Mirri Skrevet 14. september 2010 #13621 Skrevet 14. september 2010 Syns det er litt "trist" at alle som var ivrige skribenter her inne, som nå er ferdig opereret, ikke skriver her mer Jeg håper ikke jeg slutter å komme innom å prate med dere etter jeg har operert
Rødtoppen86 Skrevet 14. september 2010 #13622 Skrevet 14. september 2010 Hehe, skrev mye innlegg leeenge etter at jeg var ferdig operert, men så kom det så mange nye som kunne svare på alt Synes fortsatt det er gøy å lese her om hvordan det går med alle sammen. Har bare ikke så altfor mye å skrive om, men hvis noen lurer på noe så er det bare å spørre i vei, så svarer jeg gladelig det jeg kan.
JaneDoe Skrevet 14. september 2010 #13623 Skrevet 14. september 2010 Syns det er litt "trist" at alle som var ivrige skribenter her inne, som nå er ferdig opereret, ikke skriver her mer Jeg håper ikke jeg slutter å komme innom å prate med dere etter jeg har operert Døøøøøøø, jeg er da her jeg da.. hehe førte gangen jeg opererte var jo i oktober i fjor hehe
loxodonta Skrevet 14. september 2010 #13624 Skrevet 14. september 2010 Dere... i papirene fra klinikken står det at jeg skal bytte teip 1-2 ganger i uka, og ikke mer, siden det river opp arret unødvendig. Men er det egentlig nødvendig å bytte en gang i uka..? Føler jeg river opp unødvendig jeg... men så hang det jo på diverse "blodrester" sist gang, så tenker at det er sikkert bra å bytte så ofte nå i begynnelsen ivertfall? Er jo ganske hygienisk også. Jeg har enda ikke reagert på tapen, men har blitt litt rød av sportsBH`en i linjen under brystene.
Rødtoppen86 Skrevet 14. september 2010 #13625 Skrevet 14. september 2010 Jeg ville ikke byttet teipen mer enn maks en gang i uken pga hensyn til arrene. Hadde bare blod på teipen første gangen jeg byttet, og det skulle jeg ikke gjøre før etter to uker etter operasjonen, og så maks en gang i uken. Kan ikke se for meg at det er nødvendig å stresse sårene/arrene med teipbytting så ofte.
Mirri Skrevet 14. september 2010 #13626 Skrevet 14. september 2010 Døøøøøøø, jeg er da her jeg da.. hehe førte gangen jeg opererte var jo i oktober i fjor hehe ja du er her, og der er flott
loxodonta Skrevet 14. september 2010 #13627 Skrevet 14. september 2010 Jeg ville ikke byttet teipen mer enn maks en gang i uken pga hensyn til arrene. Hadde bare blod på teipen første gangen jeg byttet, og det skulle jeg ikke gjøre før etter to uker etter operasjonen, og så maks en gang i uken. Kan ikke se for meg at det er nødvendig å stresse sårene/arrene med teipbytting så ofte. Det er det jeg også tenker, at det gjør vel ikke noe om jeg bytter sjeldnere enn en gang i uken. Første gangen stod det at jeg skulle bytte etter 8 dager, det gjorde jeg. Så etter en uke, og da var det også rester av blod. Det var ikke bare teip altså...
JaneDoe Skrevet 14. september 2010 #13628 Skrevet 14. september 2010 Dere... i papirene fra klinikken står det at jeg skal bytte teip 1-2 ganger i uka, og ikke mer, siden det river opp arret unødvendig. Men er det egentlig nødvendig å bytte en gang i uka..? Føler jeg river opp unødvendig jeg... men så hang det jo på diverse "blodrester" sist gang, så tenker at det er sikkert bra å bytte så ofte nå i begynnelsen ivertfall? Er jo ganske hygienisk også. Jeg har enda ikke reagert på tapen, men har blitt litt rød av sportsBH`en i linjen under brystene. Jeg skulle bytte maks en gang i uka IKKE oftere for da kunne huden bli sår o.l. jeg bytta bare når den begynte å løsne på sidene..
JaneDoe Skrevet 14. september 2010 #13629 Skrevet 14. september 2010 Det er det jeg også tenker, at det gjør vel ikke noe om jeg bytter sjeldnere enn en gang i uken. Første gangen stod det at jeg skulle bytte etter 8 dager, det gjorde jeg. Så etter en uke, og da var det også rester av blod. Det var ikke bare teip altså... Min første teip skulle sitte på i 14 dager så skulle den byttes og da ikke oftere enn maks en gang i uka.
stressless Skrevet 14. september 2010 #13630 Skrevet 14. september 2010 Lurer på litt jeg JaneDoe Du har opperert to ganger? På fornebu? Du var ikke fornøyd med størrelsen 1. gangen? Hvor lang tid etter 1. op gjorde du det igjen? Var legen vannskelig å "overtale" ang at du ville ha større? Er du fornøyd nå? Betalte du full pris for 2. op?
JaneDoe Skrevet 14. september 2010 #13631 Skrevet 14. september 2010 Lurer på litt jeg JaneDoe Du har opperert to ganger? På fornebu? Du var ikke fornøyd med størrelsen 1. gangen? Hvor lang tid etter 1. op gjorde du det igjen? Var legen vannskelig å "overtale" ang at du ville ha større? Er du fornøyd nå? Betalte du full pris for 2. op? Jeg opererte etter 7 måneder. Opererte på Fornebu ja. Jeg visste jeg måtte igjennom to op da jeg ikke hadde plass til mye. Jeg hadde jo ikke pupper. De var ikke så store etter jeg la inn første gangen og han sa at jeg med fordel kunne få større siden jeg hadde høyden for det.. Jeg er slank så overdimensjonerte pupper vil jeg ikke ha. Jeg er superfornøyd nå. De er mer ordentlige pupper nå liksom.. hehe.. Siden jeg ikke fylte en 70 aaaaaaaaa engang så hadde jeg ikke no fett over, så det blei jo bare muskelen og protesene. Du har jo hard kapsel, så jeg vil ikke tro det er en umulighet for at du kan få litt større i tillegg uten å måtte betale ekstra. Ei venninne av meg hadde fått små sprekker på en måte i den ene protesen sånn at silikonen tøyt litt ut. Hun ønska seg litt større og fikk det uten kostnad.
Mirri Skrevet 15. september 2010 #13632 Skrevet 15. september 2010 (endret) Jeg har nå gjort det dummeste altså.... Hvorfor kjøpte jeg nikotinfri snus!! Nå snuser jeg jo den hele tiden.. Fant nå ut at det er kun psykisk, og det er jo ikke nikotinen jeg er avhengig av, men jeg er avhengig av å putte noe under leppa! Og denne nikotinfrie snusen er mer skadelig for tennene enn "vanlig" snus. Så jeg BURDE slutte med det samme.. Nå må jeg begynne helt om igjen med denne sluttinga.. 1,5 uke igjen, så kan jeg begynne å snuse ordentlig snus igjen.. selv om det er dumt av meg! Men men, bare 5 dager til operasjon :) Endret 15. september 2010 av Mirri
cascas Skrevet 15. september 2010 #13633 Skrevet 15. september 2010 Da var operasjonen betalt, og det er TO dager igjen!:D Men den teipen jeg skal bruke, var det Micropore den het? Får jeg den på klinikken eller må jeg kjøpe den selv? Prøver å ha så mye som mulig klart til etter operasjonen:) hehe. Noen tips til hva som er greit å spise etter operasjonen? Gleder meg som en unge nå! Og i morgen kan jeg si at jeg opereres i morgen! Tiden har gått fort!!:D Også lurer jeg på en ting til, jeg driver med riding, og skal kanskje ri i morgen kveld. Går det greit tror dere? Eller skal jeg helst la musklene slappe av kvelden før? Bruker faktisk en del muskler når man rir liksom:p Derfor blir jeg så usikker:p Hehe:)
Mirri Skrevet 15. september 2010 #13634 Skrevet 15. september 2010 Da var operasjonen betalt, og det er TO dager igjen!:D Men den teipen jeg skal bruke, var det Micropore den het? Får jeg den på klinikken eller må jeg kjøpe den selv? Prøver å ha så mye som mulig klart til etter operasjonen:) hehe. Noen tips til hva som er greit å spise etter operasjonen? Gleder meg som en unge nå! Og i morgen kan jeg si at jeg opereres i morgen! Tiden har gått fort!!:D Også lurer jeg på en ting til, jeg driver med riding, og skal kanskje ri i morgen kveld. Går det greit tror dere? Eller skal jeg helst la musklene slappe av kvelden før? Bruker faktisk en del muskler når man rir liksom:p Derfor blir jeg så usikker:p Hehe:) Så morro :D Jeg opererer om 5 dager!! :D Ja, jeg lurer også litt på ang den teipen..hvilken var det dere anbefalte igjen?
cascas Skrevet 15. september 2010 #13635 Skrevet 15. september 2010 Jeg har nå gjort det dummeste altså.... Hvorfor kjøpte jeg nikotinfri snus!! Nå snuser jeg jo den hele tiden.. Fant nå ut at det er kun psykisk, og det er jo ikke nikotinen jeg er avhengig av, men jeg er avhengig av å putte noe under leppa! Og denne nikotinfrie snusen er mer skadelig for tennene enn "vanlig" snus. Så jeg BURDE slutte med det samme.. Nå må jeg begynne helt om igjen med denne sluttinga.. 1,5 uke igjen, så kan jeg begynne å snuse ordentlig snus igjen.. selv om det er dumt av meg! Men men, bare 5 dager til operasjon :) Hehe, det er nok veldig mye psykisk ja! Er en teit uvane! Jeg har klart å holde meg røykfri i 12 dager idag!:D Men samtidig så tror jeg det er lettere å slutte å røyke, enn å slutte å snuse:p For røyke kan man bare gjøre noen steder liksom, mens en snus kan man putte under leppa så og si hvor som helst og når som helst:p Men prøøv å hold deg unna all slags snus, tenk på at det kan skade resultatet av operasjonen:) Det hjelp ihvertfall veldig på meg=) 5 dager går fort! Selv har jeg bare 2 dager igjen!:D Tror vi har noe å glede oss til ja:D
Mirri Skrevet 15. september 2010 #13636 Skrevet 15. september 2010 Hehe, det er nok veldig mye psykisk ja! Er en teit uvane! Jeg har klart å holde meg røykfri i 12 dager idag!:D Men samtidig så tror jeg det er lettere å slutte å røyke, enn å slutte å snuse:p For røyke kan man bare gjøre noen steder liksom, mens en snus kan man putte under leppa så og si hvor som helst og når som helst:p Men prøøv å hold deg unna all slags snus, tenk på at det kan skade resultatet av operasjonen:) Det hjelp ihvertfall veldig på meg=) 5 dager går fort! Selv har jeg bare 2 dager igjen!:D Tror vi har noe å glede oss til ja:D Ja, tror nok det er lettere å slutte å røyke ja. Neida, denne snusen er ikke skadelig for operasjonen, den er nikotin og tobakksfri Men er skadelig for tennene. Jeg har én snus igjen, så tenker jeg snuser den, så skal jeg holde meg unna alt sammen.. Har holdt meg snusfri i 9 dager nå da.. Så er ganske stolt Hvor er det du skal operere? Og hvor mye?
cascas Skrevet 15. september 2010 #13637 Skrevet 15. september 2010 Ja, tror nok det er lettere å slutte å røyke ja. Neida, denne snusen er ikke skadelig for operasjonen, den er nikotin og tobakksfri Men er skadelig for tennene. Jeg har én snus igjen, så tenker jeg snuser den, så skal jeg holde meg unna alt sammen.. Har holdt meg snusfri i 9 dager nå da.. Så er ganske stolt Hvor er det du skal operere? Og hvor mye? Åja, med er jo kjempe bra at du har holdt deg så lenge=) Man skal være stolt av det, for det er ikke lett:D hehe. Jeg skal operere på Nobel Clinic:) Og 260g under muskel=) Mer var det ikke plass til:p hehe. Hvor skal du da? Og hvor mye?=)
Mirri Skrevet 15. september 2010 #13638 Skrevet 15. september 2010 (endret) Åja, med er jo kjempe bra at du har holdt deg så lenge=) Man skal være stolt av det, for det er ikke lett:D hehe. Jeg skal operere på Nobel Clinic:) Og 260g under muskel=) Mer var det ikke plass til:p hehe. Hvor skal du da? Og hvor mye?=) Jeg skal operere på Fornebuklinikken, 300 under muskel, hadde heller ikke plass til mer enn det hehe Hvis jeg skulle ha dem større, så måtte jeg ta høyprofil, men tror jeg holder meg til 300 morderat Endret 15. september 2010 av Mirri
cascas Skrevet 15. september 2010 #13639 Skrevet 15. september 2010 Jeg skal operere på Fornebuklinikken, 300 under muskel, hadde heller ikke plass til mer enn den hehe Hvis jeg skulle ha dem større, så måtte jeg ta høyprofil, men tror jeg holder meg til 300 morderat Skjønner=) Blir gøy å se etter operasjonen hvordan det blir:) Jeg er såå redd for at det ikke skal bli noe fint jeg. Har drømt flere ganger at det blir seende ut sånn som jeg absolutt ikke vil ha dem:p Er sikkert bare nervøse drømmer:P Kommer til å være rart å dra hjem fra klinikken med større pupper ihvertfall! Gleder meg skikkelig til å få det overstått ihvertfall!:D
Mirri Skrevet 15. september 2010 #13640 Skrevet 15. september 2010 Skjønner=) Blir gøy å se etter operasjonen hvordan det blir:) Jeg er såå redd for at det ikke skal bli noe fint jeg. Har drømt flere ganger at det blir seende ut sånn som jeg absolutt ikke vil ha dem:p Er sikkert bare nervøse drømmer:P Kommer til å være rart å dra hjem fra klinikken med større pupper ihvertfall! Gleder meg skikkelig til å få det overstått ihvertfall!:D Jeg er ikke redd for at de skal bli for store.. Jeg er VELDIG redd for at de skal bli for små derimot. Jeg har jo sett for meg hvordan jeg vil ha det, og er så redd det skal bli et annet resultat enn det Men jeg gleder meg hvertfall, uansett hva som skjer, så blir dem nå større enn det dem er nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå