Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for lykke ønskninger :D Har drømt om pupper i dag, og var heeelt våken i dag tidelig. Er heelt nervevrak, smatidig som jeg er helt i lykkerus. haha :fnise:

Nå skal jeg hjem å rydde å vaske. Så blir det kjøretur til Bergen :)

Kanskje jeg kommer innom her igjen før det hele skjer. Hvis det er internett å slikt på hotellet :)

Hvis ikke kommer jeg å oppdaterer når det hele er gjort, og jeg er back home :)

Lykke til!!! :sexy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for svar:) Har sett på fornebuklinikken ,colosseumklinikken,nobel clinic... er utrolig vanskelig å velge hvem man skal ta:S Pris har ingenting å si, da jeg ønsker å være trygg på det valget jeg tar er riktig. Er ganske redd for narkosen og smerten etterpå, men tanken på hvordan resultatet kan bli er jeg sikker på at det er verdt det:)

Skrevet (endret)

Hei alle sammen!

Har fulgt med lenge som gjest, men nå som det ser ut som det blir min tur snart, måtte jeg nesten registrere meg for å spørre om noen har svar på mine spørsmål også :)

Jeg har nemlig fått min første konsultasjonstime neste fredag, altså 25 februar!

Da skal jeg til Aleris på Frogner.. Noen med erfaringer herfra?

Har også konsultasjonstime 3 mars hos plastikkirurgene i pilestredet park.

Vil gjerne høre om erfaringer, priser, osv hvis noen har det fra disse stedene..

Og, hvor lang tid tar det ca fra konultasjon til operasjonsdag?

Kan nesten ikke vente, endelig min tur!

Endret av berryme
Skrevet

Hei alle sammen!

Har fulgt med lenge som gjest, men nå som det ser ut som det blir min tur snart, måtte jeg nesten registrere meg for å spørre om noen har svar på mine spørsmål også :)

Jeg har nemlig fått min første konsultasjonstime neste fredag, altså 25 februar!

Da skal jeg til Aleirs på Frogner.. Noen med erfaringer herfra?

Har også konsultasjonstime 3 mars hos plastikkirurgene i pilestredet park.

Vil gjerne høre om erfaringer, priser, osv hvis noen har det fra disse stedene..

Og, hvor lang tid tar det ca fra konultasjon til operasjonsdag?

Kan nesten ikke vente, endelig min tur!

:velkommen:

Jeg skal opereres 23. februar, og kan svare for Klinikk Stokkan i Trondheim :) koster 29 000, silikonimplantater med ru overflate. Var på konsultasjon 1. februar, så da tok det ca 3 uker fra konsultasjon til operasjon :) vanlig ventetid varierer fra 1 til 4 uker rundt om i landet ;) I Trondheim kan du ha puppa på nedbetaling eller utsette deler/hele betalingen i 9 mnd.

Skrevet

:velkommen:

Jeg skal opereres 23. februar, og kan svare for Klinikk Stokkan i Trondheim :) koster 29 000, silikonimplantater med ru overflate. Var på konsultasjon 1. februar, så da tok det ca 3 uker fra konsultasjon til operasjon :) vanlig ventetid varierer fra 1 til 4 uker rundt om i landet ;) I Trondheim kan du ha puppa på nedbetaling eller utsette deler/hele betalingen i 9 mnd.

apropo nedbetaling. je skal jo også oppereres på stokkan:) er det sånna t man må si ifra på forhånd om man vil utsette deler av betalingen (eller dele opp betalingen) eller kan man ta dette når man kommer dit???

hihiiiii når er det ikke lenge igjen!:D

Skrevet

jeg fikk beskjed om å betale det jeg ville på operasjonsdagen, og evt utsette resten i opp til 9 mnd :) jeg nedbetaler 20 over 9 mnd ;)

terine, skal ikke du inn den 17??? :D:D jeg skal inn neste onsdag(ikke i overimårra, altså) :)

wee :klemmer:

Skrevet

jeg fikk beskjed om å betale det jeg ville på operasjonsdagen, og evt utsette resten i opp til 9 mnd :) jeg nedbetaler 20 over 9 mnd ;)

terine, skal ikke du inn den 17??? :D:D jeg skal inn neste onsdag(ikke i overimårra, altså) :)

wee :klemmer:

:D jeg skal ikk den 18. førstkommende fredag:O er dritnervøs nå! men det hører vell med:) tenker bare på Boobjob som skal inn i morgen! er så spent å høre hvordan det gikk! å kansje få sett ett før/etterbilde:D

men sliter skikkelig med å finne bilder som jeg skal ta med på op. dagen! har blitt helt puppeblind:P har sett så mye! så om du har et bilde liggende så legg ut!:) er ikke lenge til det er din tur heller:D hihi er så gøy at vi nester er samtidig!:)

Skrevet

Her er ett bilde som er tatt 5 uker etter op. Brukte tidligere en 75a. La inn 265cc i hver, bruker på bildet en 70c, men den var en smule liten :)

post-41011-0-11267100-1297722281_thumb.j

Skrevet (endret)

Her er ett bilde som er tatt 5 uker etter op. Brukte tidligere en 75a. La inn 265cc i hver, bruker på bildet en 70c, men den var en smule liten :)

Fine! :D hvor høy er du?og vekt? Har blitt annbefalt å ta 265cc i hver selv

Endret av Jazne
Skrevet

Fine! :D hvor høy er du?og vekt? Har blitt annbefalt å ta 265cc i hver selv

Takker:) Jeg er 169 og 48kg.

Skrevet

Nå er jeg nærvøs for boobjob, hehe neste ut blir da meg, føler nervene begynner å kype inn på meg nå!! æææ ! imorgen får jeg betale, selvom det er kjipt med 28.000 ut av konto som kunne blitt brukt på mye annet, så er jeg glad jeg bare blir ferdig med det!

håper boobjob skriver her før jeg skal under kniven, jeg grugleder meg nå.. huff.. 2 dager 14 timer 1 min.

men en ting, skal til posten i morgen å legge inn pengene på kontoen i morgen, går de DIRKETE inn på kontoen med en gang? for må betale senest i morgen.

Skrevet

wow:) de ble kjempepene jo:D akkurat sånne vil jeg også ha :fnise: kansje jeg låner med meg bildet til operasjonsdagen om det er greit?:)

Skrevet

Nå er jeg nærvøs for boobjob, hehe neste ut blir da meg, føler nervene begynner å kype inn på meg nå!! æææ ! imorgen får jeg betale, selvom det er kjipt med 28.000 ut av konto som kunne blitt brukt på mye annet, så er jeg glad jeg bare blir ferdig med det!

håper boobjob skriver her før jeg skal under kniven, jeg grugleder meg nå.. huff.. 2 dager 14 timer 1 min.

men en ting, skal til posten i morgen å legge inn pengene på kontoen i morgen, går de DIRKETE inn på kontoen med en gang? for må betale senest i morgen.

satt faktisk å tenkte på henne i sta!:) jett om hun kommer til å bli fornøyd!:D :klemmer:

Skrevet

wow:) de ble kjempepene jo:D akkurat sånne vil jeg også ha :fnise: kansje jeg låner med meg bildet til operasjonsdagen om det er greit?:)

Takk for det :)

Jada, bare ta det med deg du:)

Skrevet (endret)

....

Endret av lilleville85
Skrevet

Nå har jeg betalt! Nå er alt gjordt! Bare dagene som venter, i morgen begynner så å si alt, med tabletter osv.. syns virkelig den hibiscruben lukter no inn i h****** bare jeg ikke spyr i dusjen :) er det bare meg eller føles det ut som om alle her inne har blitt en stor familie som samtidig aldri har sett hverandre.. :)

Lykketil boobjob!

Skrevet

Nå har jeg betalt! Nå er alt gjordt! Bare dagene som venter, i morgen begynner så å si alt, med tabletter osv.. syns virkelig den hibiscruben lukter no inn i h****** bare jeg ikke spyr i dusjen :) er det bare meg eller føles det ut som om alle her inne har blitt en stor familie som samtidig aldri har sett hverandre.. :)

Lykketil boobjob!

MASSE LYKKE TIL :) :) :) Jeg husker prosessen med hibiscruben og tablettene, jeg var såååå nervøs :sjenert: mn uten grunn, det gikk kjempe fint og det kommer til å gjøre med dg/ dere andre også :klemmer:

Ja føler også at vi har blitt en stor familie, hehe, nesten sånn at jeg ikke klarer å gi slipp på dere :fnise:

I dag er det 5. dagen min etter operasjonen og puppene er mindre smertefulle og enda finere :gjeiper: var hos legen min i dag og fikk sykemelding til og med torsdag.... :)

klem fra lotteline m/ masse lykkeønskninger til boobjob og deg Linaa, nå nærmer det seg virkelig :goodbye:

Skrevet

Til dere som har operert: når skiftes teipen ut? når kan jeg dusje igjen?.... skal til konsultasjonstime på torsdag, 1 uke etter operasjonen, kanskje hun skifter på teipen da og at jeg skal fortsette å teipe etter dette?..... :skravle:

mye en lurer på.... vil jo gjøre alt rett sånn at sluttresultatet blir MEGA :gjeiper:

andre ting jeg tenker på er karbad, jeg simpelthen eeeeeelsker å bade, mn er vel best å vente noen uker mtp. infeksjonsfare? :trist:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...