lotteline Skrevet 15. februar 2011 #15521 Skrevet 15. februar 2011 Står det ikke i papirene du har fått hvordan du skal bytte tapen? Jeg ville uansett ventet til den hadde løsnet, så du ikke river av ruva som legger seg....blir penere arr om den får sitte... Jeg opererte fredag 4 feb og er fortsatt ikke tilbake på jobb. Skal ha "ferie" 1 mnd til. Jobber i utrykkningsetaten og jobben innebærer mye tunge løft. Spart opp nok penger til å kunne være vekk fra jobb i inntil 2 mnd... Tror ikke det blir så lenge, men drøyer så lenge jeg føler for.... I dag er mine MUGGER 11 dager gamle....har ingen smerter og klarer fint å sove på siden. Eneste som er ubehagelig er sportsbhen som har gnagd på snittet under brystfolden, men den har jeg fått byttet ut idag:) Joh også den ene brystvorten "fryser" hele tiden så den er litt sår, også hvis jeg blir litt kald så fryser jeg skikkelig på puppene! Noen som har opplevd det?? Jeg skal på kontrolltime til mandagen og jeg håper han sier di fortsatt er veldig hovene....var ikke SÅ store pupper jeg ønsket meg!! Dette bildet er tatt noen dager etter opr. Di står ikke like mye ut til siden lenger og har lagt seg litt ned. Meeen størrelsen er den samme! Altfor stort syntes nå jeg..... synes de var flotte jeg hvor mye la du inn?.... Kommer nok til å gå ned litt til, er jo som regel hoven et par uker, kanskje opptil 1 mnd.... Heldig du er som klarer å ligge på siden, håper jeg også kan det snart, har skikkelig ryggvondt nå etter å ha generelt ligget mye.... Det med frysninger på puppene kjenner jeg meg igjen i, bare at jeg fryser på begge prøver å gå med varme klær, ha tepper på meg og stelle godt med dem, hehe :) :) kjæresten har også allerede testet ut følsomheten i brystvortene og de er heldigvis på samme nivå som før operasjonen :)
just me Skrevet 15. februar 2011 #15523 Skrevet 15. februar 2011 heihei! fant sida gjennom boobjob sin blog:) hun burde vel være ferdig og fornøyd nå Selv skal jeg under kniven 21 feb på fornebuklinikken. men nå er jeg blitt syk, oger veldig nervøs for om jeg blir frisk til mandag! noen som vet hvor lenge du må ha vært frisk for at de gjennomfører operasjonen? skal kontakte klinikken i morgen om jeg ikke blir bedre..
boobjob Skrevet 15. februar 2011 #15524 Skrevet 15. februar 2011 Da er jeg ferdiiiig Vet ikke helt ha jeg skal si jeg.. Smertehelvete på jord kanskje? AUUU.. En liten story til dere alle: Jeg kom til KlinikkBergen 11.15. Der betalte jeg og ble hentet av en mann. Vet ikke hvem han var. Han fulgte meg inn på et rom hvor jeg kledde av meg, fikk på meg skjorte, mårenkåpe osv. Han spurte om når jeg spiste, drakk, tok medisiner, osv osv.. Så gikk han. Etter kanskje 10min kom kirurgen min Christian inn. Han tok bilder av meg, så på bildene jeg hadde med og tegnet på meg. Følte meg som et fint lite kart der ja Så forlatet han meg på rommet ,sa en dame skulle komme og hente meg om ca 15.min. Tror jeg satt der runt en halvtime.... Trodde jeg skulle dø, jeg var kald og nei, sitte der og vente alene var ikke kjekt... Men så kom hun, den søteste gamle dama jeg har sett Det var hun som skulle gi meg narkose. Vi gikk inn på operasjonsrommet ,som var utrolig skummelt. La meg ned på bordet med armene rett ut. Målte blodtrykk, fikk nålen i høyre hånd og ja, lå der og snakket.Men hun og en annen sykepleier. Kjempe koselige begge to. Følte meg kjempe trygg med dem. Da var klokken 12.10. Så husker jeg hun sa jeg snart blir trøtt.. jeg bare "kjenner meg ikke trøtt jeg".. så fikk jeg en rar følelse, skikkelig dopa ned, gud for en deilig følelse det var.. så husker jeg ikke mer. Våkna i en stressless stol, de sa at jeg var ferdig. Ble trilt inn på et rom å fikk rundstykke og saft. Det var så utrooooolig godt.. nammm. Jeg skalv noe helt enormt. men dette var normalt. skikkelig ubehagelig.. Og det presset noe sykt på puppene. Føltes som det satt noen oppå meg. Men etter en stund ble jeg fulgt inn på et nytt rom, fikk på meg klærne mine, og fikk til og med se puppene mine. De var såå fine, tror jeg. Jeg var jo helt borte av narkosen enda :fnise: Så ble jeg følgt ut, å jeg og min kjære kjørte tilbake til hotellet. Verste bilturen jeg noen gang har hatt. Auuaaaa.. Men kom meg inn på hotellet, la meg ned, og har vert her siden. Har sovet fra 6 til halv 8 ca. Litt av å på. Er så vondt så er ikke lett.. Det værste er når jeg reiser meg, kjenner ut som stingene revner og alt bare går til helvette.. offff.. Men jeg har ikke noe bandage på. Bare min lille fine sports bh. Så jeg titter ned på dem heeele veien. og tar litt på dem. Det er så utrolig kjekt, og bare helt utrolig. haha.. Det gjør det verdt smertene.. Gleder meg til sjekken i morgen da jeg kan se på di igjen.. :D Håper alle andre har det fint, med eller uten falske pupper
boobjob Skrevet 15. februar 2011 #15525 Skrevet 15. februar 2011 Ble foresten 325g i venste, og 260 i høyre, høy profil etter hva jeg forsto. Skal prøve å legge ut et bilde fra når jeg ligger her
boobjob Skrevet 15. februar 2011 #15526 Skrevet 15. februar 2011 ehm. kan noen fortell meg hvordan jeg legger inn bilde?
Frk.L-M Skrevet 15. februar 2011 #15527 Skrevet 15. februar 2011 ok, da venter jeg til konsultasjonstimen og skifter etter d ja dette med bading regnte jeg nesten med var lurt å vente med, men når kan en dusje? Jeg har bare vasket håret i dusjen, har ikke tatt meg en heldusj enda, gleder mg, føler mg litt shabbi når jeg ikke har dusjet på 5 dager Du kan dusje etter 4 dager, så skal du dusje hver dag.
Linaa Skrevet 15. februar 2011 #15528 Skrevet 15. februar 2011 boojob! gratulerer!! ææh heldiggrisen!! når du skriver i den blå boksen så er det et firkantet bilde nr 2 fra smilfiguren, dt er sett inn bilde knappen
enne Skrevet 15. februar 2011 #15530 Skrevet 15. februar 2011 ehm. kan noen fortell meg hvordan jeg legger inn bilde? Gratulerer!!!! Sånn som jeg har tenkt på deg i dag!!!Håper alt er bare bra med deg.
Frk.L-M Skrevet 15. februar 2011 #15531 Skrevet 15. februar 2011 Gratulere så mye med nye pupper boobjob:)
Belle89 Skrevet 15. februar 2011 #15532 Skrevet 15. februar 2011 gratulerer, boobjob! :D letta over at du ENDELIG er ferdig? gleder meg til jeg også er ferdig (neste onsdag!) - blir godt å slippe å glede seg og å være nervøs :)så fine de ble på bildet I dag har jeg vært oppe på Migosenteret i Trondheim, kjøpte 2 støttebh'er for 480 kr til sammen de jeg kjøpte er spesielt laget for post-op brystforstørrelse, og kom bare i S-XL størrelser.... Damen som jobbet der målte meg, og sa at jeg faktisk måtte ha XL! Jeg bruker 75B nå, og denne XL - bh'en var passe rundt når jeg prøvde den (dog med goood plass til ekstra pupper ) Om du skal operere i Trondheim anbefaler jeg å dra på helsekostbutikken på Migosenteret (byåsen) - billige og superbehagelige bh'er pluss en kjempehyggelig og proff dame
Gjest halebein Skrevet 15. februar 2011 #15533 Skrevet 15. februar 2011 det så kjempefint ut, boobjob! Gratulerer med vel overstått, og nytt puppestell! Nydelig!!! Og operasjonen hørtes jo også ut til å gå fint, bortsett fra at det hørtes litt stivt og overmedisinsk ut i begynnelsen med mannen og kirurgen. Godt det kom noen koselige damer da:) Viktig å føle seg trygg:) Var det virkelig sånn at du følte du sovnet, og så vips var du våken og ferdig i en stol? Så bra! Vet du hvor lenge du hadde sovet da, etter narkosen? Jeg gleder meg nå når jeg hørte historien din, og at det gikk så bra. Så får du bare tylle i deg smertestillende, og slappe av:) Lykke til nå i tiden etter operasjonen:)
boobjob Skrevet 15. februar 2011 #15534 Skrevet 15. februar 2011 det så kjempefint ut, boobjob! Gratulerer med vel overstått, og nytt puppestell! Nydelig!!! Og operasjonen hørtes jo også ut til å gå fint, bortsett fra at det hørtes litt stivt og overmedisinsk ut i begynnelsen med mannen og kirurgen. Godt det kom noen koselige damer da:) Viktig å føle seg trygg:) Var det virkelig sånn at du følte du sovnet, og så vips var du våken og ferdig i en stol? Så bra! Vet du hvor lenge du hadde sovet da, etter narkosen? Jeg gleder meg nå når jeg hørte historien din, og at det gikk så bra. Så får du bare tylle i deg smertestillende, og slappe av:) Lykke til nå i tiden etter operasjonen:) TakkTakk :D Ja var litt rart og ubehagelig i begynnelsen, men heldigvis for de koselige damene. de var såå kjekke. Lovet meg mat, snakket om alt mulig. Ja, jeg hadde det faktisk kjekt der jeg lå på operasjonsbordet Men ja, det var akuratt slikt. Helt merkelig. Jeg kan ikke huske jeg sovnet. tenkte kanskje jeg kom til og merkejeg ble trøttere og trøttere så sovnet. Men neida, kjennte meg dopa ned på en goood å deilig måte, så ble jeg i godt humør å litt trøtt. Så plutselit satt jeg i den stolen. haha. Var veldig nervøs for dette, hvordan det skulle føles. Men det var deeeilig må jeg si. Føltes som jeg våknet opp fra verdens beste søvn. LETT at jeg ligger i narkose igjen. haha. Det var bare helt. jaa, sykt godt. kan ikke si det nok. hihi. Det er det miste du skal grue deg til. jeg lover Eneste som er ekkelt er at jeg var litt kvalm og hadde vondt i hodet, å det har jeg enda. Meeen det går fint
just me Skrevet 15. februar 2011 #15535 Skrevet 15. februar 2011 Belle 89: Hvordan var åpningen på bhene du kjøpte? Ser for meg at det kan være en fordel med åpning foran så de er lettere å ha på og av selv.. Får med bh fra klinikken inkluderrt i prisen, men så lenge som man skal gå me den så kan det være kjekt å ha ltt å bytte med
Jazne Skrevet 15. februar 2011 #15536 Skrevet 15. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Linaa Skrevet 15. februar 2011 #15537 Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer med nye pupper Boobjob Oppdaterer listen igjen, nå som Boobjob har fått nye fine pupper 17.februar Linaa 18.februar: Terine 21.februar: Niliv 23.februar: Belle89 7.mars: Kalia 8.mars: Halebein 17.mars: sinne 29.april: Jazne 18. Mai: enne Forresten, Får man med bh når man opererer seg på Nobel Clinic? Ja det gjør man
PiaGundersen Skrevet 15. februar 2011 #15538 Skrevet 15. februar 2011 gratulerer boobjob og velkommen etter angående når man kan dusje: i mine papirer står det 3-5 dager etter operasjonen. da kan man ta av bandasjen, og dusje som vanlig etter dette. jeg dusjet 3 dager etter, hvis man regner OPdagen som dag 1. angående tape sier papirene mine at man skal ha den på i 14 dager, deretter bytte en gang i uka. og at man skal bruke tape i 2-3 mnd, helst lengere. hvis det går opp en flik, eller at den blir "lørvat" (som det står ordrett, haha) skal man tape oppå med ny tape. det er ikke bra å bytte for ofte. nå er det 1 uke og 1 dag siden jeg kom hjem med nye fordeler hevelsen har gått ned en del, og jeg er veldig fornøyd. mamma var så bekymret for at de skulle bli for store, men da hun så dem sa hun: "de ser jo helt vanlige ut. det der var jo ikke stort!" (tror hun forbinder silikon med glamourmodeller og ballongpupper ) denne stikkingen som jeg var bekymret for i forrige uke har gått over. tror det var muskelen som hadde fått litt juling. nå har jeg ikke smerter, det har avtatt sakte men sikkert dag for dag. er fortsatt forsiktig med å løfte, men jeg løfter litt på jenta mi på 16 mnd og det går helt fint. har til og med vært på aketur med barna i dag smertene er aller verst de to første døgn, og man skal ikke være redd for å ta smertestillende som foreskrevet! selv holdt det med to paracet dagen etter OP, og ingen siden (men det ble en del den første dagen ja) dette gjør jeg lett igjen, ingenting å grue seg for jenter
Belle89 Skrevet 15. februar 2011 #15539 Skrevet 15. februar 2011 Belle 89: Hvordan var åpningen på bhene du kjøpte? Ser for meg at det kan være en fordel med åpning foran så de er lettere å ha på og av selv.. Får med bh fra klinikken inkluderrt i prisen, men så lenge som man skal gå me den så kan det være kjekt å ha ltt å bytte med ... åpningen er borrelås foran jeg får ikke med fra klinikken, men man bør ha minst 2 å bytte mellom De jeg kjøpte var utrolig greie, fordi de var så myke og gode - ikke sånn stiv og stram sportsBH
Terine Skrevet 15. februar 2011 #15540 Skrevet 15. februar 2011 ... åpningen er borrelås foran jeg får ikke med fra klinikken, men man bør ha minst 2 å bytte mellom De jeg kjøpte var utrolig greie, fordi de var så myke og gode - ikke sånn stiv og stram sportsBH såkjekt! kjøpte du dem på migosenteret sadu? hvor mye kostet det for en?? må busse rundt om jeg skal komme meg noe sted:/ så er så kjipt å måtte dra opp dit da! men om de er gode så må jeg nesten ta meg en tur, for jeg har jo bare den ene! kansje lurt å ha noen å bytte med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå