Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du på julegave til kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn rundt 1000-1300 i år, sammen 2,5 år (samboere og venter barn). Kommer an på hva jeg finner/han trenger, så kan i utgangspunktet være både dyrere og billigere. Vi har snakket om å ikke gi gaver, men siden vi feirer med familie som ikke er like ivrige på å droppe gavekjøret, har vi fortsatt likevel.

Anonymkode: 87616...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

369 i år :). Generellt mellom 300-600.

Samboere i 2 år, sammen i 3.

Anonymkode: e6386...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500 til han. Gift. Sammen har vi kjøpt ny bil pga familieforøkelse. 

Anonymkode: 535a5...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært sammen i 4 år. Har variert litt hvor mye jeg har kjøpt for, avhenger hva han har trengt osv. I år blir det for ca 2000,-

Endret av Lulu1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1500. Vi har kjøpt hus sammen nå så der går mye penger. Vært sammen i 3 år og har ett barn sammen

Anonymkode: 758ee...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er det rundt en tusenlapp. I fjor var det nesten 4000kr, noe som egentlig er helt galskap. Men det var noe han ønsket seg veldig, og jeg ville heller gi han noe jeg vet han vil ha, og setter pris på, enn noe annet bare fordi det er billigere. Vi har vært sammen 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varierer fra år til år. I år er summen ca 1300kr, vært gift i 3 år.

Anonymkode: 9a848...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen da vi nettopp var blitt sammen  tildig i 20årene var det rundt 1000.

Videre ble det 1000-2000 som er omtrent der det har lagt siden.

Nå som gift i snart 10 år er det ikke så "nøye". Mine penger er dine penger og våre penger osv. Har lagt fra 1500-3 000 til vanlig.

Akkurat i år får hun bærbar PC som koster ca 5 000, men dette er noe hun trenger og det kunne vært aktuelt å kjøpe i en annen sammenheng. Jeg hadde ikke kjøpt en veske til 5 000 om det var dette hun ønsket seg.

Jeg får turstøvler som vel er ca 1600, i fjor var det jakker, de kom nok på  3-4000 til sammen. (Men igjen, jeg trenger jakker og turstøvler så alternativet hadde vært at jeg gikk og kjøpte det selv for det som egentlig er de samme pengene).

Tallene er kanskje større, men det er ting som til dels ville gå fra i husholdingen uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer. De første årene brukte jeg vel rundt 4-500 kr. 2 år siden fikk han gave for 2000 kr, i fjor ble det vel ca 400 kr og i år ble det 700 kr. 

Vi har vært sammen i 6 år. 

Anonymkode: 11b56...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...