Frk.L-M Skrevet 16. februar 2011 #15561 Skrevet 16. februar 2011 Til dere som har operert.... Jeg er nå på dag 13, og brystvortene mine er så sinnsykt såre. Klarer jo nesten ikke å være borte i de en gang. Gjør til å med vondt å ha sportsbhen på. Er dette normalt? Det tror jeg er helt normalt. I morgen er det 6 uker siden jeg ble operert, å jeg kan nesten ikke være borti den ene brystvorten. Men du kan jo se positivt på det, det betyr at du har følelse i brystvortene dine
Frk.L-M Skrevet 16. februar 2011 #15562 Skrevet 16. februar 2011 I dag har jeg ligget på magen for første gang etter op, å det gikk kjempefint:) I morgen er det 6 uker siden op, så da slipper jeg å bruke sports bh og nedpressebandet:) Men mulig jeg blir å bruke det av og til fordet. Syns det hjelper å bruke nedpresserbandet hvis jeg har litt smerter, såe:P
Frk.L-M Skrevet 16. februar 2011 #15563 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Sjekk ut bloggen min:) Har skrevet litt om op dagen min, risikoer vd bf osv. Å det kommer mer etter hvert www.brystforstorrelse.blogg.no Endret 16. februar 2011 av Frk.L-M
Augustbrud -06 Skrevet 16. februar 2011 #15564 Skrevet 16. februar 2011 Til dere som har operert.... Jeg er nå på dag 13, og brystvortene mine er så sinnsykt såre. Klarer jo nesten ikke å være borte i de en gang. Gjør til å med vondt å ha sportsbhen på. Er dette normalt? Hei Det er 6 uker siden jeg opererte og den ene brystvorten min er ennå sår når jeg er borti. Jeg var så sår at jeg vurderte å plastre dem, men nå er de heldigvis myyyye bedre Jeg har forresten snittet i brystfolden..
ssm Skrevet 16. februar 2011 #15565 Skrevet 16. februar 2011 Hei alle sammen! Nå er det 8 uker siden jeg opererte, og alt er bra I papirene jeg fikk fra min klinikk står det at jeg må vente er halvt år med å bruke vanlig bh. Altså bh med push-up og spiler. Har hørt at noen kan begynne å bruke vanlig bh etter 2 uker osv.. Hva sier deres klinikk om ventetiden? Blir litt forvirret!
Betty84 Skrevet 16. februar 2011 #15566 Skrevet 16. februar 2011 Til dere som har operert.... Jeg er nå på dag 13, og brystvortene mine er så sinnsykt såre. Klarer jo nesten ikke å være borte i de en gang. Gjør til å med vondt å ha sportsbhen på. Er dette normalt? Jeg har byttet sportsbh jeg.... Bruker en som ikke er så trang når jeg er hjemme......
Betty84 Skrevet 16. februar 2011 #15567 Skrevet 16. februar 2011 I dag har jeg ligget på magen for første gang etter op, å det gikk kjempefint:) I morgen er det 6 uker siden op, så da slipper jeg å bruke sports bh og nedpressebandet:) Men mulig jeg blir å bruke det av og til fordet. Syns det hjelper å bruke nedpresserbandet hvis jeg har litt smerter, såe:P Er de fortsatt veldig harde???
boobjob Skrevet 16. februar 2011 #15568 Skrevet 16. februar 2011 Hei Hei folkens Da er jeg endelig hjemme i Stavanger Tenkte å fortell der elitt om hvordan ting går. Jeg sov faktisk ganske godt i natt. Men hadde vekkerklokke på hver 4 time ca, så jeg kunne ta smertestillende. Ville ikke risikere å plutselig få ennnaaa vondere... Når jeg våkna i dag ca kl 9 så gjorde det so forferdelig vond, jeg hadde hodeverk, måtte spy, puppene verket, klødde og alt på en gang, og suuper vondt i ryggen. Jeg begynte å gråte siden det var så forferdelig. Aldri hatt slik smerte før. Men klarte etter litt mat å sovne igjen. Så da ble alt mye bedre. Kl 12 var jeg på sjekk på KlinikkBergen. Alt var kjempe fint sa ham, og han mente de kom til å bli kjempeee fine. Så det var kjekt å høre:) Btw, jeg sa feil i går. Tror jeg var litt borte av narkosen osv. Men jeg har 325 i venstre og 300 i høyre. Så er det rettet opp i. Høy profil, over muskel Bilturen hjem gikk kjempe fint. Brukte akuratt 4 timer, lå litt ned i setet med pute, var faktisk behagelig. Litt kvalm og vondt i hodet bare. Men er så utrolig kjekt med disse pppene at jeg driter i det :D haha.. Er bare såå glad. Nå er jeg hjemme i den gode sengen min, alt ligger klart. fjernkontroll, vannflaske, tabletter, jaa alt har jeg gjort klart nå. Deilig Gled dere dere som ikke har operert enda. Når det er vont så tar jeg bare litt på puppene mine, og føler at aaalt er mye bedre. haha Lykke til i morgen Linaa, det kommer til å gå sååå bra. Trust me Kjekt at vi opererer 2 dager fra hverandre. Så vi kan se hva og hvordan vi forandrer oss fremover
Frk.L-M Skrevet 16. februar 2011 #15569 Skrevet 16. februar 2011 Er de fortsatt veldig harde??? Nei, de er blitt ganske myk nå.
berryme Skrevet 16. februar 2011 #15570 Skrevet 16. februar 2011 Hei! Morsomt å høre alle historiene om hvordan det går! Jeg hadde egentlig bestilt konsultasjon hos plastikkirurgene, men etter å ha lest mye frem og tilbake har jeg nå bestilt konsultasjon på Colosseum klinikken også. Ut i fra det jeg leser, anbefaler de fleste Colosseum. Men, til de av dere som har vært på Colosseum klinikken, hvor lang tid tok det fra konsultasjon til operasjonsdag? Kjenner det begynner å krible, og har så utrolig lyst å få dato og ikke minst få det gjort!
boobjob Skrevet 16. februar 2011 #15571 Skrevet 16. februar 2011 Hei alle sammen! Nå er det 8 uker siden jeg opererte, og alt er bra I papirene jeg fikk fra min klinikk står det at jeg må vente er halvt år med å bruke vanlig bh. Altså bh med push-up og spiler. Har hørt at noen kan begynne å bruke vanlig bh etter 2 uker osv.. Hva sier deres klinikk om ventetiden? Blir litt forvirret! Jeg må bruke sports bh i 6 uker. Så kan jeg bruke hva jeg vil! Er litt skeptisk ettersom noen må vente maange mnd, å noen må vente få uker. Men tror ikke akkuratt han lyger og sier jeg bare trenger 6 uker, så ødelegger jeg puppene mine Så jeg er glad jeg ikke trenger å vente lengre en det :D Selv om jeg sikkert kommer til å bruke sports bh en del på natten, og sikkert av og til på dagene kan jeg tenke meg. 1
sinne Skrevet 16. februar 2011 #15572 Skrevet 16. februar 2011 GRATULERER BOOBJOB!! de ser kjempe fine ut, i grunn sånn som jeg kunne ha tenkt meg Hadde det vært mulig å fått bilde på PM når du føler deg bedre? I morgen er det en uke til konsultasjonen og 4 uker til opperasjonen! er så glad, kjenner det kiler i magen bare jeg tenker på det
boobjob Skrevet 16. februar 2011 #15573 Skrevet 16. februar 2011 GRATULERER BOOBJOB!! de ser kjempe fine ut, i grunn sånn som jeg kunne ha tenkt meg Hadde det vært mulig å fått bilde på PM når du føler deg bedre? I morgen er det en uke til konsultasjonen og 4 uker til opperasjonen! er så glad, kjenner det kiler i magen bare jeg tenker på det Selvfølgelig skal du få bilde Så snat jeg tørr å ta av meg sports bhen Ikke lenge til operasjonen da, 4 uker går fort :D
Frk.L-M Skrevet 16. februar 2011 #15574 Skrevet 16. februar 2011 Hei alle sammen! Nå er det 8 uker siden jeg opererte, og alt er bra I papirene jeg fikk fra min klinikk står det at jeg må vente er halvt år med å bruke vanlig bh. Altså bh med push-up og spiler. Har hørt at noen kan begynne å bruke vanlig bh etter 2 uker osv.. Hva sier deres klinikk om ventetiden? Blir litt forvirret! heihei:) det står ett hallt år på mine papirer også. Men det gjør meg ingenting, jeg har jo ikke akkurat bruk fpr push-up lengre:P Har brukt vanlig bh en gang jeg skulle på fest, men tror ikke det har noe å si om man bruker det en gang i blandt
boobjob Skrevet 16. februar 2011 #15575 Skrevet 16. februar 2011 heihei:) det står ett hallt år på mine papirer også. Men det gjør meg ingenting, jeg har jo ikke akkurat bruk fpr push-up lengre:P Har brukt vanlig bh en gang jeg skulle på fest, men tror ikke det har noe å si om man bruker det en gang i blandt Hvor lenge ventet du med å gå med vanlig bh? JEg gleder meg slik til å prøve. Kanskje bruke det en kveld eller noe. Men er veldig forsiktig når det kommer til sånn. Så.. Når prøvde du ut ting ,tok av deg sports bhen får å se på puppene osv?
boobjob Skrevet 16. februar 2011 #15576 Skrevet 16. februar 2011 heihei:) det står ett hallt år på mine papirer også. Men det gjør meg ingenting, jeg har jo ikke akkurat bruk fpr push-up lengre:P Har brukt vanlig bh en gang jeg skulle på fest, men tror ikke det har noe å si om man bruker det en gang i blandt Hvor lenge ventet du med å gå med vanlig bh? JEg gleder meg slik til å prøve. Kanskje bruke det en kveld eller noe. Men er veldig forsiktig når det kommer til sånn. Så.. Når prøvde du ut ting ,tok av deg sports bhen får å se på puppene osv?
Terine Skrevet 16. februar 2011 #15577 Skrevet 16. februar 2011 hm, nå har jeg flytta veldig mye, men har vel bodd i Tr.heim sammenhengende i 6 år --- hvor gammel er du, Terine? jeg er 22:) blir 23 i april! har jobba som servitør i snart 2 år her, men har bodd her snart i 3:) enn du? er kansje ikke så skummelt å si hva fornavnet er:P heter Kristina;)
boobjob Skrevet 16. februar 2011 #15578 Skrevet 16. februar 2011 Lurer på en ting til alle som har fake booobs.. Når tok dere av bhen får å se på puppene? Jeg fikk se di i går etter operasjonen, men var så fjern at jeg så å si ikke husker det. i dag tok han også av meg bhen, men jeg lå, å så ikke særlig mye.. Så gleder meg sånn til å ta den av ås e hjemme. Men er så pysete :b En ting til, når prøvde dere vanlig bh? Bare sånn fort hjemme ?:b
Terine Skrevet 16. februar 2011 #15579 Skrevet 16. februar 2011 Hvor lenge ventet du med å gå med vanlig bh? JEg gleder meg slik til å prøve. Kanskje bruke det en kveld eller noe. Men er veldig forsiktig når det kommer til sånn. Så.. Når prøvde du ut ting ,tok av deg sports bhen får å se på puppene osv? forresten noen som vet om der er forskjell på hvor lang tid du må gå med sportsBH om du tar snittet under brystfolden eller rundt brystvorta? tenker at det skal være lengre tid før man an bytte til spilebh om man tar under Pga arrene osv??
sinne Skrevet 16. februar 2011 #15580 Skrevet 16. februar 2011 Selvfølgelig skal du få bilde Så snat jeg tørr å ta av meg sports bhen Ikke lenge til operasjonen da, 4 uker går fort :D Takk, er alt nysgjerring neei, men det føles som en eeevighet! men gikk litt opp for meg når jeg var sikker på at det er 2 uker til konsultasjonen og min samboer sa det kun er en uke til..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå