Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei alle mine puppedamer :fnise:

Nå er det 4 dager siden operasjonen min og det går heldigvis på fram med tanke på smertene :) Jeg var så uheldig å få influensasymptomer med feber og kroppsvondt på dag 2 etter operasjonen, men dette var heldigvis smitte fra min eldste datter som hadde feber og ikke noe form for betennelse fra puppene..... jeg ble veldig letta, men samtidig BAD TIMING GITT :trist:

Nå er jeg i ganske fin form, bortsett fra når jeg hoster river det i puppene, ikke noe behagelig :kjefte:

Ellers vil jeg bare ønske BOOBJOB og alle andre som nærmer seg operasjon MASSE LYKKE TIL :) Jeg er så utrolig fornøyd etter operasjonen og kjempe glad for at jeg valgte å legge inn 300 cc da det ser PERFEKT ut til min kropp :danser: mannen min og de som har fått sett synes det ser naturlig ut og ikke for stort ut i det hele tatt :tunge1:

Boobjob: gleeeeeeeeeeeeed deg, du kommer til å bli så fornøyd :) nå føler jeg meg vel når jeg ser meg selv i speilet.... og at du er 18 år gjør bare det enda enklere, da slipper du å angre på at du ikke gjorde det før :) du har livet foran deg :) åhhh hvor jeg gleder meg til sommeren, hehe :danse: Skal krysse fingrene & tenke på deg i morgen :) :) :)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HiHi! når er det ikke lenge igjeeennnn:D tenk at på tirsdag skjer det! min tur er på fredag, å jeg begynner å få nærver allerede! hvordan føler du deg?:) gleder meg til å se resultatet å høre fra deg:)

er det forresten noen her som har noen linker til bilder av pupper de syns er fine? har sett på så mange at jeg tror jeg har sett meg ''blind'':P:sjenert:

http://www.kosmetiskguide.dk/billeder/implantat/brystforst%C3%B8rrelse-brystimplantater/1

Her har du litt å kikke på... litt lenger uti bildene kommer det litt mer info om hva som er lagt inn osv....

Skrevet
Nå er det 4 dager siden operasjonen min og det går heldigvis på fram med tanke på smertene :) Jeg var så uheldig å få influensasymptomer med feber og kroppsvondt på dag 2 etter operasjonen, men dette var heldigvis smitte fra min eldste datter som hadde feber og ikke noe form for betennelse fra puppene...

Hadde du mye smerte de første dagene etter oprasjonen? Jeg er en pyse på slike ting, derfor gruer jeg meg veldig. Av og til vurderer jeg å avbestille hele greia.

Hilsen enne

Skrevet

Takk for lykke ønskninger :D Har drømt om pupper i dag, og var heeelt våken i dag tidelig. Er heelt nervevrak, smatidig som jeg er helt i lykkerus. haha :fnise:

Nå skal jeg hjem å rydde å vaske. Så blir det kjøretur til Bergen :)

Kanskje jeg kommer innom her igjen før det hele skjer. Hvis det er internett å slikt på hotellet :)

Hvis ikke kommer jeg å oppdaterer når det hele er gjort, og jeg er back home :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for lykke ønskninger :D Har drømt om pupper i dag, og var heeelt våken i dag tidelig. Er heelt nervevrak, smatidig som jeg er helt i lykkerus. haha :fnise:

Kanskje jeg kommer innom her igjen før det hele skjer. Hvis det er internett å slikt på hotellet :)

Tvi, tvi!!!! Venter i spenning på å høre fra deg igjen:)

Skrevet

Masse lykke til!! Det kommer nok til å gå kjempebra :)

Skrevet

ojj han trodde C og det blei H ? kor mye du la inn ? og var det øve elle under muskel ? har du bilde ? :)

Jeg vet ærlig talt ikke hva han mente, men han sa en C :P

jeg la inn 325 under muskelen.. ja, har lagt ut bilder.. de ligger på side 748-752 rundt der :P

Skrevet (endret)

quote name='Linaa' timestamp='1297637322' post='8893926']

Dere som har operert, kan dere alle sende meg før og etter bilder om dere har? og skrive hor mye dere la inn? på privat melding :) blir så glad da, prøver å finne bra bilder :) :)

Endret av Mirri
Skrevet

ojjjj så fine de va Mirri, du bør ver kanon fornøyde me de :)eg og har lyst å ta 300, tror det blir litt lite me 240, syns dine va perfekte :) kansje ta me dine bilder å visa sånn vil eg ha det hehe :gjeiper: men eg kan jo ikkje velga kossen eg kan ha det då :gjeiper: er begrensninger kor mye der er plass til, tror eg må ha lav profil og, lure på kossen det blir me lav profil, ser de fleste har moderat elle høyprofil...

Skrevet

Hadde du mye smerte de første dagene etter oprasjonen? Jeg er en pyse på slike ting, derfor gruer jeg meg veldig. Av og til vurderer jeg å avbestille hele greia.

Hilsen enne

jeg kan dessverre ikke lyge til deg å si det var lite smerter, for det var vanvittige smerter, både i brystet, ryggen og ut i armene :( men du kan trøste deg med at de avtar for hver dag og at du får ganske sterke smertestillende :) det er definitivt verdt d når du får se puppene dine :) :) :)

jeg tok protesene under muskelen og det er også mer smertefullt enn hvis du skal ta over.... Jeg tok under da kirurgen mente det kom til å se mest naturlig ut på meg :) det hadde han rett i :)

masse lykke til :)

Skrevet

Hilsen enne

I motsetning til Lotteline, har jeg hatt minimalt med smerter....

Regnet med det ville være ille vondt, men det har vært overraskende lite... Dessuten får du bra med smertestillende med deg...

Alle opplever det forskjellig, men klinikkene er flinke til å hjelpe deg ut om det skulle bli for ille :))

Skrevet

Hilsen enne

Når det gjelder smerter så tror jeg det varierer fra person til person. Jeg fikk ikke smerter før dag 3 etter op. Jeg tok under muskelen, så det virket som om grunnen til at jeg hadde smærter var at muskelen strammet seg. var sånn det kjentes ut.

Å jeg hadde faktisk bare smærter på den ene siden, på den andre siden var det neste som om jeg ikke hadde operert:P

Også vil jeg si, smærtene blir fort glemt når du er ferdig me dem! :)

Skrevet

Mirri: Dine er jo bare superfine :) Virkelig perfekte!!

Skrevet

Tusen takk Lilleville85 og Kalia :D

Hehe, ja, du skal bare ta de med om du mener du føler for det :fnise:

Nei, de blir sikkert ikke identiske da, men kirurgen får vel et bra innblikk i hva du ønsker :)

Skrevet

Hei:)

Jeg er ei jente på 21 år som endelig bestemt meg for å ta operasjon etter noen år med grublerier. Er det noen som kan anbefale klinikker i Oslo, vestfoldområdet?

Skrevet

Jeg er ei jente på 21 år som endelig bestemt meg for å ta operasjon etter noen år med grublerier. Er det noen som kan anbefale klinikker i Oslo, vestfoldområdet?

Jeg ble operert på Nobel Clinic i Oslo, å jeg anbefaler virkelig dem:) Følte meg veldig trygg hos dem! Og resultatet ble kjempebra :)

Skrevet

Fornebuklinikken!! :) :)

Skrevet

Er du ifra Vestfold? Ibsensykehuset i Porsgrunn er en idè. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd...

Skrevet

jeg kan dessverre ikke lyge til deg å si det var lite smerter, for det var vanvittige smerter, både i brystet, ryggen og ut i armene :( men du kan trøste deg med at de avtar for hver dag og at du får ganske sterke smertestillende :) det er definitivt verdt d når du får se puppene dine :) :) :)

jeg tok protesene under muskelen og det er også mer smertefullt enn hvis du skal ta over.... Jeg tok under da kirurgen mente det kom til å se mest naturlig ut på meg :) det hadde han rett i :)

masse lykke til :)

Takk for ærlig svar, det setter jeg pris på. Jeg har vært igjennom noen operasjoner pga sykdom tidligere, å jeg blir ALLTID veldig dårlig av narkose. Jeg blir veldig kvalm, og kaster opp. Likevel er det ikke det jeg gruer meg mest til, (for det vet jeg hvordan føles ;) ) men skal jeg ha store smerter i tillegg....

Har inntrykk av at de som legger under muskelen har noe mer smerte enn de som legger over.

(mener jeg leste det på hjemmesida til nobel clinic også) Jeg trener en god del, så jeg er kjempe spent på hva som blir konklusjonen etter konsultasjonstimen ...over??? ..eller under muskel???

Stor takk til dere andre, som også har skrevet noen ord om hvordan dere opplevde dagene etter operasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...