Egvilværeanonym Skrevet 30. november 2022 #321 Del Skrevet 30. november 2022 Tett i nesen og ikke fått sovet noe hittil 🙄🤒😷 Mannen er også syk men sover på rommet og jeg i stuen med tv’en på. Inngrodd tånegl har jeg fått også 🙄🙄 *sukk* Jeg hater å være syk med forkjølelse/influensa 🥲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 30. november 2022 #322 Del Skrevet 30. november 2022 Så stiv og vond hver eneste morgen, er så lei. En kamp bare å tørke seg bak 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #323 Del Skrevet 30. november 2022 Duff skrev (2 timer siden): Så stiv og vond hver eneste morgen, er så lei. En kamp bare å tørke seg bak 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. november 2022 #324 Del Skrevet 30. november 2022 I dag er halsen litt sår, og det føles som om jeg har jeg har bomull i ørene. Og jeg som skal på jobbreise de to neste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 4. desember 2022 #325 Del Skrevet 4. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (På 14.12.2017 den 15.25): Ja, jeg tar det nesten hele året. Det hjelper for mye, men tydeligvis ikke mine tørre poter. P.s. har smurt meg med krem nå. Det hjalp inntil videre. har du bilde av hendene dine slik de blir (det såreste). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2022 Forfatter #326 Del Skrevet 4. desember 2022 kvinne35+ skrev (9 minutter siden): har du bilde av hendene dine slik de blir (det såreste). Det er jo noen år siden det innlegget ble laget og ting har bedret seg siden da. Takk for forsøket. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 4. desember 2022 #327 Del Skrevet 4. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Det er jo noen år siden det innlegget ble laget og ting har bedret seg siden da. Takk for forsøket. 🌹 det var jo bra så da var det ikke noe kronisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2022 Forfatter #328 Del Skrevet 4. desember 2022 Neida, det gikk seg til etter hvert. En må prøve litt forskjellige ting, så finner en til slutt noe som er midt i blinken for akkurat det problemet som er hos den enkelte. Har holdt seg fint siden. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #329 Del Skrevet 4. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Det er jo noen år siden det innlegget ble laget og ting har bedret seg siden da. Takk for forsøket. 🌹 Jeg bruker apo base Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2022 #330 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg har vondt i hodet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. desember 2022 #331 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg er lei av å være psykisk syk og å bli utsatt for så mye tvang i psykiatrien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 6. desember 2022 #332 Del Skrevet 6. desember 2022 Embla Othea skrev (18 timer siden): Jeg er lei av å være psykisk syk og å bli utsatt for så mye tvang i psykiatrien. ❤️ til deg. Jeg er lei av å være syk jeg også. Og at det holder meg våken til langt på natt når jeg trenger søvn, grrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #333 Del Skrevet 6. desember 2022 supernova_87 skrev (1 minutt siden): ❤️ til deg. Jeg er lei av å være syk jeg også. Og at det holder meg våken til langt på natt når jeg trenger søvn, grrr god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 6. desember 2022 #334 Del Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): god bedring! Takker og bukker og nikker og neier! Men du var oppe sent du også! Eller tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #335 Del Skrevet 6. desember 2022 supernova_87 skrev (Akkurat nå): Takker og bukker og nikker og neier! Men du var oppe sent du også! Eller tidlig! Kan ikke huske sist jeg ikke var oppe om natten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 6. desember 2022 #336 Del Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Kan ikke huske sist jeg ikke var oppe om natten 😅 ... Er du en vampyr? Var dette en tilståelse, hysj, you can tell me, I won't tell anyone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #337 Del Skrevet 6. desember 2022 supernova_87 skrev (6 minutter siden): ... Er du en vampyr? Var dette en tilståelse, hysj, you can tell me, I won't tell anyone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 6. desember 2022 #338 Del Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #339 Del Skrevet 6. desember 2022 supernova_87 skrev (3 timer siden): ❤️ til deg. Jeg er lei av å være syk jeg også. Og at det holder meg våken til langt på natt når jeg trenger søvn, grrr God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2022 Forfatter #340 Del Skrevet 7. desember 2022 Enda jeg har vært flink med håndvask, munnbind på busser og sentre, så har jeg visst blitt snufsesyk allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå