Gjest Cid Skrevet 7. desember 2022 #341 Del Skrevet 7. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Enda jeg har vært flink med håndvask, munnbind på busser og sentre, så har jeg visst blitt snufsesyk allikevel. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 7. desember 2022 #342 Del Skrevet 7. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Enda jeg har vært flink med håndvask, munnbind på busser og sentre, så har jeg visst blitt snufsesyk allikevel. Håper du slipper unna lettere enn meg. Sengeliggende med influensa (antar jeg) og høy feber på 3. dagen 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. desember 2022 #343 Del Skrevet 7. desember 2022 Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden): Håper du slipper unna lettere enn meg. Sengeliggende med influensa (antar jeg) og høy feber på 3. dagen 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2022 Forfatter #344 Del Skrevet 7. desember 2022 Sjokoladepenge skrev (5 minutter siden): Håper du slipper unna lettere enn meg. Sengeliggende med influensa (antar jeg) og høy feber på 3. dagen 😩 Håper det ja og god bedring til deg. 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 7. desember 2022 #345 Del Skrevet 7. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Håper det ja og god bedring til deg. 🌹 Cid skrev (12 minutter siden): Takk, dere 😊❤ Og god bedring til deg også, @Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #346 Del Skrevet 7. desember 2022 Sjokoladepenge skrev (5 timer siden): Håper du slipper unna lettere enn meg. Sengeliggende med influensa (antar jeg) og høy feber på 3. dagen 😩 God bedring!💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #347 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg er så jobboverveldet.. den sluker hele livet i et kjempejafs om dagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 7. desember 2022 #348 Del Skrevet 7. desember 2022 Vi trodde vi hadde fått en litt rar forkjølelse/influensa (veldig rare symptomer som ikke helt fikk bestemt seg) som en reaksjon på mye stress i det siste...var corona og i dag er jeg kvalm, i går helt fin, i helga tette bihuler, verk søndag kveld... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 8. desember 2022 #349 Del Skrevet 8. desember 2022 Frøkenfryden skrev (12 timer siden): God bedring!💙 Tusen takk for det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 8. desember 2022 #350 Del Skrevet 8. desember 2022 Frøkenfryden skrev (12 timer siden): Jeg er så jobboverveldet.. den sluker hele livet i et kjempejafs om dagen Å, sånt kan være ganske ugreit. Tror jeg kan relatere litt (selv om vi nok har gaanske forskjellige yrker) og det må man passe på 😕 Håper det ikke er noe du må stå i over lang tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. desember 2022 #351 Del Skrevet 8. desember 2022 Duff skrev (11 timer siden): Vi trodde vi hadde fått en litt rar forkjølelse/influensa (veldig rare symptomer som ikke helt fikk bestemt seg) som en reaksjon på mye stress i det siste...var corona og i dag er jeg kvalm, i går helt fin, i helga tette bihuler, verk søndag kveld... Håper det går fort over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. desember 2022 #352 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg er urolig 😶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #353 Del Skrevet 16. desember 2022 (god bedring til @Embla Othea ) Jeg er helt vissen, uten snev av krefter til å hoppe tau. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. desember 2022 #354 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): (god bedring til @Embla Othea ) Jeg er helt vissen, uten snev av krefter til å hoppe tau. Takk 🌹 Sender deg krefter ☺️ Endret 16. desember 2022 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 16. desember 2022 #355 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg har fått en lett forkjølelse: en dag med rennende nese, en dag med tett nese og en dag med hoste. Mannen er dødssyk (manflu…). Og det verste er tydeligvis at han ikke kan skylde på meg siden han ble syk først. Han er også sur for at jeg ikke er like syk som han, fordi han selv kjøpte feil hostesaft og 1000 andre ting. Jeg har allerede begynt å glede meg til å gå på jobb på mandag. Han er overbevist om at det er corona, til tross for flere negative tester de siste dagene. Da jeg hadde corona i sommer nektet han å teste seg selv om han var syk, for han hadde i hvert fall ikke corona (det var han som smittet meg da også). Prøver å få et svar på om han er så dårlig at vi må avlyse julefeiringen hos oss (vi må gi beskjed nå slik at gjestene har mulighet til å kansellere/ombooke billetter), men han «vet ikke». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. desember 2022 #356 Del Skrevet 17. desember 2022 Jeg har vært i belteseng i 4 timer i dag. Jeg vil HJEM 🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2022 Forfatter #357 Del Skrevet 17. desember 2022 Embla Othea skrev (3 timer siden): Jeg har vært i belteseng i 4 timer i dag. Jeg vil HJEM 🌹 Kanskje du sendte meg litt for mye krefter i går og burde ha beholdt dem selv? Veldig trist å høre at du må gjennomgå en sånn frihetsberøvelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. desember 2022 #358 Del Skrevet 17. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Kanskje du sendte meg litt for mye krefter i går og burde ha beholdt dem selv? Veldig trist å høre at du må gjennomgå en sånn frihetsberøvelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2022 Forfatter #359 Del Skrevet 18. desember 2022 I går kveld begynte det en stadig trang til å nyse...serienys som liksom satt fast før de forsvant ut i rommet...måtte konsentrere meg for å lokke dem ut og så etter hvert "trompetstøt" fra min nese og hodet/bihuler ble tungt og tett, så da vet jeg hvordan min nærmeste fremtid blir. Jeg føler meg som en --->på land... ...mer eller mindre. Jeg er sylte forkjølet, så da få dere bare holde dere unna så jeg ikke smitter dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. desember 2022 #360 Del Skrevet 18. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): I går kveld begynte det en stadig trang til å nyse...serienys som liksom satt fast før de forsvant ut i rommet...måtte konsentrere meg for å lokke dem ut og så etter hvert "trompetstøt" fra min nese og hodet/bihuler ble tungt og tett, så da vet jeg hvordan min nærmeste fremtid blir. Jeg føler meg som en --->på land... ...mer eller mindre. Jeg er sylte forkjølet, så da få dere bare holde dere unna så jeg ikke smitter dere. God bedring ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå