Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei 🙂 Blir helt stressa. Min venstre pupp har droppa for en stund siden (er 6 postopr nå). Mens høyre puppen står høøyt oppe ennå. Stooor forskjell på puppene. Ser faktisk ikke bra ut 😂😱 hvordan og i hvilket tempo droppet puppene hos dere? Snakker vi uker i forskjell? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og et annet spørsmål. Har noen brukt mirabelle kompresjonsbh? Jeg får riller på puppene/inplantatene fordi det er slike små riller på bhen rett ved knappingen foran. Hvis noen skjønner. Bør jeg slutte med den med en gang? Når sluttet dere med kompresjonsbh? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Julestjerna86 said:

Og et annet spørsmål. Har noen brukt mirabelle kompresjonsbh? Jeg får riller på puppene/inplantatene fordi det er slike små riller på bhen rett ved knappingen foran. Hvis noen skjønner. Bør jeg slutte med den med en gang? Når sluttet dere med kompresjonsbh? 

Jeg brukte Mirabelle, jeg har ikke hatt noe problem med de foldene foran på bhen 🤔 tviler på at det skal ha noe å si altså. Var jo den jeg fikk på klinikken, vil ikke tro de gir ut dårlige bher 😅

Jeg måtte bruke kompresjonsbhen 24/7 (bortsett fra når jeg dusja) i 4 uker. Så gikk jeg over til å bruke "vanlig" spileløs bh på dagtid, men sov fortsatt med kompresjonsbhen og brukte den av og til på dagtid om jeg bare var hjemme 😅 var vel først ved 5mnd post op jeg begynte å sove uten bh igjen, men bruker den fortsatt av og til. Synes faktisk den er ganske god å ha på 🙈 men ja, litt "plagsomt" at man får mønster på puppene fra de rillene foran, haha ser nesten ut som strekkmerker når man tar den av 😂 men som sagt, tviler sterkt på at det er farlig. Er jo bare huden som får de merkene, og ikke selve implantatet, og de merkene går jo bort igjen 😅

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (4 minutter siden):

Jeg brukte Mirabelle, jeg har ikke hatt noe problem med de foldene foran på bhen 🤔 tviler på at det skal ha noe å si altså. Var jo den jeg fikk på klinikken, vil ikke tro de gir ut dårlige bher 😅

Jeg måtte bruke kompresjonsbhen 24/7 (bortsett fra når jeg dusja) i 4 uker. Så gikk jeg over til å bruke "vanlig" spileløs bh på dagtid, men sov fortsatt med kompresjonsbhen og brukte den av og til på dagtid om jeg bare var hjemme 😅 var vel først ved 5mnd post op jeg begynte å sove uten bh igjen, men bruker den fortsatt av og til. Synes faktisk den er ganske god å ha på 🙈 men ja, litt "plagsomt" at man får mønster på puppene fra se rillene foran, haha ser nesten ut som strekkmerker når man tar den av 😂 men som sagt, tviler sterkt på at det er farlig. Er jo bare huden som får de merkene, og ikke selve implantatet, og de merkene går jo bort igjen 😅

Tusen hjertelig takk for svar så raskt 🙂 jeg er så redd inplantatene skal få seg en trøkk av kompresjonsbhn siden jeg hadde null pupp fra før av. Så jeg føler det er hud og inplantater kun, ikke noe fett eller brystvev hvis du skjønner. Jeg ahr som sagt brukt kompresjonsbhn 24/7 i seks uker nå. Så nå byttet jeg til en annen bh av samme produsent som mirabelle. Som ikke lager riller. Bare for å se om huden "roer" seg. 

Du har ikke noe erfaring mer dropp prosessen? Mine pupper står heeelt på forkskjellige høyder nå. Haha. Ser overhode ikke bra ut 🙂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Julestjerna86 said:

Tusen hjertelig takk for svar så raskt 🙂 jeg er så redd inplantatene skal få seg en trøkk av kompresjonsbhn siden jeg hadde null pupp fra før av. Så jeg føler det er hud og inplantater kun, ikke noe fett eller brystvev hvis du skjønner. Jeg ahr som sagt brukt kompresjonsbhn 24/7 i seks uker nå. Så nå byttet jeg til en annen bh av samme produsent som mirabelle. Som ikke lager riller. Bare for å se om huden "roer" seg. 

Du har ikke noe erfaring mer dropp prosessen? Mine pupper står heeelt på forkskjellige høyder nå. Haha. Ser overhode ikke bra ut 🙂🙈

Åja, da skjønner jeg 😊 men tror fortsatt ikke det er farlig altså. Bhen skal jo være litt stram for å dempe hevelse og gi god støtte. 

Jeg syns mine droppet relativt likt, men husker den venstre siden var litt høyere en stund. Hadde hvertfall mer fylde øverst på den siden, husker ikke hvor lenge 😅 men kanskje et par mnd 🙂 var sånn at når jeg så ned på de med vanlig bh på så så man at venstre siden bulet mer ut, så bhen så skeiv ut 😅 men forfra var det ikke så stor forskjell egentlig.

6 uker er ganske tidlig enda, så mye vil skje de neste månedene 😊 er jo egentlig blitt gjort to forskjellige operasjoner, en på hver side så at ting kan være litt forskjellig i starten er helt normalt 👍🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestjerna86 skrev (1 time siden):

Jeg bruker og samme bh og får masse riller. Tror ikke det har noen betydning. Hos meg står det 4 uker med kompresjonsbh. 

Kan legge til at det var ganske stor forskjell på mine au første 2 ukene. Imorgen er det 3 uker og de har ikke den store forskjellen lenger, men fortsatt ikke helt like. 😊

Endret av BeReal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har garantert vært spørsmål om dette tidligere i tråden, men ikke alltid lett å finne tilbake til; 

Trening

Er det noen øvelser man bør inngå med bryst implantater? Kjenner det er litt ukomfortabelt å ta push-ups🙄 Vil ikke ødelegge noe eller skape irritasjon, så er litt redd for å gjøre noe feil!

6 mnd post op om det har noe å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kan man løfte et barn på mellom 10 og 15 kg etter op? Og vil man selv kjenne at det blir for vondt og begrenses av dette? Redd for å gjøre noe som ikke kan kjennes noe særlig for så å evt ødelegge for resultatet 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kunne dere kjenne stingene? Nå er det 4 mnd siden operasjonen og jeg kan fortsatt kjenne noen sting. Jeg ringte sykepleier på klinikken for kanskje halvannen mnd siden og hun påsto det var normalt at de satt i veldig lenge. Her for en liten stund siden stakk enden på et sting ut, men det gikk inn igjen etter en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! skal operere i Stavanger om et par uker hos Georg Panscel. Fikk anbefalt 240-250cc, og lurer nå på om det er for lite? (er en a cup, og vil ha en full b cup i hvertfall) har hørt at de går masse ned og er redd for at jeg vil angre. Er det noen som har erfaringer med denne kirurgen i Stavanger, eller er det noen som anbefaler noen kirurg i området? takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, goodtoknow said:

Hei! skal operere i Stavanger om et par uker hos Georg Panscel. Fikk anbefalt 240-250cc, og lurer nå på om det er for lite? (er en a cup, og vil ha en full b cup i hvertfall) har hørt at de går masse ned og er redd for at jeg vil angre. Er det noen som har erfaringer med denne kirurgen i Stavanger, eller er det noen som anbefaler noen kirurg i området? takknemlig for svar :)

Jeg hadde konsultasjon hos han, men valgte å dra til Fornebu og opererte meg der. Jeg la inn motiva erfonomix 245 cc demi. Hadde en veldig tom B før, og er nå en 65D/70C. Det er en veldig passelig størrelse til min kropp (160cm, 52kg) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, goodtoknow said:

Jeg har 245cc, motiva ergonomix demi jeg også, som Tinemor1 😊 jeg var en liten B fra før og bruker 70D nå 😅 jeg er også 160 høy og veier 51kg sist jeg sjekka, synes mine er helt passe nå og kunne ikke tenke meg noe større 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martii1 skrev (55 minutter siden):

Anbefalingen ift. kirurgene på fornebu? Hvem av de skal man velge? Virker flinke alle sammen :)

Jeg kan trygt anbefale Dr. Jørgen Utvoll. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeReal skrev (2 timer siden):

Jeg kan trygt anbefale Dr. Jørgen Utvoll. 🙂

Takk! Finnes det særtrekk med hans operasjoner? Over/under muskel, størrelse, plassering av arr osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinemor1 skrev (8 timer siden):

Jeg hadde konsultasjon hos han, men valgte å dra til Fornebu og opererte meg der. Jeg la inn motiva erfonomix 245 cc demi. Hadde en veldig tom B før, og er nå en 65D/70C. Det er en veldig passelig størrelse til min kropp (160cm, 52kg) 😊

Var det noe spesiell grunn til at du ikke valgte å dra til han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tellaa skrev (På 14.2.2021 den 11.43):

Åja, da skjønner jeg 😊 men tror fortsatt ikke det er farlig altså. Bhen skal jo være litt stram for å dempe hevelse og gi god støtte. 

Jeg syns mine droppet relativt likt, men husker den venstre siden var litt høyere en stund. Hadde hvertfall mer fylde øverst på den siden, husker ikke hvor lenge 😅 men kanskje et par mnd 🙂 var sånn at når jeg så ned på de med vanlig bh på så så man at venstre siden bulet mer ut, så bhen så skeiv ut 😅 men forfra var det ikke så stor forskjell egentlig.

6 uker er ganske tidlig enda, så mye vil skje de neste månedene 😊 er jo egentlig blitt gjort to forskjellige operasjoner, en på hver side så at ting kan være litt forskjellig i starten er helt normalt 👍🏼 

Tusen takk for svar ❤️ Tips til første vanlige bh jeg kan kjøpe? Er 7 uker mandag. 

Når gikk du over til å bruke vanlig bh? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til vanlig BH jeg kan kjøpe som et spileløs, men samtidig hold i? 🙂

Er 7 uker siden operasjonen nå. Har fortsatt brukt kompresjonsbh 24/7 siden operasjonsdagen. Når begynte dere å "trappe ned" bruker av kompresjonsbh? Litt lei nå kjenner jeg 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Julestjerna86 said:

Tusen takk for svar ❤️ Tips til første vanlige bh jeg kan kjøpe? Er 7 uker mandag. 

Når gikk du over til å bruke vanlig bh? 

Jeg kunne begynne med spileløs bh etter 4 uker, så jeg begynte med det da 😊 jeg kjøpte mine på Lindex, bruker for det meste den typen her: 

https://www.lindex.com/no/p/7477305-70-hvit-flirt-spilelos-bh

Synes de er ganske gode også gir de god støtte uten å pushe de opp (man skal heller ikke bruke push up på 6mnd) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det 4 uker siden operasjon (over muskel). Når jeg ligger på ryggen, så sklir høyre bryst ut til siden, mens venstre bryst står rett opp.  Normalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...