Gå til innhold

MGTOW - hva mener du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke nyanser? 

Anonymkode: f583e...15d

Eh, for eksempel som i at kvinner kommer i flere formater enn den manipulerende, pengegriske og ubetydelige mtp utvikling/nyvinning/fremskritt.

Anonymkode: 2b042...77a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh, for eksempel som i at kvinner kommer i flere formater enn den manipulerende, pengegriske og ubetydelige mtp utvikling/nyvinning/fremskritt.

Da er det opp til de å rope høyere og vise seg selv gjennom handling. I mellomtiden velger menn å ta sine forhåndsregler og anta alle kvinner er som du skriver. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det opp til de å rope høyere og vise seg selv gjennom handling. I mellomtiden velger menn å ta sine forhåndsregler og anta alle kvinner er som du skriver. 

Helt greit å ta sine forholdsregler (ikke forhåndsregler btw), men noe annet er å lukke øynene for verden. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt greit å ta sine forholdsregler (ikke forhåndsregler btw), men noe annet er å lukke øynene for verden. 

Jepp. Men øynene åpner seg når kvinner som ikke er manipulerende, griske osv, viser seg å være bedrevitere. Da tar jeg heller en golddigger 10/10 ganger. 

Jeg vet de damene du snakker om eksisterer. Klart jeg ser de. Men de er for svake. 

Foreslår at du også åpner øyene utover din egen boble. Solipsisme er farlige greier. 

Skrevet

Jepp. Men øynene åpner seg når kvinner som ikke er manipulerende, griske osv, viser seg å være bedrevitere. Da tar jeg heller en golddigger 10/10 ganger. 

Jeg vet de damene du snakker om eksisterer. Klart jeg ser de. Men de er for svake. 

Foreslår at du også åpner øyene utover din egen boble. Solipsisme er farlige greier. 

Oi, syler ut et fremmedord der - nice. Nøyer meg med bare et usselt lite ordtak i retur, og det handler da om dette med å kaste stein i glasshus.

Og med det gjorde jeg vel meg igjen skyldig i å agere som bedrevitende kvinne, eller svak som du skriver. Altså verste sorten, mye verre enn de andre manipulerende golddiggerne. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg regner med denne diskusjonen kommer til å vare ut dette millenniumet

Endret av Lexicon
  • Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

40 000 er kjempemye. Kvinner lever lenger, så hvis det skal være balanse for de yngre, så må det være flere kvinner totalt. Og forskjellen er enda mye større i aldersklassen 18-35.

Dette er faktisk et problem for menn. Vi har tatt mye flere mannlige innvandrere. Pakistan og Afgansistan har nå alt for mange kvinner på grunn av dette.

Anonymkode: f2e00...a1f

Hmm. Visste ikke at det var så ille. :( Vi burde ta inn masse kvinner fra øst-europa, og se hvordan damene liker det!

Anonymkode: f2e00...a1f

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi, syler ut et fremmedord der - nice. Nøyer meg med bare et usselt lite ordtak i retur, og det handler da om dette med å kaste stein i glasshus.

Og med det gjorde jeg vel meg igjen skyldig i å agere som bedrevitende kvinne, eller svak som du skriver. Altså verste sorten, mye verre enn de andre manipulerende golddiggerne. 

Vil du vite hvorfor? Bedreviterw burde lære seg å slappe av og ikke streve etter perfeksjonisme. Derfor. Det er mer slitsomt enn en som vil bruke deg. 

Ofte er egoene så store at det hele blir et forsøk på å måle hvem som har størst penis. Hva er vitsen? Det er ikke en konkurranse. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du vite hvorfor? Bedreviterw burde lære seg å slappe av og ikke streve etter perfeksjonisme. Derfor. Det er mer slitsomt enn en som vil bruke deg. 

Ofte er egoene så store at det hele blir et forsøk på å måle hvem som har størst penis. Hva er vitsen? Det er ikke en konkurranse. 

Bedrevitere er slitsomme ja, jeg skal ikke krangle på det. Nå er det vel heller ikke det diskusjonen her går ut på, men din svært sneversynte kategorisering av halvparten av klodens populasjon. Der man enten er manipulerende og utnyttende eller bedrevitende.

Hva er forresten en bedreviter i dine øyne? For det kan virke som om du mener at kvinner ikke skal ytre meninger, argumentere eller påpeke vrangforestillinger, for da er hun de facto bedreviter og dermed utålelig. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller da liten rolle all den tid lover, regler og praksis i samfunnet legger opp til at patologiske kvinner har makten til å ruinere en manns liv med hjelp av staten. Og hun vil til og med bli bejublet og belønnet for det.

Anonymkode: 5753e...7e0

Skrevet

Trøsteklubb for veike mannfolk som aldri i verden kan få seg et ligg uten å betale for det. 

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller da liten rolle all den tid lover, regler og praksis i samfunnet legger opp til at patologiske kvinner har makten til å ruinere en manns liv med hjelp av staten. Og hun vil til og med bli bejublet og belønnet for det.

Anonymkode: 5753e...7e0

Jeg er ikke uenig i at menn generelt på flere felt i samfunnet behandles urettferdig, feks barnefordelingssaker og farskapssaker. Det som blir pussig for meg er når man i stedet for å trykke på for å påvirke endring av lover og regler, rett og slett idiotforklarer et helt kjønn.

Kvinner har i århundrer vært undertrykket, og min påstand er at det tar tid komme seg etter dette. Det er ikke gjort i en håndvending å oppnå en samfunnsstruktur som sikrer begge kjønn like rettigheter, like muligheter og lik behandling. Det krever jobb.

Bevegelser som mgtow blir for meg et feilslått sidespor, men hey - alle kan ikke være spydspisser, og så lenge man ikke skader andre er det egentlig likegyldig om man velger å gå gjennom livet livredd for 50 prosent av jordas befolkning.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror at menn flest begynner og bli lei av kvinner på en eller flere måter. Dagens kvinner er ikke feminine og de oppfører seg mest mulig som menn. De har et stort ego. Kvinner i dag ser ikke på mannen som en partner, Men som en konkurrent. Jeg har forståelse for de mannfolka som velger å ikke være i seriøse forhold med dagens kvinner.

Anonymkode: 7f024...d7b

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, _BuseMannen_ said:

Trøsteklubb for veike mannfolk som aldri i verden kan få seg et ligg uten å betale for det. 

Høres ut som du hadde passet rett inn der i så fall...

Anonymkode: 45ac9...4dd

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke noe problem med dette da jeg selv er WGTOW eller female separatist. 

Anonymkode: 398b6...a11

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du hadde passet rett inn der i så fall...

Anonymkode: 45ac9...4dd

Har verken problemer med damene eller selvtilliten ;)

Skrevet

Jeg tror at menn flest begynner og bli lei av kvinner på en eller flere måter. Dagens kvinner er ikke feminine og de oppfører seg mest mulig som menn. De har et stort ego. Kvinner i dag ser ikke på mannen som en partner, Men som en konkurrent. Jeg har forståelse for de mannfolka som velger å ikke være i seriøse forhold med dagens kvinner.

Eller kanskje det er mannfolka som er blitt for femi. Er nok der problemet ligger, for jeg opplever dagens damer som veldig feminine.

Skrevet
3 timer siden, _BuseMannen_ skrev:

Eller kanskje det er mannfolka som er blitt for femi. Er nok der problemet ligger, for jeg opplever dagens damer som veldig feminine.

lol pussywhipped

Anonymkode: 08c6e...cba

• Liker 2
Skrevet

Anonymkode: 08c6e...cba

Skrevet
2 timer siden, _BuseMannen_ skrev:

Mange menn har blitt demaskulinisert av dagens PK-feministiske samfunn, Og kvinner har generelt blitt mindre feminine og mer maskuline både når det gjelder utseende og personlighet. Og hvis du opplever dagens norske kvinner som veldig feminine, Så vet du ikke hva en feminin dame betyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...