Wasabi Skrevet 2. desember 2017 Forfatter #101 Skrevet 2. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter innforstått, ikke inneforstått. Anonymkode: 7a048...64a Det var nok en spellcheck😂
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #102 Skrevet 2. desember 2017 18 timer siden, Coolaid skrev: Troll og praksisen trolling er et fenomen som forekommer i mange ulike former på Internett. Trolling kan defineres som «å lokke andre inn i meningsløse og tidsløsende (off-topic) diskusjoner». Et troll på nettet skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; trollets primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken». Tapere med andre ord Anonymkode: 4ddfc...be7 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #103 Skrevet 2. desember 2017 19 timer siden, Wasabi skrev: Kan du fortelle meg hva grunnen er at du gjemmer deg bak en anonym kode? Du vet at du kan spores opp, ikke sant? Hvis du har en dårlig dag, hvorfor bruke energi på å være drittsekk bak skjermen? Gir det deg noe? En slags destruktiv tilfredshet over å ha slengt en bemerkning eller ti? I et forskningsstudie fra USA så var det registrert overraskende mange voksne folk som holdt på med trolling, hets og mobbing på nett. En avtar som jeg har kan like godt spores opp som en anonym bruker. Stå opp for det selv og dine meninger og slutt å skjule deg bak en kode. Jeg har lite respekt for mennesker som lider av kronisk feighet. Jeg skriver som ab for å slippe å få varsler når andre også svarer. Skriver bare koselige innlegg eller pinlige spørsmål... Mobber aldr. Anonymkode: b538c...039
Gjest C.Tramell Skrevet 2. desember 2017 #104 Skrevet 2. desember 2017 9 hours ago, fitnessjenta said: Litt creepy at du analyserer brukere så mye, egentlig 😅 Haha, enig! Men jeg gjør egentlig ikke det, ikke bevisst i alle fall. Jeg veldig lite stalkete. Har bare en hjerne som alltid leter etter mønster.
Mynona Skrevet 2. desember 2017 #105 Skrevet 2. desember 2017 Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt og svar til dette. Mynona, mod.
Daria Skrevet 2. desember 2017 #106 Skrevet 2. desember 2017 Jeg kjenner en del andre brukere IRL - det er ikke nødvendigvis alt jeg vil at de skal vite om meg eller mine nærmeste... Enkelte sensitive temaer er det greit å kommentere som AB, det samme med tråder hvor jeg vil unngå at ting jeg har sag til andre sammenhenger skal brukes mot meg - det gjør det f.eks enklere å svare i tråder om barn når jeg ikke får slengt tilbake at "du har jo sagt andre steder at du ikke har barn, så dette vet du ikke noe om". Tråder hvor jeg ser at det vil bli høy temperatur og ikke er interessert i å gå inn i lange diskusjoner, men bare si min mening en gang uten å måtte forholde meg til siteringsvarsler og andre reaksjoner. Jeg er ikke veldig anonym her inne etter mange år med samme bruker, da er det ting det er greit at ikke kan søkes opp eller på andre måter knyttes opp til brukernavnet mitt. Det er mange grunner til at jeg bruker AB fra tid til annen, å slenge dritt er ikke en av dem. Samtidig skal jeg være ærlig nok til å si at det er lett å bli litt skarpere i tonen som AB enn som innlogget bruker i diskusjonens hete, men det er ikke det som er motivasjonen min for å skrive anonymt. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #107 Skrevet 2. desember 2017 23 timer siden, Wasabi skrev: Hva er din grunn da? Du har vel strengt tatt ikke noe med hvorfor folk er anonyme her inne Anonymkode: 5ad2b...f36
WubWub Skrevet 2. desember 2017 #108 Skrevet 2. desember 2017 (endret) Hender til tider jeg kunne tenkt meg benytte meg av AB tjenesten så jeg slipper brukerdebatt og folk som drar opp gamle krangler/diskusjoner. Folk går gjerne etter trynefaktor når de diskuterer, om de ser en bruker de har hatt en heftig diskusjon med tidligere vil de av automatikk svare negativt uansett om de er enig med argumentet til brukeren eller ei. Dette slipper man som AB. Endret 2. desember 2017 av WubWub 1
Gjest Coolaid Skrevet 2. desember 2017 #109 Skrevet 2. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tapere med andre ord Anonymkode: 4ddfc...be7 Med dine ord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå