Mirri Skrevet 28. september 2010 #13961 Skrevet 28. september 2010 Det hjalp ikke å slakke på stroppene, bhen ble aaaaaalt for stor rundt, klarte å få hånda under liksom haha så jeg lurer på om jeg må bandasjere arrene eller noe. Tror dere at gassbind eller kompress kan brukes til å legge over arret og teipen, slik at ikke kanten gnager sånn på arrene? Det er så plagsomt nå, at jeg brenner snart bhen
JaneDoe Skrevet 28. september 2010 #13962 Skrevet 28. september 2010 Det hjalp ikke å slakke på stroppene, bhen ble aaaaaalt for stor rundt, klarte å få hånda under liksom haha så jeg lurer på om jeg må bandasjere arrene eller noe. Tror dere at gassbind eller kompress kan brukes til å legge over arret og teipen, slik at ikke kanten gnager sånn på arrene? Det er så plagsomt nå, at jeg brenner snart bhen Hvordan kan den bli større rundt om du slakker på SKULDER stroppene?? Hmmm..... Kjøp deg en ny bh i mindre størrelse om den er for stor
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13963 Skrevet 28. september 2010 Hvordan kan den bli større rundt om du slakker på SKULDER stroppene?? Hmmm..... Kjøp deg en ny bh i mindre størrelse om den er for stor jeg har gjort det, men det er FOR stram!! herregud, jeg skulle hatt en str 77 haha
JaneDoe Skrevet 28. september 2010 #13964 Skrevet 28. september 2010 jeg har gjort det, men det er FOR stram!! herregud, jeg skulle hatt en str 77 haha I samma merke? Det er nemlig stor forskjell på hvor stramme de forskjellige merkene er.. hehe.... Det skal ikke være lett vettu
Mirri Skrevet 28. september 2010 #13965 Skrevet 28. september 2010 I samma merke? Det er nemlig stor forskjell på hvor stramme de forskjellige merkene er.. hehe.... Det skal ikke være lett vettu nei ikke samme merke.. nei, det er ikke lett i det hele tatt!! Jeg får ta litt bomull mellom bhen og arrene, så håper jeg det går fint!
Mirri Skrevet 29. september 2010 #13966 Skrevet 29. september 2010 Det gikk ikke fint med bomull nei.. fortsatt vondt! Tok på meg bhen fra klinikken idag, og den var mye bedre, men det gnager fortsatt.. jeg lurer på om det gjør så vondt for at jeg har en stor skorpe under teipen! kan jo hende det blir bedre når jeg får skiftet teip. Bruker du, Jane, å ta av teipen før du går i dusjen, og så sette på ny etterpå? Eller skal man dusje med teip på?
JaneDoe Skrevet 29. september 2010 #13967 Skrevet 29. september 2010 Det gikk ikke fint med bomull nei.. fortsatt vondt! Tok på meg bhen fra klinikken idag, og den var mye bedre, men det gnager fortsatt.. jeg lurer på om det gjør så vondt for at jeg har en stor skorpe under teipen! kan jo hende det blir bedre når jeg får skiftet teip. Bruker du, Jane, å ta av teipen før du går i dusjen, og så sette på ny etterpå? Eller skal man dusje med teip på? Ta av teipen når huden er tørr.. Før du får i dusjen., Etter jeg hadde dusja og tørka ordentlig tok jeg på ny teip. Har du skorpe ja.. Ja da kan det hende den følger med av når du skal skifte teip om den fortsatt er der da... Er glad jeg er ferdig med teip jeg.. hehe
Mirri Skrevet 29. september 2010 #13968 Skrevet 29. september 2010 Ta av teipen når huden er tørr.. Før du får i dusjen., Etter jeg hadde dusja og tørka ordentlig tok jeg på ny teip. Har du skorpe ja.. Ja da kan det hende den følger med av når du skal skifte teip om den fortsatt er der da... Er glad jeg er ferdig med teip jeg.. hehe Ja, har skorpe, så det må jo være den som presser mot selve såret, at det er det som gjør vondt. Håper den følger med når jeg skal bytte teip. Har egentlig veldig lyst å bytte teip nå. Det må jo være bedre å holde det rent og få bort skorpa, enn å vente til eksakt dato før jeg får gjort det! Men jeg vet ikke..
JaneDoe Skrevet 29. september 2010 #13969 Skrevet 29. september 2010 Ja, har skorpe, så det må jo være den som presser mot selve såret, at det er det som gjør vondt. Håper den følger med når jeg skal bytte teip. Har egentlig veldig lyst å bytte teip nå. Det må jo være bedre å holde det rent og få bort skorpa, enn å vente til eksakt dato før jeg får gjort det! Men jeg vet ikke.. Husk at du har sting.. De er enten helt oppløst etter to uker eller så er det bittelitt igjen. Jeg ville ha venta Men du kan jo ringe å høre.. Jeg hadde ingen skorpe jeg,.
Mirri Skrevet 29. september 2010 #13970 Skrevet 29. september 2010 Husk at du har sting.. De er enten helt oppløst etter to uker eller så er det bittelitt igjen. Jeg ville ha venta Men du kan jo ringe å høre.. Jeg hadde ingen skorpe jeg,. Jeg klarer sikkert å holde ut til mandag Hvertfall søndagskvelden
sb90 Skrevet 29. september 2010 #13971 Skrevet 29. september 2010 Er det veldig stor forskjell på størrelsen brystene får ettersom man tar det under muskelen i stedefor over? Vil det være lurt å sette inn litt mer enn man egentlig hadde tenkt for å få ønsket resultat?
JaneDoe Skrevet 29. september 2010 #13972 Skrevet 29. september 2010 Er det veldig stor forskjell på størrelsen brystene får ettersom man tar det under muskelen i stedefor over? Vil det være lurt å sette inn litt mer enn man egentlig hadde tenkt for å få ønsket resultat? Det sies at 10 - 20 % av størrelsen på innlegget blir "borte" hvis man legger under muskel. Ikke veit jeg assa... Men mange angrer på at de ikke tok mer når de først opererte andre hadde ikke plass. SÅnne som meg hadde ikke plass.. hehe.. Jeg fikk maks plass til 260 siden jeg ikke hadde noe brystvev og muskelen var stram Hva har du tenkt til å legge inn? Og hvilken størrelse er du nå?
sb90 Skrevet 29. september 2010 #13973 Skrevet 29. september 2010 Det sies at 10 - 20 % av størrelsen på innlegget blir "borte" hvis man legger under muskel. Ikke veit jeg assa... Men mange angrer på at de ikke tok mer når de først opererte andre hadde ikke plass. SÅnne som meg hadde ikke plass.. hehe.. Jeg fikk maks plass til 260 siden jeg ikke hadde noe brystvev og muskelen var stram Hva har du tenkt til å legge inn? Og hvilken størrelse er du nå? Jeg har vel 75 aaaaaaaaaaaaa, og lite brystvev. Jeg må vel bare spørre kirurgen en gang til så får han vurdere det. Han foreslo 270 til meg, og jeg tenker at kanskje 300 vil være bedre i og med at jeg tar det under muskelen, og som du sier er det mange som angrer på at de ikke tok mer. Men takk for svaar =D Hvilken bh str endte du opp med egnetlig?=)
JaneDoe Skrevet 29. september 2010 #13974 Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg har vel 75 aaaaaaaaaaaaa, og lite brystvev. Jeg må vel bare spørre kirurgen en gang til så får han vurdere det. Han foreslo 270 til meg, og jeg tenker at kanskje 300 vil være bedre i og med at jeg tar det under muskelen, og som du sier er det mange som angrer på at de ikke tok mer. Men takk for svaar =D Hvilken bh str endte du opp med egnetlig?=) Med 260 ml endte jeg opp på en 70 D Si til kirurgen at du vil ha mer om det er plass Endret 29. september 2010 av JaneDoe
sb90 Skrevet 29. september 2010 #13975 Skrevet 29. september 2010 Med 260 ml endte jeg opp på en 70 D Si til kirurgen at du vil ha mer om det er plass Det skal jeg gjøre, takk for svar. 70 d høres egentlig perfekt ut. Er redd for å ta for mye også
JaneDoe Skrevet 29. september 2010 #13976 Skrevet 29. september 2010 Det skal jeg gjøre, takk for svar. 70 d høres egentlig perfekt ut. Er redd for å ta for mye også Det er jo ikke sikkert du får en D da.. Det er store forskjeller ute å går. Mtp puppenes fasong og plassering fra før av.
CeeCee Skrevet 29. september 2010 Forfatter #13977 Skrevet 29. september 2010 jeg har gjort det, men det er FOR stram!! herregud, jeg skulle hatt en str 77 haha Kjøp en sånn "mellomstropp/ -feste" på Lindex, Kappahl, H&M eller lignende kjede. Det er en slik du henger fast bakpå BHen slik at den blir en str. større rundt. Da får du 77! Dårlig forklart, men spør i butikken, så vet de sikkert hva du skal ha.
Avalon Skrevet 29. september 2010 #13978 Skrevet 29. september 2010 Kjøp en sånn "mellomstropp/ -feste" på Lindex, Kappahl, H&M eller lignende kjede. Det er en slik du henger fast bakpå BHen slik at den blir en str. større rundt. Da får du 77! Dårlig forklart, men spør i butikken, så vet de sikkert hva du skal ha. En slik en: http://www.asos.com/Magic/Magic-Bra-Extender-3-Pack/Prod/pgeproduct.aspx?iid=834183&cid=6748&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black%2c+White%2c+Skin
christelle Skrevet 29. september 2010 #13979 Skrevet 29. september 2010 Hei dere:) I dag tok jeg sol første gang etter op godt teipet og m bikini med puter inni for å dekke over arrene. Men noe merkelig skjedde: har OVERHODET ikke skille etter bikinien!!og ikke ser det ut som de har tatt så mye farge heller sml m resten av kroppen! Noen andre så har erfart samme?? Undrende*
JaneDoe Skrevet 29. september 2010 #13980 Skrevet 29. september 2010 Hei dere:) I dag tok jeg sol første gang etter op godt teipet og m bikini med puter inni for å dekke over arrene. Men noe merkelig skjedde: har OVERHODET ikke skille etter bikinien!!og ikke ser det ut som de har tatt så mye farge heller sml m resten av kroppen! Noen andre så har erfart samme?? Undrende* Hmm, aner ikke jeg. Veit bare at jeg blir sakte brun hehe og jeg soler meg toppløs i solarium Minst mulig skiller.. men sjelden jeg tar sol ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå