Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Disse er fra billigetester mener jeg 🤔 Trodde jeg hadde bestilt mer enn nok, men har nesten brukt opp alle eggløsningstestene allerede 😐 Tror jeg skal bestille disse igjen, og kjøpe noen fra clearblue om det ikke klaffer denne mnd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Tyah skrev:

Disse er fra billigetester mener jeg 🤔 Trodde jeg hadde bestilt mer enn nok, men har nesten brukt opp alle eggløsningstestene allerede 😐 Tror jeg skal bestille disse igjen, og kjøpe noen fra clearblue om det ikke klaffer denne mnd 😊

Ja de går fort 😵 tror jeg skal bestille noen allerede i kveld. de kommer jo så fort👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går morges rundt kl 10.00 fikk jeg den sterkeste EL-testen jeg har hatt. Ventet spent på å teste på kvelden i håp om helt klar positiv test. Testet kl 20.00 og den var kjempe negativ... Tror dere jeg har hatt EL uten å få med toppen på testene? 

De to øverste er fra 25.12 morgen og kveld. De to nederste i går morgen og kveld. 

 

61D0F014-AA2B-48B9-B958-45CB24D7E399.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig :( syns nesten den siste testen så litt ødelagt ut, har du fått litt urin over "max" streken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror ikke det, pleier alltid å være forsiktig. Men jeg er enig, den så litt rar ut. Skal teste når jeg kommer hjem fra jobb etterpå, så sitter å holder meg på jobb nå selv om jeg må tisse :fnise: Gleder meg såå til å komme hjem fra jobb i dag. Kjenner motivasjonen er mangelfull nå når mange har juleferie, deriblant min samboer. Men det skal bli godt å komme hjem til ferdig laget middag, og serie-kos på sofaen :hjerte:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende om du kanskje bare har hatt en kort topp og ikke rakk å få utslag. Så lenge dere har lagt inn aksjer er det håp :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt smågal av denne EL testingen, og jeg er bare i PP1. Vil så gjerne være gravid.. I GÅR 😂 Så har bestemt meg for å ikke teste så mye fremover, og heller ha sex annenhver dag slik at vi har gode sjanser til å treffe 😊 Kommer til å gå utifra at jeg hadde EL igår 26.11 så kommer til å svi av noen graviditetstester i uke 2 om ikke TR har vist seg da 🙈

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Tyah skrev:

Blir litt smågal av denne EL testingen, og jeg er bare i PP1. Vil så gjerne være gravid.. I GÅR 😂 Så har bestemt meg for å ikke teste så mye fremover, og heller ha sex annenhver dag slik at vi har gode sjanser til å treffe 😊 Kommer til å gå utifra at jeg hadde EL igår 26.11 så kommer til å svi av noen graviditetstester i uke 2 om ikke TR har vist seg da 🙈

 

Jeg heier på deg! Skal heller ikke teste som en gærning neste syklus. Blir heeelt tullete av det.. Masse sex er tingen :Nikke: 

Haha jaa skulle også vært gravid helst i går, men tenk så koselig når det endelig klaffer 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tyah skrev:

Blir litt smågal av denne EL testingen, og jeg er bare i PP1. Vil så gjerne være gravid.. I GÅR 😂 Så har bestemt meg for å ikke teste så mye fremover, og heller ha sex annenhver dag slik at vi har gode sjanser til å treffe 😊 Kommer til å gå utifra at jeg hadde EL igår 26.11 så kommer til å svi av noen graviditetstester i uke 2 om ikke TR har vist seg da 🙈

 

Ja, man blir litt gal :O er også bare i PP1 og allerede svidd av altfor mye på tester.. neste PP må jeg prøve å slappe litt mer av  😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp på toalettet, og der var det litt brunt i trusen og det kom også på papiret. Enten er det hormontrøbbel grunnet nylig p-pille slutt, eller festeblødning..  Tiden vil vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tyah skrev:

Jeg var nettopp på toalettet, og der var det litt brunt i trusen og det kom også på papiret. Enten er det hormontrøbbel grunnet nylig p-pille slutt, eller festeblødning..  Tiden vil vise :)

Så spennende! Håpe det er festeblødning da. Skal du ta en test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Tyah skrev:

Tenker jeg tar en test i uke 2 hvis TR ikke har vist seg :-)

Lurt. Og så flink du er til å vente så lenge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg at jeg har fått eggløsningsslim.. Jeg klarte derfor ikke å motstå fristelsen til å ta en EL-test 🤦🏽‍♀️ Veldig sterk strek, men ikke positiv. Tester i morgen tidlig også. 7D1BB6E1-1135-4A55-A0A7-73E6672889D1.thumb.jpeg.f1dd91aa588072f32f4246ddfe961986.jpegde to nederste er fra i dag. Morgen og kveld. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går kveld og i dag tidlig. Åh så lei jeg er «nesten» positive EL-tester 😅 Nå er jeg tom også 😂 

A65537FD-2848-4193-B246-E8158BCBAA14.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så kjedelig å være tom! Innen du mottar fra billige-tester er vel el ferdig og..men da er det bare å legge inn aksjer de nærmeste dagene :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag i 2018 har vært så fin. Jeg og samboer har slappet av og vært ute og gått en tur. På turen så begynte samboer å late som han gikk med barnevogn :fnise: Han er så skjønn han mannen min 😍 Nå i kveld kjente jeg stikkninger i livmoren som varte noen sekunder. Spennende uker fremover. Hvis TR ikke dukker opp i løpet av neste uke så har jeg bestemt meg for å teste. Av en eller annen grunn sitter jeg med en følelse av at det har klaffet allerede.. Men det er vell bare fordi jeg ønsker det så sterkt 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...