JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14061 Skrevet 5. oktober 2010 Haha, ja flirte godt for meg selv første gangen jeg så bildet tatt fra den vinkelen. Ser jo megasvært ut, men ovenfra er det noe helt annet, heldigvis Blir vel slik med høyprofil. Du er morsom du JaneDoe Ikke meningen å skremme deg Mirri. Var bare litt annerledes enn mine egne, og jeg synes puppene dine ser store og flotte ut. Mine er ekstra høyprofil.. haha, men jeg hadde ikke noe så dine er vel en del større enn mine.. Godt vi ikke er like Jeg har lest den artikkelen i vg Mirri.. . Stakkars ja... Jeg hadde aldri reist til utlandet for å operere..
Mirri Skrevet 5. oktober 2010 #14062 Skrevet 5. oktober 2010 Mine er ekstra høyprofil.. haha, men jeg hadde ikke noe så dine er vel en del større enn mine.. Godt vi ikke er like Jeg har lest den artikkelen i vg Mirri.. . Stakkars ja... Jeg hadde aldri reist til utlandet for å operere.. nei uff, ikke jeg heller!! ikke når jeg er skeptiske på enkelte klinikker i NORGE, da skal jeg hvertfall ikke til utlandet!!
JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14063 Skrevet 5. oktober 2010 nei uff, ikke jeg heller!! ikke når jeg er skeptiske på enkelte klinikker i NORGE, da skal jeg hvertfall ikke til utlandet!! Heller 10 000 kr mer og fine pupper hehe
Rødtoppen86 Skrevet 5. oktober 2010 #14064 Skrevet 5. oktober 2010 Hadde aldri turt å operere meg i utlandet, men stakkars dame ja. Håper virkelig hun får fikset det skikkelig, ser jo ikke noe godt ut. Det er vel muligens slik at det er verre å forminske brystene enn å forstørre dem også, så da burde man ihvertfall ha en skikkelig god lege. JaneDoe. Har også ekstra høy profil Trodde jeg var den eneste som hadde det nesten, for har ikke hørt om andre som har det, men vi har vel samme implantater da bare at du har større
JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14065 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Rødtoppen: jeg trodde jeg var den eneste her inne med extra høyprofil.. hehe.. Men da er vi to da Her er mine arr i dag Måtte ta noen bilder da siden jeg har klart å slette de gamle bildene. Mine pupper er 4 måneder. Var litt vanskelig å ta bilde sånn men her er mine arr i alle fall.. hehe På det første bildet ser det jo ut som om puppen er limt på.. haha.. Sikkert pga skyggen. Endret 5. oktober 2010 av JaneDoe
Rødtoppen86 Skrevet 5. oktober 2010 #14066 Skrevet 5. oktober 2010 Haha, dine pupper ser også svære ut. Rart hvordan de ser ut når man tar bilder fra en slik vinkel. Arrene dine ser kjempebra ut. Hvordan er det når du strekker deg, og har på feks en bikinitopp, kommer arrene frem da? Hos meg kan det ene arret snike seg frem under toppen, for det ligger litt lenger ned enn folden, men det andre er midt i. Var nesten så det ene bildet kunne vært meg, for jeg har også føflekk der hvor du har hehe
JaneDoe Skrevet 5. oktober 2010 #14067 Skrevet 5. oktober 2010 Haha, dine pupper ser også svære ut. Rart hvordan de ser ut når man tar bilder fra en slik vinkel. Arrene dine ser kjempebra ut. Hvordan er det når du strekker deg, og har på feks en bikinitopp, kommer arrene frem da? Hos meg kan det ene arret snike seg frem under toppen, for det ligger litt lenger ned enn folden, men det andre er midt i. Var nesten så det ene bildet kunne vært meg, for jeg har også føflekk der hvor du har hehe Nå har ikke jeg prøvd å strekke med med bikinitopp. Siden jeg hadde teip når det var bikinisesong. Men jeg tror ikke de vil komme fram siden arret er litt "oppå" puppen.. hehe.. Jeg har ingen fold jeg.. haha bare sprettpupper. Men hadde ingen fold før heller så arret mitt er kanskje lenger opp enn ditt ?
emzi Skrevet 6. oktober 2010 #14068 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) hei hei! For noen dager siden fant jeg denne fantastiske tråden, og tenkte at her må jeg bli medlem! Jeg opererte meg på Nobel Clinic for litt over 4 uker siden. 450gr, runde høyprofil. Er suuuper fornøyd, både med puppene og klinikken I dag skulle jeg skifte teip igjen (jeg gjør det 1 gang i uken) og bestemte meg for at jeg skulle se nøye på arrene mine. Jeg har ungått og sett så mye på de fordi jeg hater sår. Joda, arrene er ganske fine men en liten bit av stinget mitt stikker ut av huden! Det er et par mm langt. Jeg prøvde å dra litt forsiktig i det, men det satt bomm fast. Er det noen her som har opplevd lignende? Stingene skal jo løse seg opp selv etter 2 uker om jeg ikke husker feil, men nå er det jo en måned siden. Endret 6. oktober 2010 av emzi
Rødtoppen86 Skrevet 6. oktober 2010 #14069 Skrevet 6. oktober 2010 Nå har ikke jeg prøvd å strekke med med bikinitopp. Siden jeg hadde teip når det var bikinisesong. Men jeg tror ikke de vil komme fram siden arret er litt "oppå" puppen.. hehe.. Jeg har ingen fold jeg.. haha bare sprettpupper. Men hadde ingen fold før heller så arret mitt er kanskje lenger opp enn ditt ? Det arret som kommer på undersiden av puppen, er der hvor kirurgen laget en ny fold hehe. Var sikkert ikke så lett å beregne helt hvor arret kom til å havne etter at puppene "falt" på plass. Det lå midt i folden rett etter op, men nå er det rett nedenfor. Det andre arret var litt oppå, og nå er det midt i folden, så det vises ikke. Er vel neppe noen som legger merke til det vil jeg tro, og hvis de gjør det så får det være deres problem hehe
Tine86 Skrevet 6. oktober 2010 #14070 Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Puppene mine er 7 uker nå, de er ennå litt ømme og har ennå ømme brystvorter.. Har dere det etter så lang tid? Ellers lurte jeg bare på hvilken type bh dere kjøper, når det ikke er lov å bruke spiler? Har dere bare kjøpt vanlig spile bh uten innlegg og tatt ut spilene? Går bare med sports bh, for jeg har ikke funnet en bh uten spiler som ikke ser ut som bestemorsbh! Ellers så ser arrene greie ut, utenom der jeg greide å strekke armen for mye og det er på en måte ett lite "hull" inn:/ Jeg fikk aldri skorpe på arrene som jeg så du hadde mirri, men det er vel individuelt:)
Linni <3 Skrevet 6. oktober 2010 #14071 Skrevet 6. oktober 2010 Heii! Ei venninne viste meg dette forumet for 2 år siden, og da jeg bestilte time til operasjon i går, kom jeg på at det kanskje er lurt å lese litt her! Har hatt lyst til å gjøre dette lenge, men hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det. På mandag ringte jeg Fornebuklinikken. Jeg fikk beskjed om at det var en ledig time på fredag. Jeg tenkte, "det kom litt brått på". Men på tirsdag tenkte jeg "brått?", jeg har hatt lyst til dette i evigheter.. derfor ringte jeg igjen igår, og skal opereres nå på fredag. Hjelp! Går nok ikke opp for meg før jeg er der på fredag! Da kommer vel nervene, kanskje? Hvordan er det egentlig..å dra til klinikken på operasjonsdagen!? Er det veldig rart å ha noe nytt inni seg? Noen som har noen raske tips? Tok dere Hibiscrub'n i håret? Noen andre her som opereses på fredag eller rundt nå?
JaneDoe Skrevet 6. oktober 2010 #14072 Skrevet 6. oktober 2010 hei hei! For noen dager siden fant jeg denne fantastiske tråden, og tenkte at her må jeg bli medlem! Jeg opererte meg på Nobel Clinic for litt over 4 uker siden. 450gr, runde høyprofil. Er suuuper fornøyd, både med puppene og klinikken I dag skulle jeg skifte teip igjen (jeg gjør det 1 gang i uken) og bestemte meg for at jeg skulle se nøye på arrene mine. Jeg har ungått og sett så mye på de fordi jeg hater sår. Joda, arrene er ganske fine men en liten bit av stinget mitt stikker ut av huden! Det er et par mm langt. Jeg prøvde å dra litt forsiktig i det, men det satt bomm fast. Er det noen her som har opplevd lignende? Stingene skal jo løse seg opp selv etter 2 uker om jeg ikke husker feil, men nå er det jo en måned siden. Grattis med større boobs Angående den tråden så ville jeg ha ringt klinikken å spurt. Jeg aner ikke i alle fall, trådene mine var borte etter 14 dager hvis ikke før.. Godt du er fornøyd. Hvilken størrelse hadde du før da?
JaneDoe Skrevet 6. oktober 2010 #14073 Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Puppene mine er 7 uker nå, de er ennå litt ømme og har ennå ømme brystvorter.. Har dere det etter så lang tid? Ellers lurte jeg bare på hvilken type bh dere kjøper, når det ikke er lov å bruke spiler? Har dere bare kjøpt vanlig spile bh uten innlegg og tatt ut spilene? Går bare med sports bh, for jeg har ikke funnet en bh uten spiler som ikke ser ut som bestemorsbh! Ellers så ser arrene greie ut, utenom der jeg greide å strekke armen for mye og det er på en måte ett lite "hull" inn:/ Jeg fikk aldri skorpe på arrene som jeg så du hadde mirri, men det er vel individuelt:) Jeg kjøpte vanlig bher uten pushup elller puter eller noe å tok ut spilene. Det er omtrent umulig å finne noe fint i litt større størrelser. Jeg spurte kirurgen min angående dette og han anbefalte å gjøre det. Mine var ikke ømme så lenge, men vi er alle forskjellige så det er nok helt normalt. Så lenge de ikke blir vonde og får hevelser. Kan hende det hullet blir borte etterhvert da
JaneDoe Skrevet 6. oktober 2010 #14074 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Heii! Ei venninne viste meg dette forumet for 2 år siden, og da jeg bestilte time til operasjon i går, kom jeg på at det kanskje er lurt å lese litt her! Har hatt lyst til å gjøre dette lenge, men hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det. På mandag ringte jeg Fornebuklinikken. Jeg fikk beskjed om at det var en ledig time på fredag. Jeg tenkte, "det kom litt brått på". Men på tirsdag tenkte jeg "brått?", jeg har hatt lyst til dette i evigheter.. derfor ringte jeg igjen igår, og skal opereres nå på fredag. Hjelp! Går nok ikke opp for meg før jeg er der på fredag! Da kommer vel nervene, kanskje? Hvordan er det egentlig..å dra til klinikken på operasjonsdagen!? Er det veldig rart å ha noe nytt inni seg? Noen som har noen raske tips? Tok dere Hibiscrub'n i håret? Noen andre her som opereses på fredag eller rundt nå? Lykke til Jeg har selv operert på Fornebu. Kjempefornøyd med alt Ja jeg hadde hibiscruben i håret og håret mitt blei ikke rart og tørt som andre sier.. hehe men vi er alle forskjellige. Jeg syns det var gøy å komme dit på op dagen jeg .. hehe gleda meg så fælt... Jeg kjente ikke at det var noe i meg på en måte, men kjente at det var noe under muskelen hehe... MAn blir fort vant til det.. Tips blir vel å ha på deg klær som ikke er såå vanskelig å få på etter op siden man ikke skal ha albuene over brysthøyde, ja du får hjelp om du trenger da.. Hvem skal operere deg? Hvor mye skal du legge inn da? Og hviken størrelse er du nå? Endret 6. oktober 2010 av JaneDoe
Linni <3 Skrevet 6. oktober 2010 #14075 Skrevet 6. oktober 2010 Lykke til Jeg har selv operert på Fornebu. Kjempefornøyd med alt Ja jeg hadde hibiscruben i håret og håret mitt blei ikke rart og tørt som andre sier.. hehe men vi er alle forskjellige. Jeg syns det var gøy å komme dit på op dagen jeg .. hehe gleda meg så fælt... Jeg kjente ikke at det var noe i meg på en måte, men kjente at det var noe under muskelen hehe... MAn blir fort vant til det.. Tips blir vel å ha på deg klær som ikke er såå vanskelig å få på etter op siden man ikke skal ha albuene over brysthøyde, ja du får hjelp om du trenger da.. Hvem skal operere deg? Hvor mye skal du legge inn da? Og hviken størrelse er du nå? Tusen takk! Det trenger jeg! Ganske så spent! Er det sånn at jeg burde bruke Hibi'n både kvelden før, og før operasjonen? Skal jeg vaske håret på morgenen før operasjonen? Jeg var på konsultasjon hos Schistad, men skal opereres av Barstad. Var han som hadde ledig først. Hvem opererte deg? Jeg skal også ha under muskelen. Jeg er 161 høy og 49 kg. 70a bruker jeg nå..uffuff.. alltid ønsket meg større..! Og nå går det ikke opp for meg, at det er på fredag! Schistad mente det ville se naturlig ut med 250 - 275 ml. Synes alle ønsker seg større enn de fikk.. så lurer på om jeg skal spørre om det er mulig å få litt mer.. Hva tror du?
JaneDoe Skrevet 6. oktober 2010 #14076 Skrevet 6. oktober 2010 Tusen takk! Det trenger jeg! Ganske så spent! Er det sånn at jeg burde bruke Hibi'n både kvelden før, og før operasjonen? Skal jeg vaske håret på morgenen før operasjonen? Jeg var på konsultasjon hos Schistad, men skal opereres av Barstad. Var han som hadde ledig først. Hvem opererte deg? Jeg skal også ha under muskelen. Jeg er 161 høy og 49 kg. 70a bruker jeg nå..uffuff.. alltid ønsket meg større..! Og nå går det ikke opp for meg, at det er på fredag! Schistad mente det ville se naturlig ut med 250 - 275 ml. Synes alle ønsker seg større enn de fikk.. så lurer på om jeg skal spørre om det er mulig å få litt mer.. Hva tror du? Jeg vaska håret begge gangene... Barstad opererte meg Du er jo ganske lita da.. hihi ikke vondt ment da.. Bare å spørre om du kan få mer det.. hehe... Er jo opp til deg det. Jeg hadde 70 aaaaaaa før op.. Kjempehappy for at jeg gjorde det, angrer på at jeg ikke gjorde det før..
Linni <3 Skrevet 6. oktober 2010 #14077 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg vaska håret begge gangene... Barstad opererte meg Du er jo ganske lita da.. hihi ikke vondt ment da.. Bare å spørre om du kan få mer det.. hehe... Er jo opp til deg det. Jeg hadde 70 aaaaaaa før op.. Kjempehappy for at jeg gjorde det, angrer på at jeg ikke gjorde det før.. Da stoler jeg på at Barstad er flink Hvor høy er du, og hvor mye la du inn? Hadde du lite brystvev og ikke noe fett? Hvordan er arrene dine? Det virker jo veldig skummelt, men når alt har gått bra med deg, skjønner jeg at du har den følelsen "hvorfor gjorde jeg ikke dette før". Håper jeg også kommer dit
JaneDoe Skrevet 6. oktober 2010 #14078 Skrevet 6. oktober 2010 Da stoler jeg på at Barstad er flink Hvor høy er du, og hvor mye la du inn? Hadde du lite brystvev og ikke noe fett? Hvordan er arrene dine? Det virker jo veldig skummelt, men når alt har gått bra med deg, skjønner jeg at du har den følelsen "hvorfor gjorde jeg ikke dette før". Håper jeg også kommer dit Jeg er 170 cm og veier 60 kg. Jeg la inn 260 ml under muskel første gangen, det var det jeg hadde plass til. avr inne for andre gang i juni i år å la inn så jeg fikk de puppene jeg ville ha. Har nå 450 ml runde under muskel. Hadde omtrent ikke brystvev og lite fett ja, var seriøst helt flat. Arrene mine er kjempefine. Du kan jo se på bildene på forrige side her eller to sider siden. La ut bilde av de i går
Linni <3 Skrevet 6. oktober 2010 #14079 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er 170 cm og veier 60 kg. Jeg la inn 260 ml under muskel første gangen, det var det jeg hadde plass til. avr inne for andre gang i juni i år å la inn så jeg fikk de puppene jeg ville ha. Har nå 450 ml runde under muskel. Hadde omtrent ikke brystvev og lite fett ja, var seriøst helt flat. Arrene mine er kjempefine. Du kan jo se på bildene på forrige side her eller to sider siden. La ut bilde av de i går Så du er proff på området - operert 2 ganger Når opererte du første gang? Spørsmålet er jo også hvor mye jeg har plass til. Jeg vil helst bare gjøre dette 1 gang! hehe.. så da vil jeg gjerne få 290-300ml med en gang, om det er mulig selvfølgelig. Jeg får høre med han. Er han åpen for å prøve og oppfylle ønskene våre? Brukte du shampoo og balsam før Hibi'n? Anbefaler du joggedress eller onepiece? ^^ Tok du nye klær om morgenen OG nye klær igjen etter operasjonen?
JaneDoe Skrevet 6. oktober 2010 #14080 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Så du er proff på området - operert 2 ganger Når opererte du første gang? Spørsmålet er jo også hvor mye jeg har plass til. Jeg vil helst bare gjøre dette 1 gang! hehe.. så da vil jeg gjerne få 290-300ml med en gang, om det er mulig selvfølgelig. Jeg får høre med han. Er han åpen for å prøve og oppfylle ønskene våre? Brukte du shampoo og balsam før Hibi'n? Anbefaler du joggedress eller onepiece? ^^ Tok du nye klær om morgenen OG nye klær igjen etter operasjonen? Ja han er åpen, og han sier hva hans mening er om den størrelsen til deg. Og om det vil passe, eller så prøver han eventuelt ett par størrelser under op. Jeg opererte første gangen i oktober i fjor. Ja jeg brukte shampo og balsam før hibien ja. Tok nye klær om morran og hadde på meg de samme etter op. De rekker ikke akkurat å bli møkkete.. Hehe... Onepiece er helt jævli om man ikke er mellom 1 og 5 år. hehe... Så joggedress eller klær som er lette å ta av og på Endret 6. oktober 2010 av JaneDoe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå