JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13881 Skrevet 24. september 2010 Hehe ja, syntes det er lite nice med skillet, og helt hvite pupper der..ser mye finere ut når alt har tæn! Men det beste hadde nok vært viilt mange lag med teip og så bikini oppå der igjen. Jeg buurde jo gå for det alternativet, meen så er d så fint med tæn allover så kaaanskje jeg kjører bare teip, skal prøve imorgen, holder ikke ut med polakkfargen jeg har fått nå! Huden min er ikke irritert i det hele faktisk og det er så vidt jeg ser arrene, dvs de er der men er veldig i et med resten av hudfargen så det er jo ganske supert Håper det holder seg slik! I dag var jeg på første spinningtime etter op! Var siiiinnsykt digg! Tror jeg skal tørre å prøve meg på å trene styrke armer neste uke, det trengs! Får kline litt selvbruning der teipen har vært da.. Haha.. Den skal jo være på en god stund til så trukke det er så mye å bekymre seg over,, Arrene skal helst dekkes til ett helt år i sola.. haha
loxodonta Skrevet 24. september 2010 #13882 Skrevet 24. september 2010 Hehe ja, syntes det er lite nice med skillet, og helt hvite pupper der..ser mye finere ut når alt har tæn! Men det beste hadde nok vært viilt mange lag med teip og så bikini oppå der igjen. Jeg buurde jo gå for det alternativet, meen så er d så fint med tæn allover så kaaanskje jeg kjører bare teip, skal prøve imorgen, holder ikke ut med polakkfargen jeg har fått nå! Huden min er ikke irritert i det hele faktisk og det er så vidt jeg ser arrene, dvs de er der men er veldig i et med resten av hudfargen så det er jo ganske supert Håper det holder seg slik! I dag var jeg på første spinningtime etter op! Var siiiinnsykt digg! Tror jeg skal tørre å prøve meg på å trene styrke armer neste uke, det trengs! Jeg har aldri før tenkt på å sole meg toppløs, ikke i solarium en gang... Nå føler jeg at jeg har fått muligheten ! Så de er nesten usynlige arrene etter så kort tid? Jeg skifta teip i dag, og det hang enda litt "blodrester" på... Har ikke villet tatt noe særlig på arrene, så den "skorpen" kommer av av seg selv med teipen. Er det bare meg...? Ellers så ser arrene ok ut, og regner med de forsvinner enda mer... Jeg har fått litt heng, akkurat sånn at arrene er gjemt Så herlig å trene igjen hva? Jeg tenkte egentlig å begynne forsiktig med spinning på mandag jeg... da er det nesten 5 uker siden op... Problemet er bare at jeg blir alltid så gira, og har vanskeligheter med å holde litt igjen...
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13883 Skrevet 24. september 2010 Jeg har aldri før tenkt på å sole meg toppløs, ikke i solarium en gang... Nå føler jeg at jeg har fått muligheten ! Så de er nesten usynlige arrene etter så kort tid? Jeg skifta teip i dag, og det hang enda litt "blodrester" på... Har ikke villet tatt noe særlig på arrene, så den "skorpen" kommer av av seg selv med teipen. Er det bare meg...? Ellers så ser arrene ok ut, og regner med de forsvinner enda mer... Jeg har fått litt heng, akkurat sånn at arrene er gjemt Så herlig å trene igjen hva? Jeg tenkte egentlig å begynne forsiktig med spinning på mandag jeg... da er det nesten 5 uker siden op... Problemet er bare at jeg blir alltid så gira, og har vanskeligheter med å holde litt igjen... Noen får mer "sår " og skorper enn andre Jeg hadde ikke noe da jeg skifta teip første gangen etter 2 uker. Da var min arr nesten usynlige,.. La ut bilde her inne husker jeg... Mine arr er velsig fine De går seg til etterhvert
cascas Skrevet 24. september 2010 #13884 Skrevet 24. september 2010 Jeg fikk beskjed om at man kan leve som normalt etter en uke, men ikke løfte tungt og trene enda da... De sa også at jeg kunne løfte armene så høyt jeg kunne så lenge det ikke strakk i muskelen.. Jeg kjørte bil etter en uke. Men det er store individuelle forskjeller på hvor vindt man har det.. Jeg var veldig heldig tror jeg Bare å spørre om du lurer på noe, jeg skal svare så god jeg kan :klemmer: Okei:) Jeg får føle meg litt fram:) Har vært veldig flink til å ha albuene inntil kroppen, så nå blir det uvant å venne meg av med det igjen:P hehe. Men hvor lang tid tar det før musklene slipper egentlig? Er veldig glad for at jeg har noen å spørre:) Kan jo ringe kirurgen, men er greit å ha noen å spørre som har vært gjennom det samme:)
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13885 Skrevet 24. september 2010 Okei:) Jeg får føle meg litt fram:) Har vært veldig flink til å ha albuene inntil kroppen, så nå blir det uvant å venne meg av med det igjen:P hehe. Men hvor lang tid tar det før musklene slipper egentlig? Er veldig glad for at jeg har noen å spørre:) Kan jo ringe kirurgen, men er greit å ha noen å spørre som har vært gjennom det samme:) Tja det kommer ann på personen det.. Tror mine muskler var ferdig med å tulle\slippe etter 2 - 3 uker...
cascas Skrevet 24. september 2010 #13886 Skrevet 24. september 2010 Tja det kommer ann på personen det.. Tror mine muskler var ferdig med å tulle\slippe etter 2 - 3 uker... Okei, da får jeg nok bare smøre meg med tålmodighet da tenker jeg:P hehe. Ellers gruer jeg meg til å skifte teip i morra:P Vet liksom ikke hva jeg skal forvente meg å se når jeg tar den av:P hehe. Og er ganske redd det skal være så ille å se på at jeg besvimer:P Er litt sensitiv for sånne ting:P Når jeg tok piercing i navelen i åttende klasse var jeg så sikker på at det skulle gjøre dødsvondt å rense første gangen, så jeg måtte få mamma til å gjøre det:P Haha:P Litt spesiell når det kommer til sånne ting:P
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13887 Skrevet 24. september 2010 Okei, da får jeg nok bare smøre meg med tålmodighet da tenker jeg:P hehe. Ellers gruer jeg meg til å skifte teip i morra:P Vet liksom ikke hva jeg skal forvente meg å se når jeg tar den av:P hehe. Og er ganske redd det skal være så ille å se på at jeg besvimer:P Er litt sensitiv for sånne ting:P Når jeg tok piercing i navelen i åttende klasse var jeg så sikker på at det skulle gjøre dødsvondt å rense første gangen, så jeg måtte få mamma til å gjøre det:P Haha:P Litt spesiell når det kommer til sånne ting:P Hehe, syns det var godt å få skifta teipen jeg.. Få ny rein teip.. Best å ta den av før jeg gikk i dusjen syns jeg.. Tok den av en gang i dusjen når den var våt å. men da satt den bedre.
cascas Skrevet 24. september 2010 #13888 Skrevet 24. september 2010 Hehe, syns det var godt å få skifta teipen jeg.. Få ny rein teip.. Best å ta den av før jeg gikk i dusjen syns jeg.. Tok den av en gang i dusjen når den var våt å. men da satt den bedre. Ja det skal bli godt:) Gruer meg bare fordi jeg ikke vet hva jeg kommer til å se:P hehe. Men har fått beskjed om å ta den av før jeg går i dusjen, så da bør jeg nok gjøre det:)
JaneDoe Skrevet 24. september 2010 #13889 Skrevet 24. september 2010 Ja det skal bli godt:) Gruer meg bare fordi jeg ikke vet hva jeg kommer til å se:P hehe. Men har fått beskjed om å ta den av før jeg går i dusjen, så da bør jeg nok gjøre det:) Det er litt "ekkelt" første gangen.. hehe.. Litt rar følelse, sikkert fordi huden har vært beskytta av teipen hele tida..
Madikken1 Skrevet 25. september 2010 #13890 Skrevet 25. september 2010 Tjoho morenfuglen her eller hun som ikke har sovet så mye, dere ka velge. Føler meg litt bedre i dag. I går var helt J..... syntes jeg. Brukte mine egne smertestillende som funket mye bedre enn de jeg fikk. Sjekket nettopp puppene nå og de er kjempefine, litt blå men fin form. Håper ikke e er veldig hovne for de var akkurat passe. Må ikke få trefotsyken for jeg hadde jo bestemt at de ikke skulle være store da jeg er ganske tynn. Kjæresten min var kjempesnill og kom med blomste, bøker og stelte med meg. Blir de nødvendigvis mye mindre? Nå har jeg 75c i sportsbhn og thats perfect. Blødd bittelitt, men det er vanlig som jeg har skjønt. Mirre: Fy søren så ekkelt det var å ikke kunne puste skikkelig å ikke finne en komfortabel stilling. Følte meg skikkelig stusselig. Gråt til og med litt.
Avalon Skrevet 25. september 2010 #13891 Skrevet 25. september 2010 Tjoho morenfuglen her eller hun som ikke har sovet så mye, dere ka velge. Føler meg litt bedre i dag. I går var helt J..... syntes jeg. Brukte mine egne smertestillende som funket mye bedre enn de jeg fikk. Sjekket nettopp puppene nå og de er kjempefine, litt blå men fin form. Håper ikke e er veldig hovne for de var akkurat passe. Må ikke få trefotsyken for jeg hadde jo bestemt at de ikke skulle være store da jeg er ganske tynn. Kjæresten min var kjempesnill og kom med blomste, bøker og stelte med meg. Blir de nødvendigvis mye mindre? Nå har jeg 75c i sportsbhn og thats perfect. Blødd bittelitt, men det er vanlig som jeg har skjønt. Mirre: Fy søren så ekkelt det var å ikke kunne puste skikkelig å ikke finne en komfortabel stilling. Følte meg skikkelig stusselig. Gråt til og med litt. Gratulerer! Mine var håvne, og da hevelsen gikk bort så de skikkelig tragiske ut. Musklene presset dem jo ned, og puppene pekte i retning gulvet. Men, når musklene slapp og de fant formen sin ble de større. De poppet liksom frem og pekte rett fram Ser virkelig en størrelses forskjell på bildene mine fra etter op og nå, flere mand siden Vet ikke om du har under eller over muskel, men vil tro det er samme greia at de må få formen sin før du kan se noe "endelig" resultat. Og det er nok veldig individuellt hvor lang/ kort tid det tar
Madikken1 Skrevet 25. september 2010 #13892 Skrevet 25. september 2010 Håper ikke mine endrer form for jeg synes de er fine nå jeg. Kjæresten min kjøpte en ekstra sportsbh til meg i ettermiddag da den andre var så trang, men fikk den ikke av og måtte klippe den av. Så nå er det tilbake i den gamle.
JaneDoe Skrevet 25. september 2010 #13893 Skrevet 25. september 2010 Tjoho morenfuglen her eller hun som ikke har sovet så mye, dere ka velge. Føler meg litt bedre i dag. I går var helt J..... syntes jeg. Brukte mine egne smertestillende som funket mye bedre enn de jeg fikk. Sjekket nettopp puppene nå og de er kjempefine, litt blå men fin form. Håper ikke e er veldig hovne for de var akkurat passe. Må ikke få trefotsyken for jeg hadde jo bestemt at de ikke skulle være store da jeg er ganske tynn. Kjæresten min var kjempesnill og kom med blomste, bøker og stelte med meg. Blir de nødvendigvis mye mindre? Nå har jeg 75c i sportsbhn og thats perfect. Blødd bittelitt, men det er vanlig som jeg har skjønt. Mirre: Fy søren så ekkelt det var å ikke kunne puste skikkelig å ikke finne en komfortabel stilling. Følte meg skikkelig stusselig. Gråt til og med litt. Mine blei bittelitt mindre.. Var omtrent ikke hoven jeg da GOdt formen er bedre i dag da.. Plutselig er du tilbake til det normale liv igjen
JaneDoe Skrevet 25. september 2010 #13894 Skrevet 25. september 2010 Håper ikke mine endrer form for jeg synes de er fine nå jeg. Kjæresten min kjøpte en ekstra sportsbh til meg i ettermiddag da den andre var så trang, men fikk den ikke av og måtte klippe den av. Så nå er det tilbake i den gamle. Mine endra litt form.. Har under muskel.. Formen blei mer naturlig da og går mer i ett med kroppen
Madikken1 Skrevet 26. september 2010 #13895 Skrevet 26. september 2010 Våknet i dag og hadde veldig vondt igjen. Fått hjelp til hårvask og det var veldig digg ellers er det veldig lite jeg order. Sinnsykt vondt hvis kjæresten bare kommer borti armene. Var det sånn for dere også eller er jeg en skikkelig pingle? Gleder meg veldig til å bli litt bedre form og orke å gå ut en liten tur. Sover masse, men det er vel sikkert bare bra. :søvn:
loxodonta Skrevet 26. september 2010 #13896 Skrevet 26. september 2010 Håper ikke mine endrer form for jeg synes de er fine nå jeg. Kjæresten min kjøpte en ekstra sportsbh til meg i ettermiddag da den andre var så trang, men fikk den ikke av og måtte klippe den av. Så nå er det tilbake i den gamle. Klippe? Det var jo kjedelig da. Var det sånn uten hemper eller? De har jeg akkurat begynt med nå, etter 4 uker... Klarer akkurat å få de av uten å vrenge armene mine helt :gjeiper:
loxodonta Skrevet 26. september 2010 #13897 Skrevet 26. september 2010 Våknet i dag og hadde veldig vondt igjen. Fått hjelp til hårvask og det var veldig digg ellers er det veldig lite jeg order. Sinnsykt vondt hvis kjæresten bare kommer borti armene. Var det sånn for dere også eller er jeg en skikkelig pingle? Gleder meg veldig til å bli litt bedre form og orke å gå ut en liten tur. Sover masse, men det er vel sikkert bare bra. :søvn: Jeg husker jeg bare lå i sengen, og ville ikke gjøre noen ting eller ta i noen ting. Hadde ikke smerter, men fulgte de smertestillende jeg skulle ta. Det funket sikkert bra, siden jeg ikke hadde noe direkte vondt de første dagene. Men selvsagt var det ubehagelig, særlig å bare ligge på ryggen. Jeg fikk nesten ikke sove i det hele tatt, så det er jo bare bra viss du klarer det. Da går jo den første tiden litt fortere også.
loxodonta Skrevet 26. september 2010 #13898 Skrevet 26. september 2010 Forresten, angående form, så er det sikkert veldig forskjellig. Mine har forandret seg voldsomt de siste ukene. De var helt sykt opphovnet de første dagene, og jeg syns de så altfor store og sprengte ut. Brystvorten var ikke noe fin heller. De struttet litt vel mye syns jeg. Etter hvert så har hevelsen gått ned, blåmerkene forsvunnet, de har lagt seg litt mer (men de henger ikke altså! Men brystvortene står liksom ikke "oppover" lenger), arrene er dekket/jeg ser de ikke i speglen. I forhold til de første dagene, har de blitt noe mindre. Men jeg syns de forandrer seg hele tiden jeg! Og de blir jo finere og finere
loxodonta Skrevet 26. september 2010 #13899 Skrevet 26. september 2010 En ting til... hva mener man med at "musklene slipper"? Noen som vet hva som fysisk skjer da? Gjelder det både proteser under og over muskel? Det sier seg kanskje litt i ordet, men jeg lurer likevel...
sb90 Skrevet 26. september 2010 #13900 Skrevet 26. september 2010 Jeg har vært på konsultasjon hos dr. Kalaaji på Oslo Plastikkirurgi. Har satt dato til operasjon den 18. oktober, men ble litt nervøs da jeg leste om noen negative opplevelser fra klinikken. Er det noen som vet noe mer, eller har noe erfaring med denne klinikken? Tusen takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå