Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du på julegave til kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fått klar beskjed hva jeg får bruke, eller hva jeg skal kjøpe til ca 300 kr. Vi har ikke råd til å gå amok:( :( 

Anonymkode: 159dc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 21.12.2017 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Til han ca 3000 kr i år. Han til meg 145.000 kr i år 🙊🙈 vært sammen i 10 år.

Anonymkode: 65a25...0f7

:hakeslepp: Hva kjøper han deg? 

Anonymkode: a286c...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i snart 23 år og har kjøpt noe til huset i fellesskap og derfor dropper vi gaver til hverandre. 

 

....men jeg klarte ikke å la være, så jeg har kjøpt 2 biletter til show med Atle Antonsen og Bård Tufte Johansen uten at han vet det. En billett til ham, en billett til meg. Kostet 600 kroner 

Endret av MarianneE
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer. Men i år får han tøfler til den nette sum av 250 kroner og en kopp av ungene jeg betalte 50 for på salg. Jeg kjøper ikke for å kjøpe, men kjøper om det er noe han trenger eller ønsker seg. For to år siden fikk han konsertbilletter. Vi har vært sammen i 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene har vi kjøpt en reise i stedet for å kjøpe gaver til hverandre, så 10-20000 avhengig av reisemål. Så blir det gjerne en liten gave i tillegg for syns skyld, men ikke mer enn rundt 500 kroner.

Anonymkode: fda9b...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en bok og en genser til 1000. Og det har vært Mac og sportsklokke på til sammen 35 000. 

Sammen i 15 år. 

Vi kjøper det vi "trenger", tenker aldri pris, og vet som regel hva vi får. 

Anonymkode: 5ddb3...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært samboere i 3 år og i år blir det ingenting for vi skal kjøpe oss ny seng istedet.

Anonymkode: 6a30c...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kjøpe for 200-300 til hverandre. I fjor og i år har jeg sprengt budsjettet på noe vi trengte. Vært sammen i 14 år.

Anonymkode: 204bf...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt fra 1000 til 10 000. Den dyreste var etter et år sammen, den nest dyreste (8000) i fjor. I mellom der har det vel stort sett ligget på 1-3000. Har vært sammen 18 år nå.

Anonymkode: 15e46...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Vært sammen i snart 12 år. Mannen har bursdag rett før jul, så brukte litt over 3000 kroner på bursdagsgave og ca. 2000 kroner på julegave. 

Anonymkode: 162bb...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer fra år til år. Vi har romslig økonomi, men er ikke fan av å kjøpe bare for å kjøpe. Det viktigste er at det er noe som gleder mottaker. Prisnivået har tidligere vært alt fra 400,- til 10.000,-. I år kom jeg over den perfekte gaven til ca. 1000,-. Vært sammen i 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...