JaneDoe Skrevet 21. september 2010 #13781 Skrevet 21. september 2010 Jane, et spørsmål.. jeg skjønne ikke helt hva dem mener.. på papirene står det at bhen skal være urørt det første døgnet, så skal bandasjen fjernes. men, bandasje, jeg ser ikke no bandasje.. ser bare et hvitt plaster eller noe stikke ut under bhen.. er det bandasjen de mener, og skal jeg fjerne den idag?? jeg klarer jo ikke kle på meg genseren engang!!! haha så regner jeg med de små tapene de snakker om, er under denne bandasjen? og, på fredag kan jeg dusje.. kan jeg gå å kjøpe meg en ny sportsbh før den tid, så jeg slipper denne madonna-bhen Ja sånne små plastergreier som sitter over teipen De skal av i dag så lenge du ikke har fått beskjed om noe annet.. Det er digg å ta de av.. hehe... Jeg hadde ikke kjeglepupper jeg da, men mange som har det gitt Det er greit med en eller to sportsbher så man har noen å bytte på med
Mirri Skrevet 21. september 2010 #13782 Skrevet 21. september 2010 Ja sånne små plastergreier som sitter over teipen De skal av i dag så lenge du ikke har fått beskjed om noe annet.. Det er digg å ta de av.. hehe... Jeg hadde ikke kjeglepupper jeg da, men mange som har det gitt Det er greit med en eller to sportsbher så man har noen å bytte på med okej, da fjerner jeg de hvite plaster/bandasjene idag, og så stikker jeg å kjøper meg ny sportsbh iløpet av uka.. må bare finne en bra plass i oslo der jeg blir godt behandla! men når jeg fjerner bandasjene, så må jeg jo ta av meg bhen. står jo den skal være på hele tiden. må vel gå bra for 5 minutter?
JaneDoe Skrevet 21. september 2010 #13783 Skrevet 21. september 2010 okej, da fjerner jeg de hvite plaster/bandasjene idag, og så stikker jeg å kjøper meg ny sportsbh iløpet av uka.. må bare finne en bra plass i oslo der jeg blir godt behandla! men når jeg fjerner bandasjene, så må jeg jo ta av meg bhen. står jo den skal være på hele tiden. må vel gå bra for 5 minutter? Hehe ja går fint det vettu.. Sportbher finner du jo alle stand
Mirri Skrevet 21. september 2010 #13784 Skrevet 21. september 2010 Hehe ja går fint det vettu.. Sportbher finner du jo alle stand ja, men tror jeg vil ha litt hjelp fra noen som har peiling, og da går jeg ikke på H&M aner jo ikke hvilken str jeg må ha eller noe
JaneDoe Skrevet 21. september 2010 #13785 Skrevet 21. september 2010 ja, men tror jeg vil ha litt hjelp fra noen som har peiling, og da går jeg ikke på H&M aner jo ikke hvilken str jeg må ha eller noe Du har en størrelse på bhen du har nå og om den sitter godt og stramt så kan du prøve en annen i samma størelse:P Jeg veit Lindex har noen gode. Du må prøve de på så du ser om puppa blir spisse eller ikke.. hehe. Husk bare at den skal være stram og støtte godt
Mirri Skrevet 21. september 2010 #13786 Skrevet 21. september 2010 Du har en størrelse på bhen du har nå og om den sitter godt og stramt så kan du prøve en annen i samma størelse:P Jeg veit Lindex har noen gode. Du må prøve de på så du ser om puppa blir spisse eller ikke.. hehe. Husk bare at den skal være stram og støtte godt ja, kan gå innom lindex da så får jeg sjekka hvilken str det er på den jeg har nå, når jeg skal fjerne bandasjen. lene på klinikken ringte, og hun sa bhen måtte være veldig lik den jeg har nå..
JaneDoe Skrevet 21. september 2010 #13787 Skrevet 21. september 2010 ja, kan gå innom lindex da så får jeg sjekka hvilken str det er på den jeg har nå, når jeg skal fjerne bandasjen. lene på klinikken ringte, og hun sa bhen måtte være veldig lik den jeg har nå.. Sikkert for mest mulig støtte. Jeg kjøpte bher i samme merke jeg. Som var omtrent like. Jeg veit ikke om du får løst kjegleproblemet ditt med annen bh.. hehe..
Mirri Skrevet 21. september 2010 #13788 Skrevet 21. september 2010 Sikkert for mest mulig støtte. Jeg kjøpte bher i samme merke jeg. Som var omtrent like. Jeg veit ikke om du får løst kjegleproblemet ditt med annen bh.. hehe.. men syns denne bhen jeg har nå er så "baggy" oppå puppen.. føler ikke at den strammer så mye som den kunne gjort.. jeg får bare prøve meg fram. vil uansett ha en svart bh
JaneDoe Skrevet 21. september 2010 #13789 Skrevet 21. september 2010 men syns denne bhen jeg har nå er så "baggy" oppå puppen.. føler ikke at den strammer så mye som den kunne gjort.. jeg får bare prøve meg fram. vil uansett ha en svart bh Kjøp mindre størrelse da Mine var stramme begge gangene. Du får informere oss om hvilken størrelse du fikk på sportsbh da.. Nysgjerrig
Madikken1 Skrevet 21. september 2010 #13790 Skrevet 21. september 2010 :)Hei Mirri. Alle sportsbutikker har vel også sportsbher. Jeg skal opereres på fredag og gleder meg. Fint å høre at du ikke har så vondt. Formen endrer seg vel etter hvert så vidt jeg har skjønt?
Mirri Skrevet 21. september 2010 #13791 Skrevet 21. september 2010 Kjøp mindre størrelse da Mine var stramme begge gangene. Du får informere oss om hvilken størrelse du fikk på sportsbh da.. Nysgjerrig skal sjekke når søstra mi kommer hjem fra jobb kl 15
Mirri Skrevet 21. september 2010 #13792 Skrevet 21. september 2010 :)Hei Mirri. Alle sportsbutikker har vel også sportsbher. Jeg skal opereres på fredag og gleder meg. Fint å høre at du ikke har så vondt. Formen endrer seg vel etter hvert så vidt jeg har skjønt? hei ja, jeg skal tusle rundt å se.. tipper jeg går på torsdag eller fredag, for da er jeg sikkert i bedre form. idag er veldig lik igår, kanskje bittelitt værre, men ikke no ekstremt. tar smertestillende regelmessig også da. ja, det er ikke så ille å operere føler jeg bare har trent litt hardt
Madikken1 Skrevet 21. september 2010 #13793 Skrevet 21. september 2010 Jeg mener formen på puppene altså Er det ikke mange som har skrevet at de er kjegleformet først? Grattis med nye pupper Mirri.
Mirri Skrevet 21. september 2010 #13794 Skrevet 21. september 2010 Jeg mener formen på puppene altså Er det ikke mange som har skrevet at de er kjegleformet først? Grattis med nye pupper Mirri. ja, formen forandrer seg vel også :gjeiper: ja, ser det er mange som har skrevet det.. gleder meg til det er over
Madikken1 Skrevet 21. september 2010 #13795 Skrevet 21. september 2010 :skravle:Det er betryggende å høre at det ikke blir så vondt selv om det er individuelt. Har du under muskelen? Orker ikke lete i forumet.
loxodonta Skrevet 21. september 2010 #13796 Skrevet 21. september 2010 ja, formen forandrer seg vel også :gjeiper: ja, ser det er mange som har skrevet det.. gleder meg til det er over Gratulerer!!! Jeg syns det var forferdelig å se meg selv i speglen de første dagene! Hadde svært så kjegleforma jeg og, særlig med en opphovnet brystvorte. :gjeiper: Trodde aldri det skulle gå over, og den triump`en gjorde det bare tydeligere. Jeg hadde litt kjegleform før jeg opererte, så jeg lurte på om det kom til å bli sånn nå også. Men det ser ikke sånn ut Så vi må bare være tolmodige De blir nok fine til jul skal du se!
loxodonta Skrevet 21. september 2010 #13797 Skrevet 21. september 2010 :)Hei Mirri. Alle sportsbutikker har vel også sportsbher. Jeg skal opereres på fredag og gleder meg. Fint å høre at du ikke har så vondt. Formen endrer seg vel etter hvert så vidt jeg har skjønt? Så gøy! Bare å glede seg Jeg har bare gode ord å si om Nobel. (det var der du skulle ikke sant?) Og greit at de fikser det man trenger, både BH, teip, masse info før/etter osv.
loxodonta Skrevet 21. september 2010 #13798 Skrevet 21. september 2010 Nei, jeg vet det er jo bare min sak, men jeg bryr meg nok litt for mye om hva folk synes. Nå begynner det å gå opp for meg at på fredag skjer det. Nei, nå er det leggetid. Sov riktig godt. :søvn: Jeg bryr meg nok litt for mye om hva folk tenker/syns jeg og. Når folk/venner prater om jenter som har tatt silikon, så er det ofte negativt... Og jeg vil ikke at noen skal prate om meg som "en med silikon". Selv om jeg skulle ønske at huden hadde prellet av slike kommentarer... Syns det er bra av deg JaneDoe Jeg for min del har ikke fortalt noen andre enn EN venninne om dette enda, hehe! Viss noen, venner altså, spør meg plutselig, så vet jeg ikke hva jeg skal si... I begynnelsen tenkte jeg veldig hysj hysj, men nå etterhvert er jeg blitt litt mer open. Har jo litt lyst å fortelle det på en måte
JaneDoe Skrevet 21. september 2010 #13799 Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg bryr meg nok litt for mye om hva folk tenker/syns jeg og. Når folk/venner prater om jenter som har tatt silikon, så er det ofte negativt... Og jeg vil ikke at noen skal prate om meg som "en med silikon". Selv om jeg skulle ønske at huden hadde prellet av slike kommentarer... Syns det er bra av deg JaneDoe Jeg for min del har ikke fortalt noen andre enn EN venninne om dette enda, hehe! Viss noen, venner altså, spør meg plutselig, så vet jeg ikke hva jeg skal si... I begynnelsen tenkte jeg veldig hysj hysj, men nå etterhvert er jeg blitt litt mer open. Har jo litt lyst å fortelle det på en måte Alle mine venninner og kamerater (joda de har kommentert og glana ). Jeg har flest guttevenner så de har jo lagt merke til det, spesielt siden de fleste av de er puppegutter,.. haha... Men det er bare positivt og de sa at det var fint jeg ikke la inn så mye så jeg blei helt Pamela (ja det skal jo litt til men skjønner hva de mener)... Siden jeg var heelt flat så var det ikke vanskelig for mine venninner å se det.. Har aldri hatt antydning til kløft o.l før. Om jeg blir omtalt som en med silikon så er jeg en an maaange... Hehe... Heller silikon enn helt flat etter min mening Men mange trives med flate bryst så det er ikke noe galt i det. Men jeg gjorde ikke det. Må si jeg lurer på hvor mange jenter i Norge som har silikon, det kommer aldri fram noen eksakte tall. Endret 21. september 2010 av JaneDoe
Mirri Skrevet 21. september 2010 #13800 Skrevet 21. september 2010 :skravle:Det er betryggende å høre at det ikke blir så vondt selv om det er individuelt. Har du under muskelen? Orker ikke lete i forumet. under muskelen ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå