Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å tenke på noe annet nå enn i morgen! Er så innmari redd! Det er 17-18 timer igjen nå.. Jeg føler meg helt ødelagt! Skal dusje om ikke alt for lenge så ta tablettene så sove til i morgen.. Off, jeg kommer sikkert til å skrive her i morgen når jeg er fremme :)) lykke til til meg 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke å tenke på noe annet nå enn i morgen! Er så innmari redd! Det er 17-18 timer igjen nå.. Jeg føler meg helt ødelagt! Skal dusje om ikke alt for lenge så ta tablettene så sove til i morgen.. Off, jeg kommer sikkert til å skrive her i morgen når jeg er fremme :)) lykke til til meg  har time 14.00 - skal møte 13.30

Skrevet

forresten noen som vet om der er forskjell på hvor lang tid du må gå med sportsBH om du tar snittet under brystfolden eller rundt brystvorta? tenker at det skal være lengre tid før man an bytte til spilebh om man tar under Pga arrene osv??

Tror ikke det er noe sælig forskjell.

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bruke spile bh fordi det kunne skade arrene, meeen mest av alt fordi det pusher puppene litt opp, og da kan de bli sånn.. Og det vil man jo ikke, ha slike pupper til og med uten bh.. :b

Det fikk ihvertfall jeg vite.

Skrevet

Jeg klarer ikke å tenke på noe annet nå enn i morgen! Er så innmari redd! Det er 17-18 timer igjen nå.. Jeg føler meg helt ødelagt! Skal dusje om ikke alt for lenge så ta tablettene så sove til i morgen.. Off, jeg kommer sikkert til å skrive her i morgen når jeg er fremme :)) lykke til til meg  har time 14.00 - skal møte 13.30

Det går heelt fint :) Er ikke skummelt. Var bare deilig synes jeg. Du skal ha narkose ? Da trenger du virkelig ikke grue deg. Deiligste følelsen jeg har hatt ever. haha :fnise: ..

Etterpå er ikke fullt så kjekt.. Meeen jeg har det bedre nå enn hva jeg hadde ihvertfall. Så bare tenk på at det går over :)

Skrevet

heihei:)

det står ett hallt år på mine papirer også. Men det gjør meg ingenting, jeg har jo ikke akkurat bruk fpr push-up lengre:P Har brukt vanlig bh en gang jeg skulle på fest, men tror ikke det har noe å si om man bruker det en gang i blandt :)

Okei, takk for svar:)Er bare det at jeg ikke kan gå i forskjellig type gensere.. Brystvortene blir veldig synelig føler jeg, også ser det veldig puppete ut.. hehe, men kan jo eventuelt putte et lite innlegg inni sportsbhen, så det ikke blir så ille:)

Skrevet

kan være at jeg stiller et ekstremt dumt spm... men....

Hva mens med bh uten spile??(skjønner jo at den ikke skal ha spile) er det sånne "topper" som man fikk når man begynte å få pupper som småjente eller er det noe av det samme som en sports bh?

kan ikke huske å ha sett bh uten spiler.. vet jo om de som ikke er stive i cupen (feks av bare tynt stoff eller blonder) :sjenert:

Skrevet

Lurer på en ting til alle som har fake booobs.. :fnise:

Når tok dere av bhen får å se på puppene? Jeg fikk se di i går etter operasjonen, men var så fjern at jeg så å si ikke husker det. i dag tok han også av meg bhen, men jeg lå, å så ikke særlig mye..

Så gleder meg sånn til å ta den av ås e hjemme. Men er så pysete :b

En ting til, når prøvde dere vanlig bh? Bare sånn fort hjemme ?:b

jeg kunne se på puppene dagen etter OP, eller jeg fikk beskjed om å gjøre det, for å se at alt sto bra til:p Bare å se, det skader ikke :) Jeg prøvde vanlig bh noen få uker etterpå, når jeg ikke hadde noe smerter. Sånn fort av og på er ikke noe farlig.. Men du bør nok vente en god stund ( et halv år, ifølge min lege) til å bruke push-up og bh med spiler. :)

Skrevet

Hvor lenge ventet du med å gå med vanlig bh? JEg gleder meg slik til å prøve. Kanskje bruke det en kveld eller noe. Men er veldig forsiktig når det kommer til sånn. Så.. Når prøvde du ut ting ,tok av deg sports bhen får å se på puppene osv?

Jeg tok av sports-bhen dagen etter op, for da skulle jeg ta av bandasjen. Neste gang var vel når jeg skulle dusje.

Jeg brukte faktisk bh med spiler 8 dager etter op, for da feiret jeg bursdagen min:P Også brukte jeg vanlig bh på fredag, for da var jeg ute med jobben:P

Skrevet

kan være at jeg stiller et ekstremt dumt spm... men....

Hva mens med bh uten spile??(skjønner jo at den ikke skal ha spile) er det sånne "topper" som man fikk når man begynte å få pupper som småjente eller er det noe av det samme som en sports bh?

kan ikke huske å ha sett bh uten spiler.. vet jo om de som ikke er stive i cupen (feks av bare tynt stoff eller blonder) :sjenert:

faktisk litt nyskjerrig på det selv:p men tror kanskje du kan kjøpe en vanlig god bh, som sitter godt og uten push-up, så kan du ta ut spilen..eller?:P Hørt at man bør kjøpe såkalt t-skjorte bh? Finner jo mange varianter av sportsbh også da, eller noe som likner. :)

Gjest halebein
Skrevet (endret)

tok du snittet rundt brystvorta eller under folden? har jo ikke operert enda, men jeg kan tenke meg at om du tok snittet rundt brystvorta så kan de nok være skikkelig ømme:/

Nå har jo ikke jeg operert ennå, men mener og ha lest at brystvortesalve med lanolin i kan virke. Jeg brukte den mot sårhet da jeg ammet barna mine, og den var helt super! Virket umiddelbart, og jeg ble helt avhengig av den:) Fås kjøpt på apoteket i babyhylla:)

Å, nå ser jeg at jeg har linket til feil innlegg! Var svar til deg, frk. LM :) råd for såre brystvorter:)

Endret av halebein
Skrevet

jeg er 22:) blir 23 i april! har jobba som servitør i snart 2 år her, men har bodd her snart i 3:) enn du? er kansje ikke så skummelt å si hva fornavnet er:P heter Kristina;)

jeg er 21, blir 22 i år :) Jeg heter Camilla :)

Skrevet

Nå har jo ikke jeg operert ennå, men mener og ha lest at brystvortesalve med lanolin i kan virke. Jeg brukte den mot sårhet da jeg ammet barna mine, og den var helt super! Virket umiddelbart, og jeg ble helt avhengig av den:) Fås kjøpt på apoteket i babyhylla:)

Å, nå ser jeg at jeg har linket til feil innlegg! Var svar til deg, frk. LM :) råd for såre brystvorter:)

'

er jo egentlig eg godt tilps til alle her inne:) er sikkert ikke et uknejt problem:) Takk!

Skrevet

Det går heelt fint :) Er ikke skummelt. Var bare deilig synes jeg. Du skal ha narkose ? Da trenger du virkelig ikke grue deg. Deiligste følelsen jeg har hatt ever. haha :fnise: ..

Etterpå er ikke fullt så kjekt.. Meeen jeg har det bedre nå enn hva jeg hadde ihvertfall. Så bare tenk på at det går over :)

Ja narkose :) jeg håper det bare går bra! Er bare redd nå :(

Skrevet

Ja narkose :) jeg håper det bare går bra! Er bare redd nå :(

Det er ingenting å være redd for:) Men må innrømme at dagen før angret jeg på at jeg hadde bestemt meg for bf, men når dagen kom var jeg ikke nervøs på en flekk:)

Skrevet

Spør igjen jeg.. :) Fornebuklinikken eller Colosseum i Oslo?

Noen med erfaringer??

Skrevet

Masse lykke til i morgen :jepp:

Kommer nok til å gå kjempe fint, men på søndag er det nok jeg som sitter med mangen av de samme følelsene :sukk:

Gleder meg til å høre om dagen din og om du er fornøyd, når du føler deg god nok til å skrive.

Skrevet

Spør igjen jeg.. :) Fornebuklinikken eller Colosseum i Oslo?

Noen med erfaringer??

Nobel Clinic :P opererte 3 dager etter konsulasjon.

Skrevet

... åpningen er borrelås foran :) jeg får ikke med fra klinikken, men man bør ha minst 2 å bytte mellom :) De jeg kjøpte var utrolig greie, fordi de var så myke og gode - ikke sånn stiv og stram sportsBH ;)

åh, akkurat det jeg har vært på utkikk etter! Får ta en tur etter operasjonen, vet ikke hvor mye det blir enda, så da blir det vel litt vanskelig å avgjøre str :)

Skrevet

faktisk litt nyskjerrig på det selv:p men tror kanskje du kan kjøpe en vanlig god bh, som sitter godt og uten push-up, så kan du ta ut spilen..eller?:P Hørt at man bør kjøpe såkalt t-skjorte bh? Finner jo mange varianter av sportsbh også da, eller noe som likner. :)

http://www.intimea.no/bh/category/2/bh.html?limit=20&start=20 sette som heter "Obsessive Bloom Set" er en bh uten spiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...