Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er jeg ferdiiiig :) Vet ikke helt ha jeg skal si jeg.. Smertehelvete på jord kanskje? AUUU..

En liten story til dere alle:

Jeg kom til KlinikkBergen 11.15. Der betalte jeg og ble hentet av en mann. Vet ikke hvem han var. Han fulgte meg inn på et rom hvor jeg kledde av meg, fikk på meg skjorte, mårenkåpe osv. Han spurte om når jeg spiste, drakk, tok medisiner, osv osv.. Så gikk han.

Etter kanskje 10min kom kirurgen min Christian inn. Han tok bilder av meg, så på bildene jeg hadde med og tegnet på meg. Følte meg som et fint lite kart der ja :fnise:

Så forlatet han meg på rommet ,sa en dame skulle komme og hente meg om ca 15.min. Tror jeg satt der runt en halvtime.... Trodde jeg skulle dø, jeg var kald og nei, sitte der og vente alene var ikke kjekt...

Men så kom hun, den søteste gamle dama jeg har sett :fnise: Det var hun som skulle gi meg narkose. Vi gikk inn på operasjonsrommet ,som var utrolig skummelt. La meg ned på bordet med armene rett ut. Målte blodtrykk, fikk nålen i høyre hånd og ja, lå der og snakket.Men hun og en annen sykepleier. Kjempe koselige begge to. Følte meg kjempe trygg med dem. Da var klokken 12.10.

Så husker jeg hun sa jeg snart blir trøtt.. jeg bare "kjenner meg ikke trøtt jeg".. så fikk jeg en rar følelse, skikkelig dopa ned, gud for en deilig følelse det var.. så husker jeg ikke mer. Våkna i en stressless stol, de sa at jeg var ferdig. Ble trilt inn på et rom å fikk rundstykke og saft. Det var så utrooooolig godt.. nammm.

Jeg skalv noe helt enormt. men dette var normalt. skikkelig ubehagelig.. Og det presset noe sykt på puppene. Føltes som det satt noen oppå meg.

Men etter en stund ble jeg fulgt inn på et nytt rom, fikk på meg klærne mine, og fikk til og med se puppene mine. De var såå fine, tror jeg. Jeg var jo helt borte av narkosen enda :fnise: :fnise:

Så ble jeg følgt ut, å jeg og min kjære kjørte tilbake til hotellet. Verste bilturen jeg noen gang har hatt. Auuaaaa..

Men kom meg inn på hotellet, la meg ned, og har vert her siden. Har sovet fra 6 til halv 8 ca. Litt av å på. Er så vondt så er ikke lett.. Det værste er når jeg reiser meg, kjenner ut som stingene revner og alt bare går til helvette.. offff..

Men jeg har ikke noe bandage på. Bare min lille fine sports bh. Så jeg titter ned på dem heeele veien. og tar litt på dem. Det er så utrolig kjekt, og bare helt utrolig. haha..

Det gjør det verdt smertene..

Gleder meg til sjekken i morgen da jeg kan se på di igjen.. :D

Håper alle andre har det fint, med eller uten falske pupper :klemmer:

åh så fint at du har kommet godt ut av det!!:) å puppene dine ser jo bare helt smashings ut!:D Gratulerer så masse :klemmer: er så kjekt å høre om opplevelsen din, å hvordan alt foregikk! så slipper vi andre å grue oss så mye når dagen kommer:) syns det er imponerende at du er på nett allerede nå!:) hihi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag 19 timer 38 min

Åh Linaa:D nå er det snart din tur! å rett etterpå er det MIIN:D vet liksom ikke helt hva jeg føler lenger, for det er en blanding av dritnærvøs å glad:P skal tenke massemasse på deg altså! hvo var det du skulle opppereres igjen? orker ikke å bla meg tilbake! hihi :fnise:

Skrevet

Ikke lenge igjen nå Terine :) :) :) hvilke klokkeslett har du? Hvilke klinikk? hvor mye? Over eller under? Og hva bruker du nå i bh?

så ikke innlegget dit før nå:P driver å blar meg tilbake her! vi er jo så effektive i skrivinga :fnise:

men jeg skal opperere på Klinikk stokkan i Trondheim:) kl 1015 skal jeg møte opp å 1030 skal jeg under kniven!

skal legge under muskelen, ru implantat, men har ikke peiling på hvor mye det blir enda, da jeg er usikker på om jeg skal ha moderat eller høy osv.. får prate med kirurgen på selve dagen:) har kjøpt sportsBH i str 80C. så skal gå opp fra en veeldig liten Bcup til en full C cup:) håper på å kunne bruke 75D også når jeg er ferdig! skal ta snittet rundt brytsvorta, så er så spent på det. om og med at jeg nesten bare har hørt om folk som tar under brystfolden:) enn du?

Skrevet

så ikke innlegget dit før nå:P driver å blar meg tilbake her! vi er jo så effektive i skrivinga :fnise:

men jeg skal opperere på Klinikk stokkan i Trondheim:) kl 1015 skal jeg møte opp å 1030 skal jeg under kniven!

skal legge under muskelen, ru implantat, men har ikke peiling på hvor mye det blir enda, da jeg er usikker på om jeg skal ha moderat eller høy osv.. får prate med kirurgen på selve dagen:) har kjøpt sportsBH i str 80C. så skal gå opp fra en veeldig liten Bcup til en full C cup:) håper på å kunne bruke 75D også når jeg er ferdig! skal ta snittet rundt brytsvorta, så er så spent på det. om og med at jeg nesten bare har hørt om folk som tar under brystfolden:) enn du?

Jeg ligger i senga mi nå å er et nervevrak! Jeg kan ikke tro det er veldig snart! Nest siste natten min med små pupper! Jeg skal operere på nobel clinic i Oslo kl 14.00 skal møte 13.30. Over brystmuskelen håper på 360 gr, om det ikke er plass blir det 325.. Da blir jeg en full C ! Krysser fingrene på det :) oo jeg er såå nervøøs!

Skrevet

En ting! I papirene mine står det at man skal ta tablettene kvelden før.. Noen av dem hvertfall. Si at jeg legger meg 24.00 men skal ikke operere før kl 14.00 det er 14 timer etter, har tablettene no effekt da? Men står jo også at man burde ha litt mat i magen og jeg må stå opp sånn 6-7 tiden på morgningen for å spise, lurt å ta tablettene da? Forvirrende

Skrevet

En ting! I papirene mine står det at man skal ta tablettene kvelden før.. Noen av dem hvertfall. Si at jeg legger meg 24.00 men skal ikke operere før kl 14.00 det er 14 timer etter, har tablettene no effekt da? Men står jo også at man burde ha litt mat i magen og jeg må stå opp sånn 6-7 tiden på morgningen for å spise, lurt å ta tablettene da? Forvirrende

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle ta de tabelettene kvelden før, før jeg skulle legge meg, så jeg tok mine rundt kl. 24 kvelden før. Tror de begynner å virke ganske kjappt.

Skrevet

Gratulerer Boobjob!!

De så virkelig fine ut på bilde!

Skrevet (endret)

Eg har nok kraftig beinbygning ja :gjeiper:

d hørtes lite ud ja, men eg sko ønska eg veide mindre skjøl, vil ner iaf 5kg hehe

eg har amma i bare 1-2 uke og pumpa i et par uke, så ikkje så mye :gjeiper: du då ?

eg må ha under pga lite brystvev ja og lite pupp :gjeiper: hvis du har ein de brystvev og litt pupp fra før så kan d

u nok ta over hvis du vil :) eg har ikkje peiling p kossen

me kan beregna kor mye så ville past nei, men vil tro du

fint kan ha 300, eg ska prøva fylla opp mar enn 240, men

max 300. men ei vennina seie eg fint kunne hatt 350 for

hu har nesten det skjøl og det er veldig fint :) men eg tar

ikkje silikon for å få silikon pupper då, eg vil bare ha

pupper eg tør visa til typen min :gjeiper:

Ja kjempe kjekt me någen så nærme :jepp: me vil nok lura på mye av det sama ja, greit å få ting bekrefta som

"normale" når ein er opererte og usikker på diverse ting

:gjeiper: tror nok tiå går passe fort så snart har me nye

pupper begge to :fnise::hoppendeglad:

Flytta å ble uten internett :( men nå er det fiksa :D

Jeg amma i 1år :) såå vil liksom tro at huden ble strekt en del da? Ble din hud strekt ukene du amma?

Ikke lenge igjen før vi skal :D wooho! Gleder meg!!:)

Men ett spørsmål har jeg, kan noen anbefale ett ikke alt for dyrt bra hotel i Oslo eller omeng? (A)

Endret av Sweeti
Skrevet

Jeg amma i 1år :) såå vil liksom tro at huden ble strekt en del da? Ble din hud strekt ukene du amma?

Men ett spørsmål har jeg, kan noen anbefale ett ikke alt for dyrt bra hotel i Oslo eller omeng? (A)

Gå på hotels.com å se, der får du opp alt av hotell, også kan du sortere etter pris:)

Skrevet

ja best western hotels apartments,den ligger på tøyen, det er 4 min med tbane fra jernbanetoget, har selv bestilt der, for 2 netter 1790 kr for rom med dobbelseng. du finner det på hotels.com :)

Skrevet

såkjekt! kjøpte du dem på migosenteret sadu? hvor mye kostet det for en??

må busse rundt om jeg skal komme meg noe sted:/ så er så kjipt å måtte dra opp dit da! men om de er gode så må jeg nesten ta meg en tur, for jeg har jo bare den ene! kansje lurt å ha noen å bytte med :sjenert:

det kosta 240 kr per stk :) egentlig 300, men du får rabatt om du skal operere på stokkan :P ja, det er verdt det å dra dit ;) de var SYKT gode!

.... sammenlign ei bestemortruse med ei stringtruse, og du har forskjellen på en sportsBh og den fra Migosenteret :) (bestemortrusa er stygg men SYKT behagelig - som Bh'n fra Migo. Stringtrusa ser grei ut men IKKE behagelig, som en vanlig sportsBH:))

Skrevet

det kosta 240 kr per stk :) egentlig 300, men du får rabatt om du skal operere på stokkan :P ja, det er verdt det å dra dit ;) de var SYKT gode!

.... sammenlign ei bestemortruse med ei stringtruse, og du har forskjellen på en sportsBh og den fra Migosenteret :) (bestemortrusa er stygg men SYKT behagelig - som Bh'n fra Migo. Stringtrusa ser grei ut men IKKE behagelig, som en vanlig sportsBH:))

Haha:p skjønner hva du mener:) jeg kan sikkert ta med typen når jeg kommer meg i form litt etter op, å kjøpe da.. for jeg har ikke tid før, med tanke på skole å jobb! tenkte jeg skulle prøve å bytte bort vakta mi på torsdag slik at jeg fikk forberedt litt hjemme.. men selvfølgelig INGEN som kan.. merkelig det der at 12 servitører ikke kan jobbe 4 timer på en torsdag...

Skrevet

Haha:p skjønner hva du mener:) jeg kan sikkert ta med typen når jeg kommer meg i form litt etter op, å kjøpe da.. for jeg har ikke tid før, med tanke på skole å jobb! tenkte jeg skulle prøve å bytte bort vakta mi på torsdag slik at jeg fikk forberedt litt hjemme.. men selvfølgelig INGEN som kan.. merkelig det der at 12 servitører ikke kan jobbe 4 timer på en torsdag...

ja, du kan jo kjøpe etter op :) kjedelig at ingen kan jobbe for deg! Jeg er så heldig at jeg skal jobbe i dag, også skal jeg ikke på jobb før siste uka i mars ;)

Vet du hva jeg begynte å tenke på i dag; hva om vi to kjenner hverandre? Jeg har ikke noe peiling på hvem du er altså, men har på følelsen at vi vet om hverandre "i virkeligheten" :P

.. har tenkt på det før; det er jo ganske sannsynlig at noen av jentene her inne på forumet egentlig kjenner hverandre!

:popcorn:

Skrevet

Hei jenter! :goodbye:

Er det noen som er interessert i å kjøpe to sett VS-undertøy? :rodmer:

Jeg opererte for 4 1/2 mnd siden, og var så heldig å få Victoria Secret undertøysett av min kjære, men dette passet ikke. :/ Jeg bruker 70DD hos Lindex, 70E hos KappAhl, og 65G hos Change. Str på bhene er 32D og str på truse er S. (trusene har aldri vært ute av posen de kom i). Det er cupen på bhene jeg ikke passer, dette er skikkelig ergelig ettersom jeg hadde ønsket meg slikt undertøy lenge. :tristbla: I stedet for å la det ligge å støve ned, tenkte jeg at noen andre kanskje vil ha glede av det.

Porto på forsendelsen var 204kr. Hele forsendelsen kom på $ 134,5/ 807kr + moms på 25% + tollgebyr på 105kr = 1113,75kr.

(2 første bildene) Her er Miraculous bhen som mange sikkert har hørt snakk om. Den gir skikkelig push-up. :fnise: Truse og bh er i leopardprint. (for søk på VS sine sider, bruk art.nr: 258474 og 251973)

selges for 600kr + porto

(2 siste bildene) Her er det andre undertøysettet – som består av ”Cotton Lingerie Push-up bra” og ”Cotton Lingerie Lace-waist cheeky panty”. Truse og bh er knallrosa.

(for søk på VS sine sider, bruk art.nr: 241060 og 258419)

selges for 300kr + porto

Prisen kan diskuteres - ta gjerne kontakt på innboks :)

post-39247-0-12429700-1297862886_thumb.p

post-39247-0-97652100-1297862925_thumb.p

post-39247-0-66559600-1297863029_thumb.p

post-39247-0-48549000-1297863039_thumb.p

Skrevet

Til dere som har operert....

Jeg er nå på dag 13, og brystvortene mine er så sinnsykt såre. Klarer jo nesten ikke å være borte i de en gang. Gjør til å med vondt å ha sportsbhen på. Er dette normalt?

Skrevet

ja, du kan jo kjøpe etter op :) kjedelig at ingen kan jobbe for deg! Jeg er så heldig at jeg skal jobbe i dag, også skal jeg ikke på jobb før siste uka i mars ;)

Vet du hva jeg begynte å tenke på i dag; hva om vi to kjenner hverandre? Jeg har ikke noe peiling på hvem du er altså, men har på følelsen at vi vet om hverandre "i virkeligheten" :P

.. har tenkt på det før; det er jo ganske sannsynlig at noen av jentene her inne på forumet egentlig kjenner hverandre!

:popcorn:

hm.. ja hvem vet!? hadde vært morsomt:p men er du fra trondheim sånn opprinnelig? jeg har jo bare flytta hit for 2 år siden. men alikevell så er kjangsen der!:)

Skrevet

Til dere som har operert....

Jeg er nå på dag 13, og brystvortene mine er så sinnsykt såre. Klarer jo nesten ikke å være borte i de en gang. Gjør til å med vondt å ha sportsbhen på. Er dette normalt?

tok du snittet rundt brystvorta eller under folden? har jo ikke operert enda, men jeg kan tenke meg at om du tok snittet rundt brystvorta så kan de nok være skikkelig ømme:/

Skrevet

Hei :) Jeg er ny her i dag, skal til min første konsultasjon om en uke!

Jeg skal på Fornebuklinikken og har konsultasjonen min med Dr.Schistad, er det noen som har erfaringer med han? Er nemlig i tvil om jeg vil opereres av han eller av Dr.Barstad..

Hadde blitt veldig glad for noen tilbakemeldinger rundt dette om noen har vært hos en av de, både positive og negative ting :)

Ellers har jeg lest her lenge, og kan jo kjapt fortelle litt om meg selv. Jeg er en ung tobarnsmamma med bryster som ikke helt er som de var, for å si det slik. Har lenge tenkt på å forstørre de, og mannen min støtter meg rundt dette.

Har lest meg grønn på alt som er å finne, og vurderer faktisk forstørring med eget fett, er det noen som har vært borti dette???

Takker for alle tilbakemeldinger! :)

Skrevet

hm.. ja hvem vet!? hadde vært morsomt:p men er du fra trondheim sånn opprinnelig? jeg har jo bare flytta hit for 2 år siden. men alikevell så er kjangsen der!:)

hm, nå har jeg flytta veldig mye, men har vel bodd i Tr.heim sammenhengende i 6 år ;)

--- hvor gammel er du, Terine? :popcorn:

Skrevet

tok du snittet rundt brystvorta eller under folden? har jo ikke operert enda, men jeg kan tenke meg at om du tok snittet rundt brystvorta så kan de nok være skikkelig ømme:/

Jeg tok snittet i folden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...