Linni <3 Skrevet 6. oktober 2010 #14081 Skrevet 6. oktober 2010 Ja han er åpen, og han sier hva hans mening er om den størrelsen til deg. Og om det vil passe, eller så prøver han eventuelt ett par størrelser under op. Jeg opererte første gangen i oktober i fjor. Ja jeg brukte shampo og balsam før hibien ja. Tok nye klær om morran og hadde på meg de samme etter op. De rekker ikke akkurat å bli møkkete.. Hehe... Onepiece er helt jævli om man ikke er mellom 1 og 5 år. hehe... Så joggedress eller klær som er lette å ta av og på Da har du fått det til fort! Og bra! Arrene er jo kjempefine! Håper jeg er like heldig som deg Da blir det joggedress! Er det noe jeg ikke burde spise nå før, og etter operasjonen? Jeg spiser veldig næringsrik mat, og får i meg mye vitaminer. De siste dagene har jeg prøvd å holde meg til "vanlig" kosthold. Vitamin E er vel blodfortynnende f.eks? Hvor lang tid tok det før du klarte å kjøre bil, handle litt og trene/gå tur? Jeg har en valp som krever sitt, men heldigvis får jeg hjelp!
emzi Skrevet 6. oktober 2010 #14082 Skrevet 6. oktober 2010 Grattis med større boobs Angående den tråden så ville jeg ha ringt klinikken å spurt. Jeg aner ikke i alle fall, trådene mine var borte etter 14 dager hvis ikke før.. Godt du er fornøyd. Hvilken størrelse hadde du før da? Takk:) Ja da tar jeg og ringer klinikken i morgen jeg. Jeg brukte 75 a før, og i går kastet jeg alle de gamle bh'ene mine. Det var deilig det!
loxodonta Skrevet 7. oktober 2010 #14083 Skrevet 7. oktober 2010 Hei! Puppene mine er 7 uker nå, de er ennå litt ømme og har ennå ømme brystvorter.. Har dere det etter så lang tid? Ellers lurte jeg bare på hvilken type bh dere kjøper, når det ikke er lov å bruke spiler? Har dere bare kjøpt vanlig spile bh uten innlegg og tatt ut spilene? Går bare med sports bh, for jeg har ikke funnet en bh uten spiler som ikke ser ut som bestemorsbh! Ellers så ser arrene greie ut, utenom der jeg greide å strekke armen for mye og det er på en måte ett lite "hull" inn:/ Jeg fikk aldri skorpe på arrene som jeg så du hadde mirri, men det er vel individuelt:) Jeg har også merket et lite "hull" inn på det ene arret den siste uken. Rart det ikke har vist seg før syns jeg, kanskje jeg ikke har lagt merke til det... Jeg har kjøpt min første vanlige BH noen gang, uten push up og innlegg! Tok ut spilene da , og gleder meg til å bruke den i helga. Tror det blir litt annerledes enn sportsBHn, lurer på om noen legger merke til det jeg....hm. Igrunn syns jeg ikke sportsBH er så ille heller.
loxodonta Skrevet 7. oktober 2010 #14084 Skrevet 7. oktober 2010 Heii! Ei venninne viste meg dette forumet for 2 år siden, og da jeg bestilte time til operasjon i går, kom jeg på at det kanskje er lurt å lese litt her! Har hatt lyst til å gjøre dette lenge, men hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det. På mandag ringte jeg Fornebuklinikken. Jeg fikk beskjed om at det var en ledig time på fredag. Jeg tenkte, "det kom litt brått på". Men på tirsdag tenkte jeg "brått?", jeg har hatt lyst til dette i evigheter.. derfor ringte jeg igjen igår, og skal opereres nå på fredag. Hjelp! Går nok ikke opp for meg før jeg er der på fredag! Da kommer vel nervene, kanskje? Hvordan er det egentlig..å dra til klinikken på operasjonsdagen!? Er det veldig rart å ha noe nytt inni seg? Noen som har noen raske tips? Tok dere Hibiscrub'n i håret? Noen andre her som opereses på fredag eller rundt nå? Bare gled deg!! Jeg også følte meg litt impulsiv der og da, bestilte time bare to dager før op. Men det var jo absolutt ikke en impulsiv handling likevel. Jeg var så rar på operasjonsdagen. Tenkte liksom ikke over hva jeg skulle gjøre, bare at jeg skulle komme der og gjøre det. Deilig å komme til en avslappet klinikk også. Jeg syns ennå det er litt uvant å våkne om morningen, kikke ned, og se at, joda, det stikker opp et par pupper! Den samme følelsen som da jeg våknet etter op. Men ellers så tenker jeg ikke så mye over det lenger, de er blitt en del av meg. Ikke så veldig rart å ha noe nytt inni seg, nei. Så bare gled deg! Viss du liker å trene, så er mitt tips å trene så mye du bare orker før op. Det var ivertfall det jeg trøsta meg med, i ukene før jeg kunne begynne å trene igjen. Ellers så går ukene fort skal du se
Linni <3 Skrevet 7. oktober 2010 #14085 Skrevet 7. oktober 2010 Bare gled deg!! Jeg også følte meg litt impulsiv der og da, bestilte time bare to dager før op. Men det var jo absolutt ikke en impulsiv handling likevel. Jeg var så rar på operasjonsdagen. Tenkte liksom ikke over hva jeg skulle gjøre, bare at jeg skulle komme der og gjøre det. Deilig å komme til en avslappet klinikk også. Jeg syns ennå det er litt uvant å våkne om morningen, kikke ned, og se at, joda, det stikker opp et par pupper! Den samme følelsen som da jeg våknet etter op. Men ellers så tenker jeg ikke så mye over det lenger, de er blitt en del av meg. Ikke så veldig rart å ha noe nytt inni seg, nei. Så bare gled deg! Viss du liker å trene, så er mitt tips å trene så mye du bare orker før op. Det var ivertfall det jeg trøsta meg med, i ukene før jeg kunne begynne å trene igjen. Ellers så går ukene fort skal du se Ja ikke sant! Folk sier jeg er så impulsiv, så når jeg på tirsdag bestilte time til op. på fredag tenkte jeg "ååh nå gjør jeg det igjen". Men jeg har tenkt på dette i flere år.. jeg var til konsultasjon for et år siden, og tenkt mye siden da. Jeg tror jeg har ventet på rette tidspunkt, men innså på tirsdag at det kommer jo aldri. Det kommer nok ikke til å gå opp for meg heller, før etter op. og da håper jeg at jeg tenker "dette var ikke ille, hvorfor gjorde jeg ikke dette før." Blitt lettere å glede seg etter å ha vært her inne! Litt mindre skummelt! Ble du operert på Fornebu? Av hvem? Jeg liker å trene, skal ut å trene nå faktisk! Siste dag med trening på en stund! Hvor lenge måtte du vente med å trene? Begynte du med å gå turer?
sommerjente Skrevet 7. oktober 2010 #14086 Skrevet 7. oktober 2010 Det beste med å være impulsiv og "bare gjøre det" sånn som du, LInni, er at du slipper å gå og ha nedtelling i evigheter. Jeg var på konsultasjon i juni, og bestilte da time for op i september (ble op tirsdag for litt over 1 uke siden), og det var innmari lenge å vente. Det slipper jo du.... Du har sikkert fått beskjed om at du ikke skal drikke alkohol, ta tran el ibux bla. i en uke før op, men et tips til forberedelse er å handle inn endel mat i forkant. Vet ikke om du har en sambo som kan hjelpe deg, men jeg syns ihvertfall det var godt å slippe å tenke på det med en gang. De anbefalte salte kjeks, knekkebrød og evt. kylling/fisk med grønnsaker til det første døgnet etter op da jeg dro fra klinikken.... Matlaging er ikke så lett den første tiden. Jeg sliter fremdeles med å skjære brødskiver bl.a.Husvask er også en ting som ikke frister første tiden, så greit å tømme skittentøykurv etc før op (ihverrtfall viktig hvis du har barn....). Jeg var også på Fornebuklinikken, og er kjempefornøyd. Det var Schistad somopererte meg, og jeg syns både han og alle de andre jeg har vært i kontakt med er, har virket veldig bra. Anestesilegen var jo superkoselig. Lykke til!
JaneDoe Skrevet 7. oktober 2010 #14087 Skrevet 7. oktober 2010 Da har du fått det til fort! Og bra! Arrene er jo kjempefine! Håper jeg er like heldig som deg Da blir det joggedress! Er det noe jeg ikke burde spise nå før, og etter operasjonen? Jeg spiser veldig næringsrik mat, og får i meg mye vitaminer. De siste dagene har jeg prøvd å holde meg til "vanlig" kosthold. Vitamin E er vel blodfortynnende f.eks? Hvor lang tid tok det før du klarte å kjøre bil, handle litt og trene/gå tur? Jeg har en valp som krever sitt, men heldigvis får jeg hjelp! Du har vel fått noen papirer?? Man skal ikke spise masse c vitaminer o.l. ikke ta ibux og noen andre ting. Siden det er blodtynnende. Husker ikke alt i farta. Jeg kjørte bil etter en ukes tid. Håper du har hjelp med valpen ja, for røsking og napping er ikke noe godt og ikke bra vil jeg tro. Trene skal man vente 4 - 6 uker med.. hehe ja det er vanskelig men sånn er det ..
emzi Skrevet 7. oktober 2010 #14088 Skrevet 7. oktober 2010 Janedoe: ventet du akkurat 6 uker med å trene? du trener styrke om jeg ikke leste feil?
JaneDoe Skrevet 7. oktober 2010 #14089 Skrevet 7. oktober 2010 Janedoe: ventet du akkurat 6 uker med å trene? du trener styrke om jeg ikke leste feil? Trener tung styrke ja. Frivekter. Begynte smått etter 3,5 til 4 uker med bein o.l. Men venta omtrent 6 uker med bryst og øvelser som man bruker bryst på.. Å det med å trene så mye man kan før er ikke noe vits. Kroppen trenger hvile for å kunne restituere seg
emzi Skrevet 7. oktober 2010 #14090 Skrevet 7. oktober 2010 Trener tung styrke ja. Frivekter. Begynte smått etter 3,5 til 4 uker med bein o.l. Men venta omtrent 6 uker med bryst og øvelser som man bruker bryst på.. Å det med å trene så mye man kan før er ikke noe vits. Kroppen trenger hvile for å kunne restituere seg Ja jeg trener også tung styrke med frivekter. Har trent 5 ganger i uken i snart tre år så det er UTROLIG kjedelig å ikke kunne trene ordentligt. Har begynt sånn smått på bein da, men tror jeg skal begynne forsiktig med biceps, triceps og skuldre til uka. Da har det gått 5 uker, så da går det vel greit.
JaneDoe Skrevet 7. oktober 2010 #14091 Skrevet 7. oktober 2010 Ja jeg trener også tung styrke med frivekter. Har trent 5 ganger i uken i snart tre år så det er UTROLIG kjedelig å ikke kunne trene ordentligt. Har begynt sånn smått på bein da, men tror jeg skal begynne forsiktig med biceps, triceps og skuldre til uka. Da har det gått 5 uker, så da går det vel greit. Er bare å begynne med lette vekter å så gradvis ta tyngre når du kjenner at det ikke er vondt å løfte
loxodonta Skrevet 7. oktober 2010 #14092 Skrevet 7. oktober 2010 Trener tung styrke ja. Frivekter. Begynte smått etter 3,5 til 4 uker med bein o.l. Men venta omtrent 6 uker med bryst og øvelser som man bruker bryst på.. Å det med å trene så mye man kan før er ikke noe vits. Kroppen trenger hvile for å kunne restituere seg Det jeg mente med å trene så mye som mulig før op, var, for min del ivertfall, å få stilnet litt det der trene-behovet, som jeg visste at jeg kom til å få. Jeg ventet en måned før jeg begynte med kondistrening igjen. Følte meg i kjempeform. Nå er det 6 uker siden op, så da friskmelder jeg meg og skal prøve med styrke igjen :gjeiper:
Tine86 Skrevet 7. oktober 2010 #14093 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har også merket et lite "hull" inn på det ene arret den siste uken. Rart det ikke har vist seg før syns jeg, kanskje jeg ikke har lagt merke til det... Jeg har kjøpt min første vanlige BH noen gang, uten push up og innlegg! Tok ut spilene da , og gleder meg til å bruke den i helga. Tror det blir litt annerledes enn sportsBHn, lurer på om noen legger merke til det jeg....hm. Igrunn syns jeg ikke sportsBH er så ille heller. Arrene er fine, bare kjipt med at det går litt innover på litt av arret, men det blir kanskje mindre med tiden! Tror jeg kommer til å bruke sportsbh på jobben, for det er så mye tung løfting. Men vil nå bruke vanlig bh ellers! Får bare gå ut å leite etter str min, er ikke så mye utvalg:/
Linni <3 Skrevet 7. oktober 2010 #14094 Skrevet 7. oktober 2010 Det beste med å være impulsiv og "bare gjøre det" sånn som du, LInni, er at du slipper å gå og ha nedtelling i evigheter. Jeg var på konsultasjon i juni, og bestilte da time for op i september (ble op tirsdag for litt over 1 uke siden), og det var innmari lenge å vente. Det slipper jo du.... Du har sikkert fått beskjed om at du ikke skal drikke alkohol, ta tran el ibux bla. i en uke før op, men et tips til forberedelse er å handle inn endel mat i forkant. Vet ikke om du har en sambo som kan hjelpe deg, men jeg syns ihvertfall det var godt å slippe å tenke på det med en gang. De anbefalte salte kjeks, knekkebrød og evt. kylling/fisk med grønnsaker til det første døgnet etter op da jeg dro fra klinikken.... Matlaging er ikke så lett den første tiden. Jeg sliter fremdeles med å skjære brødskiver bl.a.Husvask er også en ting som ikke frister første tiden, så greit å tømme skittentøykurv etc før op (ihverrtfall viktig hvis du har barn....). Jeg var også på Fornebuklinikken, og er kjempefornøyd. Det var Schistad somopererte meg, og jeg syns både han og alle de andre jeg har vært i kontakt med er, har virket veldig bra. Anestesilegen var jo superkoselig. Lykke til! Ja det er sant! Synes 3 dager har vært lenge å vente! hehe.. neida, men føler meg klar nå! Hatt lyst i mange år nå, så nå skjer det endelig! Jeg har sikret meg sjåfør i morgen, og noen som kan hjelpe meg med mat, stell, valpen osv. Siden jeg nettopp har bestilt time, fikk jeg brevet i posten i dag. Ingen skade skjedd, jeg tar sjeldent smertestillende, og drikker ikke alkohol så ofte. Vitaminer har jeg vært forsiktig med. Sykepleieren ringte tidligere i dag, og jeg har ikke spist mer enn jeg kan. Ganske sikker på at det dukker opp 1000 spørsmål etter operasjonen! Så da håper jeg det er noen her framover
Linni <3 Skrevet 7. oktober 2010 #14095 Skrevet 7. oktober 2010 Du har vel fått noen papirer?? Man skal ikke spise masse c vitaminer o.l. ikke ta ibux og noen andre ting. Siden det er blodtynnende. Husker ikke alt i farta. Jeg kjørte bil etter en ukes tid. Håper du har hjelp med valpen ja, for røsking og napping er ikke noe godt og ikke bra vil jeg tro. Trene skal man vente 4 - 6 uker med.. hehe ja det er vanskelig men sånn er det .. Jeg bestilte jo timen på tirsdag, så fikk papirene i dag! Men jeg visste det som sto der, så det gikk bra! Ringte en sykepleier tidligere i dag.. nå begynner det å nærme seg! Gleder meg! Og er sååå spent!
JaneDoe Skrevet 7. oktober 2010 #14096 Skrevet 7. oktober 2010 Det jeg mente med å trene så mye som mulig før op, var, for min del ivertfall, å få stilnet litt det der trene-behovet, som jeg visste at jeg kom til å få. Jeg ventet en måned før jeg begynte med kondistrening igjen. Følte meg i kjempeform. Nå er det 6 uker siden op, så da friskmelder jeg meg og skal prøve med styrke igjen :gjeiper: Ja skjønte vel egentlig den. Men det er mange som tror man kan ta igjen treninga med å trene ikke noe en uke og masse den andre
Rødtoppen86 Skrevet 7. oktober 2010 #14097 Skrevet 7. oktober 2010 Arrene er fine, bare kjipt med at det går litt innover på litt av arret, men det blir kanskje mindre med tiden! Tror jeg kommer til å bruke sportsbh på jobben, for det er så mye tung løfting. Men vil nå bruke vanlig bh ellers! Får bare gå ut å leite etter str min, er ikke så mye utvalg:/ Hehe, jeg bruker kun sportsbh på jobb jeg, så den skjønner jeg godt. Når jeg ikke trenger å bruke vanlig bh, så bruker jeg like gjerne sportsbh. Har det for meg at den er mer skånsom mot puppene enn bher med spiler i. Har lurt litt på å kjøpe bh uten spiler, men kommer aldri så langt gitt. Når man jobber med barn, så er pent antrekk et stykke nede på lista
loxodonta Skrevet 7. oktober 2010 #14098 Skrevet 7. oktober 2010 Hehe, jeg bruker kun sportsbh på jobb jeg, så den skjønner jeg godt. Når jeg ikke trenger å bruke vanlig bh, så bruker jeg like gjerne sportsbh. Har det for meg at den er mer skånsom mot puppene enn bher med spiler i. Har lurt litt på å kjøpe bh uten spiler, men kommer aldri så langt gitt. Når man jobber med barn, så er pent antrekk et stykke nede på lista Når vi snakker om sportsBHer. Dere kan jo gjerne dele hva det er for en dere bruker/liker/digger/gjør at puppene ser bra ut/gir god støtte? Noen som har testet pierre robert sin, som de har på butikken om dagen? Gir den god støtte til trening eller? syns bare den virka så good i stoffet Litt sånn kose-sports-BH. (ala kosebukse altså)
JaneDoe Skrevet 8. oktober 2010 #14099 Skrevet 8. oktober 2010 Når vi snakker om sportsBHer. Dere kan jo gjerne dele hva det er for en dere bruker/liker/digger/gjør at puppene ser bra ut/gir god støtte? Noen som har testet pierre robert sin, som de har på butikken om dagen? Gir den god støtte til trening eller? syns bare den virka så good i stoffet Litt sånn kose-sports-BH. (ala kosebukse altså) Jeg lurer på det samme selv. Jeg har tenkt til å kjøpe men de er utsolgt overalt her Finner jeg en i størrelsen min så kjøper jeg med en. Men det ser ut til at det er manko her jeg bor i alle fall. Lurer på hvordan de er i størrelsen jeg.
Rødtoppen86 Skrevet 8. oktober 2010 #14100 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Når vi snakker om sportsBHer. Dere kan jo gjerne dele hva det er for en dere bruker/liker/digger/gjør at puppene ser bra ut/gir god støtte? Noen som har testet pierre robert sin, som de har på butikken om dagen? Gir den god støtte til trening eller? syns bare den virka så good i stoffet Litt sånn kose-sports-BH. (ala kosebukse altså) Jeg kjøpte meg en svart fra PR, og liker den kjempegodt. Tok en medium siden jeg nå har litt pupper og rygg, så den passet veldig bra. Den er skikkelig komfortabel, og funker veldig fint på trening for meg ihvertfall. Var litt uvant med ryggen på den siden den går imellom skulderbladene, men det var bare en vanesak. Den kommer til å bli brukt som joggetopp om sommeren også hehe Er nok veldig individuelt hva man synes, men jeg synes den er kjempekomfortabel og god. Finne sikkert sportsbher som støtter enda mer, men det holder for meg og min trening. Glemte å si at PR sin sportsbh pusher puppene mine litt sammen så det blir litt kløft. Kommer an på hvor langt opp eller ned man har den. Endret 8. oktober 2010 av Rødtoppen86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå