Gå til innhold

MGTOW - hva mener du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn har blitt demaskulinisert av dagens PK-feministiske samfunn, Og kvinner har generelt blitt mindre feminine og mer maskuline både når det gjelder utseende og personlighet. Og hvis du opplever dagens norske kvinner som veldig feminine, Så vet du ikke hva en feminin dame betyr.

Anonymkode: 7f024...d7b

Hva DU mener er feminint er din subjektive mening. Alle damene jeg har møtt har vært mye mer feminine enn meg :) Norske damer er flotte

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lol pussywhipped

Anonymkode: 08c6e...cba

Om du foretrekker menn er det jo bare å bli homse :) er lov det i Norge nå

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn har blitt demaskulinisert av dagens PK-feministiske samfunn, Og kvinner har generelt blitt mindre feminine og mer maskuline både når det gjelder utseende og personlighet. Og hvis du opplever dagens norske kvinner som veldig feminine, Så vet du ikke hva en feminin dame betyr.

Anonymkode: 7f024...d7b

Herregud, menn kan da være så maskuline som de bare vil, så lenge det ikke betyr å krenke eller skade andre. Hvorfor er menn i dag så veldig avmaskulinisert? 

Norske kvinner står heldigvis helt frie til å velge selv hvor mye de vil legge i utseendet sitt, akkurat som menn. Der ute ser jeg hele skalaen fra de som bryr seg mye, og de som ikke gjør det. Flott, tenker jeg, så får hver enkelt gjøre som man vil, uten å måtte tekkes andres ønsker og meninger.

Du opplever også flere kvinner som mer maskuline når det gjelder personlighet. Er det ikke flott at de kan være som de er, og ikke trenger å lulle seg inn i en tilværelse som ikke er i samsvar med deres personlighet? Lenge leve friheten, tenker jeg.

Anonymkode: 2b042...77a

Skrevet (endret)
På 18.12.2017 den 18.39, Cuntzilla skrev:

Det er ikke et veldig stort tap for menneskeheten at kvinnehatere ikke formerer seg spør du meg.

Ganske erketypisk likestillings-fiffig med slike bedritne utsagn. Dersom kvinner organiserer seg i å gå sine egne veier applauderes det herfra til evigheten som en seier for kvinners rettigheter og rett til å velge (selv om de fleste applauderende menn gjør dette med gode miner til slett spill, meg inkludert). Når menn velger samme strategi er de(vi) en bunch med kvinnehatere. 

Kom opp med noe bedre da :pls:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 3
Skrevet
2 hours ago, _BuseMannen_ said:

Hva DU mener er feminint er din subjektive mening. Alle damene jeg har møtt har vært mye mer feminine enn meg :) Norske damer er flotte

Neste gang du lager en falsk profil som mann, prøv å sette deg mer inn i hvordan menn oppfattet hverdagen, og hva de forskjellige nyansene av maskulinitet og feminitet er. Sånn at du ikke ender opp med å skrive ting som ikke henger på greip. 

Du kan umulig ha møtt mange kvinner, om alle du møter er feminine. Og ikke minst, du har ikke sett hva utenlandske kvinner kan hoste opp av feminitet. Norske kvinner er kjønnsforvirret og aner ikke hvordan de skal være. 

Anonymkode: f583e...15d

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang du lager en falsk profil som mann, prøv å sette deg mer inn i hvordan menn oppfattet hverdagen, og hva de forskjellige nyansene av maskulinitet og feminitet er. Sånn at du ikke ender opp med å skrive ting som ikke henger på greip. 

Du kan umulig ha møtt mange kvinner, om alle du møter er feminine. Og ikke minst, du har ikke sett hva utenlandske kvinner kan hoste opp av feminitet. Norske kvinner er kjønnsforvirret og aner ikke hvordan de skal være. 

Anonymkode: f583e...15d

Kanskje du skal lære deg å lese innlegget du siterer :)

Skrevet
4 timer siden, _BuseMannen_ skrev:

Om du foretrekker menn er det jo bare å bli homse :) er lov det i Norge nå

Oi, skarpt

Anonymkode: 08c6e...cba

Skrevet
16 timer siden, Gorgonzola skrev:

Ganske erketypisk likestillings-fiffig med slike bedritne utsagn. Dersom kvinner organiserer seg i å gå sine egne veier applauderes det herfra til evigheten som en seier for kvinners rettigheter og rett til å velge (selv om de fleste applauderende menn gjør dette med gode miner til slett spill, meg inkludert). Når menn velger samme strategi er de(vi) en bunch med kvinnehatere. 

Kom opp med noe bedre da :pls:

Ganske erketypisk antifeminist å overreagere og tillegge feminister sine egne fordommer i stedet for å lese hva som faktisk blir skrevet eller ha et bare et snev av humor ;)

Det er jo denne tendensen til å overdramatisere alt jeg gjør litt narr av her, menneskeheten går ikke under om noen menn eller kvinner ikke vil ha barn, og det er ikke et stort og sårt tap for kvinner at noen menn som de ikke vil ha, ikke vil ha dem.

Forøvrig burde du kanskje lese litt mer om MGTOW før du hyller dem blindt basert på en iboende tendens til å sympatisere med alle som har penis og å ha negativ bias mot alle med vagina. Dere er flinke til å peke på feil og mangler med feminisme blant annet basert på at det finnes mannehatende femnazier som KG-folk liker å kalle dem, men å rette det samme kritiske blikket mot mannegrupper er liksom ikke lov. Du gjør det ikke i det hele tatt, og når sånne som meg gjør det så kommer alltid denne overdramatiseringen og offerrollen/buhu-stakkars-menn-greia frem.

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Cuntzilla skrev:

Endret av Lee Jones

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...