Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe ja det er altfor mange som bruker feil bh størrelse...

Mine blei fort bevegelige å... Det går seg fort til, i ale fall for meg :P

80 er for stort til meg. Bir litt løs, så jeg er nok 65 hvis ikke jeg egentlig skal ha mindre... Aner ikke jeg ass... Får ikke håpe det for det er ikke så lett å få tak i haha...

Puppene blir helt annerledes i en bh som faktisk passer.. Mamma brukte 80 B tror jeg, men så skulle hun ha en skikkelig fin bh ås vi gikk i en undertøysbutikk. Tror hun endte opp med 75 D. haha

Ja, det er helt sykt. Alle jenter/damer burde ta seg en tur å få sjekket det. Det er jo helt latterlig egentlig, at man kan ta så feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt sykt. Alle jenter/damer burde ta seg en tur å få sjekket det. Det er jo helt latterlig egentlig, at man kan ta så feil.

Ja det er sant. Det koster ikke noe heller.. Hehe... Jeg gadd aldri før siden jeg ikke hadde noen pupper.. haha

Skrevet

Heisann. Nå sitter jeg i sofaen på fjerde dagen, grøss. :popcorn: Ikke bare det, men jeg ser på daytv!

:fnise:

Fortsatt veldig vondt, men littegranne bedre. Hadde tenkt å gå tur i dag, men etter at jeg mått sette meg ned i dusjen innså jeg at det nok ikke var så realistisk. :sukk:

Nå skl jeg ikke sutre alt for mye, blir bare litt gærn av å være hjemme så mye.

Jane Doe: Jeg måtte klippe av bh fordi kjæresten min kjøpte en bh som hadde hekter, men ikke kunne åpnes. Idag har han heldigvis vært på ny bhjakt. :)

Skrevet

Jeg sjekket også bh størrelsen min på change for en stund siden og hun sa jeg var 65c. Bh det hadde der passet bra i den størrelsen , men ellers er jeg (var jeg)75b. Litt forvirrende :enig:

Skrevet

Jeg syntes også d er styr med bh str! For det er nærmest UMULIG å oppdrive bher i 70 eller mindre som f. Eks 70c som jeg tror jeg er nå, har bare funnet 75 c der skålene passer mn den er for løs rundt og da ser d ikke like bra ut!! Tror jeg får ta turen på Change i Stavanger og få målt meg der. Men hvordan blir du målt?? Blir hun med i prøverommet og måler over klærne? For jeg tenker d beste må være å stå i singlett uten bh under å bli målt for da får en mer nøyaktig resultat enn å måle over f. eks genser m bh under.. Ei som målte meg kjapt i butikken over brystet når jeg stod der med topp og bh på og da fikk jeg jo æffære feil str! Og de var hos victorias secret. Litt uprofft.. Mn unansett blir gøy å finne nøyaktig str!! :) :)

Skrevet

Ja, hun sa jeg kunne variere da fra F-H, det måtte vi vente å se siden jeg var nyoperert. Hun var ekstremt flink hu dama.

Men fikk jo sjokk da jeg hørte at jeg hadde 65H (eller kunne bli da).

Søstra mi, (hun er ikke operert), trodde hun var en 80 B, men det visste seg at hun var en 65E :P hehe, litt rart å høre egentlig, når man tror man vet bh str sin :P

Ja okej, da får jeg vente :) De er jo allerede blitt litt bevegelige da :)

ENDELIG kan jeg snuse, drikke vin, ta vitaminer, osv osv osv :D haha :rødme:

Jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobb, skal lage en helaften av dette i kveld :P:fnise:

Hehehehehehehe!

Hva var det jeg sa? :sjenert: Jeg gjetta du var en 65 i et tidligere innlegg *fnise*

Skrevet

Det er individuelt som du sier ja.. Jeg brukte 70 aaaaaaaaaaaaa før op la inn 260 ml som det var maks plass til og endte opp på en 70 D.

Såpass ja! jeg har vel 70-75 aaaaaaaaaaaaaaa selv, så det kan bli spenennde å se. Er du fornøyd da?=D

Skrevet

Hei alle sammen! Utrolig glad for at jeg fant denne siden, er utrolig deilig å kunne diskutere dette tema med noen som er i samme situasjoen.

Jeg skrev for litt siden at jeg hadde vært på konsultasjon og satt dato for operasjon hos dr. Kalaaji, men ble sterkt frarådet om det. Derfor har jeg nå satt opp en ny konsultasjonstime hos Nobel Clinic. Noen som har gode erfaringer derifra? Må man vente lenge fra konsultasjon til operasjonsdag?

Takk for svar!=D

Skrevet (endret)

Jeg syntes også d er styr med bh str! For det er nærmest UMULIG å oppdrive bher i 70 eller mindre som f. Eks 70c som jeg tror jeg er nå, har bare funnet 75 c der skålene passer mn den er for løs rundt og da ser d ikke like bra ut!! Tror jeg får ta turen på Change i Stavanger og få målt meg der. Men hvordan blir du målt?? Blir hun med i prøverommet og måler over klærne? For jeg tenker d beste må være å stå i singlett uten bh under å bli målt for da får en mer nøyaktig resultat enn å måle over f. eks genser m bh under.. Ei som målte meg kjapt i butikken over brystet når jeg stod der med topp og bh på og da fikk jeg jo æffære feil str! Og de var hos victorias secret. Litt uprofft.. Mn unansett blir gøy å finne nøyaktig str!! :) :)

Jeg tror man helst skal måle med en bh.. Uten å være sikker...

DU er sikkert ikke en 70 C, mulig 65 og større cup tror jeg.

Endret av JaneDoe
Skrevet

Såpass ja! jeg har vel 70-75 aaaaaaaaaaaaaaa selv, så det kan bli spenennde å se. Er du fornøyd da?=D

Ja men jeg har vært inne for 2 op, da jeg visste at første op ikke ville gi meg det jeg ville ha.. hehe..

Var veldig fornøyd med hvordan de så ut etter første op, men ville ha litt større og litt mer omkrets på de. Sa da blei det 450 ml. Knallfornøyd nå..

Skrevet

Hei alle sammen! Utrolig glad for at jeg fant denne siden, er utrolig deilig å kunne diskutere dette tema med noen som er i samme situasjoen.

Jeg skrev for litt siden at jeg hadde vært på konsultasjon og satt dato for operasjon hos dr. Kalaaji, men ble sterkt frarådet om det. Derfor har jeg nå satt opp en ny konsultasjonstime hos Nobel Clinic. Noen som har gode erfaringer derifra? Må man vente lenge fra konsultasjon til operasjonsdag?

Takk for svar!=D

Jeg var på konsultasjon hos Nobel Clinic i Juni, og opererte nå 17.September. Men jeg valgte å vente så lenge, fordi jeg ikke hadde mulighet til å operere før:) Tror nesten du må høre med dem, men når jeg var på konsultasjon virka det ikke som det var nødvendig å vente så lenge:)

Jeg har ihvertfall bare gode erfaringer derfra:)

Ble tatt veldig godt vare på etter operasjonen:) Og anestesilegen ga meg tilogmed klem før jeg dro fra klinikken=) Og kirurgen ringte meg senere på kvelden og spurte hvordan det gikk=) Bare positivt å si om klinikken og alle som jobber der:D

Skrevet (endret)

Takk for svar!=D

[/quote

Hei! Skrev et langt innlegg til deg Mn så slettet det seg, domme iPhone!! Jeg har op på nobel hos dr lykke og anbefaler han virkelig! Tok meg på alvor og fikk akkurat s resultatet jeg ønsket meg så inderlig:) jeg hadde 70aa og la inn 300 og et nok nå(må måles!:P)70c/d. Op dagen gikk fint, tok bare litt over 1t og våknet i god varm seng! Hyggelige folk og både anestesisykepleier og kirurg ringte meg om en annen 1uken for å høre med meg:) ville heller betalt litt ekstra enn å risikere å op på en klinikk m dårlig rykte.. Det er også lett å få op tid raskt etter konsultason fordi jeg bestilte på tid 2 ganger i løpet av dette året mn baila hver gang fordi jeg angstet sånn! Forstår ikke nå hvorfor fordi op er d beste jeg har gjort, lover deg, en helt ny herlig verden det vi kan frotse i fine kjoler topper etc uten å stresse med å få LITT kløft;) Go girl:) lykke til på konsultasjon, håper du blir fornøyd:)

Endret av christelle
Skrevet

Ja men jeg har vært inne for 2 op, da jeg visste at første op ikke ville gi meg det jeg ville ha.. hehe..

Var veldig fornøyd med hvordan de så ut etter første op, men ville ha litt større og litt mer omkrets på de. Sa da blei det 450 ml. Knallfornøyd nå..

Hvor lenge ventet du med andre operasjon? For så vidt jeg skjønte kunne ikke jeg heller sette inn for mye da utganspunktet mitt er helt flatt. Hvor opererte du?

Skrevet

Hvor lenge ventet du med andre operasjon? For så vidt jeg skjønte kunne ikke jeg heller sette inn for mye da utganspunktet mitt er helt flatt. Hvor opererte du?

Jeg opererte på Fornebuklinikken. Man må vanligvis vente fra 6 måneder til ett år.. Jeg vente i 7 måneder, siden det passa meg med ferie o.l.

Som kirurgen min sa, så er det mulig å legge inn alt med en gang, men sjangsen for komplikasjoner er MYE STØRRE og man danner oftere stygge arr å sånn. Da operer jeg heller to ganger ass.

På Fornebu legge de inn det det er plass til (om det er trangt ) uten at det blir ekstra risk for kompliasjoner o.l.

Skrevet

Vi gikk inn på prøverommet, så målte hun meg rundt under puppa. Jeg hadde på meg singlet. Hun målte ikke cup, hun bare så på meg, fant fram en bh, og den passa :) ikke flaut i det hele tatt å bli målt. Håper virkelig de er like flinke på Change her i Stavanger, som dem var i Oslo :)

Skrevet

Vi gikk inn på prøverommet, så målte hun meg rundt under puppa. Jeg hadde på meg singlet. Hun målte ikke cup, hun bare så på meg, fant fram en bh, og den passa :) ikke flaut i det hele tatt å bli målt. Håper virkelig de er like flinke på Change her i Stavanger, som dem var i Oslo :)

De er gode på øyemål :)

Hvor mange cm var du under da?

Skrevet

De fleste på change i stvg er hyggelig, bortsett fra hun ene jeg skrev klage på :fnise:

På sørbø er de enda flinkere synes jeg, men der er bhene mye dyrere igjen.

Skrevet

Avalon: Hvor mange cm var du når de målte? Jeg er litt nysgjerrig på hva jeg er .. haha...

Skrevet

Avalon: Hvor mange cm var du når de målte? Jeg er litt nysgjerrig på hva jeg er .. haha...

De brukte ikke måleband på meg, de tok øyemål.

Har måt selv engang, og da var jeg over 80cm rundt puppene, det er det jeg husker.

Vil tippe du har en cup eller to større enn meg

Skrevet

De brukte ikke måleband på meg, de tok øyemål.

Har måt selv engang, og da var jeg over 80cm rundt puppene, det er det jeg husker.

Vil tippe du har en cup eller to større enn meg

Ok, tenkte egentlig mest på rundt.. haha.. Men men... Tror jeg må få målt en dag for å tilfredsstille nysgjerrigheten.. hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...