Gå til innhold

MGTOW - hva mener du?

Fremhevede innlegg

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Husker jeg leste statistikk som viste at de som ikke er i forhold har en tendens til å være mer ulykkelige, ensomme osv. Jeg har egentlig ikke satt meg inn i MGTOW. Er ikke hele denne bevegelsen en slags protest mot den moderne kvinne og feminismen? Kvinnene velger å ikke ta "the red pill" elsn. Ser ikke sannheten og forstår ikke hvordan verden fungerer? 

Det er litt interessant at motstykke til feminismen velger å isolere seg istedenfor å gjøre et forsøk på å endre menn sine initielle betingelser for suksess i samfunnet. Det er vel disse betingelsene de er misfornøyd med? Helt greit for meg as. Mindre konkurranse. 

Endret av Minesveiper
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, det var mye hat fra dere to oma ting dere ikke aner noe som helst om :) Sjekk dokumentaren the red pill ;)

Anonymkode: 45ac9...4dd

Jeg har sett dokumentaren og som jeg skrev "mange MGTOWere", mange, ikke alle. Jeg snakker om de råtne eplene. Det er disse råtne eplene som har ført til at MGTOW har fått et dårlig rykte, akkurat slik som feminisme hår fått et dårlig rykte. Som man sier: det er de verste som skriker høyest.

Og for the record: jeg er helt enig med Cuntzilla. Slik er det blitt

Endret av Lexicon
Skrevet (endret)

Tydelig at mange kvinner her ikke kan skille mellom menn son er overgripere og menn som ikke får det til på sjekkefronten. Håper alle de tre kategoriene ikke formerer seg og "dør ut".

Endret av Lee Jones
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er det som er så urettferdig for menn, som vi kvinner ikke opplever? Og tror disse mennene at vi kvinner går gjennom livet på en rosa sky?

Anonymkode: 33939...f69

Kan du nevne noen offentlige lover eller regler som diskriminerer kvinner? Jeg kan gi deg en hel haug som diskriminerer gutter og menn, men har til gode å noen gang sett noe tilsvarende for kvinner. Og jeg har spurt etter det mange ganger.

Anonymkode: 5753e...7e0

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Minesveiper skrev:

Det er litt interessant at motstykke til feminismen velger å isolere seg istedenfor å gjøre et forsøk på å endre menn sine initielle betingelser for suksess i samfunnet.

Det er vel fordi de har sett at mange har forsøkt, men de blir systematisk motarbeidet hele veien. Det er ingen vits i å kjempe mot vindmøller. Gynosentrismen er en biologisk programmert bit av mennesket som ikke går bort. Så da er det vel etter en risikoanalyse bedre å melde seg ut og minimere sin risiko enn å forsøke å kjempe nyttesløse kamper.

Gjest Minesveiper
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel fordi de har sett at mange har forsøkt, men de blir systematisk motarbeidet hele veien. Det er ingen vits i å kjempe mot vindmøller. Gynosentrismen er en biologisk programmert bit av mennesket som ikke går bort. Så da er det vel etter en risikoanalyse bedre å melde seg ut og minimere sin risiko enn å forsøke å kjempe nyttesløse kamper.

Hva er det man risikerer å tape? Siden man minimerer risiko. 

Skrevet

Problemet med dagens kvinner er at de tror at menn er kvinner som har en penis, De nekter og innse at det er store forskjeller på menn og kvinner. Kvinner i dag har et enormt ego og de ønsker å konkurrere mot menn. Og kvinner som ikke respekterer sitt eget kjønn og som er stolte over egen femininitet fortjener ikke respekt, De fortjener bare latter.

Anonymkode: 7f024...d7b

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hva er det man risikerer å tape? Siden man minimerer risiko. 

Venner, familie, jobb, og store deler av livet i fengsel f.eks ved en overgrepsannklage.

Eller barn, økonomi, hus og 18-20 år av sitt liv ved en skillsmisse.

Skrevet
5 timer siden, Cuntzilla skrev:

Det er ikke et veldig stort tap for menneskeheten at kvinnehatere ikke formerer seg spør du meg.

Ingen fare, så snart du runder 30 blir du desperat etter noen å få unge med, da kommer du krypende, som alle andre kvinner som er kjepphøye i 20-årene...

Anonymkode: be49e...fee

• Liker 2
Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med dagens kvinner er at de tror at menn er kvinner som har en penis, De nekter og innse at det er store forskjeller på menn og kvinner. Kvinner i dag har et enormt ego og de ønsker å konkurrere mot menn. Og kvinner som ikke respekterer sitt eget kjønn og som er stolte over egen femininitet fortjener ikke respekt, De fortjener bare latter.

Må nok mer enn latter til for å tie ihjel dagens kvinner. Det skremmer i hvertfall ikke meg. Og hvis "femininitet" i manneland betyr "gravid og barbeint på kjøkkenet", har dere ikke gått deres egen vei. Samfunnet har forbigått dere.

Endret av AmandaVI
  • Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kvinner som er problemet, det er deg og dine holdninger mot kvinner. Det er virkelig ingen som taper på at en mann som ikke ønsker at kvinner skal være frie individer bestemmer seg for å være alene, så kjør på :) Det som er ironisk er at mennene som hevder at kvinner ikke kan gjøre ting som er blitt sett på som maskulint er gjerne menn som ikke selv greier å utføre ting som er blitt sett på som maskulint. Du skal gjerne få bli med meg ut i bushen i noen uker uten mat og se at det ikke akkurat er kjønnet som bestemmer hvor mye bein i nesa en har. Er vel det eneste som må til for å skape en holdningsendring blandt slike som deg. 

Anonymkode: 619eb...a24

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AmandaVI skrev:

Må nok mer enn latter til for å tie ihjel dagens kvinner. Det skremmer i hvertfall ikke meg. Og hvis "femininitet" i manneland betyr "gravid og barbeint på kjøkkenet", har dere ikke gått deres egen vei. Samfunnet har forbigått dere.

Jeg forteller fakta at kvinner som tror at de er menn med en vagina, Er den gruppen av kvinner som blir minst respektert og den type kvinner som vi ler mest av. Femininitet er kvinner som setter pris på å være kvinne og idealiserer kvinners skjønnhet. Samfunnet har ikke gått forbi noen ting, Det er bare sutrete og psykisk svake feminister som lever i en egen fantasi verden.

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forteller fakta at kvinner som tror at de er menn med en vagina, Er den gruppen av kvinner som blir minst respektert og den type kvinner som vi ler mest av. Femininitet er kvinner som setter pris på å være kvinne og idealiserer kvinners skjønnhet. Samfunnet har ikke gått forbi noen ting, Det er bare sutrete og psykisk svake feminister som lever i en egen fantasi verden.

Virker ganske natta, du også.

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kvinner som er problemet, det er deg og dine holdninger mot kvinner. Det er virkelig ingen som taper på at en mann som ikke ønsker at kvinner skal være frie individer bestemmer seg for å være alene, så kjør på :) Det som er ironisk er at mennene som hevder at kvinner ikke kan gjøre ting som er blitt sett på som maskulint er gjerne menn som ikke selv greier å utføre ting som er blitt sett på som maskulint. Du skal gjerne få bli med meg ut i bushen i noen uker uten mat og se at det ikke akkurat er kjønnet som bestemmer hvor mye bein i nesa en har. Er vel det eneste som må til for å skape en holdningsendring blandt slike som deg. 

Anonymkode: 619eb...a24

Du tar feil, Det er feministers ideologi som er problemet. Jeg har realistiske forhold til kvinner. Og det handler ikke om at kvinner skal få velge selv. Men dagens kvinner tror ikke at de er kvinner, De tror at det er ingen forskjeller hverken biologiske eller fysiske forskjeller på menn og kvinner. Også feministers krav om å gjøre dasser, skilt, leketøy for barn, figurer i tegnefilmer, klær for barn, og navn kjønnsnøytrale vitner bare om hvor stort mindreverdighetskompleks de har iforhold mot menn. Og jeg har jobbet i forsvaret og er idag brannmann så jeg har ingen behov for å være med deg "ut i bushen" Men du har behov for og finne deg selv og dine begrensinger. Og kvinner som anser seg som feminister og tror at de er mer enn hva de egentlig er, Er ikke kvinner. De blir bare ledd av og er for dumme til og kunne ta seriøst.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AmandaVI skrev:

Virker ganske natta, du også.

Ja, Det er natta nå ja.

Skrevet

For en MGTOW burde ikke kvinners mening ha noe å si.

Anonymkode: 08c6e...cba

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Minesveiper skrev:

Husker jeg leste statistikk som viste at de som ikke er i forhold har en tendens til å være mer ulykkelige, ensomme osv. Jeg har egentlig ikke satt meg inn i MGTOW. Er ikke hele denne bevegelsen en slags protest mot den moderne kvinne og feminismen? Kvinnene velger å ikke ta "the red pill" elsn. Ser ikke sannheten og forstår ikke hvordan verden fungerer? 

Det er litt interessant at motstykke til feminismen velger å isolere seg istedenfor å gjøre et forsøk på å endre menn sine initielle betingelser for suksess i samfunnet. Det er vel disse betingelsene de er misfornøyd med? Helt greit for meg as. Mindre konkurranse. 

Det er nok menn som har gitt opp håpet om kjærlighetsforhold med kvinner, og prøver å finne en mening i livet utenom, alene. 

Skrevet
4 timer siden, Minesveiper skrev:

Husker jeg leste statistikk som viste at de som ikke er i forhold har en tendens til å være mer ulykkelige, ensomme osv.

Bedre enn å være død, gjeldsslave eller i fengsel....

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en MGTOW burde ikke kvinners mening ha noe å si.

Si ikke det. Hele opplegget skriker "se på meg, mamma! Se på meg!"

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...