Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du på julegave til kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen tusen. Vært sammen i over 17 år og gift i over 15 år (hva enn tida på forholdet hadde med saken om prisen på julegaver å gjøre - hehe )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt voldsom i år. Er i et ganske ferskt forhold på snart et år med noen jeg har vært tett med ganske lenge. Han kjøper alt han trenger og er umulig å finne gave til, og har bursdag like før jul. Brukte 6000 på hjemmekamp med favorittlaget og hotell, vi har snakket litt om det og det er jo like mye en opplevelse for meg også. Siden prisen er for oss begge, tenker jeg at 3000 må være greit å bruke i kombinert bursdags- og julegave for noe han kommer til å elske.

Endret av halvehimmelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde satt taket på 500,- fordi vi sparer til noe til veldig stort, men begge endte nærmere 1000,-. Til vanlig har vi lagt lista rundt 1200-1500, da begge syns vi ikke skal bruke så mye på gaver, heller på felles opplevelser.

Har vært sammen i ca. 4 år, samboere i 1.

Anonymkode: 58e6d...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1200 i år (varierer fra år til år) vært sammen i 6 år. 

Anonymkode: ede3e...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer men som regel rundt 1000-1500. Et år brukte jeg mer fordi han ønsket seg en stor ting. I år kjøpte jeg noe til 1200. Har vært sammen 6 år.

Anonymkode: 4727d...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til han ca 3000 kr i år. Han til meg 145.000 kr i år 🙊🙈 vært sammen i 10 år.

Anonymkode: 65a25...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært sammen i 17 år. 

Noen ganger har vi gikk hverandre deler av felles reise, så da har det jo blitt en 5-6000 kroner.

I en periode «droppet» vi gaver og brukte penger på noe praktisk til hjemmet(type vi hadde lyst på kjøkkenmaskin, kjøpte det istedetfor separate gaver eller noe annet dyrere) - men tilsammen ble det vel 5-6000.

I år skal vi kjøpe trådløs høyttaler til 5000 sammen, og så blir det enkeltgaver på kanskje 1500-2000 kroner fra hver.... :S

Det blir jo sikkert en 5-6000 til hver av oss - noe jeg jo ser i tråden her at blir i overkant mye. Vi har ikke superromslig økonomi liksom - selv om vi kan gjøre det.

Men det skal sies at vi ikke ønsker oss helt tilfeldige ting, det er ting vi gjerne ville kjøpt uansett gjennom året.

 

Anonymkode: 8c796...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg brukt ca. 1000,- + en gave til 400,- fra barna + en lue jeg har strikket av garn jeg allerede hadde. Vi har vært sammen i 15 år, er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi bruker ikke penger på hverandre, da vi heller tar oss en tur utenlands sammen. Syns det er viktigere å pleie forholdet enn å gi hverandre verdiløse, materielle ting som tar opp plass. 

Anonymkode: b245e...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...