Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

På 23.11.2019 den 22.39, melatonin skrev:

Jeg er fortsatt i stø kurs mot å kjøre meg selv rett i veggen. Snart smeller det. Har legetime i januar, og jeg både gleder og gruer meg. Redd for å ikke bli tatt på alvor. Men gleder meg til å få tømt meg. Så hvis jeg ikke har fått hjerteinfark innen januar, så håper jeg at jeg får det bedre da..

Vil bare sende en klem og si at jeg håper du får god hjelp. Ble utbrent selv for flere år siden, er fremdeles ikke tilbake til 100% ennå. Ta deg selv på alvor og ikke dra det for langt ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Verk i alle ledd, kjempefrost i kroppen, ubehag i nese og kinn...ser ut til at noe har besøkt meg igjen. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Verk i alle ledd, kjempefrost i kroppen, ubehag i nese og kinn...ser ut til at noe har besøkt meg igjen. :( 

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag skal jeg gå til legen å si at jeg trenger noen å snakke med. Det sitter langt inne, fordi jeg føler meg svak som ikke klarer å bearbeide ting selv selv om jeg har fått hjelp før. Merker fødslene sitter hardt i og jeg har endelig innrømmet for meg selv at hjelp gjør meg sterkere og ikke svakere 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
7 timer siden, Strange Doll skrev:

På mandag skal jeg gå til legen å si at jeg trenger noen å snakke med. Det sitter langt inne, fordi jeg føler meg svak som ikke klarer å bearbeide ting selv selv om jeg har fått hjelp før. Merker fødslene sitter hardt i og jeg har endelig innrømmet for meg selv at hjelp gjør meg sterkere og ikke svakere 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Jeg er nokså frisk, men ville bare bumpe denne tråden frem i dagslyset så den ikke forsvant.
Det er helt sikkert noen der ute som trenger å beklage seg litt eller mye over smått og stort.
                                            Værsågod. :dagens-rose: :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

I dag vil jeg bytte kropp med noen andre. Evt kjøpe ny, min virker ikke lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliten inn til beinet. Min påfyllstank er nokså tom og jeg hadde hatt godt av usedvanlig hyggelig sosialt
samvær med håndfaste mennesker, men...slik er det jo ikke...så da får jeg hvile godt ut i helga og forsøke på
nytt igjen på mandagen som kommer. Når jeg tenker på ukene som ligger foran meg denne sommeren...  :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mentalt sliten. Fysisk sliten. Nakke-og skulderplager og spenningshodepine. 

Stressende hverdag nå gitt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Oijj...denne tråden må vi jo ikke glemme. Personlig er jeg den friskeste av de friske stort sett hele året, men i dag
er det noe som er en begynnende "noe" i kroppen. Jeg verker over alt og er tung/sliten og i disse tider 
er det sannelig ikke sånn type syk jeg har lyst til å bli...med tilhørende fæligheter på lur. Jeg vil ikke. Jeg nekter!
En god natts søvn
hjelper nok
                       får jeg håpe.  :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Oijj...denne tråden må vi jo ikke glemme. Personlig er jeg den friskeste av de friske stort sett hele året, men i dag
er det noe som er en begynnende "noe" i kroppen. Jeg verker over alt og er tung/sliten og i disse tider 
er det sannelig ikke sånn type syk jeg har lyst til å bli...med tilhørende fæligheter på lur. Jeg vil ikke. Jeg nekter!
En god natts søvn
hjelper nok
                       får jeg håpe.  :sukk: 

Føler du deg bedre nå, eller er du blitt verre?

Håper du ikke er blitt smittet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Hei, @Sola de Jeg så ikke innlegget ditt, men nå ser jeg det. Nei, ikke smittet av den store stygge, bare sånn vanlige ting som vanligvis kommer. Er slik i dag også. Sliten, tung, fryser inni marg og bein, kler på meg, drikke noe varmt, ekstra sokker utenpå de ekstra sokkene, men det sitter noe i skrotten nå...fremdeles bare vanlige greier, så jeg er glad for at jeg kan jobbe hjemmefra og ingen lider noen nød...bortsett fra meg av og til og jeg syns litt synd på meg selv og ser frem mot lysere, mildere tider. Jeg må ut i skogen min for å snuse inn lindring for alt. Dagens lille sutring gjorde godt.

Vær så god neste. Ingenting er for stort eller smått når det kommer til å ha vondt i helsa si.
Dette er plassen hvor man kan si det som det er og møte forståelse for alt... :dagens-rose: 
God bedring til deg som skriver her etter meg. Gjør noe hyggelig for deg selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vondt i hodet og nakken og er litt forkjøla og albuen verker etter at jeg slo den i døra i går... :( 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare beklage meg litt. I et slikt vær som har vart veldig lenge nå (jeg tror det heter vinter) kan jeg kjenne at jeg er på reserven for det meste, for selvoppmuntringslageret mitt begynner å gå tomt. Humøret er litt sånn på nedadgående. Ingen sol i sikte. :sukk: Hadde hjulpet veldig med en hel uke med bra vær nå og mulighet til å gå litt tur på en positiv måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Daryl Dixon

Jeg er fortsatt tett og sliten i kroppen, sover dårlig om natten. Prøver å holde humøret oppe i hensyn til den andre parten, men kjenner jeg har lyst å krølle meg sammen under et teppe og sove i en uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet med hodepine idag, og går på arbeidshelg i ettermiddag. Vet den kommer til å bli verre bare jeg går inn dørene der. Fant heldigvis mer paracet da 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Jeg skal bare beklage meg litt. I et slikt vær som har vart veldig lenge nå (jeg tror det heter vinter) kan jeg kjenne at jeg er på reserven for det meste, for selvoppmuntringslageret mitt begynner å gå tomt. Humøret er litt sånn på nedadgående. Ingen sol i sikte. :sukk: Hadde hjulpet veldig med en hel uke med bra vær nå og mulighet til å gå litt tur på en positiv måte. 

Har du prøvd å ta Dvitaminer? Jeg har det slik som deg om vinteren og synes Dvitaminer hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg spiser "variert kost" og forsøker å få i meg vitaminene der...men kanskje spiser jeg for lite fisk. :klo: 
Følelsen av å være sliten, svak og kald...jo, det har nok med årstiden å gjøre også, for jeg får ikke tatt
mine gode turer i skogen. Det er for kaldt og glatt til at jeg får glede av å gå tur nå, men det retter seg
ut bare det kalde og hvite forsvinner igjen. Det tror jeg på. Er fremdeles sliten og litt klaging lindrer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...