Liinni Skrevet 17. september 2010 #13681 Skrevet 17. september 2010 wæææ når jeg tar av sportsbhen kjennes det ut som om de skal falle av!!! :gjeiper:
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13682 Skrevet 17. september 2010 jeg fikk beskjed om at en ikke burde drikke alkohol 1 uke i forveien, dette med hensyn på at det tynner ut blodet og en derfor lettere kan få blødninger.. jeg ville ikke ha gjort det :gjeiper: men går jo sikkert bra.. Hmmm... javel, jeg får drikke Munkholm da
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13683 Skrevet 17. september 2010 wæææ når jeg tar av sportsbhen kjennes det ut som om de skal falle av!!! :gjeiper: hahaha for en ekkel følelse det må være
Vianne Skrevet 17. september 2010 #13684 Skrevet 17. september 2010 Jeg skal operere på mandag, så hva tror dere om at jeg tar noen øl eller vin ikveld? Bare for å kose meg hjemme liksom Ikke rølpe fylla Husker det var noen som sa at man ikke kunne drikke alkohol så og så lenge før operasjon, men husker ikke hvor lenge det var. Jeg hadde ikke hatt noen skrupler med det hvertfall, men det er ikke sikkert det er lurt å høre på meg. Jeg skal ta meg et par glass vin i morgen kveld, med nedpressbåndet i veska. *knegg*
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13685 Skrevet 17. september 2010 Jeg hadde ikke hatt noen skrupler med det hvertfall, men det er ikke sikkert det er lurt å høre på meg. Jeg skal ta meg et par glass vin i morgen kveld, med nedpressbåndet i veska. *knegg* Jeg får ringe alt-mulig-mannen PAPPA og spørre Han vet alt om sånt der.. Men jeg kjenner rødvin og ei kald øl hadde vært super godt nå
Vianne Skrevet 17. september 2010 #13686 Skrevet 17. september 2010 I mine papir stod det ingenting om alkohol, ikke sa de noe heller. Det er vel common sense at man ikke er på stupfylla rett før, derfor tenker jeg at en øl, eller to, ikke gjør noe så 'lenge' før.
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13687 Skrevet 17. september 2010 I mine papir stod det ingenting om alkohol, ikke sa de noe heller. Det er vel common sense at man ikke er på stupfylla rett før, derfor tenker jeg at en øl, eller to, ikke gjør noe så 'lenge' før. ja det var det også tenkte.. 1-3 øl ikveld kan vel ikke ha så mye å si for operasjonen som ikke er før på mandag..
JaneDoe Skrevet 17. september 2010 #13688 Skrevet 17. september 2010 Jeg skal operere på mandag, så hva tror dere om at jeg tar noen øl eller vin ikveld? Bare for å kose meg hjemme liksom Ikke rølpe fylla Husker det var noen som sa at man ikke kunne drikke alkohol så og så lenge før operasjon, men husker ikke hvor lenge det var. Det var vel 3 dager før op tror jeg.. eller 2 man ikke skulle drikke alkohol. Jeg hadde ikke gjort det bare for å være på den sikre siden.
JaneDoe Skrevet 17. september 2010 #13689 Skrevet 17. september 2010 wæææ når jeg tar av sportsbhen kjennes det ut som om de skal falle av!!! :gjeiper: Haha, hadde ikke sånn følelse jeg Men sikkert ekkelt..
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13690 Skrevet 17. september 2010 Det var vel 3 dager før op tror jeg.. eller 2 man ikke skulle drikke alkohol. Jeg hadde ikke gjort det bare for å være på den sikre siden. har kjøpt meg to øl, med god samvittighet er jo på dag 4 nå, så imorgen fra kan jeg ikke drikke. Dessuten tviler jeg på at to øl sitter igjen i meg på mandag hehe Nå er jeg ferdigpakka.. bare neglene, middag og dusjing igjen! kjenner jeg er stressa med tanke på at jeg skal stå opp 04.30!!!
Avalon Skrevet 17. september 2010 #13691 Skrevet 17. september 2010 har kjøpt meg to øl, med god samvittighet er jo på dag 4 nå, så imorgen fra kan jeg ikke drikke. Dessuten tviler jeg på at to øl sitter igjen i meg på mandag hehe Nå er jeg ferdigpakka.. bare neglene, middag og dusjing igjen! kjenner jeg er stressa med tanke på at jeg skal stå opp 04.30!!! Det kommer til å gå fint!!!! Det burde være flere i stvg som fikk seg nye pupper (som vi vet om), så kunne silikonmafian tatt seg en samlet tur på Change og tatt seg av den ufine ekspeditrusen som jobber der
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13692 Skrevet 17. september 2010 Det kommer til å gå fint!!!! Det burde være flere i stvg som fikk seg nye pupper (som vi vet om), så kunne silikonmafian tatt seg en samlet tur på Change og tatt seg av den ufine ekspeditrusen som jobber der hahaha ja vi er jo tre da.. vi to og christelle! Det er jo en begynnelse
Avalon Skrevet 17. september 2010 #13693 Skrevet 17. september 2010 hahaha ja vi er jo tre da.. vi to og christelle! Det er jo en begynnelse hahahaha!
JaneDoe Skrevet 17. september 2010 #13694 Skrevet 17. september 2010 hahahaha! Jeg syns jeg ser dere.. hehe
Avalon Skrevet 17. september 2010 #13695 Skrevet 17. september 2010 Jeg syns jeg ser dere.. hehe Klaske puppene i bordet og kreve rabatt på bher!
Avalon Skrevet 17. september 2010 #13696 Skrevet 17. september 2010 Jeg syns jeg ser dere.. hehe Klaske puppene i bordet og kreve rabatt på bher!
Rødtoppen86 Skrevet 17. september 2010 #13697 Skrevet 17. september 2010 wæææ når jeg tar av sportsbhen kjennes det ut som om de skal falle av!!! :gjeiper: Hehe, det husker jeg også var ekkelt. Det var skikkelig deilig å få luftet puppene, men det var nesten litt skummelt å ikke ha noe støtte. Det rareste var å dusje første gangen, måtte liksom holde under puppene for det føltes så rart. Vet ikke om det har noe å si at jeg la over muskel eller ei.
Mirri Skrevet 17. september 2010 #13698 Skrevet 17. september 2010 Klaske puppene i bordet og kreve rabatt på bher! hahahaha nei nå er jeg veldig fnisete her!! har drukket mine to usle øl som jeg kjøpte, og er faktisk småfull er det mulig.. jeg begynner å bli gammel haha nei, nå skal jeg hoppe over til farris heller
cascas Skrevet 18. september 2010 #13699 Skrevet 18. september 2010 Hei igjen folkens!=) Dagen igår gikk ganske i ett. Kom på klinikken tre kvarter før jeg skulle være der:p Haha, dumme meg tenkte det var greit å ha god tid i tilfelle kø på veien:p Så satt der å venta litt, og venta litt til:p Så kom han som skulle sette narkose på meg, og vi tok en prat, og han fortalte at kirurgen lå litt etter skjema, så det ble enda litt mer venting:p Men alt i alt var de kjempe hyggelige der, og jeg syns ikke jeg kunne ha valgt en bedre klinikk=) Han la inn 265g, så det var jo 5 gram mer enn planlagt:p Blir sikkert ikke synlig engang men:p Så har jeg fått på nedpressbånd, som gjør vondt som bare pokker, og det skal jeg tydeligvis ha på i 6 uker. Så håper de seks ukene går fort for å si det sånn. Idag tidlig tok jeg av bandasjen, åsså skulle jeg sjekke om puppene var like store og slikt, og jeg ble overrasket over hvordan de så ut! Hadde forventet at de skulle være skikkelig rare og med fæl farge og sånn, men de så jo heelt normale ut:p Kjenner jo veldig godt at de er sprengte, men det er jo heeelt normalt=) Skal straks ringe kirurgen jeg nå, så har får vite hvordan kontrollen har gått=) Men kommer blåmerker og sånn kommer etterhvert? Eller kommer det ikke hvis en ikke har det nå lissom? Hadde heller ikke blødd noe gjennom bandasjen forresten=) Du har ingenting å grue deg for Mirri!=) Alt kommer til å gå suverent:D
christelle Skrevet 18. september 2010 #13700 Skrevet 18. september 2010 hahahaha nei nå er jeg veldig fnisete her!! har drukket mine to usle øl som jeg kjøpte, og er faktisk småfull er det mulig.. jeg begynner å bli gammel haha nei, nå skal jeg hoppe over til farris heller Haha helt konge! kjenner til feelingen! drakk ikke og snuste(jeg partysnuser og love it;))på 2 uker i forbindelse med før/etter op! og da ble jeg også helt galen og småfull etter bare to tre øl! og snusen var heaven! hehe. anyways er helt med på at vi bør slå oss sammen og invadere Change! silikonmafia lol!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå