Martii1 Skrevet 8. januar 2021 #43461 Del Skrevet 8. januar 2021 Leser mye om smerter her og det er sikkert veldig individuelt. Men også hørt mange angrer både pga smertene men også hvordan de ser ut rett etterpå. Når gikk det over (om det gjorde det?)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 8. januar 2021 #43462 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) 6 hours ago, Martii1 said: Leser mye om smerter her og det er sikkert veldig individuelt. Men også hørt mange angrer både pga smertene men også hvordan de ser ut rett etterpå. Når gikk det over (om det gjorde det?)? Det er ganske individuelt med smerter ja, men de fleste jeg har snakka med som har tatt silikon synes det ikke var så ille som de trodde 😅 samme opplevde jeg 😊 smertene er jo bare midlertidige, så dumt å angre på operasjonen pga det.. Og ja, de kan se litt merkelige ut i starten, men det er jo også bare midlertidig 😊 det tar litt tid før det har helet helt og nådd sitt endelige resultat, men jeg er veldig fornøyd med mine nå 4mnd etter og egentlig vært det en stund 😊 Og de vil jo bare bli finere fremover også, som jeg har forstått det. Tar 6-12 mnd før de er "helt ferdige" Endret 8. januar 2021 av Tellaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla* Skrevet 9. januar 2021 #43463 Del Skrevet 9. januar 2021 Tellaa skrev (15 timer siden): Jeg og følte meg ganske lik som rett etter operasjonen, de neste dagene også. Men kjente det var littegrann vondere å bevege seg liksom, det å reise seg opp fra mer liggende stilling og bruke armene når all bedøvelsen var ute 😅 men ikke ille i det hele tatt. Var ikke sånn at jeg våkna neste dag og kjente smerter med en gang, kjente det litt når jeg reiste meg fra senga bare også var det litt vondt i noen få minutter. Og så var det greit igjen 😊 er hvertfall sånn jeg husker det, rart hvor mye man egentlig "glemmer" litt når tiden går 🙈 Husker også at jeg var litt mer kortpusta de første dagene, var liksom litt vondt/ubehagelig å trekke pusten helt. Samme med å hoste, nyse eller le ogsånt 😂 men alt i alt føltes det bare ut som jeg var veldig veldig støl. Tok jo fettransplantasjon fra lårene også, så hadde litt småvondt der og, men det kjente jeg egentlig mest når jeg reiste meg etter å ha sitti en stund 🙈 Tror hvertfall ikke jeg fikk noe verre smerter etter dag 1 (dagen etter op), snertenivået var ganske likt etter det, så fra uke 2 ble jeg bedre for hver dag 😊 Det med ryggen begynte et par dager før jeg skulle jobbe igjen, så jeg gikk en liten tur og var på besøk hos ei venninne og fikk gjort noe annet enn å bare være hjemme i sofaen 🙈 så ble det litt bedre den dagen jeg skulle jobbe, og ble helt bra igjen noen dager etter det. Da hadde jeg begynt å sove litt på siden igjen også, og det hjalp veldig! Så var heldigvis ikke plaga med det så lenge 😊 Den stikkinga skjer ikke like ofte lenger, så det plager meg ikke noe egentlig. Men litt vondt idet det skjer 🙈 går seg vel til med tiden, det kan visst ta hvertfall 1 år eller mer før det gir seg helt 😅 Så godt å høre det ikke ble noe verre hos deg ettersom dagene gikk. Nå har jeg våkna på dag 2, og eneste jeg kjenner så langt er at jeg er stiv og støl. Sitter jo bare i en stilling igjennom natta, så er jo kanskje ikke så rart. Det er sikkert skrevet før her, men når begynte du å ligge på ryggen igjen? 😊 Hadde det vært skikkelige smerter, hadde du sikkert husket du hadde dem🤷🏼♀️🤔 Samme som her, alt føles bare stivt og stølt😅 Syns du det var vondere fra der de hadde tatt fett fra, eller var det så noen lunde like "smerter"? Så godt å høre at det ikke ble mer smertefullt ettersom dagene gikk hos deg - må si jeg gleder meg til å se hvordan ukene her kommer til å utarte seg!😅 Så bra ryggen rettet seg igjen🙏🏼 Du har jo ikke det yrket det passer seg å ha en dårlig rygg, så godt å høre det ble bedre😊 Ok, så bra. Tror ikke jeg har kjent noe til den stikkinga enda, men det er også kanskje for tidlig. Det kommer vel her også. Når tok du av bh-en for første gang? Kirurgen ville jeg skulle ta den av på dag 2 eller 3, for så å ta bilde og sende han, men kjenner jeg nesten gruer meg for å ta den av😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julestjerna86 Skrevet 9. januar 2021 #43464 Del Skrevet 9. januar 2021 Bolla* skrev (På 7.1.2021 den 19.11): Hvor mye fikk du med deg av de tablettene? Jeg fikk med 5 og 6, håper det holder i tiden fremover når smertene står på som verst! Smertene blir vel mindre og mindre for hver dag, så da er det vel godt nok med Paracet, vil jeg tro👌🏼 Ja, herregud - ble litt styr der og da, kjente det når vi kom ut😂 Nei, fikk ikke det. Fikk det under i tilfelle det skulle sive litt. Fikk du? Har ikke sjekka hvilket merke det er, men har jo på den jeg fikk fra klinikken😊 Du hadde kjøpt deg noen ekstra?😊 Hei igjen 🙂 Dag 6 her nå. Tok fortsatt smertestillende når jeg sto opp i dag. Føler meg litt mørbanka akkurat med det samme, men beste dagen så langt. Vært veldig rolig hos meg siden operasjonen. Men kjenner jeg begynner å bli rastløs. Når kan man ut å gå en litt lengre tur? 🙂 Hvordan går det med deg? Jeg kjenner jeg begynner å bli "lei" av brystbåndet. Men man må vell lide for skjønnheten 😂🙈 Jeg må se på puppene innimellom, og tar meg selv i å bli overrasket når de "ramler" ut av sportsbh'n. Er de virkelig blitt sååå store å fine 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla* Skrevet 9. januar 2021 #43465 Del Skrevet 9. januar 2021 Julestjerna86 skrev (1 time siden): Hei igjen 🙂 Dag 6 her nå. Tok fortsatt smertestillende når jeg sto opp i dag. Føler meg litt mørbanka akkurat med det samme, men beste dagen så langt. Vært veldig rolig hos meg siden operasjonen. Men kjenner jeg begynner å bli rastløs. Når kan man ut å gå en litt lengre tur? 🙂 Hvordan går det med deg? Jeg kjenner jeg begynner å bli "lei" av brystbåndet. Men man må vell lide for skjønnheten 😂🙈 Jeg må se på puppene innimellom, og tar meg selv i å bli overrasket når de "ramler" ut av sportsbh'n. Er de virkelig blitt sååå store å fine 🤩 Heihei😃 Ah, skjønner. Tar du de sterkeste da, eller holder det med Paracet? Tok Paracet og Arcoxia bare her i dagtidlig, for å spare Oxycontinene til kvelden. Føler meg uforskammet sprek her, og er nesten litt bekymra for det 😂 Hadde forventet mer smerter enn jeg har hatt til nå🤔 I skrivet fra klinikken her så står det at man kan gå tur og sykle(!!) når man måtte ha lyst til det, så vil tro det ikke gjør noe med en tur om du vil? Det skjønner jeg veldig godt! Hvor lenge må du gå med brystbåndet?😬 Herregud, for en herlig følelse 🤩 Endelig er det pupper der, liksom 😃🙏🏼 Når tok du av bh-en første gang? Kjenner jeg fortsatt gruer meg litt til den biten🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julestjerna86 Skrevet 9. januar 2021 #43466 Del Skrevet 9. januar 2021 Bolla* skrev (5 minutter siden): Heihei😃 Ah, skjønner. Tar du de sterkeste da, eller holder det med Paracet? Tok Paracet og Arcoxia bare her i dagtidlig, for å spare Oxycontinene til kvelden. Føler meg uforskammet sprek her, og er nesten litt bekymra for det 😂 Hadde forventet mer smerter enn jeg har hatt til nå🤔 I skrivet fra klinikken her så står det at man kan gå tur og sykle(!!) når man måtte ha lyst til det, så vil tro det ikke gjør noe med en tur om du vil? Det skjønner jeg veldig godt! Hvor lenge må du gå med brystbåndet?😬 Herregud, for en herlig følelse 🤩 Endelig er det pupper der, liksom 😃🙏🏼 Når tok du av bh-en første gang? Kjenner jeg fortsatt gruer meg litt til den biten🙈😂 Jeg er ferdig med oxynorm. Har tatt tramadol på morgenen. Og paracet å betennelsesdempende resten av dagen. La du over eller under muskelen? Sto ingenting om tur eller sykling i mitt skriv fra Volvat 🤔 står det mer om fysisk aktivitet? Jeg tok av brystbåndet og bh etter 4 dager. Ellers har jeg tittet på de noen runder hver dag 😅🙈 mannen er jo også helt tullerusk her 🙈 Ikke vær nervøs, det går bra. Jeg også trodde d ville føles ekkelt å ta av. Vær forberedt på at bh'n har komprimert puppene ganske mye, så resultatet kanskje er større enn du tror 🤩👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla* Skrevet 9. januar 2021 #43467 Del Skrevet 9. januar 2021 Julestjerna86 skrev (9 minutter siden): Jeg er ferdig med oxynorm. Har tatt tramadol på morgenen. Og paracet å betennelsesdempende resten av dagen. La du over eller under muskelen? Sto ingenting om tur eller sykling i mitt skriv fra Volvat 🤔 står det mer om fysisk aktivitet? Jeg tok av brystbåndet og bh etter 4 dager. Ellers har jeg tittet på de noen runder hver dag 😅🙈 mannen er jo også helt tullerusk her 🙈 Ikke vær nervøs, det går bra. Jeg også trodde d ville føles ekkelt å ta av. Vær forberedt på at bh'n har komprimert puppene ganske mye, så resultatet kanskje er større enn du tror 🤩👏 Okei, høres jo ut til at det smertemessig går riktig vei da. Jeg la under muskel. Hva med deg? Så rart🤔 Det står ikke så mye mer her, men det som står er; Du kan gå turer og sykle når du måtte ha lyst til det. Du kan svømme ca. 4 uker etter operasjonen, når sårskorpene er borte. Det anbefales å være forsiktig med klorvann inntil sårene er helt grodd for å unngå hudreaksjoner (tidligst etter 6 uker). Og så står det litt angående løfting osv, men det regner jeg med du fikk beskjed om fra klinikken din? Så du tok den av første gang når du skulle dusje? Kirurgen min ønsket at jeg skulle sende bilde etter 2-3 dager, så jeg må nok ta den av i dag - skal også fjerne bandasjen som sitter under brystene, så må bare hoppe i det😱 Hahah, så mannen er også fornøyd, med andre ord?😂👌🏼 Wow, seriøst?🤩😅 Jeg syns de er svære nå også, lurer virkelig på hvordan de egentlig ser ut🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julestjerna86 Skrevet 9. januar 2021 #43468 Del Skrevet 9. januar 2021 Bolla* skrev (29 minutter siden): Okei, høres jo ut til at det smertemessig går riktig vei da. Jeg la under muskel. Hva med deg? Så rart🤔 Det står ikke så mye mer her, men det som står er; Du kan gå turer og sykle når du måtte ha lyst til det. Du kan svømme ca. 4 uker etter operasjonen, når sårskorpene er borte. Det anbefales å være forsiktig med klorvann inntil sårene er helt grodd for å unngå hudreaksjoner (tidligst etter 6 uker). Og så står det litt angående løfting osv, men det regner jeg med du fikk beskjed om fra klinikken din? Så du tok den av første gang når du skulle dusje? Kirurgen min ønsket at jeg skulle sende bilde etter 2-3 dager, så jeg må nok ta den av i dag - skal også fjerne bandasjen som sitter under brystene, så må bare hoppe i det😱 Hahah, så mannen er også fornøyd, med andre ord?😂👌🏼 Wow, seriøst?🤩😅 Jeg syns de er svære nå også, lurer virkelig på hvordan de egentlig ser ut🤭🤭 Jeg la også under muskelen. Jeg er spent når jeg kan komme tilbake i jobb og fungere. Jobber som sykepleier i et akuttmottak. Ser ikke helt for meg å drive med hjertekompresjoner akkurat nå. Jeg er sykemeldt i 4 uker nå. Utrolig snill kirurg 🙂 Ja jeg tok av når jeg skulle dusje meg. Ble en halveis dusj. Må få hjelp til håret 🙈😂 Ja jeg ble overasket over hvor store de var når de ble sluppet fri. Haha 😂🙈 hvilken bh bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla* Skrevet 9. januar 2021 #43469 Del Skrevet 9. januar 2021 Julestjerna86 skrev (2 minutter siden): Jeg la også under muskelen. Jeg er spent når jeg kan komme tilbake i jobb og fungere. Jobber som sykepleier i et akuttmottak. Ser ikke helt for meg å drive med hjertekompresjoner akkurat nå. Jeg er sykemeldt i 4 uker nå. Utrolig snill kirurg 🙂 Ja jeg tok av når jeg skulle dusje meg. Ble en halveis dusj. Må få hjelp til håret 🙈😂 Ja jeg ble overasket over hvor store de var når de ble sluppet fri. Haha 😂🙈 hvilken bh bruker du? Oi - ja, da skjønner jeg du er spent på å komme tilbake på jobb🙈😬 Så du fikk sykemelding av kirurgen? Ja, det håret er jeg også spent på! En ting er å få dusja det, men hva med å tørke??🤣 Vel vel, man finner vel en løsning på det🙈😂 Nå ble jeg skikkelig spent her selv, og trodde at de jeg ser her nå er sånn det blir 🤣 Men da ble de noe større når du slapp dem fri, altså🤭 Bh nå? Bruker den fra klinikken, Anita Active står det på den🤷🏼♀️🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julestjerna86 Skrevet 9. januar 2021 #43470 Del Skrevet 9. januar 2021 Bolla* skrev (32 minutter siden): Oi - ja, da skjønner jeg du er spent på å komme tilbake på jobb🙈😬 Så du fikk sykemelding av kirurgen? Ja, det håret er jeg også spent på! En ting er å få dusja det, men hva med å tørke??🤣 Vel vel, man finner vel en løsning på det🙈😂 Nå ble jeg skikkelig spent her selv, og trodde at de jeg ser her nå er sånn det blir 🤣 Men da ble de noe større når du slapp dem fri, altså🤭 Bh nå? Bruker den fra klinikken, Anita Active står det på den🤷🏼♀️🤔 Ja jeg fikk faktisk 4 uker sykemelding av kirurgen. Utrolig snilt gjort. Ingenting jeg ba om, men hun hadde stor forståelse for at jeg ville utføre denne operasjonen ❤️ Jeg er også nødt til å vær fint-for-fight når jeg kommer tilbake på jobb, derfor 4 uker. Kan nesten ikke vente til ukene går... Hva har du gjort disse postopr.dagene da? Jeg synes jeg ligger på sofaen alt for masse. Men kjenner kroppen er sliten.. Jeg fikk beskjed om å bruke fila sin sportsbh med hemper foran. Den, har veldig mye kompresjon i seg, derfor spratt puppene nærmest ut når jeg tok den av 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla* Skrevet 9. januar 2021 #43471 Del Skrevet 9. januar 2021 Julestjerna86 skrev (20 minutter siden): Ja jeg fikk faktisk 4 uker sykemelding av kirurgen. Utrolig snilt gjort. Ingenting jeg ba om, men hun hadde stor forståelse for at jeg ville utføre denne operasjonen ❤️ Jeg er også nødt til å vær fint-for-fight når jeg kommer tilbake på jobb, derfor 4 uker. Kan nesten ikke vente til ukene går... Hva har du gjort disse postopr.dagene da? Jeg synes jeg ligger på sofaen alt for masse. Men kjenner kroppen er sliten.. Jeg fikk beskjed om å bruke fila sin sportsbh med hemper foran. Den, har veldig mye kompresjon i seg, derfor spratt puppene nærmest ut når jeg tok den av 🙈😂 Wow, det er jo ålreit da! Men med tanke på yrket ditt, så er det jo forståelig. Vanskelig å få tilrettelagt noe på en sånn plass, vil jeg tro. Ikke sant! Gleder meg også til jeg kan leve litt mer som normalt igjen, og kjenne at ting her begynner å komme på plass😅🤭 Jeg bor et lite stykke unna klinikken, så gårsdagen gikk med til kjøring hjem. Ellers har jeg holdt sofaen og sett på serie. Tida blir helt klart lang, men kjennes ut til at kroppen har behov for hvile. Har du vært ute å gått tur i det hele tatt siden du kom hjem eller? Jeg kunne kanskje tenkt meg det i morgen eller noe, men da kommer problemstillingen med å kle på seg ytterklær🙄 Åja, så du fikk ikke med deg noen fra klinikken?🤔 Hvor har du isåfall kjøpt den? Hadde kanskje vært greit å hatt 2 å bytte på her når den ene må vaskes. Herlig følelse da sikkert, at puppene bare spretter ut😂👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 9. januar 2021 #43472 Del Skrevet 9. januar 2021 6 hours ago, Bolla* said: Så godt å høre det ikke ble noe verre hos deg ettersom dagene gikk. Nå har jeg våkna på dag 2, og eneste jeg kjenner så langt er at jeg er stiv og støl. Sitter jo bare i en stilling igjennom natta, så er jo kanskje ikke så rart. Det er sikkert skrevet før her, men når begynte du å ligge på ryggen igjen? 😊 Hadde det vært skikkelige smerter, hadde du sikkert husket du hadde dem🤷🏼♀️🤔 Samme som her, alt føles bare stivt og stølt😅 Syns du det var vondere fra der de hadde tatt fett fra, eller var det så noen lunde like "smerter"? Så godt å høre at det ikke ble mer smertefullt ettersom dagene gikk hos deg - må si jeg gleder meg til å se hvordan ukene her kommer til å utarte seg!😅 Så bra ryggen rettet seg igjen🙏🏼 Du har jo ikke det yrket det passer seg å ha en dårlig rygg, så godt å høre det ble bedre😊 Ok, så bra. Tror ikke jeg har kjent noe til den stikkinga enda, men det er også kanskje for tidlig. Det kommer vel her også. Når tok du av bh-en for første gang? Kirurgen ville jeg skulle ta den av på dag 2 eller 3, for så å ta bilde og sende han, men kjenner jeg nesten gruer meg for å ta den av😂 Prøvde å ligge flatt på ryggen etter litt over 1 uke tror jeg det var 🤔 husker at jeg syns det var deilig å kunne ligge flatt, men var for vondt å ligge på siden enda 🙈 men gikk tilbake til å sove hevet litt til fordi jeg fikk så vondt i ryggen av å kun ligge flatt på ryggen hele natta.. 😬 Så var det vel etter 2 uker ish jeg begynte å sove flatt igjen og litt mer på siden. Bare det å kunne ligge på siden hjalp veldig på ryggen, og ikke bare ligge i samme stilling hele natta 😅 Synes ikke låra var like vonde nei, men litt vondt når jeg reiste meg etter å ha sitti lenge, og stod opp om morgenen 😅 og føltes litt som blåmerke når man tok på det 🙈 Mener hvertfall å huske at jeg ikke fikk mer og mer vondt liksom, at det var mer likt første uka og så merka jeg forbedring dag for dag 😁 måtte nesten bla litt tilbake i forumet her og se hva jeg hadde skrivd 😂 Ja, blei glad da ryggen bedra seg ganske fort igjen, ikke godt med vondt i ryggen 😢 og er sant, ikke helt gunstig med dårlig rygg når man er frisør 🙈 Tok vel av bhen etter 2 dager, for da skulle jeg ta av den ytterste bandasjen over snittene. Grua meg litt jeg og, lest at mange synes det er pain å ta den av og miste all støtten 🙈 men jeg synes det gikk fint faktisk! Var litt sprøtt å se de med en gang også, var jo ganske forandring fra sånn de var før. Også ser de rare ut til å begynne med, heldigvis blitt mye finere nå! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla* Skrevet 9. januar 2021 #43473 Del Skrevet 9. januar 2021 Tellaa skrev (4 timer siden): Prøvde å ligge flatt på ryggen etter litt over 1 uke tror jeg det var 🤔 husker at jeg syns det var deilig å kunne ligge flatt, men var for vondt å ligge på siden enda 🙈 men gikk tilbake til å sove hevet litt til fordi jeg fikk så vondt i ryggen av å kun ligge flatt på ryggen hele natta.. 😬 Så var det vel etter 2 uker ish jeg begynte å sove flatt igjen og litt mer på siden. Bare det å kunne ligge på siden hjalp veldig på ryggen, og ikke bare ligge i samme stilling hele natta 😅 Synes ikke låra var like vonde nei, men litt vondt når jeg reiste meg etter å ha sitti lenge, og stod opp om morgenen 😅 og føltes litt som blåmerke når man tok på det 🙈 Mener hvertfall å huske at jeg ikke fikk mer og mer vondt liksom, at det var mer likt første uka og så merka jeg forbedring dag for dag 😁 måtte nesten bla litt tilbake i forumet her og se hva jeg hadde skrivd 😂 Ja, blei glad da ryggen bedra seg ganske fort igjen, ikke godt med vondt i ryggen 😢 og er sant, ikke helt gunstig med dårlig rygg når man er frisør 🙈 Tok vel av bhen etter 2 dager, for da skulle jeg ta av den ytterste bandasjen over snittene. Grua meg litt jeg og, lest at mange synes det er pain å ta den av og miste all støtten 🙈 men jeg synes det gikk fint faktisk! Var litt sprøtt å se de med en gang også, var jo ganske forandring fra sånn de var før. Også ser de rare ut til å begynne med, heldigvis blitt mye finere nå! 😊 Savner å ligge flatt jeg også, men tenker at om man skal ligge flatt på rygg en hel natt merkes det nok. Da er det kanskje like greit å fortsette å ligge med litt hevet rygg, ihvertfall til man kan sove litt på siden igjen også😅 Det er jo bra - godt å slippe å ha det like ubehagelig i låra og brystene på samme tid🙈 Så godt! Det er jo ganske naturlig at smertene/ubehaget avtar med tiden 🙏🏼 Jeg må si jeg er positivt overrasket over hvor "lite" smerter jeg har kjent på til nå..lest mye om tiden etter, og var selv forberedt på en del smerter🤔😅 Nå tok jeg av bh-en for første gang i stad, det var helt uvirkelig! Nå er det endelig pupper der😂 Syns det var greit å ta av igrunnen jeg også, fikk liksom pusta litt bedre 😅 Merka du forskjell fra hvordan de så ut fra dag til dag, eller når begynte de å se finere ut?🙈 Franken-boobs delux nå da🤭😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julestjerna86 Skrevet 9. januar 2021 #43474 Del Skrevet 9. januar 2021 Bolla* skrev (2 timer siden): Savner å ligge flatt jeg også, men tenker at om man skal ligge flatt på rygg en hel natt merkes det nok. Da er det kanskje like greit å fortsette å ligge med litt hevet rygg, ihvertfall til man kan sove litt på siden igjen også😅 Det er jo bra - godt å slippe å ha det like ubehagelig i låra og brystene på samme tid🙈 Så godt! Det er jo ganske naturlig at smertene/ubehaget avtar med tiden 🙏🏼 Jeg må si jeg er positivt overrasket over hvor "lite" smerter jeg har kjent på til nå..lest mye om tiden etter, og var selv forberedt på en del smerter🤔😅 Nå tok jeg av bh-en for første gang i stad, det var helt uvirkelig! Nå er det endelig pupper der😂 Syns det var greit å ta av igrunnen jeg også, fikk liksom pusta litt bedre 😅 Merka du forskjell fra hvordan de så ut fra dag til dag, eller når begynte de å se finere ut?🙈 Franken-boobs delux nå da🤭😂 Jeg og lurer på når de blir litt mer som det endelige resultatet 😂🙈 sto virkelig rett ut, å brystvortene var skikkelig hovne 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julestjerna86 Skrevet 9. januar 2021 #43475 Del Skrevet 9. januar 2021 Bolla* skrev (7 timer siden): Wow, det er jo ålreit da! Men med tanke på yrket ditt, så er det jo forståelig. Vanskelig å få tilrettelagt noe på en sånn plass, vil jeg tro. Ikke sant! Gleder meg også til jeg kan leve litt mer som normalt igjen, og kjenne at ting her begynner å komme på plass😅🤭 Jeg bor et lite stykke unna klinikken, så gårsdagen gikk med til kjøring hjem. Ellers har jeg holdt sofaen og sett på serie. Tida blir helt klart lang, men kjennes ut til at kroppen har behov for hvile. Har du vært ute å gått tur i det hele tatt siden du kom hjem eller? Jeg kunne kanskje tenkt meg det i morgen eller noe, men da kommer problemstillingen med å kle på seg ytterklær🙄 Åja, så du fikk ikke med deg noen fra klinikken?🤔 Hvor har du isåfall kjøpt den? Hadde kanskje vært greit å hatt 2 å bytte på her når den ene må vaskes. Herlig følelse da sikkert, at puppene bare spretter ut😂👏🏼👏🏼 Jeg var ikke ut på tur i dag. Har gjort litt hjemme, her som middagslaging og litt enkel leking med kidsa, så kjente det ble nok aktivitet for i dag. Hvordan er aktivitetsnivået ditt? Jeg kjøpte bh på reimers.no Fila sportsbh med hemper foran. Fikk, beskjed fra kirurgen om denne typen 🙂 Spurte deg kanskje tidligere, men har du sånt brystbind? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla* Skrevet 9. januar 2021 #43476 Del Skrevet 9. januar 2021 Julestjerna86 skrev (2 timer siden): Jeg var ikke ut på tur i dag. Har gjort litt hjemme, her som middagslaging og litt enkel leking med kidsa, så kjente det ble nok aktivitet for i dag. Hvordan er aktivitetsnivået ditt? Jeg kjøpte bh på reimers.no Fila sportsbh med hemper foran. Fikk, beskjed fra kirurgen om denne typen 🙂 Spurte deg kanskje tidligere, men har du sånt brystbind? Skjønner, det kan være nok det da. Hvordan gjør dere det med ungene? Dere er vel 2 om ansvaret der, så mannen er kanskje med å bidrar? Jeg er alene med 2 barn som kommer hjem fra faren sin over helga, og kjenner jeg er spent på hvordan det skal gå. Aktivitetsnivået mitt har ikke vært mye å skryte av i dag, har for det meste holdt sofaen, og døsa av og på. Kroppen er sliten!😴 Åja, er den god, syns du? Sånn over puppene, tenker du på? Nei, fikk bare sportsbh fra klinikken, hørte ikke noe om at jeg trengte brystbind🤔 Har du? Og hvor lenge må du gå med det evt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 9. januar 2021 #43477 Del Skrevet 9. januar 2021 5 hours ago, Bolla* said: Savner å ligge flatt jeg også, men tenker at om man skal ligge flatt på rygg en hel natt merkes det nok. Da er det kanskje like greit å fortsette å ligge med litt hevet rygg, ihvertfall til man kan sove litt på siden igjen også😅 Det er jo bra - godt å slippe å ha det like ubehagelig i låra og brystene på samme tid🙈 Så godt! Det er jo ganske naturlig at smertene/ubehaget avtar med tiden 🙏🏼 Jeg må si jeg er positivt overrasket over hvor "lite" smerter jeg har kjent på til nå..lest mye om tiden etter, og var selv forberedt på en del smerter🤔😅 Nå tok jeg av bh-en for første gang i stad, det var helt uvirkelig! Nå er det endelig pupper der😂 Syns det var greit å ta av igrunnen jeg også, fikk liksom pusta litt bedre 😅 Merka du forskjell fra hvordan de så ut fra dag til dag, eller når begynte de å se finere ut?🙈 Franken-boobs delux nå da🤭😂 Bra du ikke har så vondt da, ingenting er jo bedre enn det! 😁 Hehe ja, spesiell følelse å se de nye puppene for første gang! Syns også det var deilig med litt pauser fra bhen når jeg skulle dusje osv 😊 Forandringa på utseendet skjer ganske gradvis, så vanskelig å si akkurat når de begynte å se bedre ut, men føler at rundt 2 mnd post op merka jeg at de hadde droppa mer og så har jeg blitt mer og mer fornøyd fram til nå (4mnd post op) 😊 blitt en del mykere og 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 10. januar 2021 #43478 Del Skrevet 10. januar 2021 Julestjerna86 skrev (22 timer siden): Jeg er sykemeldt i 4 uker nå. Utrolig snill kirurg 🙂 Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla* Skrevet 10. januar 2021 #43479 Del Skrevet 10. januar 2021 Tellaa skrev (11 timer siden): Bra du ikke har så vondt da, ingenting er jo bedre enn det! 😁 Hehe ja, spesiell følelse å se de nye puppene for første gang! Syns også det var deilig med litt pauser fra bhen når jeg skulle dusje osv 😊 Forandringa på utseendet skjer ganske gradvis, så vanskelig å si akkurat når de begynte å se bedre ut, men føler at rundt 2 mnd post op merka jeg at de hadde droppa mer og så har jeg blitt mer og mer fornøyd fram til nå (4mnd post op) 😊 blitt en del mykere og 😁 Joda, det er sant. Men da er det nesten så jeg stresser over det igjen, hvor blir det av smertene??😂 Når du først tok den av - tok du den av daglig da, eller var det kun ved dusj? Åå, kjenner jeg gleder meg til jeg kommer dit at de ser mer normale ut😃 Men så på det i går, og ene puppen er mer hoven på oversiden enn den andre - men det er kanskje normalt? Og at de ser litt ulike ut nå, retter seg kanskje etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julestjerna86 Skrevet 10. januar 2021 #43480 Del Skrevet 10. januar 2021 cerruti skrev (1 time siden): Hvordan fikk du til det? Jeg spurte aldri. Jeg forhørte meg bare med kirurgen om hvor mye ferie/permisjon uten lønn jeg måtte ha. Da sa han bare "nei, du får 4 uker sykemelding, så er saken løst". Jeg har seriøst, å da mener jeg heeelt seriøst ingen pupper, altså jeg så ut som en mann. Jeg passet ikke AA en gang. Så jeg tror rett å slett kirurgen hadde stor medfølelse for meg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå