Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Gakkepus skrev:

Jeg visste det!!!!! Herregud , så glad jeg ble nå!!  Det er helt, helt fantastisk. Blir helt rørt av tanken. Du har fått din spire, kjære deg ❤

Jeg hadde skikkelig på følelsen at du hadde veldig troa, haha! Gøy at du hadde rett :hjerte:Tusen takk, blir rørt av at det er så mange som ble så glade på mine vegne :lillesky:Måtte spiren min klore seg fast!!! Streken :rodmer:

2 timer siden, blomst12 skrev:

Åå:) ble helt rørt av innlegget ditt :) Gratulerer så masse!!!:):) 

Tuusen takk! Litt skummelt å legge det ut, men er så mange her som har heiet, trøstet og krysset fingre at jeg ville dele det. Ingen andre som vet enda, er jo supertidlig og jeg vet alt som kan gå galt MEN jeg har fått to streker :ninuskapus: Akkurat nå er det alt som teller.

2 timer siden, Kaiaermeg skrev:

!!! Gratulerer så mye! ❤️❤️

Tusen takk, jeg klarer ikke helt å tro på dette her. Det var ikke forventet, jeg har kvinnet meg opp til et negativt resultat så det føles veldig uvirkelig! Samboer er ikke hjemme så er så godt å skrive det her. :yvonne:

2 timer siden, Tyah skrev:

åååå!!! Nå ble jeg så rørt!! Gratulerer så mye @Aryamili ❤️

Så koselig, jeg blir rørt selv når dere er så gode med meg... :hjerte: Tusen takk, søte deg! Jeg håper dette går bra, kan jo ikke styre det uansett så må bare prøve å kose meg med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Pjusk skrev:

Ååå, for en fin rosa strek :rodmer:gratulerer så mye!! :nigo::hjerte:

 

Ikke sant... :hjerte: Takk, nå vet jeg i hvert fall at jeg kan bli gravid, jeg bare håper så inderlig at alt skal gå bra! Tenk at mannen ikke vet enda, jeg føler meg litt slem som har skrevet det her før han fikk vite, men jeg bare klarer ikke sende melding om noe så stort! :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Aryamili said:

Ikke sant... :hjerte: Takk, nå vet jeg i hvert fall at jeg kan bli gravid, jeg bare håper så inderlig at alt skal gå bra! Tenk at mannen ikke vet enda, jeg føler meg litt slem som har skrevet det her før han fikk vite, men jeg bare klarer ikke sende melding om noe så stort! :ninuskapus:

Hvordan har du tenkt til å fortelle det? 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Gakkepus skrev:

Hvordan har du tenkt til å fortelle det? 😍😍😍

Jeg aner ikke! Tror jeg kommer til å bare buse ut med det i bilen eller noe (ikke planen) :fnise:  "Hei du! btw du har smelt meg på tjukka" :overrasket: Må visst forberede meg litt..

--

Våknet av at jeg måtte tisse. Sikkert tilfeldig for er vel litt tidlig å begynne å måtte gå på do om natta...? Får ikke sove igjen :alice:Murrer skikkelig i livmora nå.

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Aryamili said:

Jeg aner ikke! Tror jeg kommer til å bare buse ut med det i bilen eller noe (ikke planen) :fnise:  "Hei du! btw du har smelt meg på tjukka" :overrasket: Må visst forberede meg litt..

--

Våknet av at jeg måtte tisse. Sikkert tilfeldig for er vel litt tidlig å begynne å måtte gå på do om natta...? Får ikke sove igjen :alice:Murrer skikkelig i livmora nå.

Blir spennende! :fnise:

Tja, det er hormoner, så det er fullt mulig, vettu! :) Jeg står opp minst 4 ganger med full blære, og det er så ubehagelig, men på den andre siden, det betyr jo at du er gravid, så nå må du bare akseptere alle de sære symptomene :fnise::nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig utålmodig på at samboer skal komme hjem. Klarer snart ikke holde meg lenger!

Har også heeelt glemt at jeg har gynekologitme i morgen, den jeg ble henvist til i januar grunnet mistanke om PCOS. Innser nå at det hadde vært umenneskelig lenge å vente, så er glad jeg bestilte time privat :gravid:

Egentlig veldig greit å ha den timen, hadde jo tenkt på en second opinion angående fremgangsmåte og hormoner og sånn, men nå kan jeg heller stille andre type spørsmål. Så håper jeg på å kunne bli henvist til TUL. Vi får se!

Nå må mannen bare komme hjem, er spent på reaksjonen hans :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Gratulerer så mye! Ble helt rørt av innlegget ditt. Litt hormoner med i spill her, men det var så urolig fint beskrevet! Takk for at jeg fikk være med i tiden fra du våknet til du fikk se verdens fineste strek ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sullå skrev:

:hallo:

Gratulerer så mye! Ble helt rørt av innlegget ditt. Litt hormoner med i spill her, men det var så urolig fint beskrevet! Takk for at jeg fikk være med i tiden fra du våknet til du fikk se verdens fineste strek ❤

Tusen takk kjære deg!:lillesky: :hjerte: Så hyggelig at du likte innlegget, jeg tror det kan være fint for meg å se tilbake på det. Hehe, hormoner ja, ser frem til det ;) Nå måtte jeg lete frem dagboken din, blir hyggelig å følge deg videre selv om du er kommet litt lenger enn meg :gravid: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, lille_frosk skrev:

Gratulerer så mye! Fantastisk!!

Takk! :nordvesta: Gratulerer til deg også :hjerte: Så i dagboka di at store ting er på gang :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos gynekolog som ga meg time til tidlig UL i uke 7. PCOS diagnosen er jo allerede satt, så var ikke så mye å gjøre på den fronten. Han var litt sær og den første jeg fortalte at jeg er gravid til utenom denne dagboka, og han bare "der ser du". Som om det var kjempeforventet. Har jo ikke snakket med ham før en gang. Jaja :fnise: Han sa det ikke spiller noen rolle om livmorslimhinnen var tynn før befruktning for nå har jo egget festet seg. Så det var godt å høre!

Føles som det er kjempelenge til TUL, men først er det jo påske, så er det bare en uke til etter det :jepp: 

Mannen kommer ikke hjem i dag likevel og det holder på å klikke for meg. Har SÅ lyst å fortelle det.:hjerte: Men. Får bare være tålmodig, klarte jo å vente med å teste så dette bør gå fint :fnise:

Endret av Aryamili
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer kommer ikke i dag heller, så da får jeg ikke sagt det til ham før i morgen. Litt skuffa over det, men det viktigste er jo at jeg har noe å fortelle :hjerte:

Er usannsynlig trøtt i dag, har vel vært trøtt de siste dagene, men i dag sliter jeg med å komme meg opp av sofaen. Vet ikke hva jeg skal ha til middag heller, har lyst på take away, men det må bestilles og hentes.. Styr :fnise:

Ellers er en venninne av meg også gravid, vi har begynt å prøve ca. samtidig og delt opp- og nedturer og håpet så veldig på å få det til. Jeg ble så glad da hun sa det :lillesky:Ekstra moro at det kun skiller 4 dager på siste menstruasjon. 

Ønsker alle en god helg! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at han ikke kom hjem i dag heller! Er han på jobb?

Koselig med en venninne som er gravid samtidig! ❤ 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, sullå skrev:

Så synd at han ikke kom hjem i dag heller! Er han på jobb?

Koselig med en venninne som er gravid samtidig! ❤ 

God helg!

Veldig kjedelig, men i morgen kommer han! Jeg gleder meg så! :yvonne: Han er på jobb ja, en reise som ble lenger enn planlagt denne gangen. Skal kose meg med take away og film så håper jeg tiden flyr :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Aryamili said:

Veldig kjedelig, men i morgen kommer han! Jeg gleder meg så! :yvonne: Han er på jobb ja, en reise som ble lenger enn planlagt denne gangen. Skal kose meg med take away og film så håper jeg tiden flyr :jepp:

Blir nesten litt utålmodig selv :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tweet skrev:

Hvordan går det her? 😊 En veldig ivrig snikleser her 😂👋🏼

Hei hei :vinke: Så koselig når sniklesere melder seg!

Her går det bare bra! Jeg nyter alle tegn på at jeg er gravid, da det føles betryggende å kjenne noe :hjerte: Foreløpig er det kun ekstra trøtthet, superømme pupper og at jeg blir lettere irritert/sutrete enn før, sistnevnte har samboer merket og han gleder seg veldig til de neste månedene ;):ler2: Og så våkner jeg hver natt mellom kl 03 og 05 uten å helt vite hvorfor, så må alltid ta meg en lur midt på dagen.

Har påskeferie og vi har reist for å besøke familien min i nord. Dagene flyr samtidig som de snegler seg avgårde :fnise: Vi har masse å fylle dagene med; skiturer, besøke venner, god mat, hyttetur, konserter..

Jeg er litt spent på reaksjonen til folk når jeg ikke drikker, spesielt på påskeaften, og håper det ikke blir for mye oppmerksomhet rundt det. Syns det er vanskelig å lyve, så vurderer å fylle noe alkoholfritt i glasset og satse på at brisne mennesker ikke helt henger med ;)

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...