Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

På 13.8.2018 den 22.21, Tyah skrev:

Noen andre her som også har hatt skikkelig mageknip i første trimester? Da mener jeg ikke mensmurringer, men mageknip som i luft i magen/vondt i magen. Jeg har hatt det i to dager nå, spesielt om kvelden. Og det er umulig å gå på do, verken for å :fart2: eller gjøre nr. 2. Jeg har ikke spist noe annerledes enn jeg pleier heller 😫 Håper dette er ett symptom. Da er det selvfølgelig verdt det!

Dette hadde jeg også mye av. Og har forsåvidt følgt meg til pdd. Veldig oppblåst😂 Men, det er så verdt det😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes - det er vanlig ja. Og ubehagelig! Og vondt!! Og virkelig ikke en av de «bivirkningene» ved å være gravid jeg synes man snakket nok om på forhånd :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+2

Obs. TMI, og klageinnlegg.

Åååh fikk akkurat skikkelig magevondt. Magesjau vondt, og diare.. Aldri hatt så vondt i magen før 🤢 I tillegg ble jeg kjempe kvalm og var sikker på at jeg måtte spy samtidig. Jeg er nesten sikker på at dette må ha tatt livet av spiren, for det tok nesten livet av meg. Aldri hatt så intense magesmerter før, var som om magen vridde seg rundt 😪 Glad samboer ikke var hjemme når det pågikk, selv om vi er relativt åpen når det gjelder sånne ting. Men jeg satt å skreik på toalettet fordi jeg hadde så vondt i magen 😭 

Håper bare alt er bra med lille knøtt.... Måttr selvfølgelig Google «diare og gravid». Virker som det er relativt vanlig, men noen skrev også at de hadde oppdaget MA rett etterpå 😫😭

Si at flere av dere også har opplevd dette og det har gått fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det, ikke så tidlig i svangerskapet vel og merke. Kjentes som magesekken og alle tarmene vrengte seg og var sikker på at jeg skulle besvime flere ganger.

Er nok virus eller bakterie og ikke et tegn på at noe er galt med spiren! Vil tro at det kanskje er tilfeldig med de som har oppdaget MA, trenger ikke ha noen sammenheng overhodet. 

Bare pass på å få i deg nok væske 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ca like langt som deg i vår da jeg fikk omgangssyken. Spøy og hadde diaré på en gang. :bond: Men det gikk fint, men var redd mens det pågikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ferie i Danmark med andremann. Var omtrent like langt som du er nå... fikk intense magesmerter og diare...trodde håpet var ute, men alt gikk fint med bebis...hun har rukket å bli 3,5 år nå 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det gikk bra med dere selvom! Jeg har værtfall ikke blødd noe, så håper alt er bra :hjerte:

I dag har jeg hatt ekstreme luftsmerter i magen, vært svimmel og rett og slett utslitt. Rot med sykemeldingene mine har gjort at jeg har krisemaksimert en hel del, og sett for meg økonomisk ruin. Stressnivået har vært skyhøyt siden i går når jeg oppdaget feilen. Skal til legen etterpå og håper han kan ordne opp i feilen han har gjort med sykemeldingen min. 

Som dere sikkert har forstått etter å ha fulgt meg siden desember er jeg en temmelig stresset person. Hater virkelig at jeg ikke kan ta ting litt mer med ro, og «det ordner seg» holdning :( Heldigvis har mannen den holdningen så det holder for to :fnise: Elsker at han er så stabil og trygg :ninuskapus: Jeg skal gjøre alt jeg kan for å jobbe med stressnivået mitt. Det siste jeg vil er å være en oppkavet og stresset mor for barnet mitt. Så stresser jeg over det også :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+6 og 1 døgn igjen til ny ultralyd :nori:

Dagene har gått fortere i det siste, men dette døgnet her har virkelig sneglet seg avgårde. I morgen 9+0 skal vi på ny TUL. Jeg har ikke blødd siden jeg var 6+4, symptomene har vært av og på, men sterke, så jeg håper virkelig vi får høre verdens fineste hjertelyd og se ett pittelite minimenneske :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen! Det kommer nok til å gå bra! :) Er et godt tegn at du ikke har blødd på nesten 3 uker! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9+0

Nå kan vi ikke kalle deg for spiren vår lenger, for i dag så vi at du var ett lite menneske på 2,4 cm med armer og ben. Hjertet ditt slo med 179 slag i minuttet, og du var helt perfekt :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
44 minutter siden, Tyah skrev:

9+0

Nå kan vi ikke kalle deg for spiren vår lenger, for i dag så vi at du var ett lite menneske på 2,4 cm med armer og ben. Hjertet ditt slo med 179 slag i minuttet, og du var helt perfekt :hjerte:

Helt fantastisk😍 Den følelsen er ubeskrivelig❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...