Gå til innhold

Hva feiler det menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 hours ago, Duftavsommerregn said:

Slutt selv med generalisering din, nei menn er ikke slik. Noen menn kan være slik, det er mye rart der ute, og de har tilgang til PC, det gjelder både kvinner og menn. Skygg unna alle som ikke virker helt riktig skrudd sammen er mitt råd, i stedet for å irritere seg over at de eksisterer.

Jo, menn er faktisk slik. Det å si "ikke alle menn" er et forsøk på selvforsvar og en patetisk måte å snu en viktig debatt om misogoni og rape culture om til seg selv som individ på, og det hjelper saken absolutt ingen ting. Slapp av, jeg anklager ikke deg for noen ting. Men det at du føler deg truffet er for meg enn veldig god indikator på at du faktisk har god grunn til å føle deg det.

Kilde? Jeg er kvinne. Og hvis du får huet ut av rævva, finner du fort en kilde eller to selv. Det er ikke min jobb å opplyse deg. Dette er ikke en diskusjon som handler om deg som person, eller alle dere stakkars mannfolkene, så slutt å gjør den til det. Tål å ikke være midtpunkt i to sekunder og begynn å ta litt ansvar. 

TS, det du opplever er IKKE greit! Det er faktisk helt sjukt. 

Anonymkode: dedbe...6ea

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kilde på at kvinner ikke er objekter? Eller kilde på at en kvinne ikke er det samme som en bil? 

Anonymkode: ca0fd...43f

Kilde på at kvinner ikke er biler? Jaok

Anonymkode: 03a6f...2e1

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke henge med på resonnementet eller? Hvor sykt er det ikke å date å snakke med utallige menn når du tenker deg om? I hviken verden har det vært mulig før. Hvorfor skulle det da være så sjokkerende å få spesielle henvendelser når du bruker tid på en rekke mennesker som også underbevisst er i de nsamme unaturlige bobla? Bare det at en kvinne skal bli tatt seriøst på nettdating når hun gjenno å være der begår den største  no-goen for menn gjennom å være utagerende "promiskuøs" online. Det er kun dere kvinner som har så lite selvinnsikt at dere ikke klarer å forstå hvor naturlig og logisk abusurde situasjoner online faktisk er

Anonymkode: a81b9...3a9

Du vet ikke om hun har chatta med 2 eller 200. Men uansett virker det som for deg at det er per def promiskuøst å ha en nettdatingprofil hvis du er kvinne. Det er interessant. Da må jeg anta at du enten ikke vet hva du snakker om eller at du har en definisjon av promiskuøs som er ganske langt vekk fra den som står i ordboka.

Du vet at når man er ute etter noe seriøst på nettdating så chatter man sivilisert, møtes kanskje for en kaffe eller en spasertur og så hjem til sitt? Dette beskriver i hvert fall 90% av mine dater. Vet ikke hva slags apper du bruker, høres ut som no kinky greier 😅 Grindr kanskje? 😆

Mest sannsynlig syns du vel at kvinner ikke er promiskuøse _nok_. Mot deg. 

Anonymkode: da736...0ca

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der fungerer ikke. Veldig søtt når kvinner prøver å overføre utløpdatoen sin over til menn, men det er nok fortsatt sånn at det er langt flere unge kvinner som lar seg avspise på god økonomi og livserfaring over ungdommelighet enn det er tilsvarende på herresiden. ;)

Anonymkode: 94397...2cc

Kvinner har ingen utløpsdato. At du ikke er interessert i kvinner etter en viss alder betyr ikke at de ikke er av noe verdi lengre. Ekkelt menneskesyn du har.

Anonymkode: 94b22...e86

• Liker 7
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo stille seg spørsmålet hva som er komplett uakseptabelt eller ikke. Fra tidligere av var det helt normalt at eldre menn dro til gards for å vise at de var tess nok til å få gunsten til eldredattera. De samme instinktene er der fortsatt. Menn tenner på unge jenter. Det er naturlig at de er nysgjerrig på hvordan det står til med den kvinnen i hjemmet som er nærmest ideal fruktbarhet.  Det er kun sosialt uakseptabelt i vårt moderne og unaturlige samfunn, der kvinner liksom ikke har en utløpsdato og konkurrerer på samme premisser som menn når det kommer til reproduksjon.

Mener du seriøst at det er akseptabelt å spørre om utseendet til tenåringsdatra når man liksom skal flørte med mora???? :scorpis:

• Liker 7
Skrevet

Så ekkelt. Men veldig bra å få silt ut de mennene. Hadde du ikke hatt en datter på 16 hadde det vel gått en stund før de avslørte seg!

Anonymkode: 2de88...20e

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må nesten le litt av svarene i tråden her. Det er da ikke normalt å spørre ut en potensiell date om datteren hennes på denne måten?! Og at ts har opplevd det mer enn en gang overasker meg. Det er jo helt sjukt.

Anonymkode: 937d9...e4c

Og noe av det sykeste er jo at lignende menn flokker seg i denne tråden for å prøve å rettferdiggjøre det. Ja, de får da prøve seg på dette i virkeligheten, så får de se hvor mange personer (og ikke minst hvilke typer) som blir igjen i omgangskretsen deres. 

Anonymkode: 10f6f...4c0

• Liker 6
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke annet enn at jeg er en heteroseksuell mann.

Nei, du har helt klart pedofile tendenser. Det er blir bare tull av deg å hevde at det har noe gjøre med å være heteroseksuell mann.

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Dette er virkelig ikke normalt. Hvilke menn er det du skriver med? Høres ut som primitive aper :hakeslepp:

Du har nok bare truffet på feil menn. Det florerer jo av creepye menn på nett, er jo der de samles .

En voksen oppegående mann, sikler jo ikke etter barn på 16. Iallefall ikke når de er over 40!

Skrevet (endret)

På mange måter en klassisk KG-debatt der to grupper (menn og kvinner) snakker forbi hverandre. Kvinnene reagerer med rette på at menn som treffer en kvinne på en datingtjeneste spør om å få se bilder av datteren.

Men så går enkelte av kvinnene litt lenger og insisterer på at vårt historisk sett rykende ferske syn på hvor langt opp i voksen alder barndommen varer, burde ha endret menns seksualitet for godt og garantere at menn ikke oppfatter unge kjønnsmodne kvinner som seksuelt interessante. De kaller det pedofili når menn tenner på unge kjønnsmodne kvinner. Og det er vel her en del menn reagerer.

Mennesket er et pattedyr blant alle de andre, og det er ikke slik at vi blir kjønnsmodne 5-10 år før vi er i stand til å bli foreldre. I mesteparten av menneskets historie har hunn-mennesket fått sitt første barn relativt kort tid etter at hun ble kjønnsmoden. Det er først i det siste vi har fått en oppfatning av at barndommen varer mye lenger og at den kjønnsmodne bør late som at man er barn og vente med sex i mange mange år.

Jeg tror denne tendensen til å skyve barndommen lenger og lenger opp i det som før var voksen alder henger sammen med et par forhold. Dels henger det sammen med at USA er en dominerende kulturleverandør i vår del av verden. I USA er det mange pripne religiøse foreldre som ønsker at barna skal holde seg «rene» lenge, og siden vi har fått et så avansert samfunn at «alle» må ha en universitetsutdannelse og det er amerikanske foreldrene som må betale for denne, vil foreldrene ha et visst grep på avkommet langt opp i tjueårene.

Dette skjer i en kultur der man samtidig dyrker ungdommen som ideal, der det ikke er det minste attraktivt å være gammel, der alder og visdom har en svært synkende status, og der folk langt opp i siste halvdel av livet dyrker ungdommen og forsøker å fremstå som unge. Det er nok en del kvinner midt i livet som ikke liker tanken på at deres egne barn ikke lenger er bare barn, for da blir det litt vanskeligere å se på seg selv som helt ung. Og derfor har man en underliggende interesse av å barnliggjøre avkommet, presse forestillingen om barndommen lenger og lenger opp i voksen alder.

Og de unge lar seg prege av dette. Noe som kanskje også henger sammen med at dagens unge lever opp med en totalt gjennomorganisert hverdag der de er under voksnes oppsyn og kontroll 24 timer i døgnet. Dermed blir det mindre tid for opprør og selvstendig utvikling. Vi former den oppvoksende generasjon på en måte vi aldri har greid tidligere. På godt og vondt.

Det har skjedd en rivende utvikling på dette området, og dagens tenåringer fremstår som og forstår seg selv som barn mye lenger enn vi gjorde bare for en generasjon tilbake. Jeg tror det er denne kulturen en del av mennene i tråden reagerer på, dette at noen av kvinnene kaller det pedofili å tenne på en kjønnsmoden ung jente. Alle er nok enige om at det er særdeles umusikalsk å spørre en mor etter bilder av datteren. 

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Skrevet

Merker jeg moser trua på hele menneskeheten av dette innlegget. 

Virkelig? Sammenligne et menneske med en BIL??? 🙈

Vet dere hva, ekle ekle kryp som tenker sånn? Det er det indre som teller! Hadde jeg møtt en som dere hadde dere vært styggere enn styggest for meg utseendemessig også. Uff... 

Anonymkode: 7c7cc...250

• Liker 3
Skrevet
På 2.12.2017 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år, singel og prater med en del menn på nett, da jeg nettdater. Jeg har en datter på 16 år, og en sønn på 11 år. Dessverre er det en god del menn, som starter å spørre meg ut om datteren min, både hvordan hun ser ut, er som person, og noen spør og hva slags kropp hun har. Hva pokker er galt med de? Jeg svarer jo ikke på spørsmålene, og avslutter da kontakten med de. Men blir sjokkert over hvor mange som gjør dette. Eier de ingen sosiale antenner. Kan legge til at ingen av de stiller noen spørsmål om sønnen min. Så det er ikke bare en generell interesse i barna mine. Og hvorfor pokker skal de vite hvordan datteren min sitt utseende og kropp er?

Noen andre kvinner som opplever dette? Eller noen menn her som gjør dette?

Blir jo nesten så jeg vurderer å kutte ut nettdating helt.

Anonymkode: 48b2e...29b

Hvorfor leverer du ut informasjon om barna dine til folk du ikke kjenner engang?

• Liker 1
Skrevet
På 2.12.2017 den 15.05, AnonymBruker skrev:

En betydelig andel av dem er fysisk ferdig utviklet som 16. Og de er ofte på sitt beste da.

På hvilken måte er de på sitt beste?

Skrevet (endret)
På 2.12.2017 den 15.10, AnonymBruker skrev:

Det samme som med biler. Når er en bil på sitt beste? Når den er ny og lite brukt eller når den er gammel og har kjørt over 200.000? 

Anonymkode: 97d03...24f

Det kommer helt an på hva man legger vekt på. En helt ny bil kan ha mange småfeil som ikke er oppdaget under produksjonen, mens i en bil som har vært på markedet en stund vil disse feilene være utbedret og den vil være mer pålitelig og driftssikker. Og en bil som ikke er helt ny vil heller ikke lukte så sterkt av nybil, en lukt ikke alle liker.

Og så har du de som elsker veteranbiler. De elsker lydene og luktene og de elsker å skru og mekke på dem, og de får et  meget tett forhold til bilene sine. De synes nye biler er kjedelige fordi de er for strømlinjeformede og "intetsigende".

Mange liker for eksempel ikke elbiler fordi alt er for enkelt og greit og de anser det slik at det er lite "personlighet" i bilene pga. manglende lyd og annet.

Endret av jabx
  • Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men unge jenter er ikke tiltrukket av eldre menn.

Enkelte er det. Men de har nok ofte "daddy issues".

Skrevet

Denne tråden viser at det finnes sjuke jævler på kg også. Det TS opplever er IKKE greit!

Anonymkode: 0c600...9cb

• Liker 8
Skrevet
36 minutter siden, jabx skrev:

Enkelte er det. Men de har nok ofte "daddy issues".

Ikke fysisk tiltrukket i retning av å ønske få barn med eldre menn. Biologisk sett er kvinner, uansett alder, seksuelt tiltrukket av unge menn med frisk sæd.

Anonymkode: e156c...2d3

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, jabx skrev:

Det kommer helt an på hva man legger vekt på. En helt ny bil kan ha mange småfeil som ikke er oppdaget under produksjonen, mens i en bil som har vært på markedet en stund vil disse feilene være utbedret og den vil være mer pålitelig og driftssikker. Og en bil som ikke er helt ny vil heller ikke lukte så sterkt av nybil, en lukt ikke alle liker.

Og så har du de som elsker veteranbiler. De elsker lydene og luktene og de elsker å skru og mekke på dem, og de får et  meget tett forhold til bilene sine. De synes nye biler er kjedelige fordi de er for strømlinjeformede og "intetsigende".

Mange liker for eksempel ikke elbiler fordi alt er for enkelt og greit og de anser det slik at det er lite "personlighet" i bilene pga. manglende lyd og annet.

Altså, biologisk sett er det innafor å tenne på folk som er kjønnsmodne. Moralsk sett kan det være tvilsomt. Så er den jo ikke nødvendigvis skrevet i stein den grensa for hva vi kaller seksuell lavalder, og en del 16 år gamle jenter kan virke modne for alderen. Men hvis du er voksen mann, og sammenligner unge jenter med nye biler, det er littegranne sleazy.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fysisk tiltrukket i retning av å ønske få barn med eldre menn. Biologisk sett er kvinner, uansett alder, seksuelt tiltrukket av unge menn med frisk sæd.

Anonymkode: e156c...2d3

Nja, det er en tendens til at kvinner liker menn som er eldre enn dem. Lavere sædkvalitet kan langt på vei oppveies av ressurser og erfaring.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, biologisk sett er det innafor å tenne på folk som er kjønnsmodne. Moralsk sett kan det være tvilsomt. Så er den jo ikke nødvendigvis skrevet i stein den grensa for hva vi kaller seksuell lavalder, og en del 16 år gamle jenter kan virke modne for alderen. Men hvis du er voksen mann, og sammenligner unge jenter med nye biler, det er littegranne sleazy.

Analogier er altså fæle greier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...