jo ganske traumatisk, sånn egentlig, og selv om jeg ikke er redd for en ny fødsel er det fint å snakke gjennom den og legge en plan for den neste. For uinvidde ble jeg satt i gang lørdag kveld med ballongkateter, mandag morgen tok de vannet og riene kom helt av seg selv - så langt gikk det veldig fint. Jeg har en god opplevelse av de første timene, og følte veldig mestring! Dessverre tålte ikke L riene, og det ble etter hvert bestemt at det skulle bli keisersnitt. Mens de forberedte det falt hjertefrekvens og andre målinger drastisk, og det ble katastrofesnitt i narkose. Det er en ganske stor fysisk påkjenning for kroppen å først bli satt i gang, for deretter å bli avbrutt og lagt i narkose, og psykisk er det selvsagt også en opplevelse det er vanskelig å glemme. Jeg følte meg heldigvis godt ivaretatt og aldri redd, men jeg har vært litt bekymret for om kroppen "husker", og at det vil komme frem mer når jeg igjen er fødeklar og på sykehuset. Da er det godt å vite at vi har snakket om de tingene som kan gjøre meg trygg - som at jeg for eksempel ikke må få beskjed om å bli hjemme så lenge som mulig, eller snudd i døren hvis jeg har to cm. Jeg må få lov til å komme inn og bli litt passet på, så tror jeg resten skal gå fint :) Uansett blir det spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3/4 unnagjort gitt! :daane: Hei, hvor det går! Skjønner godt at du ikke orker å oppdatere fra mobil, det er pain. Men skjønner ikke at du ikke har PC hjemme, det hadde vært en skjebne verre enn døden for mitt vedkommende :fnise: 

Leit å høre at bekkenet kranger såpass mye, jeg har fått en forsmak på bekkensmerter nå og det virkelig ikke noe jeg ønsker mer av. Bra du orker å jobbe litt om ikke annet for psyken og det å se folk  sin del :) 

Lykke til på ultralyd i morra! Alltid en litt klam følelse de sekundene fra de har satt proben på magen, men vi håper at alt står bra til :hjerte: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg skjønner SÅ at du ikke orker å oppdatere fra mobilen, jeg orker ikke det selv. Er så knotete at jeg blir kvalm :kvalm: Men så godt å høre fra deg igjen! Tenk at du er i uke 30 nå, siste trimester :nigo:

Masse lykke til på ultralyd i morgen, og håper alt står bra til! Blir hyggelig å få hilse på en gang til tenker jeg :hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 30 uker! Så kjedelig at du ble sykemeldt, men det er bra når det hjelper på formen! Håper at du kan fortsette å jobbe litt i tiden fremover, for å slippe å gå på veggen hjemme. :)

Jeg skriver alltid på mobilen :ler: Er for lat til å finne frem PC. Dermed er jeg så vant til å bruke mobilen, at jeg ikke tenker på det...

Lykke til på UL i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Azumarill skrev:

3/4 unnagjort gitt! :daane: Hei, hvor det går! Skjønner godt at du ikke orker å oppdatere fra mobil, det er pain. Men skjønner ikke at du ikke har PC hjemme, det hadde vært en skjebne verre enn døden for mitt vedkommende :fnise: 

Leit å høre at bekkenet kranger såpass mye, jeg har fått en forsmak på bekkensmerter nå og det virkelig ikke noe jeg ønsker mer av. Bra du orker å jobbe litt om ikke annet for psyken og det å se folk  sin del :) 

Lykke til på ultralyd i morra! Alltid en litt klam følelse de sekundene fra de har satt proben på magen, men vi håper at alt står bra til :hjerte: 

 

Vi har så dårlig nett hjemme (vi venter på fiber ... I et moderne land, i 2018!! :fnise: ), så da blir det ofte bare surfing på mobil. Merkelig nok fungerer det utmerket å streame, men å surfe på PC, nei DET blir for slitsomt!

Takk for lykkeønskning :blomst: Håper ikke bekkenet ditt går ut i streik. 

15 timer siden, plastfolien skrev:

Å jeg skjønner SÅ at du ikke orker å oppdatere fra mobilen, jeg orker ikke det selv. Er så knotete at jeg blir kvalm :kvalm: Men så godt å høre fra deg igjen! Tenk at du er i uke 30 nå, siste trimester :nigo:

Masse lykke til på ultralyd i morgen, og håper alt står bra til! Blir hyggelig å få hilse på en gang til tenker jeg :hjerte:

 

Jaa, tenk at jeg er det allerede! Tusen takk :hjerte:

12 timer siden, kaffemor skrev:

Ææ din graviditet har gått så fort synes jeg! Er det bare meg som kun skriver fra mobil altså? :sjenert: :ler: 

Haha ja. Det synes jeg også den har! Og samtidig ikke liksom, jeg husker ikke hvordan det var å føle seg frisk og fresh og slank :ler: Men jeg føler meg heldigvis fin som gravid og. 

Jeg skriver fra mobil nå, og det går jo greit, men det tar så lang tid i forhold til PC!

17 minutter siden, sullå skrev:

Hurra for 30 uker! Så kjedelig at du ble sykemeldt, men det er bra når det hjelper på formen! Håper at du kan fortsette å jobbe litt i tiden fremover, for å slippe å gå på veggen hjemme. :)

Jeg skriver alltid på mobilen :ler: Er for lat til å finne frem PC. Dermed er jeg så vant til å bruke mobilen, at jeg ikke tenker på det...

Lykke til på UL i dag!

Tusen takk for gode ord :hjerte: Var det sånn at du hadde dagbok? Jeg vet jeg har spurt før, men ikke funnet den tror jeg? Og det vil jeg jo!

 

 

Ultralyd ferdig. Alt fint med lillesnusk, vi så en perfekt liten baby med masse hår! Det var så gøy det, den detaljen. Storesøster fikk ikke hår før hun var ganske stor. Baby er nå -10%, men dette er innenfor normalen. Likevel er det jo litt vanskelig å ikke føle at det er begynnelsen på noe, med tanke på utviklingen sist. Tror jeg måtte vært overmenneske om ikke. Samtidig har vi jo kommet så langt nå, at jeg er mye mindre bekymret for et eventuelt vekstavvik fremover nå, og lillesnusk viser alle tegn på å trives i magen.

Prøver å tenke at det ikke betyr noe, og så er det ny kontroll om fire uker. Heldigvis. Jeg tenker jo LITT, tross alle gode intensjoner. For eksempel at min el/menstermin er enda en uke tidligere enn det hun måles opp mot nå, og at hun var på 0% avvik for seks uker siden. Men hey. Hun er frisk og livlig, alle andre målinger er fine, dette er innenfor normalen og hun har hår!

Tok også innvendig ul pga kynnere fra h, og alt fint der og. Bare ubehagelig og slitsomt, ikke farlig. Hurra! 

Nå skal jeg hjem til en syk storesøster og jeg håper vi får en sånn «sofa-og-kos-dag-med-slapp-febersnupp», selv om realiteten ofte er «utrolig-sutrete-og-slitsom-toåring-med-feber-og-lakenskrekk». :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at ultralyden var fin!! Skjønner godt man bekymrer seg, vi kvinner er nok laget slik! Og som gravid og hormonell blir man aldri bekymringsløs😂! Godt du blir fulgt opp godt. Og god bedring til 2åringen!:)😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, blomst12 skrev:

Så bra at ultralyden var fin!! Skjønner godt man bekymrer seg, vi kvinner er nok laget slik! Og som gravid og hormonell blir man aldri bekymringsløs😂! Godt du blir fulgt opp godt. Og god bedring til 2åringen!:)😍

Ja, ikke sant. Den bekymringen er jo kronisk. Husker sist jeg var gravid, jeg gledet meg sånn til å få babyen på utsiden så jeg kunne ha litt mer kontroll og bekymre meg litt mindre ...

:hoho: :hoho::hoho::hoho:

 

You know nothing, førstegangsgravide Lille Frosk!

 

Takk for god bedring! Her vaker vi på 40,5 i feber, så det har virkelig blitt en avslappende dag på sofaen hittil. Stakkars liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, lille_frosk skrev:

Tusen takk for gode ord :hjerte: Var det sånn at du hadde dagbok? Jeg vet jeg har spurt før, men ikke funnet den tror jeg? Og det vil jeg jo!

Så bra at alt så fint ut på UL!

Ja, jeg har dagbok. :) Siste innspurt nå! ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var fint på ultralyd. Selv om hun er litt mindre enn gjennomsnittet. Trivsel er viktigere enn størrelse, men skjønner at du tenker :kose: heier på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...