Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opererte også på Nobel. 300 under muskel jeg og, anatomiske. Du har ikke anatomiske, men nedpressbånd likevel? Trodde det var (som oftest) bare de som trengte nedpressbånd jeg. Husker jeg var litt hoven i armene, særlig det første døgnet, men det har kanskje andre forklaringer også. Men var aldri nummen. Så jeg fulgte den streken de hadde lagd, og hadde det så stramt. Det var jo ubehagelig, sånn at jeg gjerne skulle vært foruten, men ikke vondt. Så litt ubehagelig bør det nok være, det er jo da det presser ned. Husker jeg hadde bomull under armene, bare for å avlaste det båndet litt akkurat der armen henger ned. Etter at hevelsen gikk ned, ble det uannsett mye bedre syns jeg. Den første uka føltes jo alt bare sprengt ut på meg.

Jeg syns dem sa at jeg skulle ha det sånn at protesene ikke sklei opp, sånn at jeg ikke får puppene oppunder haka. Hehe. Det kan vel ikke være særlig pent tenker jeg:p Men jeg skulle iallefall ha det på dag og natt i seks uker.

Men jeg ble litt nervøs for at jeg kanskje hadde løsnet det litt for mye jeg nå, så har strammet det inn til den streken de satt på klinikken igjen:P så sitter her og kjenner på pulseringer:P hehe.

Sliter med å sove gjør jeg også. Men ikke nødvendigvis på grunn av nedpressbåndet da:p Men når kvelden kommer blir jeg absolutt ikke trøtt.. Noen andre som opplevde dette? Eller noen som har noen tips?

Jeg skal nemlig til tannlegen ti over halv åtte i morgen tidlig, og trenger litt søønv!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, jeg tok tabelettene ja (to stk), og 5-10 minutter etterpå måtte jeg SPRINGE på do! var helt sykt!!! Men jeg ble jo glad, for det var lenge siden sist :P kjenner at noe rart skjer i magen min ja.. hehe

jeg skal bare pusse tennene nå, så er det rett i seng! tenker jeg tar meg en kjapp hibi-dusj imorgen tidlig også før jeg drar bortover..

Gleder OG gruer meg nå :P men vil bare bli ferdig med det. har ondt i magen og vet ikke om jeg klarer å sovne :P hehe

Men nå logger jeg av, så skal jeg komme innom her imorgen etter jeg er ferdig operert :)

Lykke til til meg selv :)

*freake ut*

Skrevet

haha, jeg tok tabelettene ja (to stk), og 5-10 minutter etterpå måtte jeg SPRINGE på do! var helt sykt!!! Men jeg ble jo glad, for det var lenge siden sist :P kjenner at noe rart skjer i magen min ja.. hehe

jeg skal bare pusse tennene nå, så er det rett i seng! tenker jeg tar meg en kjapp hibi-dusj imorgen tidlig også før jeg drar bortover..

Gleder OG gruer meg nå :P men vil bare bli ferdig med det. har ondt i magen og vet ikke om jeg klarer å sovne :P hehe

Men nå logger jeg av, så skal jeg komme innom her imorgen etter jeg er ferdig operert :)

Lykke til til meg selv :)

*freake ut*

Lykke til.. Oppdater oss når du orker da :)

Skrevet

Jeg oppdaget nettopp noe rart.

Satt og tittet på før og etter bildene mine.

Jeg har alltid hatt en føflekk nesten midt mellom puppene.

Men, på før og etter bildene mine MANGLER det en føflekk... dvs en føflekk som må ha dukket opp nå i løpet av sommeren eller noe... den er på den ene puppen, men som sagt er den ikke eksisterende på før og etter bildene mine :lete:

Skrevet

Hopper i dusjen nå, så drar jeg :) Er selvfølgelig SYKT sulten!!! :sur:

:vinke:

Skrevet

Lykke til, Mirri! Neste gang du skriver her inne har du nye pupper. *weee*

Skrevet

Cascas: Jeg har også anatomiske, under muskel, og skulle gå med båndet i to uker. Hun sa none måtte bruke det i fire uker, men det så ut som jeg slapp det. Utrolig forskjell? To og seks uker? (Og jeg tar meg pauser innimellom med båndet, ikke så lange, men bare så jeg får puste skikkelig ut.)

Ellers er jeg storfornøyd! Det er bare 11 dager siden min operasjon, men de er blitt veldig myke etterhvert, og jeg har lite vondt. Stikker litt i nervene, men mye bedre enn det var for bare noen dager siden. Størrelsen er veldig bra til meg, til og med mamma synes det så bra ut til meg. Hehe..:)

Skrevet

Jeg oppdaget nettopp noe rart.

Satt og tittet på før og etter bildene mine.

Jeg har alltid hatt en føflekk nesten midt mellom puppene.

Men, på før og etter bildene mine MANGLER det en føflekk... dvs en føflekk som må ha dukket opp nå i løpet av sommeren eller noe... den er på den ene puppen, men som sagt er den ikke eksisterende på før og etter bildene mine :lete:

Jeg hadde en føflekk på brystet før nå er den på puppen.. haha... :P

Skrevet (endret)

Hei igjen alle puppejenter! :hallo:

Sitter her å lurer på om jeg skal våge meg utpå med et bilde, hehe.. :klø:

Ja, jeg gjør det.. :Nikke::rodme:

Hær er da mine 2 uker "gamle" pupper idag, med nyskiftet teip ( det var etterlengtet) :)

Godt at de fleste vondtene har slippet taket, er for det meste bare litt øm nå, samt at det stikker litt til innimellom.

Er sålangt fornøyd, men de får versågod å holde seg på plass :lol:

Håper det går bra med alle dere andre og :)

Endret av Selita
Skrevet

Hær er da mine 2 uker "gamle" pupper idag, med nyskiftet teip ( det var etterlengtet) :)

Godt at de fleste vondtene har slippet taket, er for det meste bare litt øm nå, samt at det stikker litt til innimellom.

De så store ut da :) Det var jo det du ville. Jeg syns de virka litt brede? Sånn at de stikker mye ut på siden, eller er det bare meg? Hmm... Men de var fine i alle fall :) Var det 550 du la inn? Moderat? Hva hadde du før første op da?

Skrevet

Søren, bilde ble jo råstort.. selv om jeg forminsket det.. Hvrdan får jeg til å fjerne og legge det til på nytt tro?

Skrevet

Søren, bilde ble jo råstort.. selv om jeg forminsket det.. Hvrdan får jeg til å fjerne og legge det til på nytt tro?

Du må gå inn å redigere, på modifisert redigering etter du har trykt på redigering.. Haha. Jeg forminsker mine ned til 400 pixler tror jeg,

Skrevet

De så store ut da :) Det var jo det du ville. Jeg syns de virka litt brede? Sånn at de stikker mye ut på siden, eller er det bare meg? Hmm... Men de var fine i alle fall :) Var det 550 du la inn? Moderat? Hva hadde du før første op da?

Da fikk jeg forminsket det, masse, hehe :)

Takk for det :) Ja, de er 550ml, ville jo ha ganske store, samt få fyllt ut det lille henget mitt :)

De er litt brede ja, jeg er ganske så smal, så de stikker nok utenfor "ramma" mi..

Var jo derfor vi bestilte opp 500ml høyprofil til meg, men det ble ikke pent ifølge kirurgen, så da våknet jeg opp med 550 moderate da.. Litt merkelig egentlig, men ser ut til at det blir ganske greit :)

Var en fyldig B, liten C før jeg opererte meg første gang.

Skrevet

Da fikk jeg forminsket det, masse, hehe :)

Takk for det :) Ja, de er 550ml, ville jo ha ganske store, samt få fyllt ut det lille henget mitt :)

De er litt brede ja, jeg er ganske så smal, så de stikker nok utenfor "ramma" mi..

Var jo derfor vi bestilte opp 500ml høyprofil til meg, men det ble ikke pent ifølge kirurgen, så da våknet jeg opp med 550 moderate da.. Litt merkelig egentlig, men ser ut til at det blir ganske greit :)

Var en fyldig B, liten C før jeg opererte meg første gang.

Ja da huska jeg riktig på hva du la inn da.. hehe... Jeg mente ikke at de var stygge assa.. Hehe... Blir vel vanskelig å få tak i bher som er billige da.. hehe.... Vil tro du må opp i ganske stor cup :P

Skrevet

Ja da huska jeg riktig på hva du la inn da.. hehe... Jeg mente ikke at de var stygge assa.. Hehe... Blir vel vanskelig å få tak i bher som er billige da.. hehe.... Vil tro du må opp i ganske stor cup :P

Jepp, da husket du riktig ;)

Neida, jeg tolket det ikke negativt :)

Jaa, det var den cupstr da, haha, skal bli spennende å få målt seg ordentlig etterhvert..

Tenker bortimot en F jeg kanskje? Hm, vanskelig å si.. Blir dårlig med H&M bh'er framover iallefall, hehe :P

Ender opp på en E du eller? :)

Skrevet

Jepp, da husket du riktig ;)

Neida, jeg tolket det ikke negativt :)

Jaa, det var den cupstr da, haha, skal bli spennende å få målt seg ordentlig etterhvert..

Tenker bortimot en F jeg kanskje? Hm, vanskelig å si.. Blir dårlig med H&M bh'er framover iallefall, hehe :P

Ender opp på en E du eller? :)

Ja DD får jeg dobbeltpupp i så regner med en E eller F ja.. 70 E da vel å merke.. Tror nok du ender på en G om du bruker 70.

Skrevet

Jeg hadde en føflekk på brystet før nå er den på puppen.. haha... :P

Den som var mellom puppene er der enda, men det har dukket opp en ny..

Skrevet

Den som var mellom puppene er der enda, men det har dukket opp en ny..

Ja jeg skjønte det.. hehe

Skrevet

Ja jeg skjønte det.. hehe

Hehe ja, er bare så rart. Har ikke lagt merke til at den ikke var der før, før igår :skratte:

Skrevet

Skal prøve å oppdatere litt nå..

Var litt nervøs da jeg kom fram, men det ei jente til der som satt å venta så det hjalp litt på :P hehe

kom inn og snakket litt, la meg ned i senga for å slappe av.. det var grusomt, å ligge der å vente, så jeg ble både gla og redd da kirurgen kom å henta meg. Han målte litt, og jeg fikk prøve forskjellige str, så det ble litt mer enn det vi hadde blitt enige om først, så jeg fikk 325 i begge puppene :) (selv om venstre pupp var bittelitt større enn høyre, men var så lite)

Jeg våkna opp og begynte å bable. "Jeg er så kald, jeg fryser, søstra mi snakker om mamma, kan jeg legge meg på sia?? jeg vil ikke ligge på rygg, det er så plagsomt"

Så sier sykepleieren, "Nå må du være litt stille, det er andre her også"

hahaha :skratte:

Jeg var veldig opptatt av å få vite hvor mye jeg hadde fått, for jeg ble så skuffa da jeg så dem, ville så virkelig ha større!!! Det var tydeligvis ingen som visste hva jeg hadde fått. Narkose-legen kom innom og sa de hadde prøvd forskjellige størrelser, men visste ikke hva det endte opp med.

Jeg var så trøtt, men ville bare dra ut til søstra mi for å sjekke mobilen, så når jeg hørte noen kom gående, spærra jeg opp øynene for å virke våken og oppegående, selv om jeg ikke var det :P haha

Så måtte jeg så sykt på do, da flirte hun av meg. Jeg var så svimmel så hun måtte følge meg bort til do.

Gikk å la meg igjen, og fikk rundstykker med brunost, og kaffe. Det var NYDELIG!!

Så fikk jeg endelig kle på meg å dra hjem. Kom dit 08.45, og dro ca 13.45. Sykepleieren måtte hjelpe meg å kle på meg, for jeg hadde ikke sjangs. Eller, jeg klarer det vel, men jeg tør ikke :P sitter helt i ro, og tør ikke røre meg for jeg er så redd for å ødelegge noe :P

Nå sitter jeg i sofaen og føler jeg ikke får puste ordentlig, og har det veldig ubehagelig. Er fortsatt litt svimmel, og super sulten!! Har ikke vondt, men tok to paracet fordet, bare for å ikke få vondt.

Skal straks spise fiskesuppe og smoothie.

Men jeg lurer på en ting, kan jeg spise sushi? Jeg leste noe om rå mat, men husker ikke hva det sto.. Papirene ligger heeeelt der borte, og føler virkelig ikke for å røyse meg :P

Og så har jeg kjeglepupper :kjefte: Sa**n å!! Og føler fortsatt at de er alt for små, de burde bli bedre, ellers går jeg tilbake og krever større :fnise:

Tror jeg har fått med meg det meste nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...