Gå til innhold

Hva feiler det menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, jabx skrev:

Analogier er altså fæle greier?

Ikke nødvendigvis. Syns du den var helt innafor sjøl?

Anonymkode: da736...0ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spam og innlegg som siterer dette

- Safiye, mod

Skrevet
57 minutter siden, jabx skrev:

Nja, det er en tendens til at kvinner liker menn som er eldre enn dem. Lavere sædkvalitet kan langt på vei oppveies av ressurser og erfaring.

Eldre menn har mange mutasjoner i sædcellene som medfører barn med dårligere helse, dårligere kognitive evner og dårligere utseende, til sammenligning med sæden hos yngre menn. Nei, dette kan ikke "oppveies" for som følge av mannens "ressurser og erfaring".

Det er forskjell på hva en kvinne tiltrekkes av fysisk og biologisk for å få SUNNE BARN og hva hun tiltrekkes av fordi hun selv er mer eller mindre hjelpeløs og dårlig økonomisk stilt.

Anonymkode: e156c...2d3

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Eldre menn har mange mutasjoner i sædcellene som medfører barn med dårligere helse, dårligere kognitive evner og dårligere utseende, til sammenligning med sæden hos yngre menn. Nei, dette kan ikke "oppveies" for som følge av mannens "ressurser og erfaring".

Det er forskjell på hva en kvinne tiltrekkes av fysisk og biologisk for å få SUNNE BARN og hva hun tiltrekkes av fordi hun selv er mer eller mindre hjelpeløs og dårlig økonomisk stilt.

Ja, for det er jo virkelig fakta kvinner er kjent for å begrunne sine handlinger med.  Heldigvis er det med kvinner som med fjærkre. Musa renner helst når det de ser noe blankt og skinnende.

Endret av Uffda
Skrevet
På ‎02‎.‎12‎.‎2017 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år, singel og prater med en del menn på nett, da jeg nettdater. Jeg har en datter på 16 år, og en sønn på 11 år. Dessverre er det en god del menn, som starter å spørre meg ut om datteren min, både hvordan hun ser ut, er som person, og noen spør og hva slags kropp hun har. Hva pokker er galt med de? Jeg svarer jo ikke på spørsmålene, og avslutter da kontakten med de. Men blir sjokkert over hvor mange som gjør dette. Eier de ingen sosiale antenner. Kan legge til at ingen av de stiller noen spørsmål om sønnen min. Så det er ikke bare en generell interesse i barna mine. Og hvorfor pokker skal de vite hvordan datteren min sitt utseende og kropp er?

Noen andre kvinner som opplever dette? Eller noen menn her som gjør dette?

Blir jo nesten så jeg vurderer å kutte ut nettdating helt.

Anonymkode: 48b2e...29b

Fy fa.. Jeg hadde blokkert dem tvert av!

Anonymkode: 7b473...1e5

• Liker 1
Skrevet

På 60-tallet så vi litt annerledes på 16 år gamle jenter...

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men allikevel kan en mann i 60 årene få barn, mens en kvinne i 60 årene ikke kan få barn. Kan vi være enig om det?

Ja eller nei?

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Uffda skrev:

Ja, for det er jo virkelig fakta kvinner er kjent for å begrunne sine handlinger med.  Heldigvis er det med kvinner som med fjærkre. Musa renner helst når det de ser noe blankt og skinnende.

Slik livsfilisofi er nødvendig for menn som deg, som ikke har utseendet med seg og håper på å få seg "mus" en eller annen gang. "En eller annen gang, bare jeg har pænga nokk".

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Slik livsfilisofi er nødvendig for menn som deg, som ikke har utseendet med seg og håper på å få seg "mus" en eller annen gang. "En eller annen gang, bare jeg har pænga nokk".

jew.gif

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, waco skrev:

Men allikevel kan en mann i 60 årene få barn, mens en kvinne i 60 årene ikke kan få barn. Kan vi være enig om det?

Ja eller nei?

En mann i 60 årene kan kanskje få barn, kanskje ikke. Barna vil iallefall ikke bli like friske, sterke, pene og intelligente som de fleste andre barn, som er satt til verden av unge menn.

At en gammel mann på 60 år kan få barn, betyr ikke at han burde få det. Det betyr heller ikke at han er seksuelt attraktiv for kvinner. Kan vi være enige om det?

• Liker 3
Skrevet

denne sædkvalitetkvinnen har jeg sett i flere tråder de siste månedene. Veldig lett gjenkjennelig skrivestil. Og de samme argumentene går igjen gang på gang.

Anonymkode: de664...be2

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så nei, gamle gubber, det er ingen som er interessert i den gamle sæden deres. Den er, akkurat som dere, utgått på dato sekundet dere passerer 30! Det finnes stadig nye 25-årige menn som vil befrukte oss istedenfor ;)

Dette stemmer veldig dårlig med hva man observerer i den virkelige verden. Gjennomsnitsalderen på førstegangsfedre er jo over 30 år, og har vel vært økende de siste årene. Med andre ord er ikke dette en så veldig utbredt oppfatning blant alle de kvinner du så gjerne ønsker å snakke for. Du ser på dette med veldig forvrengte brilleglass, og det er bedre at du snakker for deg selv og ikke forsøker å fremstille dette som om det er et veldig utbredt kriterium blant mange kvinner. Det sosiokulturelle har gjerne mer å si enn disse rent tekniske, sterile argumentene du forsøker å forfekte her.

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barna vil iallefall ikke bli like friske, sterke, pene og intelligente som de fleste andre barn, som er satt til verden av unge menn.

At en gammel mann på 60 år kan få barn, betyr ikke at han burde få det. Det betyr heller ikke at han er seksuelt attraktiv for kvinner. Kan vi være enige om det?

Jeg kan jo selvsagt være enig i det siste, men seksuell attraktivitet handler jo om mer enn bare det rent tekniske hva angår sæden og dens kvalitet.. Dog vil jeg minne om at økt risiko for komplikasjoner ikke impliserer at det skjer i hvert eneste tilfelle, som det kan virke som om du prøver å fronte i dette innlegget.

Gjest C.Tramell
Skrevet

De er frekke, ufine, innbilske og på jakt etter ungjenter, men kanskje det er noe du også gjør feil siden du kommer i kontakt med mange menn som fisker etter datteren din? Du har ikke bilder av ungene skjønner jeg, men kanskje du bør være tilbakeholden med å informere om alder og kjønn også? 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke fysisk tiltrukket i retning av å ønske få barn med eldre menn. Biologisk sett er kvinner, uansett alder, seksuelt tiltrukket av unge menn med frisk sæd.

Hvis vi skal se på data og fakta, så finner vi følgende:

• Kvinner finner jevnaldrende menn mest attraktive, frem til de blir 38/39 - eldre enn det, så synes de fortsatt menn på rundt 38/39 er mest attraktive
  • Menn finner kvinner på 20 mest attraktive. Punktum

Anonymkode: 38718...826

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer veldig dårlig med hva man observerer i den virkelige verden. Gjennomsnitsalderen på førstegangsfedre er jo over 30 år, og har vel vært økende de siste årene. Med andre ord er ikke dette en så veldig utbredt oppfatning blant alle de kvinner du så gjerne ønsker å snakke for. Du ser på dette med veldig forvrengte brilleglass, og det er bedre at du snakker for deg selv og ikke forsøker å fremstille dette som om det er et veldig utbredt kriterium blant mange kvinner. Det sosiokulturelle har gjerne mer å si enn disse rent tekniske, sterile argumentene du forsøker å forfekte her.

For å bruke din egen argumentasjon mot deg: Gjennomsnittsalderen på førstegangsmødre er også over 30, og det er på økende fart oppover. Stadig flere kvinner får barn når de er i 40-årene. Dette stemmer jo særdeles dårlig med enkelte (gamle og/eller stygge) menns påstand om at menn primært er seksuelt interessert i 16-åringe kvinner fordi "16-åringer er mer fruktbare enn 30-åringer" ;)

Jo, det er en utbredt oppfatning at eldre menn er seksuelt mindre interessante for kvinner, biologisk sett. Akkurat som eldre kvinner er seksuelt mindre interessante enn yngre kvinner, for menn. Jeg argumenterer ikke imot at ungdommelighet ikke er attraktivt. Jeg bare understreker det faktum at også kvinner foretrekker unge menn, nettopp fordi unge menn er mer fruktbare og har større sjans for å få sunnere barn enn eldre menn ;)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis vi skal se på data og fakta, så finner vi følgende:

• Kvinner finner jevnaldrende menn mest attraktive, frem til de blir 38/39 - eldre enn det, så synes de fortsatt menn på rundt 38/39 er mest attraktive

Anonymkode: 38718...826

Korrekt. En 16-årig jente finner først og fremst jevnaldrende gutter seksuelt attraktive. En 25-årig kvinne foretrekker en mann på samme alder som seg selv. Med andre ord er det irrelevant hva gubber på 35 år+ ønsker, all den tid kvinner i alderen 16-30 ikke finner de seksuelt tiltrekkende :)

• Liker 2
Skrevet

Kvinner begynner å foretrekke partnere yngre enn seg selv når kvinnen nærmer seg 40 år. Det er ikke for ingenting at kvinner fra 35-års alder rådes til å få barn med yngre menn, og ikke jevnaldrende eller eldre. Fra 35- års alder har menn typisk såpass mange mutasjoner i spermen sin at det markant øker risikoen for spontanaborter, og dette uavhengig av kvinnens alder.

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan jo selvsagt være enig i det siste, men seksuell attraktivitet handler jo om mer enn bare det rent tekniske hva angår sæden og dens kvalitet.. Dog vil jeg minne om at økt risiko for komplikasjoner ikke impliserer at det skjer i hvert eneste tilfelle, som det kan virke som om du prøver å fronte i dette innlegget.

Hvis en gubbe på 40 er mer seksuelt interessert i en 16-åring enn en 35-åring fordi "16-åringen er mer fruktbar", kan selvfølgelig en kvinne på 20 være mer interessert i en 25-årig mann enn en 35-årig mann, fordi den 25-årige mannen selvfølgelig, hvis han lever normalt sunt, har bedre sjanser for å gi henne sunne, friske, velskapte barn.

Jeg vil minne om at komplikasjoner ikke øker i hvert tilfelle for verken eldre kvinner eller eldre menn. Men akkurat som for kvinner og økt alder, har også økt alder hos menn påvirkning på fruktbarhet og ikke minst helsen til barnet. Menn må nok bare erkjenne at de har dalende seksuell verdi med årene, de også. Og den dalende seksuelle interessen starter mange tiår før dere selv skjønner det. Derav så mange saker om seksuell trakassering utført av gamle gubber. Fordi unge kvinner rett og slett ikke er interessert i dere ;)

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

denne sædkvalitetkvinnen har jeg sett i flere tråder de siste månedene. Veldig lett gjenkjennelig skrivestil. Og de samme argumentene går igjen gang på gang.

Og argumentasjonen om gammel sæd treffer deg tydeligvis rett i pacemaker´n din :ler:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...