Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok.. Mine er jo enda større men de var ikke sånn :P hehe..

Er de runde? Høyprofil?

Hmm, sikkert forskjellig fra person til person :) Mine er runde i medium profil. Hvor mye hadde du lagt inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, sikkert forskjellig fra person til person :) Mine er runde i medium profil. Hvor mye hadde du lagt inn?

Jeg har rue runde, ekstra høyprofil 450 ml. Så ikke så stor forkjell da.. hehe..

Du er nok bredere enn meg over brystet for moderate i såpass størrelse hadde blitt for brede for meg. Der for har jeg de jeg har..

Skrevet

Jeg har rue runde, ekstra høyprofil 450 ml. Så ikke så stor forkjell da.. hehe..

Du er nok bredere enn meg over brystet for moderate i såpass størrelse hadde blitt for brede for meg. Der for har jeg de jeg har..

Muligens derfor de "stikker litt ut". Får bare håpe det går seg til, kirurgen mente hvertfall det skulle gjøre det. Er ganske høy (178cm) så måtte ha såpass str (400 ml) sånn puppene passet til kroppen min. :) kirurgen sa han ville vurdere 450 ml hvis det så best ut, men det var ikke plass til det.

Hvor høy er du da?

Skrevet

Muligens derfor de "stikker litt ut". Får bare håpe det går seg til, kirurgen mente hvertfall det skulle gjøre det. Er ganske høy (178cm) så måtte ha såpass str (400 ml) sånn puppene passet til kroppen min. :) kirurgen sa han ville vurdere 450 ml hvis det så best ut, men det var ikke plass til det.

Hvor høy er du da?

Jeg er 170 cm, og hadde ikke pupper i det hele tatt.. var 70 aaaaaaaa.. hehe...

Jeg la inn 260 ml første op ( okt. 09). Det var det det var maks plass til. Så 450 ml nå i juni.

Skrevet

Jeg er 170 cm, og hadde ikke pupper i det hele tatt.. var 70 aaaaaaaa.. hehe...

Jeg la inn 260 ml første op ( okt. 09). Det var det det var maks plass til. Så 450 ml nå i juni.

Kjedelig å måtte ta det over to operasjoner, men når resultatet blir bra så er det verdt det :) Hvordan str er du nå da? Er skikkelig spent på str, gleder meg til å kjøpe nye bher nå. :fnise:

Skrevet

Kjedelig å måtte ta det over to operasjoner, men når resultatet blir bra så er det verdt det :) Hvordan str er du nå da? Er skikkelig spent på str, gleder meg til å kjøpe nye bher nå. :fnise:

Hadde ingen problemer i ettertid eller noe. Jeg gjør det gjerne igjen.. Hehe ....

Jeg blei en 70 D etter første op. Nå er 70 DD for smått så en E eller F kanskje.. Men tror jeg egentlig er en 65 rundt, så det skal bli gøy å bli målt i en undertøyssalong:) Så jeg får riktig størrelse.

Skrevet

Hei! Puppene mine er 7 uker nå, de er ennå litt ømme og har ennå ømme brystvorter.. Har dere det etter så lang tid?

Ellers lurte jeg bare på hvilken type bh dere kjøper, når det ikke er lov å bruke spiler?

Har dere bare kjøpt vanlig spile bh uten innlegg og tatt ut spilene?

Går bare med sports bh, for jeg har ikke funnet en bh uten spiler som ikke ser ut som bestemorsbh!

Ellers så ser arrene greie ut, utenom der jeg greide å strekke armen for mye og det er på en måte ett lite "hull" inn:/ Jeg fikk aldri skorpe på arrene som jeg så du hadde mirri, men det er vel individuelt:)

Det er 3 uker siden min operasjon, og mine brystvorter er også kjempe ømme. Det er vel normalt, selvom det er 3 uker siden min operasjon, og 7 uker siden din.

Skiftet tape igår, og arrene er bedre denne uken enn forrige, men har fortsatt litt skorpe som sitter igjen. Men det faller av når det vil falle av :)

Skrevet

Steinbukkjente: Du er sikkert mye bedre igjen nå, men vill ebare si at jeg har også hatt de smertene på sidene. Jeg er også 178, men veier 69 så litt tjukkere enn deg ;) Jeg la inn 325 vanlig profil, runde. Min kirurg sa at hvis jeg skulle ha større måtte vi gått på høy profil for at de ikke skulle stikke ut på sidene. Men jge har ganske smal overkropp, da. Uansett, jeg har kjent en slags "lugging" eller stikkende smerte på sidene. Har ikke helt kjent protesen, men vondt i kanten, liksom. Jeg ringte kirurgen, og han sa at det var normalt med vondt der, at det bare var kanten på protesen som prengte litt. Nå er det stort sett over for meg (hadde op tirsdag for 2 uker siden), stikker til innimellom bare.

Det er den store "bytte tape-dagen" for meg imorgen, og jeg må ut og kjøpe tape. Når man setter på ny tape, skal man bare stå normalt og sette den på, eller er det lurt å "samle" huden rundt såret. Teit forklart, en jeg mener at man bøyer seg litt og taper sånn at såret ikke er så stramt, på en måte... For å unngå at det strekker i arret, tenkte jeg. Kirurgen sa ikke noe om det, altså, bare kom til å tenke på det.

Skrevet

Steinbukkjente: Du er sikkert mye bedre igjen nå, men vill ebare si at jeg har også hatt de smertene på sidene. Jeg er også 178, men veier 69 så litt tjukkere enn deg ;) Jeg la inn 325 vanlig profil, runde. Min kirurg sa at hvis jeg skulle ha større måtte vi gått på høy profil for at de ikke skulle stikke ut på sidene. Men jge har ganske smal overkropp, da. Uansett, jeg har kjent en slags "lugging" eller stikkende smerte på sidene. Har ikke helt kjent protesen, men vondt i kanten, liksom. Jeg ringte kirurgen, og han sa at det var normalt med vondt der, at det bare var kanten på protesen som prengte litt. Nå er det stort sett over for meg (hadde op tirsdag for 2 uker siden), stikker til innimellom bare.

Det er den store "bytte tape-dagen" for meg imorgen, og jeg må ut og kjøpe tape. Når man setter på ny tape, skal man bare stå normalt og sette den på, eller er det lurt å "samle" huden rundt såret. Teit forklart, en jeg mener at man bøyer seg litt og taper sånn at såret ikke er så stramt, på en måte... For å unngå at det strekker i arret, tenkte jeg. Kirurgen sa ikke noe om det, altså, bare kom til å tenke på det.

Når jeg bytter teip, eller, jeg bor med en sykepleier, så jeg bruker å spørre om han kan bytte teip for meg...men da står jeg normalt, bøyer meg kanskje litt bakover slik at det skal være lettere å se arret.

Tror ikke det har så mye å si hvordan man står eller hvordan man gjør det, for grunnet til at man teiper er vel for å beskytte arret. Hadde det vært en spesiell måte man skulle gjøre det på, så tror jeg det ville stått i papirene :)

Skrevet

Når jeg bytter teip, eller, jeg bor med en sykepleier, så jeg bruker å spørre om han kan bytte teip for meg...men da står jeg normalt, bøyer meg kanskje litt bakover slik at det skal være lettere å se arret.

Tror ikke det har så mye å si hvordan man står eller hvordan man gjør det, for grunnet til at man teiper er vel for å beskytte arret. Hadde det vært en spesiell måte man skulle gjøre det på, så tror jeg det ville stått i papirene :)

Jeg bøyde meg litt tilbake jeg å. For å passe på at teipen blei rett og ikke krølla seg :) Den fungerer som ekstra hud for å "lure" sårene til å tro det er hud over, så arrene blir enda penere :)

Skrevet

Ok, så altså ikke bare jeg som har kjent det på siden. :) Jeg tenkte litt på det i går om jeg kanskje skulle hatt høyprofil, men jeg gav beskjed til kirurgen at jeg ikke vil ha så veldig store. Jeg ville bare ha en str som passer til den "store" kroppen min og det syns jeg at jeg har fått nå. Må bare vente å se endelig resultat.

Samboeren min dusjet meg på lørdag, tror aldri jeg har satt så pris på å få vasket meg. Etter flere besvimelser med svettetokter var det mild sagt deilig å få dusjet! Gleder meg allerede til jeg skal dusje igjen. Er det for tidlig å dusje igjen i dag med tanke på teipen?

Angående teipingen så vet jeg ikke helt, men jeg ville teipet bare for å dekke huden og ikke for å samle huden, den er jo sydd uansett. :)

Skrevet

Ok, så altså ikke bare jeg som har kjent det på siden. :) Jeg tenkte litt på det i går om jeg kanskje skulle hatt høyprofil, men jeg gav beskjed til kirurgen at jeg ikke vil ha så veldig store. Jeg ville bare ha en str som passer til den "store" kroppen min og det syns jeg at jeg har fått nå. Må bare vente å se endelig resultat.

Samboeren min dusjet meg på lørdag, tror aldri jeg har satt så pris på å få vasket meg. Etter flere besvimelser med svettetokter var det mild sagt deilig å få dusjet! Gleder meg allerede til jeg skal dusje igjen. Er det for tidlig å dusje igjen i dag med tanke på teipen?

Angående teipingen så vet jeg ikke helt, men jeg ville teipet bare for å dekke huden og ikke for å samle huden, den er jo sydd uansett. :)

I mine papirer sto det at man skulle dusje hver dag etter dag 4.

Skrevet

Nice :gjeiper: I mine papirer står det bare når man først kan dusje og hvordan man skal gjøre det med teipen da. Da skal jeg kose meg med en god lang dusj i dag! Takk takk!

Skrevet

Nice :gjeiper: I mine papirer står det bare når man først kan dusje og hvordan man skal gjøre det med teipen da. Da skal jeg kose meg med en god lang dusj i dag! Takk takk!

:) Bare vær forsiktig med at du ikke får for mye såpe på/i arrene. Det ville jeg vært litt obs på :)

Skrevet

om 1 uke kan jeg begynne å bruke vanlig bh :D Jippi!!! Jeg tenkte jeg skulle ut å se litt denne uka om jeg fant noe. Regner meg jeg må kjøpe en vanlig spilebh, og ta ut spilene. Med mindre jeg vil ha en stygg bh :P

Skrevet

Det er vel kanskje litt dumt å "samle" huden så mye, siden tapen kan bli slakk. Og det er vel det som er poenget med tapen..? Siden det da blir dannet mindre bindevev, og da mindre arr.

Jeg hadde faktisk bittelitt skorpe enda da jeg byttet tape før helgen, 6 uker etter op.

Skrevet

Mirri:

Jeg har fremdeles den svarte bhen uten spiler ;)

Vil du prøve den så bare gi et pip!

Skrevet

Mirri:

Jeg har fremdeles den svarte bhen uten spiler ;)

Vil du prøve den så bare gi et pip!

oh, hvilken størrelse var det igjen? :D

Skrevet

oh, hvilken størrelse var det igjen? :D

70D, men cupen er litt større en en D med spiler.

Jeg har jo en E og den funket fint på meg :)

Skrevet

70D, men cupen er litt større en en D med spiler.

Jeg har jo en E og den funket fint på meg :)

okej, for de på Change mente jeg var en 65 F-H, så kanskje den passer da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...