loxodonta Skrevet 3. oktober 2010 #14021 Skrevet 3. oktober 2010 hahahahaha, date ja. Traff han først på fredag gjennom ei venninne. Daten gikk bra den, men siden jeg ikke kjenner han enda så vet jeg ikke helt hva jeg synes om han på en måte. Han gikk for noen minutter siden faktisk. Så tror ikke jeg kjeda han ihjel Dater er stress synes jeg. Jeg gruer meg alltid i flere dager Så du har vært på date nåååå? Så det ble ingen pinlige stillheter altså? Hyggelig da! Var han bra eller? Enig i at dater er stress...
Avalon Skrevet 3. oktober 2010 #14022 Skrevet 3. oktober 2010 Så du har vært på date nåååå? Så det ble ingen pinlige stillheter altså? Hyggelig da! Var han bra eller? Enig i at dater er stress... Vi er begge sjenerte så det et par pinlige stillheter ja. Men til tross for det så gikk det bra. Og han vil treffe meg igjen *fnise* Han er søt og veldig koselig, men må nok treffe han litt mer før jeg vet mer hva jeg synes om saken
Mirri Skrevet 4. oktober 2010 #14023 Skrevet 4. oktober 2010 Igår bytta jeg teip for første gang, og det var en ekkel opplevelse altså. Jeg var så redd for å rive av alt for mye. Fikk med litt av skorpen, men litt ble hengende igjen, og jeg lot det bare være. Hadde ikke så lyst å pirke det bort. Arrene var GRUSOMME!!! Jeg tok bilder av dem, så jeg skal se om jeg får lagt ut bilde. USJ!! Dusja uten teip, og var så redd hehe.. Følte jeg ikke hadde noen beskyttelse, og det var som de skulle bare falle av meg gjennom arrene Så var hærlig å sette på teip igjen etterpå :gjeiper:
loxodonta Skrevet 4. oktober 2010 #14024 Skrevet 4. oktober 2010 Igår bytta jeg teip for første gang, og det var en ekkel opplevelse altså. Jeg var så redd for å rive av alt for mye. Fikk med litt av skorpen, men litt ble hengende igjen, og jeg lot det bare være. Hadde ikke så lyst å pirke det bort. Arrene var GRUSOMME!!! Jeg tok bilder av dem, så jeg skal se om jeg får lagt ut bilde. USJ!! Dusja uten teip, og var så redd hehe.. Følte jeg ikke hadde noen beskyttelse, og det var som de skulle bare falle av meg gjennom arrene Så var hærlig å sette på teip igjen etterpå :gjeiper: Grusomme? Det var mine også første gangen jeg bytta... Etterhvert så jeg at det var skorpe hengende igjen. Og nå som den skorpa begynner å bli helt vekke, så er de ganske ok. Arrene ligger akkurat i et lite heng, så jeg må liksom løfte puppene for å se de. Skal bytte teip i dag jeg og... gruer meg alltid til å se de da... Og hjelpede meg så de har forandret seg den siste uken... Bilde er jo supert! *lurer på hvordan andre arr ser ut*
Mirri Skrevet 4. oktober 2010 #14025 Skrevet 4. oktober 2010 Grusomme? Det var mine også første gangen jeg bytta... Etterhvert så jeg at det var skorpe hengende igjen. Og nå som den skorpa begynner å bli helt vekke, så er de ganske ok. Arrene ligger akkurat i et lite heng, så jeg må liksom løfte puppene for å se de. Skal bytte teip i dag jeg og... gruer meg alltid til å se de da... Og hjelpede meg så de har forandret seg den siste uken... Bilde er jo supert! *lurer på hvordan andre arr ser ut* Ja, de burde se bedre ut i neste uke :gjeiper: hehe Ja, skal se om jeg får lagt ut bilde idag, så får du se hvor grusomme de er :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 4. oktober 2010 #14026 Skrevet 4. oktober 2010 Grusomme? Det var mine også første gangen jeg bytta... Etterhvert så jeg at det var skorpe hengende igjen. Og nå som den skorpa begynner å bli helt vekke, så er de ganske ok. Arrene ligger akkurat i et lite heng, så jeg må liksom løfte puppene for å se de. Skal bytte teip i dag jeg og... gruer meg alltid til å se de da... Og hjelpede meg så de har forandret seg den siste uken... Bilde er jo supert! *lurer på hvordan andre arr ser ut* Jeg har visst sletta bildene jeg tok av mine arr. Men mine var kjempefine. Bare en litt rødlig, litt ujevn strek uten skorper eller noe. Men jeg har sånn superhud som gror fort.. hehe... Nå er de så å si usynlige, helt lyse og rette...
loxodonta Skrevet 4. oktober 2010 #14027 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg trodde jeg hadde super-hud jeg og... :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 4. oktober 2010 #14028 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg trodde jeg hadde super-hud jeg og... :gjeiper: Hehe, jeg har visst det Hadde 2. til 3. grads forbrenning over begge knærne og litt av låra da jeg var 12 år. Fikk beskjed om at jeg kom til å få stygge arr, men det synes ikke engang..
sommerjente Skrevet 5. oktober 2010 #14029 Skrevet 5. oktober 2010 Hei, Jeg er "ny" her inne, men har sniklest denne tråden i en drøy uke. Masse bra tips, bare synd jeg ikke fant den litt før... For en uke siden la jeg inn 325g silikon bak musklen i hvert bryst (Fornebuklinikken), og håper å gå fra 75aa til 75b/c. Det har igrunnen gått greit til nå, men noen sprsømål dukker jo opp, og kanskje dere kan hjelpe meg....? Hvor lenge er det "vanlig" å ha vondt etter op når man legger bak musklen? Jeg våknet i natt med så vonde pupper at jeg måtte ta 2 paracet for ikke klynke så høyt at jeg vekket barna. Trodde ikke man skulle trenge smertestillende såpass lenge etter, jeg. Det er om natten det er mest vondt (ligger på ryggen, ganske flatt for første gang i natt). Kjenner på en måte to ulike vondter; stikking fra sårene (sykepleieren sa at det kom til å gå over etter 10 dager, når stingene forsvinner) og vonde pupper. Når slutter puppene å gjøre vondt? Kanskje jeg er litt utåmodig, og det har jo blitt bedre enn det var de første dagene, men jeg er så redd for at noe skal være galt... Ikke noe hevelse eller væske fra sårene eller noe, altså, bare vodnt. Også lurte jeg på en ting til, det er en fest med jobben nå på fredag. Er det urealistisk å tro at jeg kan gå en liten tur dit? Ikke for å ta den helt ut,da, men for å være litt sosial og vise ansikt.... Håper det er noen av dere mer erfarne som kan hjelpe meg her :-)
CeeCee Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #14030 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg hadde vondt 14 dager etterpå, så det er helt normalt. Jeg hadde ikke ville gå på fest etter så kort tid. Hadde vært så redd for at folk skulle dunke borti meg eller klemme for hardt...
loxodonta Skrevet 5. oktober 2010 #14031 Skrevet 5. oktober 2010 Sommerjente: Gratulerer med nye pupper!!! Jeg hadde igrunn ikke så veldig vondt den første uken, men plutselig på andre uken ble det bare vondt. Det sprengtest liksom i brystet. Det gikk over da, selv om jeg selvsagt var bekymret der og da. Så lenge de ikke blir glovarme og forandrer størrelse/utseende, tegner det vel på at de prøver å finne tilbake til seg selv. Og etter det har jeg ikke merket noe vondt lenger, ikke så mye ubehag heller. For min del, så tror jeg det hjalp å være i ro såpasss mye som jeg var. Jeg gikk en tur på butikken den første uken, og da var det bare å finne soffan etterpå. Du må vel nesten se an den festen. Blir det rolig og koslig, ser jeg ikke noen stor grunn til å la være. Blir det massse folk, hæla i taket, så hadde nok jeg tenkt masse på at ingen får komme nær brystet mitt... og kunne kanskje like gjerne vært hjemme. Er du fornøyd med resultatet eller? (Litt tidlig å si kanskje, men jeg må jo spørre!) Mine har ivertfall blitt bedre og bedre også.
sommerjente Skrevet 5. oktober 2010 #14032 Skrevet 5. oktober 2010 Så godt med greie jenter som er gode på å svare :-) Takk for svar, og takk for gratulasjon :-) Joda, jeg er veldig fornøyd når jeg ser meg i speilet uten bh, men som veldig mange sier, så ser de litt mindre ut enn jeg håpet med klær på.... Men planen var jo uansett ikke stoore pupper. har alltid vært helt flat, og amming av to barn hjalp jo ikke akkurat på, så nå har jeg jo faktisk pupper!! Skal vel ikke klage da Men håper jo ikke at de krymper veldig da, når hevelsen går ned. Jeg har forresten nedpressbånd som jeg skal ha i en uke til. Syns det sitter så løst (har prøvd å feste det likedan som de gjorde på klinikken).... Noen andre som har hatt nedpressbånd? Trodde det var bare de med anatomiske proteser som hadde det, men jeg har vanlig runde. Ja ja, det er vel en god grunn, vil jeg tro.
loxodonta Skrevet 5. oktober 2010 #14033 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg hadde også nedpressbånd, gikk med det en hel måned. Har vært første uken uten nå. Jeg var redd for at puppene skulle bevege seg oppover, siden kirurgen sa det var en mulighet. Jeg brukte derfor nedpressbåndet konstant i en måned, som jeg fikk beskjed om. Jeg fikk det veldig stramt på klinikken, og det var ubehagelig, særlig med stor hevelse i tillegg. Etterhvert strammet jeg det litt, for da ble det litt for løst syns jeg. Jeg er også særlig fornøyd når jeg kikker i speilet uten BH. Har enn så lenge bare testet sportsBH så blir nok en forandring med skikkelig BH
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14034 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Så godt med greie jenter som er gode på å svare :-) Takk for svar, og takk for gratulasjon :-) Joda, jeg er veldig fornøyd når jeg ser meg i speilet uten bh, men som veldig mange sier, så ser de litt mindre ut enn jeg håpet med klær på.... Men planen var jo uansett ikke stoore pupper. har alltid vært helt flat, og amming av to barn hjalp jo ikke akkurat på, så nå har jeg jo faktisk pupper!! Skal vel ikke klage da Men håper jo ikke at de krymper veldig da, når hevelsen går ned. Jeg har forresten nedpressbånd som jeg skal ha i en uke til. Syns det sitter så løst (har prøvd å feste det likedan som de gjorde på klinikken).... Noen andre som har hatt nedpressbånd? Trodde det var bare de med anatomiske proteser som hadde det, men jeg har vanlig runde. Ja ja, det er vel en god grunn, vil jeg tro. Hei Jeg opererte også inn 325 under muskelen på Fornbuklinikken, men for 2 uker siden Jeg fikk ikke noe nedpressbånd da, så litt merkelig var det :S Jeg hadde den sprengte følelsen i ca 1 uke, og klarte såvidt gjøre noe. Klarte å gå i byen og slikt, men ikke bevege armene o.l. Nå er det gått to uker, og jeg legger ikke merke til at jeg har operert. Jeg er på jobb, støvsuger hjemme, vasker klær, henger opp, tømmer oppvaskemaskinen, og jeg har til og med montert 3 hyller fra Ikea Men jeg kjenner av og til når jeg strammer muskelene at protesene flytter seg på en måte. Da tar jeg det med ro med en gang!! Ikke løfter jeg spesielt tungt heller, jeg prøver å kjenne etter hva kroppen sier. Etter 5 dager klarte jeg å ligge på sidene, ENDELIG!! Hater å ligge på rygg. Nå klarer jeg å ligge på mage, selv om det er litt ubehagelig. Men jeg tror nok at det skal bare bli bedre framover nå for deg Slik var det hvertfall for meg Det eneste er at i de siste dagene har jeg kjent en stikkende smerte i venstre pupp, øverst i puppen. Ved hjertet liksom. Vet ikke om det er selve puppen, eller noe under. Men det bryr jeg meg ikke om. Og så har arret på venstre side gjort litt vondt pga bhen, men jeg legger bare litt bomull over arret, og håper på det beste Bare å spørre om mere om du lurer Ei som har masse peiling er JaneDoe, hun har operert to dager på Fornebuklinikken, og hun har kommet med mange råd til meg Og ang størrelsen som du sier, jeg kunne også godt tenkt meg at de var større når jeg ser meg i speilet med klær på :gjeiper: Men med en gang jeg står uten klær og bh, så blir jeg mer fornøyd Vi får gå rundt nakne heller, haha Endret 5. oktober 2010 av Mirri
JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14035 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hehe Mirri da Det at musklene strammer seg kan både være at de blir brukt eller at de driver å justerer seg så de blir normale snart. Jeg veit ikke om dine muskler har "sluppet" ( oi for et teit ord) enda.. Sommerjenta: Nedpressbånd bruker de bare på Fornebu om det er absolutt nødvendig eller på anatomiske.. Det sa kirurgen til meg. Du er sikker på at du har runde ?? Det er nok en grunn til at du har det Jeg hadde lite vondt. Ikke vondt egentlig, heller litt ubahg og spreng de første dagene. Når jeg begynte å sove helt flatt igjen etter en ukes tid så hadde jeg litt spreng når jeg våkna om morran, men det blei borte i løpet av 5 minutter. Det er like normalt å ha vondt i 14 dager som det er å ha vondt i 3 dager. Alle er forskjellige. Jeg leste meg ihjel på komplikasjoner o.l før jeg opererte. Tenkte vel en 6 års tid på det før jeg endelig turde å gjøre det.. Jeg hadde gjort det igjen og igjen og igjen På samme klinikken Veldig fornøyd med valget mitt. Hehe. hva skal jeg gjøre den dagen da kirurgen min er pensjonist og jeg trenger å fikse puppa mine haha.. Neida... Hvordan føler du deg eller da? Virka ikke som om du hadde store plager etter op Lykke til videre og gratulerer med større pupper Endret 5. oktober 2010 av JaneDoe
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14036 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg vet faktisk ikke om de er er "sluppet".. Vet ikke hvordan det skal føles Men har har lagt merke til en forskjell da, og det er jeg kan bevege dem nå, kan liksom flytte dem imellom hehe Det kunne jeg jo ikke rett etter operasjonen.
Avalon Skrevet 5. oktober 2010 #14037 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg vet faktisk ikke om de er er "sluppet".. Vet ikke hvordan det skal føles Men har har lagt merke til en forskjell da, og det er jeg kan bevege dem nå, kan liksom flytte dem imellom hehe Det kunne jeg jo ikke rett etter operasjonen. Husker at etter ca 2-3uker begynte mine å "flexe" helt villt Gjerne sånn annenhver gang. Skikkelig ekkelt, men gidde seg etter noen dager. tror de drev å slapp og justerte seg da
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14038 Skrevet 5. oktober 2010 Husker at etter ca 2-3uker begynte mine å "flexe" helt villt Gjerne sånn annenhver gang. Skikkelig ekkelt, men gidde seg etter noen dager. tror de drev å slapp og justerte seg da aaah, ja, da driver de gjerne å holder på nå da hehe
Vianne Skrevet 5. oktober 2010 #14039 Skrevet 5. oktober 2010 Min høyre har flexet veldig, men nå blir det mer og mer sjeldent. På torsdag er det 4 uker siden op., og jeg føler allerede at de alltid har vært der. Har så utrolig mye bedre selvtillit. Synd at det skal være slik, men..."Yeeeeah! Jeg har pupper!"
Vianne Skrevet 5. oktober 2010 #14040 Skrevet 5. oktober 2010 Men en ting; jeg tror jeg har gjort alt som kan gjøres feil, feil. Ikke slutta jeg å røyke, selv om jeg prøvde. Jeg var på en bar allerede lørdag etter op. som var en torsdag, jeg danset mye swing to helger etter op. Jeg sniker meg til å bruke spileløs bh noen timer når jeg skal noe. Jeg var på jobb noen dager etter, jeg har tre barn, og kan umulig være så mye i ro. Fydda! Dersom noen trenger tips om noe, så ikke hør på denne jenta. (Og jeg som "kjeftet" på min søster da hun hadde operert.., men jeg er ikke så ille som henne. Hihi)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå