AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #121 Skrevet 3. desember 2017 5 minutter siden, Epictetus skrev: Men jeg innser at jeg har endt opp i en eller annen rar kjønnskamp. Har lest flere av meldingene dine, og skjønner at du er ute etter å "ta" menn på en eller annen måte, ikke diskutere. Sannsynligvis har du bare googlet etter vitenskap som støtter etter eller annet syn du har på menn, og du er ikke motivert av å forstå. My bad. Avslutter her. Du ramlet inn i en tråd hvor et knippe voksne menn rettferdiggjør sin seksuelle interesse i 16-åringer. Anonymkode: e156c...2d3 3
Trolltunge Skrevet 3. desember 2017 #122 Skrevet 3. desember 2017 22 minutter siden, Uffda skrev: Du har like lite selvinnsikt som du er umoden når du hevder at menns fysiske tiltrekningsmønster handler om modenhet og integritet. Det er ingenting i veien med å være nygjerrig på pur unge kjønnsmodne jenter om du selv har bikka 40 eller ikke. Hva du tenner på, og hva du agerer på, er to forskjellige ting. Alle kan kontrollere seg, og det er helt nødvendig for at samfunnet skal fungere. Så om man tenner på pur unge kjønnsmodne jenter, da er det så sosialt uakseptabelt at man for både egen og andres skyld godt kan holde det for seg selv. Jeg driter egentlig i hva menn generelt tenner på, men hva de utrykker og hvordan de handler betyr noe. Bli gjerne kåt på en 13 åring for min del (kvinner blir gjerne kjønnsmoden fra 10-14 år), men for egen del og for 13 åringen del, hold det for deg selv! Forstå at det er uønsket og uakseptabelt, både av samfunnet og av tenåringen. Hun ønsker seg ikke slik interesse fra en gammel mann, så det er igrunnen fullstendig uvesentlig at du kan tenne på henne. Eller at du er nysgjerrig. Det er ditt problem, og ditt ansvar. Agerer du på det har samfunnet all verdens rett til å fordømme det. 2
Uffda Skrevet 3. desember 2017 #123 Skrevet 3. desember 2017 9 minutter siden, Trolltunge said: Hva du tenner på, og hva du agerer på, er to forskjellige ting. Alle kan kontrollere seg, og det er helt nødvendig for at samfunnet skal fungere. Så om man tenner på pur unge kjønnsmodne jenter, da er det så sosialt uakseptabelt at man for både egen og andres skyld godt kan holde det for seg selv. Jeg driter egentlig i hva menn generelt tenner på, men hva de utrykker og hvordan de handler betyr noe. Bli gjerne kåt på en 13 åring for min del (kvinner blir gjerne kjønnsmoden fra 10-14 år), men for egen del og for 13 åringen del, hold det for deg selv! Forstå at det er uønsket og uakseptabelt, både av samfunnet og av tenåringen. Hun ønsker seg ikke slik interesse fra en gammel mann, så det er igrunnen fullstendig uvesentlig at du kan tenne på henne. Eller at du er nysgjerrig. Det er ditt problem, og ditt ansvar. Agerer du på det har samfunnet all verdens rett til å fordømme det. Ingen har sagt man skal agere på det. Det ser likevel ut til at flere av dere innbiller dere at det er noe feil med menn som tenner på 16 åringer, noe det ikke er. Problemstillinga til ts er grunnleggende feil
uranus Skrevet 3. desember 2017 #124 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, Uffda skrev: Ingen har sagt man skal agere på det. Det ser likevel ut til at flere av dere innbiller dere at det er noe feil med menn som tenner på 16 åringer, noe det ikke er. Problemstillinga til ts er grunnleggende feil Det er motbydelig å tenne på 16-åringer når man selv er 40 +. Det beviser at de kun bryr seg om kropp og objektifiserer kvinner, ikke noe dypere kontakt er av verdi for dem. Hvem vil ha en mann der man kun er god nok i 2-3 år før han sikler på nye ungjenter mens han selv forfaller mer og mer? 2
Uffda Skrevet 3. desember 2017 #125 Skrevet 3. desember 2017 Just now, uranus said: Det er motbydelig å tenne på 16-åringer når man selv er 40 +. Det beviser at de kun bryr seg om kropp og objektifiserer kvinner, ikke noe dypere kontakt er av verdi for dem. Hvem vil ha en mann der man kun er god nok i 2-3 år før han sikler på nye ungjenter mens han selv forfaller mer og mer? Hvem dere panserfeminister vil ha er vel ikke poenget. Poenget er vel hva menn tenner på og ikke.
uranus Skrevet 3. desember 2017 #126 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, Uffda skrev: Hvem dere panserfeminister vil ha er vel ikke poenget. Poenget er vel hva menn tenner på og ikke. Det finnes faktisk menn som bryr seg om mer enn utseendet. Man skal tross alt leve med dette mennesket 24/7 hvorav de fleste timene er tilbragt utenfor sengen! Å omgås et naut som er opptatt av Justin Bieber og baksnakking på ungdomsskolen er kanskje ikke det helt store? Eller er det det for deg? 2
Trolltunge Skrevet 3. desember 2017 #127 Skrevet 3. desember 2017 24 minutter siden, Uffda skrev: Ingen har sagt man skal agere på det. Det ser likevel ut til at flere av dere innbiller dere at det er noe feil med menn som tenner på 16 åringer, noe det ikke er. Problemstillinga til ts er grunnleggende feil Hvordan er problemstillingen til TS grunnleggende feil? Det er grunnleggende feil at menn som tar kontakt med HENNE, på hennes datingprofil, er nysgjerrig på kroppen til hennes datter! At de spør en mor om noe slikt er kvalmt! At de spør en MOR om noe slikt viser at de overhodet ikke er i vater mentalt. Det er rett og slett ufyselig! 3
potetstappe Skrevet 3. desember 2017 #128 Skrevet 3. desember 2017 (endret) Det er ingen hemmelighet at enkelte menn tenner på maktforholdet de vil ha over barn. Man kan ikke styre hva man tenner på, men det er svært farlig om man ikke selv ser at et slikt tenningsmønster fort kan lede til overgrep. Sykt at enkelte KG menn skal romantisere det å tenne på maktforholdet mellom en voksen og et barn. Endret 4. desember 2017 av potetstappe 3
Uffda Skrevet 3. desember 2017 #129 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, Trolltunge said: Hvordan er problemstillingen til TS grunnleggende feil? Det er grunnleggende feil at menn som tar kontakt med HENNE, på hennes datingprofil, er nysgjerrig på kroppen til hennes datter! At de spør en mor om noe slikt er kvalmt! At de spør en MOR om noe slikt viser at de overhodet ikke er i vater mentalt. Det er rett og slett ufyselig! Det betyr bare at de er på nettet og i det kinkye hjørnet. Det er bare nettdating, ikke ta det så seriøst
Uffda Skrevet 3. desember 2017 #130 Skrevet 3. desember 2017 Just now, potetstappe said: Det er ingen hemmelighet at enkelte menn tenner på maktforholdet de vil ha over barn. Man kan ikke styre hva man tenner på, men det er svært farlig om man ikke selv ser at et slikt tenningsmønster fort kan lede til overgrep. Du vet at det er snakk om ei jente over den seksuelle lavalder, så slutt å stør om begreper du ikke forstår bare fordi du ikke er i preferansegruppa til menn
potetstappe Skrevet 3. desember 2017 #131 Skrevet 3. desember 2017 3 minutter siden, Uffda said: Du vet at det er snakk om ei jente over den seksuelle lavalder, så slutt å stør om begreper du ikke forstår bare fordi du ikke er i preferansegruppa til menn Kanskje du bør prøve å få oppmerksomhet fra kvinner på andre måter enn ved å trolle på KG? 5
Maleficenta Skrevet 3. desember 2017 #132 Skrevet 3. desember 2017 På 2.12.2017 den 14.58, AnonymBruker skrev: Jeg er 40 år, singel og prater med en del menn på nett, da jeg nettdater. Jeg har en datter på 16 år, og en sønn på 11 år. Dessverre er det en god del menn, som starter å spørre meg ut om datteren min, både hvordan hun ser ut, er som person, og noen spør og hva slags kropp hun har. Hva pokker er galt med de? Jeg svarer jo ikke på spørsmålene, og avslutter da kontakten med de. Men blir sjokkert over hvor mange som gjør dette. Eier de ingen sosiale antenner. Kan legge til at ingen av de stiller noen spørsmål om sønnen min. Så det er ikke bare en generell interesse i barna mine. Og hvorfor pokker skal de vite hvordan datteren min sitt utseende og kropp er? Noen andre kvinner som opplever dette? Eller noen menn her som gjør dette? Blir jo nesten så jeg vurderer å kutte ut nettdating helt. Anonymkode: 48b2e...29b Så utrolig creepy. For noen weirdos som fins.
Maleficenta Skrevet 3. desember 2017 #133 Skrevet 3. desember 2017 På 2.12.2017 den 15.40, Sykkelkopp skrev: Kilde? Kilde på at kvinner er mennesker???
Gjest Axl Rose Skrevet 3. desember 2017 #134 Skrevet 3. desember 2017 På 2.12.2017 den 15.01, AnonymBruker skrev: Fordi alle heterofile menn er seksuelt tiltrukket av kvinner i sin fysisk beste alder. Det feiler dem ingenting. Anonymkode: a81b9...3a9 Trooooooooooooll Ikke en gang jeg er så dum at jeg tror på det der. Sexy er mange av de, men de er ikke i sin beste alder og jeg blir mer tiltrukket av kvinner fra 18 år og oppover.
Gjest Axl Rose Skrevet 3. desember 2017 #135 Skrevet 3. desember 2017 På 2.12.2017 den 15.27, AnonymBruker skrev: Slutt og sammenlign kvinner med objekter! Kvinner er ikke biler som kan kjøpes og kjøres og kastes på dynga. De er MENNESKER. Nå er det faen meg på tide at mannfolk får dette inn i skallene sine! Anonymkode: dedbe...6ea Dere kvinner er noen mystiske objekter
Maleficenta Skrevet 3. desember 2017 #136 Skrevet 3. desember 2017 46 minutter siden, Uffda skrev: Ingen har sagt man skal agere på det. Det ser likevel ut til at flere av dere innbiller dere at det er noe feil med menn som tenner på 16 åringer, noe det ikke er. Problemstillinga til ts er grunnleggende feil Sier som en annen her. Det som er feil at de stiller upassende spørsmål til en 16 år gammel jentes mor. Hva faen er det de forventer? At mora faktisk skal svare på deres kvalme spørsmål om hennes datter? 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #137 Skrevet 3. desember 2017 Rotter blir rundt 2 år gamle. Rotter er fruktbare fra de er rundt 6 uker gamle. En rottejente kan altså få barn allerede fra hun er 6 uker gammel, og ville rotter blir som oftest gravide med en gang de blir fruktbare. MEN hos rotter som er så unge dør veldig mange av rottene under fødsel fordi kroppen ikke er utviklet nok til å bære fram barna, om hun overlever fødselen er ofte mange av barna døde, om barna overlever fødselen dør ofte mange av barna mens de enda er små og moren har ikke "modenhet" nok til å ta seg av barna, mange av barna dør derfor av "omsorgssvikt". Når man driver med rooteoppdrett skal man vente til rotta er 6 måneder før hun skal få sitt fleste kull. Det er fordi da er kroppen utviklet nok til å gå gjennom en graviditet. Det er større sjanse for at mor og barn overleve fødselen, og barna har større sjanse for å vokse opp. Dette gjelder veldig mange andre dyr også. . Jeg fikk mensen da jeg var 11 år, men vi kan vel alle være enige om at det ikke hadde vært særlig sunt for verken kroppen min, psyken min eller barnet at moren var 11 år gammel. Hvorfor er 16 den hellige alderen, fordi det er seksuell lavalder i Norge? Vi er enige om at 11 er for ungt, men når man er 16 er det greit? Kanskje det egentlig er greit at kroppen får utviklet seg litt mer og man skjønner at barn og fruktbarhet faktisk er noe som inntreffer samtidig. Ingen ville tatt en liten rottejente på 6 uker for å være en voksen jente. Min kropp ble ikke en voksen kropp før jeg var rundt 20 selv om jeg var 11-12 da jeg ble fruktbar Anonymkode: 87aa0...3b9 2
Sykkelkopp Skrevet 3. desember 2017 #138 Skrevet 3. desember 2017 46 minutter siden, Maleficenta skrev: Kilde på at kvinner er mennesker??? Hæ?? Ikke troll ! Kilde på at kvinner ikke er biler Og vi har jo allerede fått bekreftet av en kvinne at hun er en bil. En Bugatti
Gjest C.Tramell Skrevet 3. desember 2017 #139 Skrevet 3. desember 2017 1 hour ago, Uffda said: Du vet at det er snakk om ei jente over den seksuelle lavalder, så slutt å stør om begreper du ikke forstår bare fordi du ikke er i preferansegruppa til menn Nesten hver gang jeg leser innlegg av deg begynner "Tøff i pysjamas" å surre i hodet mitt. Nå gjorde den det igjen. Faen så irriterende den sangen er!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #140 Skrevet 3. desember 2017 Et spørsmål til dere menn her inne som er veldig opptatt av at det er naturlig å tenne på 16-år gamle jenter. Kvinne (40) her. Fra sånn 20-ish og oppover kan jeg syns at en gutt/mann kan være kjekk, typ hot. Under der er det en egen klasse. Jeg kan jo legge merke til at en 16-åring er «fin», men da på mer på en «han hadde jeg SÅ crusha på hvis jeg var 16 sjøl»-måte eller «Shit, han kommer til å bli farlig når han blir voksen». Er det sånn dere mener, eller kan dere liksom fantasere om tenåringsjenta? Anonymkode: da736...0ca 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå