Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

 

6+4

Sover dårlig for tiden. I dag er jeg ekstremt trøtt, noe som resulterer i at jeg er litt kvalm og ganske demotivert. Skulle ønske det var litt mer travelt på jobb, så dagene gikk litt fortere.. 

Ellers føler jeg meg veldig lite gravid, så det kjennes ganske uvirkelig fortsatt, samtidig som jeg flere ganger om dagen plutselig kommer på at "jeg er gravid!". Føler meg på en måte veldig komplett og lykkelig, og nyter jo selvfølgelig at formen er god. Plutselig kan det snu.

Ellers er det lite nytt å melde. Kjenner jeg bekymrer meg litt for alt mulig, men at jeg ikke lar meg selv dvele for mye ved disse tankene. Noen ganger har man ingen kontroll på ting, og det er best å akseptere det og holde humøret oppe :) 

Håper alle har en fin dag, og føler seg mer opplagt enn meg.:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6+5

Og deer kom jaggu kvalmen. Ikke mye morgenkvalme nei, men midt på dagen! Kjennes ut omtrent som da jeg gikk på Metformin, minus magetrøbbel. Så kvalme er for meg velkjent, men det er jo ikke det behageligste i verden. Syns likevel ikke det gjør noe :) 

 

Eneste som betyr noe

er at du

spiren vår

vokser som du skal

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du sover dårlig og har fått besøk av kvalmen! Bra at du tar det så godt, da. Håper du slipper å spy, i alle fall! Er det noe som fremprovoserer kvalmen? Trøtt (det er du vel hele tiden), sult, stress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 16.03, sullå skrev:

Så kjedelig at du sover dårlig og har fått besøk av kvalmen! Bra at du tar det så godt, da. Håper du slipper å spy, i alle fall! Er det noe som fremprovoserer kvalmen? Trøtt (det er du vel hele tiden), sult, stress?

Blir bare kvalm inn i mellom, og vanligvis ikke så voldsomt :vetikke: Kommer og går litt. Er fortsatt skikkelig trøtt da, sover hver dag etter jobb og ligger jeg for lenge på sofaen så sovner jeg :fnise: Det er egentlig helt forferdelig å være så trøtt hele tiden, men det kunne vært mye verre :) 

Tror det ville være betryggende om jeg følte meg litt mer kvalm, siden kvalme er det man forbinder med tidlige graviditetssymptomer. Men jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Da blir jeg sprø og stressa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Aryamili said:

Blir bare kvalm inn i mellom, og vanligvis ikke så voldsomt :vetikke: Kommer og går litt. Er fortsatt skikkelig trøtt da, sover hver dag etter jobb og ligger jeg for lenge på sofaen så sovner jeg :fnise: Det er egentlig helt forferdelig å være så trøtt hele tiden, men det kunne vært mye verre :) 

Tror det ville være betryggende om jeg følte meg litt mer kvalm, siden kvalme er det man forbinder med tidlige graviditetssymptomer. Men jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Da blir jeg sprø og stressa!

Det forbindes gjerne med tidlige graviditetssymptomer, men det er ikke et symptom som være tilstede.  Moren min visste ikke hva kvalme var da hun var gravid. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gakkepus skrev:

Det forbindes gjerne med tidlige graviditetssymptomer, men det er ikke et symptom som være tilstede.  Moren min visste ikke hva kvalme var da hun var gravid. :) 

Neeei heldigvis. Er jo 30 % som ikke blir kvalme og. :) Så tror jeg bare må nyte det og stole på at alt er som det skal. Får uansett svar på onsdag på ultralyd, hvordan ståa er så langt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7+3

I morgen skal vi på ultralyd og se lille bønna :hjerte:

Har skremt meg selv med katastrofetanker om at det ikke er noen spire der, at spiren har sluttet å vokse og masse andre greier. Får en panikkfølelse hvis jeg tenker sånn, så nå har jeg lovet meg selv ikke å gå inn på tråder om SA, MA, BO o.l. Ser liksom ikke poenget med å skremme meg selv og får helt vondt inni meg av å lese om disse som oppdager MA sent. MA er virkelig skrekken.. Nei nå må jeg slutte.

Er utrolig spent på i morgen i hvert fall. 

Ellers er formen fremdeles fin, foruten noen kvalmebølger innimellom, som regel midt på dagen hvis jeg er sulten. Er fortsatt veldig trøtt, og kan lett sovne sittende på jobb etter to timer (klarer å unngå det, altså). Sover før trening også :fnise: Av og til tenker jeg at denne trøttheten umulig kan være normal, men vet jo at det er veldig vanlig. Tungt er det å være lite opplagt, men jeg er positiv og dette er midlertidig.

Alt for deg, lille spire

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de tankene der er du ikke alene om. Jeg har oul imorgen og man lurer jo på om baby faktisk er frisk eller om det er noe galt. Så tenker man forskjellige scenarioer og fantasien løper løpsk! Lurt å ikke gå inn å Google for der står det mye rart. LYKKE til imorgen:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, blomst12 skrev:

Ja de tankene der er du ikke alene om. Jeg har oul imorgen og man lurer jo på om baby faktisk er frisk eller om det er noe galt. Så tenker man forskjellige scenarioer og fantasien løper løpsk! Lurt å ikke gå inn å Google for der står det mye rart. LYKKE til imorgen:) 

Jaa disse bekymringene er vel en fellesnevner og ikke blir det færre av de heller. Men det viser jo bare at man bryr seg så veldig :hjerte: Samtidig er det jo viktig å glede seg også 😊

Tusen takk og MASSE lykke til til deg også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!! Vi deler de tankene, men det er jo samtidig ikke så mye man får gjort fra eller til dessverre ... Annet enn å håpe så godt man kan, og ta sorgene dersom de kommer. Lettere sagt enn gjort da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lille_frosk skrev:

Lykke til!! Vi deler de tankene, men det er jo samtidig ikke så mye man får gjort fra eller til dessverre ... Annet enn å håpe så godt man kan, og ta sorgene dersom de kommer. Lettere sagt enn gjort da. 

Det er helt sant, må bare godta at dette har vi ikke kontroll over. sånn er det jo bare! Likevel tar jo tankene overhånd til tider, men stort sett så gleder jeg meg bare over graviditeten :yvonne: Så får man ta ting som de kommer, som du sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, blomst12 skrev:

Hvordan gikk det idag?:)

 

11 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Det lurer jeg også på 😍

Det gikk så fint atte :lillesky:Fikk se et bittelite hjerte som banket :rodmer: Han mente at EL var noen dager etter syklusdag 14 noe som nok stemmer ut fra EL-testene. Så termin vil nok ikke stemme helt med mensentermin, men er snakk om noen dager bare :) 

1000 kg lettere nå! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, blomst12 skrev:

Så godt å høre!!:)

Hvordan gikk det med deg?:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...