Mirri Skrevet 30. september 2010 #13981 Skrevet 30. september 2010 Kjøp en sånn "mellomstropp/ -feste" på Lindex, Kappahl, H&M eller lignende kjede. Det er en slik du henger fast bakpå BHen slik at den blir en str. større rundt. Da får du 77! Dårlig forklart, men spør i butikken, så vet de sikkert hva du skal ha. Vet du hva, jeg har faktisk noen sånne, at jeg ikke tenkte på det tidligere!! Hehe, takk
CeeCee Skrevet 30. september 2010 Forfatter #13982 Skrevet 30. september 2010 Vet du hva, jeg har faktisk noen sånne, at jeg ikke tenkte på det tidligere!! Hehe, takk Haha! Ja, er lurt å ha sånne uansett for de er ganske stor forskjell på størrelsene rundtomkrin i butikkene. Bra alt ordna seg!
Mirri Skrevet 30. september 2010 #13983 Skrevet 30. september 2010 Haha! Ja, er lurt å ha sånne uansett for de er ganske stor forskjell på størrelsene rundtomkrin i butikkene. Bra alt ordna seg! Ja, har lagt merke til det, synd det skal være sånn egentlig. Har 3 stk bher nå, og de er i samme str, men skulle tro det var 3 forskjellige str.
JaneDoe Skrevet 30. september 2010 #13984 Skrevet 30. september 2010 Ja, har lagt merke til det, synd det skal være sånn egentlig. Har 3 stk bher nå, og de er i samme str, men skulle tro det var 3 forskjellige str. Det er rart det der... Man skulle jo tro 75 var 75.. men det er jo samme greia med andre klær.. Noen steder kan jeg kjøpe small i topper andre steder Large.. hehe
Rødtoppen86 Skrevet 30. september 2010 #13985 Skrevet 30. september 2010 Ville bare fortelle om en ekkel opplevelse jeg hadde i helgen: Det har seg slik at min samboer, en kompis og jeg var på konsert i helga som var. Hadde pyntet meg med en topp som viste litt av puppene mine. Vi tre går bortover hallen hvor konserten er og så kommer det en gutt gående mot oss. Han strekker litt på armene og akkurat i det han passerer meg så tar han tak i det ene brystet mitt og klemmer til. Da snakker vi om at han tar skikkelig tak og klemmer så det nesten gjør vondt Jeg ble så lamslått at jeg ble stående å gape mens drittsekken forsvinner før jeg rekker å gjøre noe. Dessverre så ikke min samboer eller kompisen det som hendte da de gikk litt foran meg. Ikke så vi fyren igjen heller på kvelden så man fikk tatt en alvorsprat med han. Det var en så ekkel opplevelse at jeg ble helt skjelven og følte at jeg måtte beskytte frontpartiet mitt. Har aldri opplevd noe slikt. Følte meg skikkelig krenket. Er så irritert for at jeg ikke rakk å reagere med å smekke til han. Det verste er at han sikkert har gjort det med flere jenter på den konserten.
JaneDoe Skrevet 30. september 2010 #13986 Skrevet 30. september 2010 Ville bare fortelle om en ekkel opplevelse jeg hadde i helgen: Det har seg slik at min samboer, en kompis og jeg var på konsert i helga som var. Hadde pyntet meg med en topp som viste litt av puppene mine. Vi tre går bortover hallen hvor konserten er og så kommer det en gutt gående mot oss. Han strekker litt på armene og akkurat i det han passerer meg så tar han tak i det ene brystet mitt og klemmer til. Da snakker vi om at han tar skikkelig tak og klemmer så det nesten gjør vondt Jeg ble så lamslått at jeg ble stående å gape mens drittsekken forsvinner før jeg rekker å gjøre noe. Dessverre så ikke min samboer eller kompisen det som hendte da de gikk litt foran meg. Ikke så vi fyren igjen heller på kvelden så man fikk tatt en alvorsprat med han. Det var en så ekkel opplevelse at jeg ble helt skjelven og følte at jeg måtte beskytte frontpartiet mitt. Har aldri opplevd noe slikt. Følte meg skikkelig krenket. Er så irritert for at jeg ikke rakk å reagere med å smekke til han. Det verste er at han sikkert har gjort det med flere jenter på den konserten. Uff, da... Mye rare folk ja.. Hva er vitsen liksom...
loxodonta Skrevet 30. september 2010 #13987 Skrevet 30. september 2010 Ville bare fortelle om en ekkel opplevelse jeg hadde i helgen: Det har seg slik at min samboer, en kompis og jeg var på konsert i helga som var. Hadde pyntet meg med en topp som viste litt av puppene mine. Vi tre går bortover hallen hvor konserten er og så kommer det en gutt gående mot oss. Han strekker litt på armene og akkurat i det han passerer meg så tar han tak i det ene brystet mitt og klemmer til. Da snakker vi om at han tar skikkelig tak og klemmer så det nesten gjør vondt Jeg ble så lamslått at jeg ble stående å gape mens drittsekken forsvinner før jeg rekker å gjøre noe. Dessverre så ikke min samboer eller kompisen det som hendte da de gikk litt foran meg. Ikke så vi fyren igjen heller på kvelden så man fikk tatt en alvorsprat med han. Det var en så ekkel opplevelse at jeg ble helt skjelven og følte at jeg måtte beskytte frontpartiet mitt. Har aldri opplevd noe slikt. Følte meg skikkelig krenket. Er så irritert for at jeg ikke rakk å reagere med å smekke til han. Det verste er at han sikkert har gjort det med flere jenter på den konserten. Uff, det hørtes ikke noe hyggelig ut! Har jeg heldigvis aldri opplevd. Bare tok tak liksom? Ekkelt å tenke på at det sikkert ikke bare var et engangstilfelle...
loxodonta Skrevet 30. september 2010 #13988 Skrevet 30. september 2010 Haha! Ja, er lurt å ha sånne uansett for de er ganske stor forskjell på størrelsene rundtomkrin i butikkene. Bra alt ordna seg! Så morsomt, der er jo innehaveren av dagboken jo! Hvor mange år er det siden du tok op nå? Har du hatt noe problemer av et eller annet slag?/ Er du fortsatt fornøyd?
Rødtoppen86 Skrevet 30. september 2010 #13989 Skrevet 30. september 2010 Takk Huff ja, han bare strakk ut armen og tok tak i det han gikk forbi. Jeg trodde ikke at det kunne være så ille å oppleve noe slikt, men det var det visst. Jeg prøvde å tenke litt morsomt og så for meg at det var en viss bruker her inne på KG som skulle sjekke om silikon er så mykt som vi sier. Samboeren min og kompisen ble kjempesint da jeg fortalte hva som skjedde. Hadde de sett det, så hadde vel fyren ligget på bakken. Bra puppene ikke var nyoperert så de tok noen skade.
Avalon Skrevet 30. september 2010 #13990 Skrevet 30. september 2010 Mirri:har et teit spm til deg Om du hadde stripete hettegenser på deg idag?
Mirri Skrevet 1. oktober 2010 #13991 Skrevet 1. oktober 2010 Mirri:har et teit spm til deg Om du hadde stripete hettegenser på deg idag? heheh ^^ *tenke* igår altså.. hva var klokken? Jeg hadde på meg en svart Adidas-genser med lilla striper forran, men ikke en hel stripete en nei.. Hvor var jeg da? Jeg syns sånt her er morro ^^
Avalon Skrevet 1. oktober 2010 #13992 Skrevet 1. oktober 2010 heheh ^^ *tenke* igår altså.. hva var klokken? Jeg hadde på meg en svart Adidas-genser med lilla striper forran, men ikke en hel stripete en nei.. Hvor var jeg da? Jeg syns sånt her er morro ^^ Tror ikke det var deg da. Men det var ved breiavattne, der med kongsgård rundt 10på5
Mirri Skrevet 1. oktober 2010 #13993 Skrevet 1. oktober 2010 kl. 16:55 var jeg hjemme å laget Fårikål ^^ så da var det nok ikke meg nei.. Jeg mener jeg har sett deg engang, ved breiavattne, med en hvit og sort mønstret sekk på ryggen, litt over kl. 16:30 en dag.. Så var du veldig lav med langt blondt hår
Avalon Skrevet 1. oktober 2010 #13994 Skrevet 1. oktober 2010 kl. 16:55 var jeg hjemme å laget Fårikål ^^ så da var det nok ikke meg nei.. Jeg mener jeg har sett deg engang, ved breiavattne, med en hvit og sort mønstret sekk på ryggen, litt over kl. 16:30 en dag.. Så var du veldig lav med langt blondt hår Jeg har en svart liten sekk på tirsdager som det står utdanningshuset på Men, jeg er ikke så veldig lav, synes jeg selv, er jo 1,63 da Så tror ikke det var meg heller Morsomt!
Mirri Skrevet 1. oktober 2010 #13995 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har en svart liten sekk på tirsdager som det står utdanningshuset på Men, jeg er ikke så veldig lav, synes jeg selv, er jo 1,63 da Så tror ikke det var meg heller Morsomt! 163 e jo lavt? haha, syns jeg da, som er 173-176 neida.. ja, der ser du, vi har mange som ligner på oss
Mirri Skrevet 1. oktober 2010 #13996 Skrevet 1. oktober 2010 Da har det nesten gått to uker siden operasjon, og jeg tenker ikke på at jeg har silikon. Har liksom glemt det Arret gjør ikke like vondt lengre, og jeg skal heldigvis bytte teip på søndagskveld/mandag, så satser på at det blir enda bedre da Gjør litt vondt når jeg strekker meg eller løfter noe tungt, så jeg prøver å la være, men alt i alt går det ganske greit å bære ting. Ellers har puppene blitt mye mykere, og sunket bittelitt. Selvfølelig er de blitt mindre enn det de var fra dag 1 (desverre), men når jeg tar av meg bhen så blir jeg fornøyd igjen Blir vel supert når jeg endelig kan gå med bh Så alt er good :D
loxodonta Skrevet 1. oktober 2010 #13997 Skrevet 1. oktober 2010 Da har det nesten gått to uker siden operasjon, og jeg tenker ikke på at jeg har silikon. Har liksom glemt det Arret gjør ikke like vondt lengre, og jeg skal heldigvis bytte teip på søndagskveld/mandag, så satser på at det blir enda bedre da Gjør litt vondt når jeg strekker meg eller løfter noe tungt, så jeg prøver å la være, men alt i alt går det ganske greit å bære ting. Ellers har puppene blitt mye mykere, og sunket bittelitt. Selvfølelig er de blitt mindre enn det de var fra dag 1 (desverre), men når jeg tar av meg bhen så blir jeg fornøyd igjen Blir vel supert når jeg endelig kan gå med bh Så alt er good :D Jeg tenker heller ikke over at jeg har silikon lengre, og det er så deilig! :rødme: Jeg syns også de virker litt små med støtteBHen, og syns de er mye penere uten
loxodonta Skrevet 1. oktober 2010 #13998 Skrevet 1. oktober 2010 Men dere... legg dere ned på det harde gulvet. Hvordan føles det? Jeg syns det var merkelig! Som at implantatene lå på gulvet, og jeg bare har lagt meg oppå de. Og som om de sprengtes på en måte. Er det bare meg? Det var ikke vondt, men ubehagelig. I senga har jeg ikke merket noen ting, men jeg sover ikke alltid på magen lengre, som jeg gjorde før.
JaneDoe Skrevet 1. oktober 2010 #13999 Skrevet 1. oktober 2010 Men dere... legg dere ned på det harde gulvet. Hvordan føles det? Jeg syns det var merkelig! Som at implantatene lå på gulvet, og jeg bare har lagt meg oppå de. Og som om de sprengtes på en måte. Er det bare meg? Det var ikke vondt, men ubehagelig. I senga har jeg ikke merket noen ting, men jeg sover ikke alltid på magen lengre, som jeg gjorde før. I begynnelsen føltes det som om jeg lå oppå noe ja.. Men ikke nå lenger. Det gikk seg fort til. Jeg kjenner ikke det nå lenger Jeg sover på magen som jeg gjorde før. Det har jeg gjort siden uke 3 etter op tror jeg...
elinpelin Skrevet 1. oktober 2010 #14000 Skrevet 1. oktober 2010 Hei igjen! Lenge siden jeg har vært her nå. Jeg er fortsatt fornøyd men de kunne vært litt større ;)hehe Forresten er de ikke helt like men oppfølgingen på Aviva er visst ikke helt som på de andre klinikkene. Det er vel der prisforskjellen gjør seg gjeldende. Opererte jo 30. juni og fikk beskjed om å ringe i august. Ringte ca midten-slutten av august og fikk beskjed om at det var for tidlig: ring i slutten av oktober. Så da lurer jeg på hvor lenge dere andre har fått beskjed om å teipe? Og var det ca 6 mnd de må være før man kan bruke spile bh?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå