Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg betalt! Nå er alt gjordt! Bare dagene som venter, i morgen begynner så å si alt, med tabletter osv.. syns virkelig den hibiscruben lukter no inn i h****** bare jeg ikke spyr i dusjen :) er det bare meg eller føles det ut som om alle her inne har blitt en stor familie som samtidig aldri har sett hverandre.. :)

Lykketil boobjob!

Nei, det er ikke bare du, jeg er blitt helt avhengi av dere :-) :-) :-)

Må innom her flere ganger for dag.

Endret av enne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :) er selv innom siden sånn OFTE hver dag.. Akkurat nå sitter jeg på jobben å har ikke så særlig mye å gjøre :)

Skrevet

Da har jeg fått konsultasjonstime hos fornebuklinikken neste onsdag, er utrolig spent:)De har ca 2ukers ventetid fra konsultasjon til operasjon... Har noen erfaring negativt/positivt med fornebu, colosseum eller nobel clinic?

Skrevet

Til dere som har operert: når skiftes teipen ut? når kan jeg dusje igjen?.... skal til konsultasjonstime på torsdag, 1 uke etter operasjonen, kanskje hun skifter på teipen da og at jeg skal fortsette å teipe etter dette?..... :skravle:

mye en lurer på.... vil jo gjøre alt rett sånn at sluttresultatet blir MEGA :gjeiper:

andre ting jeg tenker på er karbad, jeg simpelthen eeeeeelsker å bade, mn er vel best å vente noen uker mtp. infeksjonsfare? :trist:

Om den tapen syns jeg at jeg har lest litt forskjellig. Men det jeg fikk beskjed om var å kun skifte tape når den falt av av seg selv. Måtte ikke reive den av da skorper fra såret kunne sitte fast.

Når jeg spurte om barekar og basseng, fikk jeg beskjed om 6 uker! Han hadde hatt ei som hadde gått i badeland 4 uker etter op. Hun endte opp med en så kraftig infeksjon at hun måtte fjerne begge innleggene...

Skrevet

Å hjelpes nå er Boobjob midt i det, og nå er det bare en uke til min tur :gjeiper: På denne tiden neste mandag er jeg hjemme.

Gru gleder meg. Heldigvis blir denne uken travel, og jobb hele lørdag og bursdagsbesøk hele søndag.

Så blir lite jeg får sittet å grublet på det. Skal møte 7.15 mandags morning. Tidelig ja.

Veldig spent på å høre fra Boobjob.

Dere andre som har opperert og skulle til bake i jobb. Hvor lenge var dere vekke? Jeg må på jobb igjen mandagen etter. Bare en uke ferie.

Skrevet

Å hjelpes nå er Boobjob midt i det, og nå er det bare en uke til min tur :gjeiper: På denne tiden neste mandag er jeg hjemme.

Gru gleder meg. Heldigvis blir denne uken travel, og jobb hele lørdag og bursdagsbesøk hele søndag.

Så blir lite jeg får sittet å grublet på det. Skal møte 7.15 mandags morning. Tidelig ja.

Dere andre som har opperert og skulle til bake i jobb. Hvor lenge var dere vekke? Jeg må på jobb igjen mandagen etter. Bare en uke ferie.

Jeg har ikke operert enda men skal operere på torsdag nå å tilbake på jobb tirsdag, men sitter i resepsjonen så ikke no tung arbeid bak disken nei :) så går nok greit, har jo vinterferien å slappe av på, :)

Skrevet

Jeg opererte på en torsdag, og skulle ha vært tilbake på jobb tirsdagen etter. Men pga sykt barn blei jeg hjemme til torsdag. Men jeg hadde fint klart å gå på jobb på tirsdagen.

Men alt kommer jo an på hvilken jobb du har. Jeg har stillestittende kontorjobb.

Skrevet

Ja det er det,jeg har en ganske aktiv jobb,der jeg går og står hele dagen og mye løft.

Og onsdagen uken etter er jeg alene fra 15.30 til 21. Er den vakten jeg kvir meg mest til.

Men alt går,får bare ta litt smertestillende så kommer jeg meg vel igjennom dagene.

Skrevet

Jeg opererte på en torsdag, og skulle ha vært tilbake på jobb tirsdagen etter. Men pga sykt barn blei jeg hjemme til torsdag. Men jeg hadde fint klart å gå på jobb på tirsdagen.

Men alt kommer jo an på hvilken jobb du har. Jeg har stillestittende kontorjobb.

Står det ikke i papirene du har fått hvordan du skal bytte tapen?

Jeg ville uansett ventet til den hadde løsnet, så du ikke river av ruva som legger seg....blir penere arr om den får sitte...

Jeg opererte fredag 4 feb og er fortsatt ikke tilbake på jobb. Skal ha "ferie" 1 mnd til. Jobber i utrykkningsetaten og jobben innebærer mye tunge løft. Spart opp nok penger til å kunne være vekk fra jobb i inntil 2 mnd... Tror ikke det blir så lenge, men drøyer så lenge jeg føler for....

I dag er mine MUGGER 11 dager gamle....har ingen smerter og klarer fint å sove på siden. Eneste som er ubehagelig er sportsbhen som har gnagd på snittet under brystfolden, men den har jeg fått byttet ut idag:) Joh også den ene brystvorten "fryser" hele tiden så den er litt sår, også hvis jeg blir litt kald så fryser jeg skikkelig på puppene! Noen som har opplevd det??

Jeg skal på kontrolltime til mandagen og jeg håper han sier di fortsatt er veldig hovene....var ikke SÅ store pupper jeg ønsket meg!!

Dette bildet er tatt noen dager etter opr. Di står ikke like mye ut til siden lenger og har lagt seg litt ned. Meeen størrelsen er den samme! Altfor stort syntes nå jeg.....

Skrevet

Ja det er det,jeg har en ganske aktiv jobb,der jeg går og står hele dagen og mye løft.

Og onsdagen uken etter er jeg alene fra 15.30 til 21. Er den vakten jeg kvir meg mest til.

Men alt går,får bare ta litt smertestillende så kommer jeg meg vel igjennom dagene.

Har du ingen mulighet til å få fri en uke til? Du må hvertfall ikke løfte for mye. Og hvertfall ikke løfte tungt!! Den første til andre uka bør du unngå løft på mer en bare noen kg.

Skrevet

Da har jeg fått konsultasjonstime hos fornebuklinikken neste onsdag, er utrolig spent:)De har ca 2ukers ventetid fra konsultasjon til operasjon... Har noen erfaring negativt/positivt med fornebu, colosseum eller nobel clinic?

Hei :)

Jeg opererte på Fornebuklinikken, og jeg kjenne mange mange som har gjort det samme, og vi alle er såååå førnøyde!!! :) Sykepleierne der er så søte og snille, og du blir ordentlig tatt vare på. Har ikke et eneste negativt ord å si om Fornebuklinikken :) De har også den beste garantien i Norge har jeg hørt (5 år)

Skrevet

Står det ikke i papirene du har fått hvordan du skal bytte tapen?

Jeg ville uansett ventet til den hadde løsnet, så du ikke river av ruva som legger seg....blir penere arr om den får sitte...

Jeg opererte fredag 4 feb og er fortsatt ikke tilbake på jobb. Skal ha "ferie" 1 mnd til. Jobber i utrykkningsetaten og jobben innebærer mye tunge løft. Spart opp nok penger til å kunne være vekk fra jobb i inntil 2 mnd... Tror ikke det blir så lenge, men drøyer så lenge jeg føler for....

I dag er mine MUGGER 11 dager gamle....har ingen smerter og klarer fint å sove på siden. Eneste som er ubehagelig er sportsbhen som har gnagd på snittet under brystfolden, men den har jeg fått byttet ut idag:) Joh også den ene brystvorten "fryser" hele tiden så den er litt sår, også hvis jeg blir litt kald så fryser jeg skikkelig på puppene! Noen som har opplevd det??

Jeg skal på kontrolltime til mandagen og jeg håper han sier di fortsatt er veldig hovene....var ikke SÅ store pupper jeg ønsket meg!!

Dette bildet er tatt noen dager etter opr. Di står ikke like mye ut til siden lenger og har lagt seg litt ned. Meeen størrelsen er den samme! Altfor stort syntes nå jeg.....

jeg syns ikke de var så værst jeg!^^ men er jo litt vanskelig å se når man ikke ser helheten om du skjønner? formen på de likte jeg skikkelig godt:) men det jeg er mest reddfor er at de skal bli for små eller for store:P at jeg ikke får dem som jeg vilL! selv om jeg ikke kan se det for meg helt enda hvordan det kommer til å bli! men skal ta med masse masse bilder, så blir det nok bra:)

Skrevet

du burde prøve å skaffe deg litt mer fri ja! tnge løft er absolutt ikke bra så kort tid etter operasjonen.. dette pga blant annet at arrene dine kan revne, eller at de strekkes sånn at de ikke blir pene etter at de har grodd.. plus at du kommer til å være ganske støl i etterkanst har jeg hørt!:)

Skrevet

15.februar: Boobjob

17.februar Linaa

18.februar: Terine

21.februar: Niliv

23.februar: Belle89

7.mars: Kalia

8.mars: Halebein

17.mars: sinne

29.april: Jazne

18. Mai: enne

Skrevet

Ikke lenge igjen nå Terine :) :) :) hvilke klokkeslett har du? Hvilke klinikk? hvor mye? Over eller under? Og hva bruker du nå i bh?

Skrevet

Til dere som har operert: når skiftes teipen ut? når kan jeg dusje igjen?.... skal til konsultasjonstime på torsdag, 1 uke etter operasjonen, kanskje hun skifter på teipen da og at jeg skal fortsette å teipe etter dette?..... :skravle:

mye en lurer på.... vil jo gjøre alt rett sånn at sluttresultatet blir MEGA :gjeiper:

andre ting jeg tenker på er karbad, jeg simpelthen eeeeeelsker å bade, mn er vel best å vente noen uker mtp. infeksjonsfare? :trist:

I mine papirer sto det at jeg skulle skifte tapen 8 dager etter op. Etter det skulle jeg skifte 1-2 ganger i uken. I begynnelsen skiftet jeg to ganger, men nå sitter tapen mer fast, så nå skifter jeg 1 gang i uken.

Mener jeg leste at man ikke skal bade før det har gått 6 uker.

Skrevet

Jeg var borte fra jobb i 2 uker. Jobber på et sykehjem, men er ikke særlig med tunge løft på de avdelingene jeg er på. Jeg fortalte også de jeg var på jobb med at jeg hadde operert, og at jeg derfor ikke kunne løfte tungt, eller havne i skumle situasjoner. Hvis du ikke vil at andre skal vite at du har operert kan du jo bare si at du er plaget med ryggen, å at du derfor må ta det rolig ei stund framover.

Jeg har akkurat kommet fra jobb nå, å har litt smerter i høyre puppen, og det er nå 5uker og 5 dager siden jeg ble op. Jeg har funnet ut at grunnen til at jeg har vond er at jeg bruker den muskelen mer når jeg er på jobb, fordet om jeg ikke løfter tungt eller noe slikt. Så det er nokk litt lurt å ta det rolig i begynnelsen.. :enig:

Skrevet

I mine papirer sto det at jeg skulle skifte tapen 8 dager etter op. Etter det skulle jeg skifte 1-2 ganger i uken. I begynnelsen skiftet jeg to ganger, men nå sitter tapen mer fast, så nå skifter jeg 1 gang i uken.

Mener jeg leste at man ikke skal bade før det har gått 6 uker.

ok, da venter jeg til konsultasjonstimen og skifter etter d :) ja dette med bading regnte jeg nesten med var lurt å vente med, men når kan en dusje? Jeg har bare vasket håret i dusjen, har ikke tatt meg en heldusj enda, gleder mg, føler mg litt shabbi når jeg ikke har dusjet på 5 dager :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...