JaneDoe Skrevet 22. september 2010 #13821 Skrevet 22. september 2010 Nei, jeg har vanligvis brukt 75. Jeg får finne meg en skikkelig butikk, hvor de måler meg, etterhvert. Ja er greit å få målt seg skikkelig. Det skal jeg gjøre å når tiden er inne for det.. hehe... jeg har brukt 70 men tror kanskje jeg egentlig skal bruke 65 er ikke sikker.. Blir moro å se hva de sier på undertøysbutikken
christelle Skrevet 22. september 2010 #13822 Skrevet 22. september 2010 Tusen takk for svare Jane =)du er super=) Men de tskjorte bhene du har funnet på Lindex, er det puter i dem? Lyst å skrive hvilket merke den er? =)
JaneDoe Skrevet 22. september 2010 #13823 Skrevet 22. september 2010 Tusen takk for svare Jane =)du er super=) Men de tskjorte bhene du har funnet på Lindex, er det puter i dem? Lyst å skrive hvilket merke den er? =) Tror det er Lindex sitt merke.. Det er ingen puter i de, men stoffet er litt tykkere:)
cessi89 Skrevet 22. september 2010 #13824 Skrevet 22. september 2010 Tusen takk for svare Jane =)du er super=) Men de tskjorte bhene du har funnet på Lindex, er det puter i dem? Lyst å skrive hvilket merke den er? =) jeg hadde stive nippler de fire første ukene etter op . Gå på lindex. de har en stor soft avdeling
JaneDoe Skrevet 22. september 2010 #13825 Skrevet 22. september 2010 jeg hadde stive nippler de fire første ukene etter op . Gå på lindex. de har en stor soft avdeling Den er liten her jeg bor.. hehe..
Avalon Skrevet 22. september 2010 #13826 Skrevet 22. september 2010 Idag er jeg storfornøyd! Gikk ut på shopping med mål og kjøpe billige bher i feil str. Har ikke helt råd til å gå på change eller sørbø nå. Tusslet inn på Lindex, og tittet på det gamle favoritt merket mitt Ella May... jeg fant bher i 70DD. Bhene deres i 75D ser mega svære ut, så jeg tok med meg 70DD og gikk å prøvde. DE PASSET!!!!!!!!!!!! og, er så gode rundt ryggen, synes jeg da. Derfor jeg alltid har likt det merket, pluss at jeg synes de er flotte også. Kjøpte to stk, ringte så til mamma og spurte henne om hun kunne kjøpe den str og det merket om hun kom over det en gang. Synes det er sjelden jeg ser den str. Jeg er happy happy happy! De har sånne "hele" cuper, eller hva jeg skal si, cuper som dekker mesteparten av puppen, og da faller ikke mine ut og ikke får jeg dobbelpupp heller!
JaneDoe Skrevet 22. september 2010 #13827 Skrevet 22. september 2010 Idag er jeg storfornøyd! Gikk ut på shopping med mål og kjøpe billige bher i feil str. Har ikke helt råd til å gå på change eller sørbø nå. Tusslet inn på Lindex, og tittet på det gamle favoritt merket mitt Ella May... jeg fant bher i 70DD. Bhene deres i 75D ser mega svære ut, så jeg tok med meg 70DD og gikk å prøvde. DE PASSET!!!!!!!!!!!! og, er så gode rundt ryggen, synes jeg da. Derfor jeg alltid har likt det merket, pluss at jeg synes de er flotte også. Kjøpte to stk, ringte så til mamma og spurte henne om hun kunne kjøpe den str og det merket om hun kom over det en gang. Synes det er sjelden jeg ser den str. Jeg er happy happy happy! De har sånne "hele" cuper, eller hva jeg skal si, cuper som dekker mesteparten av puppen, og da faller ikke mine ut og ikke får jeg dobbelpupp heller! Hehe de får jeg dobbeltpupp i.. I 70 DD til Ella i alle fall. er de jeg kjøpte på salg her og tok ut spilen på.. Det merket er jo ett av de bedre billigere merkene Også har de så mye fint da
Avalon Skrevet 22. september 2010 #13828 Skrevet 22. september 2010 Hehe de får jeg dobbeltpupp i.. I 70 DD til Ella i alle fall. er de jeg kjøpte på salg her og tok ut spilen på.. Det merket er jo ett av de bedre billigere merkene Også har de så mye fint da Dine er jo mye større enn mine vet du Jeg har alltid likt det merket, synes de er skikkelig gode på, og de varer lenge. De ryker ikke så fort som f.eks h&m sine. Og som sulten student er det godt å vite at jeg kan kjøpe de billig også, slippe å punge ut 500kr for en bh..
JaneDoe Skrevet 22. september 2010 #13829 Skrevet 22. september 2010 Dine er jo mye større enn mine vet du Jeg har alltid likt det merket, synes de er skikkelig gode på, og de varer lenge. De ryker ikke så fort som f.eks h&m sine. Og som sulten student er det godt å vite at jeg kan kjøpe de billig også, slippe å punge ut 500kr for en bh.. Ja så mye større er de vel ikke... Jeg brukte 70 D i Ella før andre op... Hm bher passer ikke meg siden de bare starter på 75 her og ikke går langt nok opp i cupen.. haha Jeg syns det er greit å ha en blanding av dyre og billige jeg
Avalon Skrevet 22. september 2010 #13830 Skrevet 22. september 2010 Ja så mye større er de vel ikke... Jeg brukte 70 D i Ella før andre op... Hm bher passer ikke meg siden de bare starter på 75 her og ikke går langt nok opp i cupen.. haha Jeg syns det er greit å ha en blanding av dyre og billige jeg Jeg har heller ikke sjangs når det gjelder h&m sine... gjør ikke noe heller for jeg synes kvaliteten på de er piss Visste dere at det færøyske ordet for Bh er Jurstativ
JaneDoe Skrevet 22. september 2010 #13831 Skrevet 22. september 2010 Jeg har heller ikke sjangs når det gjelder h&m sine... gjør ikke noe heller for jeg synes kvaliteten på de er piss Visste dere at det færøyske ordet for Bh er Jurstativ Hahaha, jurstativ ja... Det hørtes ikke spesielt bra ut...
cascas Skrevet 22. september 2010 #13832 Skrevet 22. september 2010 Jeg har heller ikke sjangs når det gjelder h&m sine... gjør ikke noe heller for jeg synes kvaliteten på de er piss Visste dere at det færøyske ordet for Bh er Jurstativ Haha! Jurstativ ja:P Nå fikk jeg meg en god latter her:P Morsomste ordet jeg har hørt på leenge:P
cascas Skrevet 23. september 2010 #13833 Skrevet 23. september 2010 Er det bare meg som holder på å klø meg ihjel av sportsbh'en?! Eventuelt noen som har tips? Klarer ikke å klø meg selv på ryggen
JaneDoe Skrevet 23. september 2010 #13834 Skrevet 23. september 2010 Er det bare meg som holder på å klø meg ihjel av sportsbh'en?! Eventuelt noen som har tips? Klarer ikke å klø meg selv på ryggen Gjør som bjørnen gni deg mot et tre.. haha... Prøv å løsne den ett hakk hvis det er mulig..
JaneDoe Skrevet 23. september 2010 #13835 Skrevet 23. september 2010 VIANNE : Når kommer bildene da ?? hehe...
cascas Skrevet 23. september 2010 #13836 Skrevet 23. september 2010 Gjør som bjørnen gni deg mot et tre.. haha... Prøv å løsne den ett hakk hvis det er mulig.. Haha, rart du skulle si det:P Prøvde faktisk å gni meg mot dørkarmen istad, i håp om at det skulle hjelpe, men det gjorde det ikke:p Men det går ann å løsne på den assa? Trodde nesten den måtte være på det hakket de hadde satt den på på klinikken jeg:P hehe. Redd for å gjøre noe feil jeg se:) MEn så lurer jeg også på kjøp av sportsbh'er:P Jeg har vært på Lindex og sett etter den Triumph Tri Action (hvis det er det den heter), men jeg finner den ikke noe sted:P Så da lurer jeg på om det er tips til noen andre sportsbh'er som er bra? Er så usikker på hvordan dem bør være:P
JaneDoe Skrevet 23. september 2010 #13837 Skrevet 23. september 2010 Haha, rart du skulle si det:P Prøvde faktisk å gni meg mot dørkarmen istad, i håp om at det skulle hjelpe, men det gjorde det ikke:p Men det går ann å løsne på den assa? Trodde nesten den måtte være på det hakket de hadde satt den på på klinikken jeg:P hehe. Redd for å gjøre noe feil jeg se:) MEn så lurer jeg også på kjøp av sportsbh'er:P Jeg har vært på Lindex og sett etter den Triumph Tri Action (hvis det er det den heter), men jeg finner den ikke noe sted:P Så da lurer jeg på om det er tips til noen andre sportsbh'er som er bra? Er så usikker på hvordan dem bør være:P Som ei over her fikk beskjed om (hun er operert på Fornebu) så måtte den være mest mulig lik den hun hadde fått fra klinikken. Så jeg ville nok ha satsa på en ganske lik en. Jeg veit Bogerud har Triumph. Eller så er det alltids nettbutikker Jeg løsna min litt siden den var så stram at jeg fikk vondt i ribbeina.. Jeg stramma den igjen før jeg gikk å la meg..
Vianne Skrevet 23. september 2010 #13838 Skrevet 23. september 2010 VIANNE : Når kommer bildene da ?? hehe... Ehh...hmm... Har ikke hatt tid, retten og sletten. Skal se hva jeg får gjort i morgen, nå er jeg helt død etter en lang dag i ny jobb, og mye greier med ungene. Men det kommer.
Madikken1 Skrevet 23. september 2010 #13839 Skrevet 23. september 2010 Kryss fingerene for meg i morgen tidlig jenter.
cascas Skrevet 23. september 2010 #13840 Skrevet 23. september 2010 Kryss fingerene for meg i morgen tidlig jenter. Alt kommer til å gå suverent=) Gruer du deg eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå