Gå til innhold

Hvordan få smal midje uten å miste kroppsfett andre steder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høyfett paleokosthold - handler det om eggdiett? 

hvordan opplevdes treningsgleden.

Jeg har som mål å gå ned 20 kg, vil den fungere, og vil magefettet forsvinne? 

Anonymkode: c2dcb...f46

Hva er eggdiett? Jeg spiser egg ja, men ikke kun egg..? Det er linker på forrige side som beskriver hva et paleokosthold går ut på.

Jeg elsker å trene, og får masse energi når jeg spiser bra. :)

Jeg har hatt masse kunder som har gått ned masse med paleomat, både med og uten trening.

Anonymkode: fd7ad...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som flere andre skriver, du kan ikke punktslanke. Noen kan oppleve resultater som gir følelsen av punktslanking, men du kan ikke bestemme deg for hvor fettet legges eller fjernes. Det at noen har opplevd mindre midje ved en eller fad-diett, betyr ikke at du vil det samme. Dessverre er det ikke slik, og de som påstår det har som regel et produkt å selge.

De fleste kvinner er enten epler eller pærer. Dersom fettet på magen hovedsakelig er under navlen/ved hoftene, og er kombinert med rumpe og lår, så er det en klassisk pære. Slik er de fleste, og det er en sunn fasong - det er den gode nyheten. 

Ettersom fettet forsvinner over hele kroppen ved vektnedgang, vil de fleste også etterhvert oppleve smalere midje. Det kan ytterligere kompensere ved f.eks. å trene armer og skuldre, samt rumpe, da midjen blir mindre sett i forhold. 

Anonymkode: d6c94...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...