Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er klokken 6 på morningen og jeg har vært våken en stund. Føler meg skikkelig dårlig.Jeg er kvalm, hoster (ikke det at jeg klarer det) og har vondt i magen. Har vanvittig vondt i det ene brystet som virker håvent, men det er ikke så lett å se siden jeg ikke har tatt av bandasjen. Jeg er ganske bekymret nå. Ingen som har opplevd noe lignende? (opererte for 2 dager siden)

Jeg tror du burte ringe kirurgen din, jeg. Ihvertfall hvis det ene brystet er mer hovent enn det andre. Jeg hadde også endel smerter etter op. Fikk ikke sove, vondt å reise seg etc de første 3-4 dagene. Og kvalme kan vel være normalt i noen dager etter narkose. Men jeg syns det høres ut som du har mer plager enn det burde være, kanskje. Hadde jeg vært deg, vill jeg ringt kirurgen og forhørt meg. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett i en blir veldig puppefokusert. Jeg synes de har en fin fasong, men har bare gått opp en størrelse om med klær ser jeg ingen eller veldig lite forskjell. Trodde ikke jeg ville ha mer, men nå angrer jeg på at jeg ikke la inn litt mer for da ville det vært litt mindre "gap" mellom dem, selv om det egentlig ikke er mye.

Har egentlig ikke en fornuftig forklaring. :ler:

Helt sprøtt hvordan den boobgreeden har slått til, altså. Jeg har jo gått fra 75aa til liten 75c (tror jeg). På forhånd sa jeg til kirurgen at jeg ville ha b-cup, og var skikkelig stressa for at de skulle bli for store :fnise: Så feil kan man ta.... Nå, med klær, føler jeg nesten at det ikke er noen forskjell. Rare greier. Har vel bare glemt hvordan de egentlig så ut... Jeg er derimot veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut uten klær, så mannen min mente jeg heller fikk gå rundt toppløs hvis det gjorde meg mer fornøyd :ler:

Nei, det blir vel bedre når jeg kan bruke vanlig bh, og jeg kommer meg ut av denne sykt puppefokuserte tilværelsen. Tror de har "funnet størrelsen sin" nå, 3 uker etter op, hevelsen har gått ned, ihvertfall. Må innrømme at det foreløpig ikke frister med en ny op, så da er det vel bare å huske tilbake til "pre-op"-tiden og innse at jeg faktisk har de puppene jeg ønsket meg da :)

Skrevet

Heldig du. Jeg hadde skikkelig vondt de første to dagene, fikk ikke sove. Hvor lenge ventet du etter første operasjon til den andre? Endret de seg mye med tid eller var de "fiks ferdige"?

Lyst til å ta en tur på Change jeg også. Rart for jeg husker jeg har målt meg der for operasjonen og hun mente jeg var 65c og jeg har aldri brukt hverken 65 eller c. Kjøpte alltid b og det passet bra. Kjøpte en i c på change som satt fint, men en annen i c der var for stor. :sukk:

Jeg venta 7 mnd. Kunne ha operert på nytt etter 6 mnd men det passa ikke da.. hehe..

Jeg brukte 70 aaaaaaaaaaa før. Var helt flat ja. Nå aner jeg ikke. Men jeg skal ha 65 det veit jeg cupen er det noe annet med.. :P Blir vel E, F eller G... Aner ikke jeg.

Skrevet (endret)

Helt sprøtt hvordan den boobgreeden har slått til, altså. Jeg har jo gått fra 75aa til liten 75c (tror jeg). På forhånd sa jeg til kirurgen at jeg ville ha b-cup, og var skikkelig stressa for at de skulle bli for store :fnise: Så feil kan man ta.... Nå, med klær, føler jeg nesten at det ikke er noen forskjell. Rare greier. Har vel bare glemt hvordan de egentlig så ut... Jeg er derimot veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut uten klær, så mannen min mente jeg heller fikk gå rundt toppløs hvis det gjorde meg mer fornøyd :ler:

Nei, det blir vel bedre når jeg kan bruke vanlig bh, og jeg kommer meg ut av denne sykt puppefokuserte tilværelsen. Tror de har "funnet størrelsen sin" nå, 3 uker etter op, hevelsen har gått ned, ihvertfall. Må innrømme at det foreløpig ikke frister med en ny op, så da er det vel bare å huske tilbake til "pre-op"-tiden og innse at jeg faktisk har de puppene jeg ønsket meg da :)

Vent å se du.. De kan forandre seg lenge enda. DU la under muskel? Da kan det ta opp ti ett år. Mine har forandra seg en del den siste tida ser jeg.. Blir bare finere og finere... :) Mine er 4, 4 måneder nå. Jeg tror mange blir litt puppeblinde for man husker ikke hvordan puppene var og syns ikke de ser noe særlig større ut :P

Ta en tur til en undertøysbutikk å bli målt. FÅ deg en bh som sitter som støpt. Det skal jeg i alle fall :)

DU er helt sikkert en 70 hvis ikke mindre.. Mange bruker feil størrelse :)

Vanlig bh utgjør en stor forskjell på puppene :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Nå er klokken 6 på morningen og jeg har vært våken en stund. Føler meg skikkelig dårlig.Jeg er kvalm, hoster (ikke det at jeg klarer det) og har vondt i magen. Har vanvittig vondt i det ene brystet som virker håvent, men det er ikke så lett å se siden jeg ikke har tatt av bandasjen. Jeg er ganske bekymret nå. Ingen som har opplevd noe lignende? (opererte for 2 dager siden)

I mine papirer står det ved plutselig forverring og hevelse bør man kontakte klinikken. Spesielt om den ene siden er hoven. Ikke for å skremme, men ta en telefon, det er bedre å være på den sikre siden :)

Skrevet

Kjenner til det, men jeg hat valgt å kjøpe push up bher fra change og tatt ut putene og spilene og vips så kan den brukes;) Spilene er enkle å lirke ut of lett å putte tilbake når jeg kan bruke de omsider, bare et sting med nål og tråd så er de sydd fast igjen:) Bare et tips:)

Takk for tipset. Tenkte meg faktisk ned dit en tur i dag for nå er det ikke så lenge igjen til jeg kan bytte ut sportsbhn med noe finere. Bra de er lette å få ut for omtrent alt kommer jo med spiler. Har bare kjøpt et pat abecitabhr på ellos så jeg må ha noe mer.

Skrevet

Ring for sikkerthets skyld så slipper du være bekymret. Best å være sikker selv om det sikkert ikke er noe farlig. :klemmer:

Skrevet

Jeg venta 7 mnd. Kunne ha operert på nytt etter 6 mnd men det passa ikke da.. hehe..

Jeg brukte 70 aaaaaaaaaaa før. Var helt flat ja. Nå aner jeg ikke. Men jeg skal ha 65 det veit jeg cupen er det noe annet med.. :P Blir vel E, F eller G... Aner ikke jeg.

Har sendt en mail til kirurgen for å spørre om et par ting. Måtte du betale ekstra gang to eller er de litt kule når man bruker så mye penger på kort tid?

Du har vel 425 nå såvidt jeg husker. Hvor mange cm er du rundt. Spent på målingen da, men er ganske sikker på at jeg vil ha litt mer.

Skrevet

Ja det er helt sykt hvor opptatt jeg har vært av pupp i det siste. :skratte: Jeg er blitt HELT blind. Kjæresten min sier at de er jo dobbelt så store så jeg kan vel ikke mene at jeg ønsker meg litt større. Helt enig i at uten klær er jeg egentlig veldig fornøyd, men med er det noe annet. Strange. :)

Skrevet

Har sendt en mail til kirurgen for å spørre om et par ting. Måtte du betale ekstra gang to eller er de litt kule når man bruker så mye penger på kort tid?

Du har vel 425 nå såvidt jeg husker. Hvor mange cm er du rundt. Spent på målingen da, men er ganske sikker på at jeg vil ha litt mer.

Jeg har 450 extra høy profil rue runde under muskel. Jeg er 96 cm over puppa og 70 under ( sånn ca)

Skrevet (endret)

Dobbelt post :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Denne siden er så flott, takk for svar som roet meg ned:)

Jeg skrev i sted at jeg hadde veldig vondt, og det har jeg enda. Men min far (som er infeksjonsspesialist) mente at det ikke var infeksjon hvis jeg ikke har feber. Og nå er det like vondt i begge brystene igjen, så tror ikke det ene er verre enn det andre. Jeg er vel bare en av de som reagerer mest på operasjonen. Håper bare det blir bedre fort, hadde vært deilig med litt ordentlig søvn igjen, og kunne ta dobesøkene alene:p

Skrevet

Jeg skrev i sted at jeg hadde veldig vondt, og det har jeg enda. Men min far (som er infeksjonsspesialist) mente at det ikke var infeksjon hvis jeg ikke har feber. Og nå er det like vondt i begge brystene igjen, så tror ikke det ene er verre enn det andre. Jeg er vel bare en av de som reagerer mest på operasjonen. Håper bare det blir bedre fort, hadde vært deilig med litt ordentlig søvn igjen, og kunne ta dobesøkene alene:p

Jeg fikk heller ikke sove noe særlig de første dagene og ikke godt før det gikk en uke. Hadde mye mer vondt i høyre pupp enn venstre også. :)

Skrevet

Jeg har 450 extra høy profil rue runde under muskel. Jeg er 96 cm over puppa og 70 under ( sånn ca)

Jeg har også ru, men moderat profil. Målte for å finne sånn bhkalkulator så jeg er 91cm over puppene og 71cm under. :)

Skrevet

Du har rett i en blir veldig puppefokusert. Jeg synes de har en fin fasong, men har bare gått opp en størrelse om med klær ser jeg ingen eller veldig lite forskjell. Trodde ikke jeg ville ha mer, men nå angrer jeg på at jeg ikke la inn litt mer for da ville det vært litt mindre "gap" mellom dem, selv om det egentlig ikke er mye.

Har egentlig ikke en fornuftig forklaring. :ler:

Hva str hadde og har du nå?

Jeg har ingen bilder av puppene før op, naken vel og merke, det hadde bare vært et tragisk bilde :tristbla: Og det er glemt for lenge siden, det tok jo ikke akkurat mange dagene etter op! Tipper jeg får se dem når jeg skal inn til kontroll...

Skrevet

Nå er det bare to dager igjen til operasjonen!! Gru-gleder meg! :)

Skrevet

Hva str hadde og har du nå?

Jeg har ingen bilder av puppene før op, naken vel og merke, det hadde bare vært et tragisk bilde :tristbla: Og det er glemt for lenge siden, det tok jo ikke akkurat mange dagene etter op! Tipper jeg får se dem når jeg skal inn til kontroll...

Jeg har også glemt mine "gamle" pupper, hvordan de så ut og følelsen av minipupp. Jeg vet ikke helt hvilken størrelse jeg har i alle, men den jeg kjøpte fra abecita er 75c og passer perfekt og samme har jeg i sportsbh. Skal egentlig ha 70 rundt, men det er så uvant og trangt. Du er også c? :)

Skrevet

Men husk at det skal ikke være nær-døden-opplevelse og hjertet-i-taket for at man skal kunne ringe kirurgen. Jeg tipper at de vil høre om de som får litt mer vondter enn andre. Ellers lever jo kirurgene i sin egen boble og tror alle opererte har det like bra hos dem. Feks hun som fortalte her inne om at hun hadde kastet opp så mange ganger de første dagene (husker ikke hvem det var jeg..). Da gjør vi jo kirurgene oppmerksomme på at det skjer og har skjedd. Og ikke minst evnt blir roet ned og får vite at det "bare" høres normalt ut. For det går som regel over.

Hva smertestillende tar du nå? Det er jo også vesentlig... Ser ut som klinikkene er litt forskjellige på akkurat det og. Noen trenger lite eller ingenting, men det er nok likevel en grunn til at de skriver ut også sterke eventuelle smertestillende. (Jeg fikk oxynorm, (som i følge felleskatalogen er for sterke smerter)men var aldri i nærheten av å ta de i tillegg. Jeg tok paracet og arcoxia, som jeg fikk beskjed om).

Når jeg husker tilbake- de første dagene er ikke noe særlig. Og jeg føler med deg :klemmer: Men det GÅR OVER :jepp: Og da er plutselig alle smertene og styret glemt, for det var verdt det.

Skrevet

Jeg fikk heller ikke sove noe særlig de første dagene og ikke godt før det gikk en uke. Hadde mye mer vondt i høyre pupp enn venstre også. :)

Haha. Jeg lå våken de to første nettene (og nesten hele dagene også) på et hotell i Oslo. Lå og kikka på "livet", så mange kjeeedelige filmer som var tilgjengelig og skjønte ikke helt hva jeg hadde gjort :gjeiper:

Skrevet

Jeg har også glemt mine "gamle" pupper, hvordan de så ut og følelsen av minipupp. Jeg vet ikke helt hvilken størrelse jeg har i alle, men den jeg kjøpte fra abecita er 75c og passer perfekt og samme har jeg i sportsbh. Skal egentlig ha 70 rundt, men det er så uvant og trangt. Du er også c? :)

"Følelsen av minipupp"/ingen pupp- jeg vil ikke tilbake! Samtidig- skal jeg være ærlig- syns jeg i grunn det er litt dumt med denne puppe-greeden. Og at når man først har tatt en operasjon, så virker det mye lettere å gjøre det igjen. Satt selv på venterommet og kikket i brosjyrene om fettsuging... selvfølgelig frister det jo. Jeg er nok ikke så negativ til plastiske operasjoner lenger.

Jeg får stadig høre av hun venninnen min at puppene mine er store, hun er vel litt redd for at jeg skulle ville ha enda større! Men for meg har grensen gått. Jeg har sagt meg fornøyd. Og det syns jeg de fleste jenter bør gjøre også (uten at jeg egentlig har noe med hva andre vil og gjør)

Ja, jeg er en C :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...