Gå til innhold

Hva feiler det menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et spørsmål til dere menn her inne som er veldig opptatt av at det er naturlig å tenne på 16-år gamle jenter. Kvinne (40) her. Fra sånn 20-ish og oppover kan jeg syns at en gutt/mann kan være kjekk, typ hot. Under der er det en egen klasse.

Jeg kan jo legge merke til at en 16-åring er «fin», men da på mer på en «han hadde jeg SÅ crusha på hvis jeg var 16 sjøl»-måte eller «Shit, han kommer til å bli farlig når han blir voksen». Er det sånn dere mener, eller kan dere liksom fantasere om tenåringsjenta? 

Anonymkode: da736...0ca

Tror ikke du skal spørre menn her inne om det. Er ikke rettferdig for menn utenfor KG om du lar disse farge ditt syn på menn generelt. Spør oppgående menn utenfor KG.

Anonymkode: 94b22...e86

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
8 timer siden, uranus skrev:

Det er motbydelig å tenne på 16-åringer når man selv er 40 +.

Seksualitet er det fineste to mennesker kan dele fysisk. Kjærlighet er det fineste ikke-fysiske som finnes mellom mennesker, og er for de fleste den foretrukne rammen rundt seksualitet. Om dette for deg er motbydelig, så har du kanskje et problem med egen kropp og seksualitet. Det er en vanlig oppfatning på tvers av kulturer og tidsepoke, at livet ikke er levd før man har opplevd kjærlighet og seksualitet, så for egen del bør du gjøre noe med problemet.

Seksuell tiltrekning kommer ikke an på alder, men på pupper og lår. Menn får seksuelle følelser av alt som forteller at kvinnen er fruktbar, uansett alder.

Mennesker har til alle tider forsøkt å distansere seg fra sin seksuelle og "dyriske" natur. Så langt ble dette drevet at det ble nødvendig med seksuell frigjøring i forrige århundre. Jeg opplever at du og dine meningsfeller forfekter ideer fra denne mørke tidsalder.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Skrevet
På 2.12.2017 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år, singel og prater med en del menn på nett, da jeg nettdater. Jeg har en datter på 16 år, og en sønn på 11 år. Dessverre er det en god del menn, som starter å spørre meg ut om datteren min, både hvordan hun ser ut, er som person, og noen spør og hva slags kropp hun har. Hva pokker er galt med de? Jeg svarer jo ikke på spørsmålene, og avslutter da kontakten med de. Men blir sjokkert over hvor mange som gjør dette. Eier de ingen sosiale antenner. Kan legge til at ingen av de stiller noen spørsmål om sønnen min. Så det er ikke bare en generell interesse i barna mine. Og hvorfor pokker skal de vite hvordan datteren min sitt utseende og kropp er?

Noen andre kvinner som opplever dette? Eller noen menn her som gjør dette?

Blir jo nesten så jeg vurderer å kutte ut nettdating helt.

Anonymkode: 48b2e...29b

Høres nesten ut som de troller for å se hvordan du reagerer. Vanskelig for å tro at noen kan se for seg å oppnå noe annet med en slik tilnærming. 

Skrevet
14 hours ago, C.Tramell said:

Nesten hver gang jeg leser innlegg av deg begynner "Tøff i pysjamas" å surre i hodet mitt. Nå gjorde den det igjen. Faen så irriterende den sangen er! 

Rart. Jeg sover naken

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Syns du den var helt innafor sjøl?

Anonymkode: da736...0ca

Ja.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eldre menn har mange mutasjoner i sædcellene som medfører barn med dårligere helse, dårligere kognitive evner og dårligere utseende, til sammenligning med sæden hos yngre menn. Nei, dette kan ikke "oppveies" for som følge av mannens "ressurser og erfaring".

Det er forskjell på hva en kvinne tiltrekkes av fysisk og biologisk for å få SUNNE BARN og hva hun tiltrekkes av fordi hun selv er mer eller mindre hjelpeløs og dårlig økonomisk stilt.

Anonymkode: e156c...2d3

Det kan tydeligvis oppveies, i og med at kvinner gjerne går etter eldre menn. Nå er det varierende for høyt opp de liker å gå, men stort sett ønsker kvinner seg oppover i alder når det gjelder menn.

Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at mutasjoner som medfører dvergvekst, leppe-ganespalte, barnkreft, diverse syndromer, schizofreni, autisme, bipolar lidelse +++ er eksempler på "vellykket evolusjon"? For det er disse mutasjonene man snakker om når temaet er eldre fedre. Leste en artikkel om at det faktum at stadig flere eldre menn får barn utgjør en risiko for menneskets genpool. Helsen til menneskeheten risikerer å bli svekket fordi for mange gamle gubber absolutt skal få barn etter fylte 40.

Anonymkode: e156c...2d3

Til informasjon så er de fleste mutasjoner helt nøytrale/ufarlige. Ellers hadde evolusjonsteorien slitt en del kan du si.

http://www.talkorigins.org/faqs/mutations.html

Kreasjonster pleier jo å bruke som argument at mutasjoner er "ødeleggende", når de fleste mutasjoner i realiteten ikke gjør noe fra eller til.

Endret av jabx
  • Liker 2
Skrevet

Orka ikke lese hele tråden her. Fyfaen for noen menn som er her på kg. De må jo være nederste av bunnslammet som mener dette er greit 🤬🤮

Anonymkode: dd34e...838

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er over 40 og blir *ikke* tiltrukket av 16 åringer. De går under kategorien barn for meg, sidem de er på alder med mine barn.

Jeg kan se at de er pene, men de er altså ikke på radaren min.

Man kan lese statistikk på nettet til brillene blir tykke og våte. Det hjelper ikke. Man må nesten ut i verden for å se hvordan ting er.

En 40 åring som legger seg etter en 16 åring er og blir et svin og et utskudd.

Sånn er det med den saken. 

Endret av Isambard
  • Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orka ikke lese hele tråden her. Fyfaen for noen menn som er her på kg. De må jo være nederste av bunnslammet som mener dette er greit 🤬🤮

Heldigvis er vi ikke alle slik. Men at det er flere som fremstår slik her på KG enn i det virkelige liv, er jeg ikke i tvil om. Som jeg har vært inne på tidligere, så er det tydelig at de ønsker å normalisere sine avvikende lyster. Dessverre har denne tråden vekket noen slike, mens jeg tipper de fleste menn som vanker her inne har holdt seg unna å svare. Jeg håper i alle fall det.

Anonymkode: c5a3e...3bd

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rotter blir rundt 2 år gamle. Rotter er fruktbare fra de er rundt 6 uker gamle. En rottejente kan altså få barn allerede fra hun er 6 uker gammel, og ville rotter blir som oftest gravide med en gang de blir fruktbare. MEN hos rotter som er så unge dør veldig mange av rottene under fødsel fordi kroppen ikke er utviklet nok til å bære fram barna, om hun overlever fødselen er ofte mange av barna døde, om barna overlever fødselen dør ofte mange av barna mens de enda er små og moren har ikke "modenhet" nok til å ta seg av barna, mange av barna dør derfor av "omsorgssvikt". 

Når man driver med rooteoppdrett skal man vente til rotta er 6 måneder før hun skal få sitt fleste kull. Det er fordi da er kroppen utviklet nok til å gå gjennom en graviditet. Det er større sjanse for at mor og barn overleve fødselen, og barna har større sjanse for å vokse opp.

Dette gjelder veldig mange andre dyr også.

.

Jeg fikk mensen da jeg var 11 år, men vi kan vel alle være enige om at det ikke hadde vært særlig sunt for verken kroppen min, psyken min eller barnet at moren var 11 år gammel. Hvorfor er 16 den hellige alderen, fordi det er seksuell lavalder i Norge? Vi er enige om at 11 er for ungt, men når man er 16 er det greit? Kanskje det egentlig er greit at kroppen får utviklet seg litt mer og man skjønner at barn og fruktbarhet faktisk er noe som inntreffer samtidig. Ingen ville tatt en liten rottejente på 6 uker for å være en voksen jente. Min kropp ble ikke en voksen kropp før jeg var rundt 20 selv om jeg var 11-12 da jeg ble fruktbar

Anonymkode: 87aa0...3b9

Husker noen hadde lest om og fortalte om ei fra Romania som ble bestemor som 23 åring. Hun ble ung mor og datteren på 11 ble mor. Stakkars. Tenk å være besteforeldre i 20 og 30 åra. Jævlig sykt.  

Jeg hadde sex med ei 16 åring når jeg var 25. Ikke på grunn av alderen (siden jeg tenner først og fremst på jenter/kvinner 18+), men på grunn av hun så moden ut for alderen. Trodde hun var 18-20 år. Mannfolk som tenner på jenter som ser ut som barn er creepy. En del 16 åringer som ser yngre ut for alderen og ser ut som barn. Menn som går etter de er ekle. Pedofile tanker er ekle og jævlige. Samme med de som puler på dukker som ser ut som barn. Fytti helvete. Lyst å dra til de! 

16 åringer som ser ut som 16 åringer og eldre er ok. Det er lov å knulle 16 åringer. Sånn er det bare. Men å spørre ei mor om datteren høres litt koko ut. 

Skrevet

Vet dere hva en 16 år gammel jentunge er? Jo, det er et usikkert barn som er i en overgangsfase mot å bli voksen. En pubertal, usikker og keitete hormonbombe som synes alt er urettferdig, og livet består av drama, lekselesing og innetider. 

At noen av dere "mannfolk" her i det hele tatt går inn for å forsøke å rettferdiggjøre deres psyke lyster overfor barn i denne alderen, er fullstendig hårreisende. Dere finner nok en trøst og barnslig støtte hos likesinnede avskum her i tråden, men vit at dette er avvikende adferd, uansett hvor hardt dere ønsker å rettferdiggjøre det. 

Vi er alle i stand til å se om noe er vakkert, uansett alder og kjønn. Men å tillate seg seksuelle tanker og fantasier om jenter (eller gutter, for så vidt) i denne alderen når en selv er voksen, er det utelukkende sørgelige mennesker som gjør. Søk heller hjelp enn å sitte her og sirkelrunke til deres forstyrrede ideer om virkeligheten. At den seksuelle lavalder i Norge er 16 år, er IKKE for at voksne, perverse griser skal utnytte et eventuelt sårbart barn, men for at jevnaldrende skal få utforske hverandre i et jevnt tempo. Og at noen er godt i gang med puberteten er ikke et gyldig argument for å ta for seg i en ung pikes liv. 

Faen, ta og skjerp dere.

• Liker 4
Skrevet
På 2.12.2017 den 18.20, hocane skrev:

At de spør deg personlig om din datter er rart. At menn tiltrekkes unge jenter er ikke rart i det hele tatt. Alt ligger i naturen,

unge kvinner=fruktbare Eldre kvinner=ufruktbare 

Eh, hvordan faen utviklet denne tråden seg til dette? Dette er et HI om hva man gjør og hva man ikke gjør. Uansett hva jeg tenker, så spør jeg ikke en om hvordan kropp sønnen eller dattera deres har. Det er det som er poenget. SKILLE MELLOM TANKE OG HANDLING. De fleste av oss er ikke koko i nøtta som disse ts har støtt på, som ikke klarer å holde en tanke i hue uten at den renner ut av kjeften.

Anonymkode: 1212f...0b2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh, hvordan faen utviklet denne tråden seg til dette? Dette er et HI om hva man gjør og hva man ikke gjør. Uansett hva jeg tenker, så spør jeg ikke en om hvordan kropp sønnen eller dattera deres har. Det er det som er poenget. SKILLE MELLOM TANKE OG HANDLING. De fleste av oss er ikke koko i nøtta som disse ts har støtt på, som ikke klarer å holde en tanke i hue uten at den renner ut av kjeften.

Var ikke meninga å sitere det jeg siterte egentlig.  Var et generelt innlegg til tråden.

Gjest Overrasket
Skrevet

Det merkelige, synes jeg, er ikke først og fremst alderen på TS' datter, men at noen starter å spørre helt merkelig spørsmål om datteren uavhengig av alder. Dersom datteren hadde vært 22, for å ta et eksempel, hadde det fortsatt vært like galt å spørre noen man har truffet i en flørte-situasjon om utseende, kroppsform og seksuelle preferanser til datteren. Altså, den manglende sosiale/seksuelle antennen som dette handler om er like sprø, uansett datterens alder.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er vi ikke alle slik. Men at det er flere som fremstår slik her på KG enn i det virkelige liv, er jeg ikke i tvil om. Som jeg har vært inne på tidligere, så er det tydelig at de ønsker å normalisere sine avvikende lyster. Dessverre har denne tråden vekket noen slike, mens jeg tipper de fleste menn som vanker her inne har holdt seg unna å svare. Jeg håper i alle fall det.

Anonymkode: c5a3e...3bd

Jeg håper virkleig at det kun er noen få svin og at disse svina roper høyest. 

Men man må jo begynne å lure også etter NRK sin dokumentar om eldre menn som vil oppsøke unge jenter for sex. Og leser man kommentarfelt så er det vanvittig mange menn som legger all skyld på den «13 år gamle jenta». De frista jo mannen så da må jo mannen få utløp for sin sexfantasi :P 

Jeg kjenner jeg er mer og mer for kastrering av enkelt menn. 

• Liker 1
Skrevet
På 2.12.2017 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Fordi alle heterofile menn er seksuelt tiltrukket av kvinner i sin fysisk beste alder. Det feiler dem ingenting.

Anonymkode: a81b9...3a9

Tullprat.  Det virker i denne tråden som det finnes endel (menn?) som ikke klarer skille mellom seksuell tiltrekning og fascinasjon for det vakre.   Tar man en tur i Frognerparken, eller i Ekebergparken, finner man mange flotte kropper.  Unge og gamle.  Jeg kan begeistres av muskelspill, estetikk og vakre kropper på 16 år.  MEN; jeg tenner ikke på dem.  Jeg kunne overhodet ikke tenke meg å ha sex med en 16 åring. Men jeg klarer utmerket godt se at det er mange av dem som har lekre kropper.  Merkelig at ikke alle klarer skjelne mellom disse helt ulike tingene.  Jeg er kanskje heldig da, siden jeg ikke blir kåt straks jeg ser noe fysisk vakkert - dog tenker jeg at det er de som ikke har lært å la tenningen ta en liten tur innom hjernen før de slipper den løs som har noe å lære.....

• Liker 3
Skrevet
På 2.12.2017 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Men det at du føler deg truffet er for meg enn veldig god indikator på at du faktisk har god grunn til å føle deg det.

Jeg føler det? Jeg føler meg overhodet ikke truffet. Det er din idiotiske generalisering jeg reagerer på. Og den er ganske så ekstrem. Noe dette innlegget ditt viser. Beklager men jeg må si at det er noe helt grunnleggende galt med deg som skriver noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...