christelle Skrevet 18. september 2010 #13701 Skrevet 18. september 2010 Hei igjen folkens!=) Dagen igår gikk ganske i ett. Kom på klinikken tre kvarter før jeg skulle være der:p Haha, dumme meg tenkte det var greit å ha god tid i tilfelle kø på veien:p Så satt der å venta litt, og venta litt til:p Så kom han som skulle sette narkose på meg, og vi tok en prat, og han fortalte at kirurgen lå litt etter skjema, så det ble enda litt mer venting:p Men alt i alt var de kjempe hyggelige der, og jeg syns ikke jeg kunne ha valgt en bedre klinikk=) Han la inn 265g, så det var jo 5 gram mer enn planlagt:p Blir sikkert ikke synlig engang men:p Så har jeg fått på nedpressbånd, som gjør vondt som bare pokker, og det skal jeg tydeligvis ha på i 6 uker. Så håper de seks ukene går fort for å si det sånn. Idag tidlig tok jeg av bandasjen, åsså skulle jeg sjekke om puppene var like store og slikt, og jeg ble overrasket over hvordan de så ut! Hadde forventet at de skulle være skikkelig rare og med fæl farge og sånn, men de så jo heelt normale ut:p Kjenner jo veldig godt at de er sprengte, men det er jo heeelt normalt=) Skal straks ringe kirurgen jeg nå, så har får vite hvordan kontrollen har gått=) Men kommer blåmerker og sånn kommer etterhvert? Eller kommer det ikke hvis en ikke har det nå lissom? Hadde heller ikke blødd noe gjennom bandasjen forresten=) Du har ingenting å grue deg for Mirri!=) Alt kommer til å gå suverent:D Så bra at alt gikk fint Husker jeg også var overrasket over hvor normale de så ut, jeg hadde heller ikke blåmerker o.l. og fikk det ikke senere. Det er helst vanlig å få dette med en gang etter op tror jeg. Hvis du trenger en ny sports-bh etterkvert så anbefaler jeg sports-bhn Swegmark(sort) som selges på Lindex undertøy.Den er veldig god og puppene får finere form og blir ikke så "spisse" i den:) Husker den jeg fikk av klinikken var så bestemoraktig+ den var hvit så følte meg veldig crap og pasient i den hehe, så måtte ut å kjøpe en ny pluss er greit å ha en ekstra:) Lykke til videre nå da, husk å drikk mye vann og slapp godt av
loxodonta Skrevet 18. september 2010 #13702 Skrevet 18. september 2010 Hei igjen folkens!=) Dagen igår gikk ganske i ett. Kom på klinikken tre kvarter før jeg skulle være der:p Haha, dumme meg tenkte det var greit å ha god tid i tilfelle kø på veien:p Så satt der å venta litt, og venta litt til:p Så kom han som skulle sette narkose på meg, og vi tok en prat, og han fortalte at kirurgen lå litt etter skjema, så det ble enda litt mer venting:p Men alt i alt var de kjempe hyggelige der, og jeg syns ikke jeg kunne ha valgt en bedre klinikk=) Han la inn 265g, så det var jo 5 gram mer enn planlagt:p Blir sikkert ikke synlig engang men:p Så har jeg fått på nedpressbånd, som gjør vondt som bare pokker, og det skal jeg tydeligvis ha på i 6 uker. Så håper de seks ukene går fort for å si det sånn. Idag tidlig tok jeg av bandasjen, åsså skulle jeg sjekke om puppene var like store og slikt, og jeg ble overrasket over hvordan de så ut! Hadde forventet at de skulle være skikkelig rare og med fæl farge og sånn, men de så jo heelt normale ut:p Kjenner jo veldig godt at de er sprengte, men det er jo heeelt normalt=) Skal straks ringe kirurgen jeg nå, så har får vite hvordan kontrollen har gått=) Men kommer blåmerker og sånn kommer etterhvert? Eller kommer det ikke hvis en ikke har det nå lissom? Hadde heller ikke blødd noe gjennom bandasjen forresten=) Du har ingenting å grue deg for Mirri!=) Alt kommer til å gå suverent:D Gratulerer! Så bra å høre at alt er i orden! Viss du ikke har blåmerker nå, tror jeg neppe du får det. Jeg hadde litt på den ene puppen, viser bittelitt enda, tre uker etter. Kjekt å se seg selv i speglet dagen etter hva? Jeg grudde meg så syykt! Sikkert deilig følelse at de ser fine ut! Mine var veldig opphovna da, så de såg ikke helt normale ut. Og veldig kjeglete... De ser ivertfall veldig annerledes ut nå og veldig mye penere. Jeg er så fornøyd Jeg syns også det var svært ubehagelig med nedpressbåndet, særlig den første uken da de var så opphovnet. Nå tenker jeg ikke så veldig mye på det igrunn, bortsett fra at jeg ikke kan gå med vanlige topper... det stikker jo frem i alt. Jeg syns selv at puppene har lagt seg fint. Jeg skal gå med det en måned selv, så nå teller jeg bare ned dagene...hehe! Hvor opererte du?
loxodonta Skrevet 18. september 2010 #13703 Skrevet 18. september 2010 Så bra at alt gikk fint Husker jeg også var overrasket over hvor normale de så ut, jeg hadde heller ikke blåmerker o.l. og fikk det ikke senere. Det er helst vanlig å få dette med en gang etter op tror jeg. Hvis du trenger en ny sports-bh etterkvert så anbefaler jeg sports-bhn Swegmark(sort) som selges på Lindex undertøy.Den er veldig god og puppene får finere form og blir ikke så "spisse" i den:) Husker den jeg fikk av klinikken var så bestemoraktig+ den var hvit så følte meg veldig crap og pasient i den hehe, så måtte ut å kjøpe en ny pluss er greit å ha en ekstra:) Lykke til videre nå da, husk å drikk mye vann og slapp godt av Denne har jeg også! Puppene ser veldig mye bedre ut i denne :gjeiper: , selv om jeg følte den ikke ga helt den samme støtten i begynnelsen. Jeg er enig i det Christelle skriver- likte ikke helt den Triumph`en i grunn. Dere skulle sett meg spise frokost på hotellet dagen etter op- Jeg klarte liksom ikke skjule brystvortene og brystene, de stakk så sykt ut! *poff* så opphovnet, og BH`en gjorde det jo bare verre.
Mirri Skrevet 19. september 2010 #13704 Skrevet 19. september 2010 Christelle: Hehe, ja, jeg gleder meg til det er gått en uke, så jeg kan ta meg en snus igjen!! hehe Og må vi så veldig invadere dem!! Bare vent til etter IMORGEN!!! :D Iiiik, i morgen er det virkelig MIN tur!! Helt sykt altså Cascas: Nei, jeg gruer meg ikke enda hvertfall Jeg gleder meg :D Tenk det, om 24 timer har jeg pupper.. Er helt vill av glede nå!! Alt er supert her Sitter og koser meg i Oslo, og i dag skal vi en tur i Frognerparken, og jeg skal hoppe og sprette litt for å hedre mine gamle pupper haha
JaneDoe Skrevet 19. september 2010 #13705 Skrevet 19. september 2010 Christelle: Hehe, ja, jeg gleder meg til det er gått en uke, så jeg kan ta meg en snus igjen!! hehe Og må vi så veldig invadere dem!! Bare vent til etter IMORGEN!!! :D Iiiik, i morgen er det virkelig MIN tur!! Helt sykt altså Cascas: Nei, jeg gruer meg ikke enda hvertfall Jeg gleder meg :D Tenk det, om 24 timer har jeg pupper.. Er helt vill av glede nå!! Alt er supert her Sitter og koser meg i Oslo, og i dag skal vi en tur i Frognerparken, og jeg skal hoppe og sprette litt for å hedre mine gamle pupper haha Lykke til i morra MIRRI
Mirri Skrevet 19. september 2010 #13707 Skrevet 19. september 2010 whiiii, takk :D Er kommet hjem til søstra mi nå, hun skal ommøblere rommet, så det må vi gjøre idag hehe Skal til en kompis og spise taco senere, så blir det vel hibi-time ikveld engang Har enda ikke gått opp for meg fortsatt Verken gleder meg eller gruer meg.. og det bekymrer meg litt :S
cascas Skrevet 19. september 2010 #13708 Skrevet 19. september 2010 Så bra at alt gikk fint Husker jeg også var overrasket over hvor normale de så ut, jeg hadde heller ikke blåmerker o.l. og fikk det ikke senere. Det er helst vanlig å få dette med en gang etter op tror jeg. Hvis du trenger en ny sports-bh etterkvert så anbefaler jeg sports-bhn Swegmark(sort) som selges på Lindex undertøy.Den er veldig god og puppene får finere form og blir ikke så "spisse" i den:) Husker den jeg fikk av klinikken var så bestemoraktig+ den var hvit så følte meg veldig crap og pasient i den hehe, så måtte ut å kjøpe en ny pluss er greit å ha en ekstra:) Lykke til videre nå da, husk å drikk mye vann og slapp godt av Tenkte jeg skulle ha en ny sports bh etterhver ja:) Kanskje to tilogmed:p hehe. Kjekt å ha noen å bytte på med:) Så setter pris på tips til gode bh'er som støtter bra=) Jeg slapper mye av, blir ganske rastløs:p Og jeg skjønner nå hva alle mener med at de fikk vondt i ryggen. Har nesten ikke sovet noe natten som var, på grunn av at ryggen verket. Så håper på litt mer søvn i natt=)
cascas Skrevet 19. september 2010 #13709 Skrevet 19. september 2010 Gratulerer! Så bra å høre at alt er i orden! Viss du ikke har blåmerker nå, tror jeg neppe du får det. Jeg hadde litt på den ene puppen, viser bittelitt enda, tre uker etter. Kjekt å se seg selv i speglet dagen etter hva? Jeg grudde meg så syykt! Sikkert deilig følelse at de ser fine ut! Mine var veldig opphovna da, så de såg ikke helt normale ut. Og veldig kjeglete... De ser ivertfall veldig annerledes ut nå og veldig mye penere. Jeg er så fornøyd Jeg syns også det var svært ubehagelig med nedpressbåndet, særlig den første uken da de var så opphovnet. Nå tenker jeg ikke så veldig mye på det igrunn, bortsett fra at jeg ikke kan gå med vanlige topper... det stikker jo frem i alt. Jeg syns selv at puppene har lagt seg fint. Jeg skal gå med det en måned selv, så nå teller jeg bare ned dagene...hehe! Hvor opererte du? Tusen takk=) Ja jeg ville gjerne se hvordan de så ut, men duu som jeg gruet meg! Ble skikkelig overrasket over at de var såpass fine. Og uten blåmerker:p Hadde sett for meg de fargekartene:P hehe. Men regner med at det blir litt mer normalt etterhvert, når musklene slipper og sånt=) Nedpressbåndet er ikke det mest behagelige jeg har brukt nei:P Når jeg dro fra klinikken var det grusomt stramt, men da jeg hadde tatt kontrollen av puppene dagen etter, løsnet jeg på det. Og når jeg pratet med kirurgen senere sa han det ikke skulle være så stramt at jeg ble nummen i armene. Og jeg var helt hoven i venstre armen:P Men nå er jeg selvfølgelig redd for at det er for løst:p Vil jo ikke at det skal være det heller, men er vanskelig når en ikke har noen som kan si akkurat hvor stramt det skal være:p Bør det være såpass stramt at det er litt ubehagelig? Jeg opererte på Nobel Clinic=) Hvor opererte du? Og hvor mye? La du også under muskel siden du måtte ha nedpressbånd?=)
cascas Skrevet 19. september 2010 #13710 Skrevet 19. september 2010 whiiii, takk :D Er kommet hjem til søstra mi nå, hun skal ommøblere rommet, så det må vi gjøre idag hehe Skal til en kompis og spise taco senere, så blir det vel hibi-time ikveld engang Har enda ikke gått opp for meg fortsatt Verken gleder meg eller gruer meg.. og det bekymrer meg litt :S Kjenner meg igjen i det du skriver:P Fram til jeg tok hibi dusjen, hadde det ikke gått opp for meg heller:P Hadde liksom ikke hatt noe tid til å tenke på det. Men etter dusjen ble jeg litt utafor, følte meg nesten litt susete i hodet:P Så ble jeg litt usikker på om jeg faktisk skulle gjøre dette her. Men jeg er glad jeg hadde en som snakket meg gjennom hele panikk anfallet:P For når jeg var ferdig operert, kunne jeg ikke skjønne hva jeg hadde gruet meg for:p Kan jo hende nervene kommer mer i morgen=) Eller kanskje de ikke kommer i det hele tatt=) Og når du kommer på klinikken, tror jeg menneskene der kommer til å ta så godt vare på deg, at du kommer til å bli overrasket=) Håper du får den samme opplevelsen jeg hadde, selvom vi ikke opereres på samme klinikk=)
loxodonta Skrevet 19. september 2010 #13711 Skrevet 19. september 2010 Tusen takk=) Ja jeg ville gjerne se hvordan de så ut, men duu som jeg gruet meg! Ble skikkelig overrasket over at de var såpass fine. Og uten blåmerker:p Hadde sett for meg de fargekartene:P hehe. Men regner med at det blir litt mer normalt etterhvert, når musklene slipper og sånt=) Nedpressbåndet er ikke det mest behagelige jeg har brukt nei:P Når jeg dro fra klinikken var det grusomt stramt, men da jeg hadde tatt kontrollen av puppene dagen etter, løsnet jeg på det. Og når jeg pratet med kirurgen senere sa han det ikke skulle være så stramt at jeg ble nummen i armene. Og jeg var helt hoven i venstre armen:P Men nå er jeg selvfølgelig redd for at det er for løst:p Vil jo ikke at det skal være det heller, men er vanskelig når en ikke har noen som kan si akkurat hvor stramt det skal være:p Bør det være såpass stramt at det er litt ubehagelig? Jeg opererte på Nobel Clinic=) Hvor opererte du? Og hvor mye? La du også under muskel siden du måtte ha nedpressbånd?=) Jeg opererte også på Nobel. 300 under muskel jeg og, anatomiske. Du har ikke anatomiske, men nedpressbånd likevel? Trodde det var (som oftest) bare de som trengte nedpressbånd jeg. Husker jeg var litt hoven i armene, særlig det første døgnet, men det har kanskje andre forklaringer også. Men var aldri nummen. Så jeg fulgte den streken de hadde lagd, og hadde det så stramt. Det var jo ubehagelig, sånn at jeg gjerne skulle vært foruten, men ikke vondt. Så litt ubehagelig bør det nok være, det er jo da det presser ned. Husker jeg hadde bomull under armene, bare for å avlaste det båndet litt akkurat der armen henger ned. Etter at hevelsen gikk ned, ble det uannsett mye bedre syns jeg. Den første uka føltes jo alt bare sprengt ut på meg.
loxodonta Skrevet 19. september 2010 #13712 Skrevet 19. september 2010 whiiii, takk :D Er kommet hjem til søstra mi nå, hun skal ommøblere rommet, så det må vi gjøre idag hehe Skal til en kompis og spise taco senere, så blir det vel hibi-time ikveld engang Har enda ikke gått opp for meg fortsatt Verken gleder meg eller gruer meg.. og det bekymrer meg litt :S Hadde jeg på forhånd visst hvordan det skulle bli, så hadde jeg dratt hjemmefra med et stort smil om munnen og bare glede i kroppen! Ingen vits i å grue seg ivertfall Husker apotek-mannen så på etikettene på medisinen og sa "lykke til" med et vennlig "føler-med-deg-smil" da jeg hentet medisinene dagen før. Da ble jeg nesten litt rørt, på mine egne vegner, haha! For jeg hadde jo ikke ofret operasjonen en tanke av bekymringer. Det blir så fint atte!
JaneDoe Skrevet 19. september 2010 #13713 Skrevet 19. september 2010 Er det bare jeg som har pupper som "lever sin egen verden " innimellom? Hehe.. Plutselig så har begge "hoppa" ut av bhen, så vil den ene ut å kikke. Ja den bhen jeg har er nok litt liten, men de var ikke sånn før.. haha... De er vel ca. snart 4 mnd siden jeg opererte.. Ååå, som jeg savner spilebh.. Men hvordan går det med resten av gjengen her da? Både opererte og de som snart skal inn?
Avalon Skrevet 19. september 2010 #13714 Skrevet 19. september 2010 Er det bare jeg som har pupper som "lever sin egen verden " innimellom? Hehe.. Plutselig så har begge "hoppa" ut av bhen, så vil den ene ut å kikke. Ja den bhen jeg har er nok litt liten, men de var ikke sånn før.. haha... De er vel ca. snart 4 mnd siden jeg opererte.. Ååå, som jeg savner spilebh.. Men hvordan går det med resten av gjengen her da? Både opererte og de som snart skal inn? Mine hopper også ut av bhene rett som det er....
JaneDoe Skrevet 19. september 2010 #13715 Skrevet 19. september 2010 Mine hopper også ut av bhene rett som det er.... Jaggu godt det ikke bare er mine. Hehe...
Avalon Skrevet 19. september 2010 #13716 Skrevet 19. september 2010 Jaggu godt det ikke bare er mine. Hehe... Har en bh der de ikke hopper ut. Tror ikke mine pupper er til for å være i skrå cuper... da stikker de av..
JaneDoe Skrevet 19. september 2010 #13717 Skrevet 19. september 2010 Har en bh der de ikke hopper ut. Tror ikke mine pupper er til for å være i skrå cuper... da stikker de av.. Det er skrå cuper på den jeg har på å. Der flykter de.. haha... Også er den litt liten.. haha.. Hjelper ikke på det...
Mirri Skrevet 19. september 2010 #13718 Skrevet 19. september 2010 Nå gruer jeg meg faktisk.. herregud har dusja nå med hibien, og herrefred som det klør under armene nå haha.. barberte meg selvfølgelig under armene før jeg pøsa på med hibi.. smarta!! har skifta på senga, og leita fram klær til i morgen klarer ikke sove nå!! må innrømme jeg var litt i tvil tidligere, for da ble jeg litt redd :S Uff
JaneDoe Skrevet 19. september 2010 #13719 Skrevet 19. september 2010 Nå gruer jeg meg faktisk.. herregud har dusja nå med hibien, og herrefred som det klør under armene nå haha.. barberte meg selvfølgelig under armene før jeg pøsa på med hibi.. smarta!! har skifta på senga, og leita fram klær til i morgen klarer ikke sove nå!! må innrømme jeg var litt i tvil tidligere, for da ble jeg litt redd :S Uff Det går så bra atte:) Du møter en rekke med koselig folk i morra tidlig Jeg var kjempefornøyd med Fornebu men det veit du jo Angrer ikke ett sekund på mine to operasjoner.. Hehe. Jeg grua meg ikke i det hele tatt. Har du huska å ta pilla di da? Hehe, den man skal ta kvelden før inngrepet? Det er visst mange som får løs mage av den.. Men jeg gjorde ikke det.. Bare romla hele tida.. haha.. Er ganske sterke saker. Lykke til i morra.. Snart har du også større pupper
cascas Skrevet 19. september 2010 #13720 Skrevet 19. september 2010 Nå gruer jeg meg faktisk.. herregud har dusja nå med hibien, og herrefred som det klør under armene nå haha.. barberte meg selvfølgelig under armene før jeg pøsa på med hibi.. smarta!! har skifta på senga, og leita fram klær til i morgen klarer ikke sove nå!! må innrømme jeg var litt i tvil tidligere, for da ble jeg litt redd :S Uff Dette går såå bra=) Skjønner akkurat hva du snakker om, for jeg hadde det sånn jeg også. Bare prøv å legg deg, og når du våkner i morra, kommer det nok til å føles litt bedre=) Og når du kommer til klinikken vil du bare bli ferdig med det=) Og da kommer du nok til å bli myye roligere også=) Huff, synes synd på deg nå. Den følelsen jeg hadde kvelden før, var ikke særlig morsom. Og unner ingen andre å ha det sånn. Men jeg kan love deg at det blir bedre! Og gjett om du kommer til å være fornøyd når du er ferdig operert=) Masse lykke til i morgen, alt kommer til å gå helt fint=) Du kommer ikke til å angre=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå