Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Er det noen her som trener styrke? Hvordan er det med brystøvelser i tiden etter op? Tenker ikke rett etter, mer i årene etter ved implantat under muskel. Flytter implantat på seg når muskel spennes?

 

Jeg har også autoimmune sykdommer, og ser det er en sjelden gang mulig for komplikasjoner ved implantat. Flere med underliggende sykdommer og silikon, og som kan dele erfaringer her? Man hører kanskje om de verste sakene, men jeg er veldig redd for å skulle påføre kroppen enda mere problemer. 
 

Jeg bruker 70A, men selv denne er litt stor. Er veldig aktiv da, men hadde virkelig likt å kunne følt meg mer feminin. Blir helt flat med sportsbh. 
 

30 år, ingen barn enda, 160 og 52kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

randomm skrev (16 timer siden):

Er det noen her som trener styrke? Hvordan er det med brystøvelser i tiden etter op? Tenker ikke rett etter, mer i årene etter ved implantat under muskel. Flytter implantat på seg når muskel spennes?

 

Jeg har også autoimmune sykdommer, og ser det er en sjelden gang mulig for komplikasjoner ved implantat. Flere med underliggende sykdommer og silikon, og som kan dele erfaringer her? Man hører kanskje om de verste sakene, men jeg er veldig redd for å skulle påføre kroppen enda mere problemer. 
 

Jeg bruker 70A, men selv denne er litt stor. Er veldig aktiv da, men hadde virkelig likt å kunne følt meg mer feminin. Blir helt flat med sportsbh. 
 

30 år, ingen barn enda, 160 og 52kg. 

Kan ikke svare deg helt enda fordi det er 4uker siden jeg oppererte, men jeg trener mye styrke og har vært i fitnessmiljøet. Vil bare tipse deg å vente til du er ferdig med barn, ta heller da brystløft og innlegg da. Tro meg du får et helt nytt liv og femininitet når brystene er dratt opp og de flotte strutte puppene etter barn.😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4uker etter opprasjonen idag, det går veldig bra her nå men, jeg har et spørsmål tiø dere som har tatt under musklaturen: Er det bare meg som er mørbanka om morgen?

Altså det å stå opp og du kjenner smertene fordi man har sovet på rygg, akkurat som implatene har "grodd seg fast" og i det du skal ut av senga så kommer det den mørbanken? Går fort over etter 5-10min man har reist seg opp og begynner å fungere.

Hvor lenge kan man føle dette? La inn 405cc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (3 timer siden):

Er 4uker etter opprasjonen idag, det går veldig bra her nå men, jeg har et spørsmål tiø dere som har tatt under musklaturen: Er det bare meg som er mørbanka om morgen?

Altså det å stå opp og du kjenner smertene fordi man har sovet på rygg, akkurat som implatene har "grodd seg fast" og i det du skal ut av senga så kommer det den mørbanken? Går fort over etter 5-10min man har reist seg opp og begynner å fungere.

Hvor lenge kan man føle dette? La inn 405cc.

Jeg er litt over 5 uker post op og har også ubehag når jeg våkner..føles som to steiner som sitter der. 

Hvordan har du d ellers? Mine er fortsatt ganske så harde og struttende. Håper de begynner å bli mykere snart. 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (3 timer siden):

Er 4uker etter opprasjonen idag, det går veldig bra her nå men, jeg har et spørsmål tiø dere som har tatt under musklaturen: Er det bare meg som er mørbanka om morgen?

Altså det å stå opp og du kjenner smertene fordi man har sovet på rygg, akkurat som implatene har "grodd seg fast" og i det du skal ut av senga så kommer det den mørbanken? Går fort over etter 5-10min man har reist seg opp og begynner å fungere.

Hvor lenge kan man føle dette? La inn 405cc.

Jeg kaldte dette morning boob😂 d gikk vekk etterhvert så er nok bare nerver som romensterer inni der 😛 tror d var 2uker ish elrns, plutselig var det vekke 😅 3mnd post up 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsebærtre skrev (4 timer siden):

Jeg er litt over 5 uker post op og har også ubehag når jeg våkner..føles som to steiner som sitter der. 

Hvordan har du d ellers? Mine er fortsatt ganske så harde og struttende. Håper de begynner å bli mykere snart. 🙂

Haha "godt å lese" ja nei de er som steinet som har ligget på ribbebeina møtbanka pupper DELUX om morgenene🤣 

Nå er mine ganske strutt og jeg elsker dem, blodansamlingen begynner å ta av (fjernet vev på ene brystet) og har ikke melkespreng lengre. Ellers så har jeg det veldig bra, kuttet ut smertestillende etter 11dager så ikke steiner lengre,  de føles ut som mine nå.☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

silkal skrev (4 timer siden):

Jeg kaldte dette morning boob😂 d gikk vekk etterhvert så er nok bare nerver som romensterer inni der 😛 tror d var 2uker ish elrns, plutselig var det vekke 😅 3mnd post up 

Morning boob ja!😂👍 Ja det er nok i stor klem når man sover i mellom implat og ribbebeina å har samme sovestilling i en lengre periode. Sluttet med brystbånd nå, og kan egentlig sove uten bhen ifølge der jeg var om natten, så kanskje det hjelper at de er mer friere om natten.🤔 Men jeg kommer nok til å sove med bhen i 3uker til, som mangr andre klinikker anbefaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (11 minutter siden):

Morning boob ja!😂👍 Ja det er nok i stor klem når man sover i mellom implat og ribbebeina å har samme sovestilling i en lengre periode. Sluttet med brystbånd nå, og kan egentlig sove uten bhen ifølge der jeg var om natten, så kanskje det hjelper at de er mer friere om natten.🤔 Men jeg kommer nok til å sove med bhen i 3uker til, som mangr andre klinikker anbefaler.

Ja andre har morning wood mens vi oppererte har morning boob 😂 jeg sov med bh i 8-9 uker hvis jeg ikke husker feil. Var rart i starten, men nå er det bra, bortsett fra det ene implantatet som kjenner løsere ut når jeg ligger på siden, gjelder kun høyre bryst da 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

silkal skrev (1 time siden):

Ja andre har morning wood mens vi oppererte har morning boob 😂 jeg sov med bh i 8-9 uker hvis jeg ikke husker feil. Var rart i starten, men nå er det bra, bortsett fra det ene implantatet som kjenner løsere ut når jeg ligger på siden, gjelder kun høyre bryst da 🤔

Anbefalte de deg å sove mwd bh så lenge eller gjorde du det fordi d føltes ubehagelig uten? Jeg er 6 uker neste uke så tenkte vel i grunn å gå over til en vanlig bh uten spiler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsebærtre skrev (36 minutter siden):

Anbefalte de deg å sove mwd bh så lenge eller gjorde du det fordi d føltes ubehagelig uten? Jeg er 6 uker neste uke så tenkte vel i grunn å gå over til en vanlig bh uten spiler 

Nei var bare fordi jeg selv følte det var bedre å sove med bh 😅 liker veldig godt den jeg fikk fra klinikken så d er fortsatt en everyday bh her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Nå er jeg 6 uker post op. Jeg har ingen smerter eller ubehag. Synes de er ganske så runden og sitter utenpå om dere skjønner.. ( har motiva ergonomix) og ganske harde.

Er dette normalt?

..ifølge informasjonen jeg fikk fra klinikken kan jeg nå leve som normalt og bruke vanlig bh uten spiler. Jeg blir likevel litt usikker .

Kan jeg trene styrke som vanlig? Det er veldig mange øvelser som ikke går direkte på brystmuskulaturen men som likevel aktiverer den...

Kan jeg jogge?

Gir vanlig bh nok støtte?

Mye spørsmål men d dukker jo opp nye hele tiden. Håper noen av dere som er kommet lengre en meg kan gjøre meg litr klokere 🙂

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (På 13.12.2020 den 12.08):

Ja, la under muskelen 👍🏼 men da ville jeg nok gått for 275 hvis du ønsker de så store som mulig men samtidig ser proporsjonalt ut 😊 er vel en grunn til at jeg også ble anbefalt det på den første klinikken jeg var hos og, tror ikke de anbefaler noe som vil se helt feil ut! Trenden idag er jo en mer naturlig look 😊 mitt ønske var jo litt motsatt, ville ha så små implantater som mulig men som fortsatt var store nok til å gi meg en rundere fasong. Jeg hadde ganske spisse pupper fra før med lite/ingen underboob, så ønsket bare runde pupper og ikke nødvendigvis så mye større 😅 ble også litt fettransplantasjon på meg da, for å tilpasse fasongen mer 👍🏼 men som sagt, hvis du er mer redd for å få for små så hadde jeg valgt den største størrelsen 😁

Har ingen smerter lenger, bare litt stikkende smerte en sjelden gang i ny og ne rundt arret og noen ganger inni brystet, men det skal visst bare være nervesmerter som følge av at nervene reparerer seg igjen 😅 og er også litt rar følelse å stramme/bruke brystmuskelen, men ikke vondt. Kjenner bare på en måte at det er noe der 😂 men til vanlig så merker jeg veldig lite til at jeg har implantater, og sånn har det vært i flere uker nå 😊 jeg var også ganske heldig mtp smerter rett etter op, trodde det skulle være mye verre enn det faktisk var 😁 

Nå har jeg snakket med kirurgen igjen, og vi ble enige om 275, så da håper jeg at jeg blir fornøyd :)  Fikk du tilbud om 3d-bilder? I så fall, syns du resultatet ble tilnærmet likt som de viste på 3d-bildene? 
Jeg syns mine så så rare ut når han gjorde det på meg, men kan være fordi jeg ikke pleier å se på meg selv på den måten, og at hele settingen er som den er. Han bare testet 300 cc for å vise, og da ble de jo større, men ikke nødvendigvis så mye fyldigere/rundere, om du skjønner? Jeg håper jo de blir runde også, og ikke bare vokser utover 😅
Han snakket på fettransplantasjon hos meg også, for å fylle ut mer, men jeg har ikke så mye å ta av visstnok så tror han slo fra seg den tanken. 

Så herlig med minimalt med smerter, håper jeg er like heldig også! 🙏
Kan jeg spørre om du er i jobb, og isåfall hvor lenge du var vekk fra jobben? Om du har en fysisk krevende jobb eller ikke? Jeg har det, og jeg har ordnet meg fri i 2 uker ihvertfall, men lurer på om det er litt for kort🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/23/2020 at 7:46 AM, Bolla* said:

Nå har jeg snakket med kirurgen igjen, og vi ble enige om 275, så da håper jeg at jeg blir fornøyd :)  Fikk du tilbud om 3d-bilder? I så fall, syns du resultatet ble tilnærmet likt som de viste på 3d-bildene? 
Jeg syns mine så så rare ut når han gjorde det på meg, men kan være fordi jeg ikke pleier å se på meg selv på den måten, og at hele settingen er som den er. Han bare testet 300 cc for å vise, og da ble de jo større, men ikke nødvendigvis så mye fyldigere/rundere, om du skjønner? Jeg håper jo de blir runde også, og ikke bare vokser utover 😅
Han snakket på fettransplantasjon hos meg også, for å fylle ut mer, men jeg har ikke så mye å ta av visstnok så tror han slo fra seg den tanken. 

Så herlig med minimalt med smerter, håper jeg er like heldig også! 🙏
Kan jeg spørre om du er i jobb, og isåfall hvor lenge du var vekk fra jobben? Om du har en fysisk krevende jobb eller ikke? Jeg har det, og jeg har ordnet meg fri i 2 uker ihvertfall, men lurer på om det er litt for kort🤔

Så bra at du landet på en størrelse 👍🏼 det kommer sikkert til å bli veldig bra 😁

Fikk se 3d bilder ja, og syns også det var litt rart å se.. På bildet ble de jo litt rundere og større, men hittil synes jeg resultatet faktisk ser bedre ut i virkeligheten enn på 3d bilde 😅 de 3d bildene vil nok ikke klare å vise helt nøyaktig resultat, men man får jo en idé av hvordan størrelse og fasong vil bli 🤔 mine ble helt klart myye rundere enn før operasjonen, de var ganske spisse og ingen underboob 🙈 

Jeg jobber som frisør, så litt fysisk krevende jobb. Bruker jo armene mye til å vaske hår, klippe og føne osv, og man skal jo være litt forsiktig med å løfte armene i starten. Jeg var borte fra jobb i 2 uker jeg også, og det gikk ganske greit. Kjente det var litt vondt å vaske hår, skal jo ta i litt med shampo osv 😅 og bare det å pumpe ut shampo og balsam fra flaskene var litt vondt. Kjente det også når jeg skulle koste opp hår fra gulvet etter kundene, og nå om dagen må vi jo også desinfisere alt mellom hver kunde. Så når jeg skulle vaske stolen som kunden satt på, så var den bevegelsen også litt vond.. Så alt jeg merka at gjorde litt vondt var jeg ekstra forsiktig med. Det var kanskje sånn i et par uker til også ble det bedre og bedre, tror det var rundt 1,5-2 mnd post op at jeg ikke merka noen av de "smertene" mer, og kunne jobbe helt som normalt 😅 

Det varierer jo litt fra person til person hvor raskt man heler og kan jobbe igjen, men jeg opplevde hvertfall litt smerter når jeg begynte igjen etter 2 uker. Så hadde sikkert ikke gjort noe med litt lenger fri, men det var ikke så vondt at jeg ikke klarte å jobbe liksom. Føltes egentlig mer ut som at jeg var veldig støl, hvis jeg brukte brystmusklene 😅 og de bruker man visst mye mer enn man skulle tro 😂 husker i starten at bare det å lukke opp dører, pusse tenna, vaske henda og sånne småting var "vondt" 🙈 men du kan jo kjenne litt etter hvordan du føler deg når det nærmer seg 2 uker og kanskje ta egenmelding hvis du tror du trenger mer fri 😊 husker at første uka for min del var det ganske likt hele tiden men så fort jeg bikket 1 uke post op så følte jeg meg mye bedre fra dag til dag 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/22/2020 at 10:08 AM, Kirsebærtre said:

Hei !

Nå er jeg 6 uker post op. Jeg har ingen smerter eller ubehag. Synes de er ganske så runden og sitter utenpå om dere skjønner.. ( har motiva ergonomix) og ganske harde.

Er dette normalt?

..ifølge informasjonen jeg fikk fra klinikken kan jeg nå leve som normalt og bruke vanlig bh uten spiler. Jeg blir likevel litt usikker .

Kan jeg trene styrke som vanlig? Det er veldig mange øvelser som ikke går direkte på brystmuskulaturen men som likevel aktiverer den...

Kan jeg jogge?

Gir vanlig bh nok støtte?

Mye spørsmål men d dukker jo opp nye hele tiden. Håper noen av dere som er kommet lengre en meg kan gjøre meg litr klokere 🙂

 

 

 

Det tar nok litt tid før brystene blir helt myke igjen, og det varierer fra person til person hvor lang tid den "drop & fluff" prosessen vil ta 😊 så ville ikke uroet meg for mye om det 👍🏼 jeg er snart 4mnd post op og føler ikke mine er helt myke enda, Har også motiva ergonomix. Mitt eget brystvev har blitt mykt igjen, som er liksom "utapå" implantatene, men når jeg klemmer på implantatene så er de hardere der, men får klemt de litt inn eller hva man skal si 😅 de kjennes mye mykere ut enn hva de gjorde de første ukene hvertfall, men man kjenner at det er fake pupper for å si det sånn 🙈 utseendemessig har de forandra seg mye, ikke like runde/høye i øvre del. Fått mer dråpeforma fasong 👍🏼 Men etter 6-12 mnd vil man se det endelige resultatet, så regner med de vil bli mykere også da 😅 selvom de vil nok aldri føles helt 100% som naturlige bryster. 

Angående bh så begynte jeg med vanlig bh uten spiler etter 4 uker, og det har gått fint. Bruker enda op-bhen innimellom også, føler den gir litt bedre støtte 😅 men bruk det du føler er komfortabelt 👍🏼 samme med trening og aktivitet, ikke gjør det som føles feil/vondt/ubehagelig. Og bruk god støttebh hvis du skal jogge 😊 

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (2 timer siden):

Det tar nok litt tid før brystene blir helt myke igjen, og det varierer fra person til person hvor lang tid den "drop & fluff" prosessen vil ta 😊 så ville ikke uroet meg for mye om det 👍🏼 jeg er snart 4mnd post op og føler ikke mine er helt myke enda, Har også motiva ergonomix. Mitt eget brystvev har blitt mykt igjen, som er liksom "utapå" implantatene, men når jeg klemmer på implantatene så er de hardere der, men får klemt de litt inn eller hva man skal si 😅 de kjennes mye mykere ut enn hva de gjorde de første ukene hvertfall, men man kjenner at det er fake pupper for å si det sånn 🙈 utseendemessig har de forandra seg mye, ikke like runde/høye i øvre del. Fått mer dråpeforma fasong 👍🏼 Men etter 6-12 mnd vil man se det endelige resultatet, så regner med de vil bli mykere også da 😅 selvom de vil nok aldri føles helt 100% som naturlige bryster. 

Angående bh så begynte jeg med vanlig bh uten spiler etter 4 uker, og det har gått fint. Bruker enda op-bhen innimellom også, føler den gir litt bedre støtte 😅 men bruk det du føler er komfortabelt 👍🏼 samme med trening og aktivitet, ikke gjør det som føles feil/vondt/ubehagelig. Og bruk god støttebh hvis du skal jogge 😊 

Takk for svar. Må vel bare være tålmodig og ta tiden til hjelp.  Føler de er altfor store så får håpe d minsker litt 🙉 fikk spile bh til jul som passet nå men bør vel ikke bruke d enda pga arrene. Så jeg lurer litt på hvor mye de kommer til å forandre seg de neste mnd og om den fortsatt passer da. ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 hours ago, Kirsebærtre said:

Takk for svar. Må vel bare være tålmodig og ta tiden til hjelp.  Føler de er altfor store så får håpe d minsker litt 🙉 fikk spile bh til jul som passet nå men bør vel ikke bruke d enda pga arrene. Så jeg lurer litt på hvor mye de kommer til å forandre seg de neste mnd og om den fortsatt passer da. ? 

 

Ja, de blir sakte men sikkert mykere og vil føles mer og mer som "en del" av kroppen din 😅 husker jeg også synes mine var for store i starten, men nå er jeg veldig fornøyd! Kan være at man blir vant til den nye størrelsen etterhvert. Implantatene vil jo ikke minske, men hevelse osv i starten kan jo gjøre at de blir litt større enn de egentlig er 🙈 og når de dropper litt mer vil de bli litt mer flate i øvre del og fylden flytter seg mer mot nedre del som gjør at de får mer den dråpeformen som motiva ergonomix gir.

Når jeg ser på bilder fra de første ukene så var de mye rundere øverst og lite fylde nederst og niplene pekte mer ned enn opp. Nå som de har droppet mer så har fylden flytta seg mer ned og niplene peker opp 👍🏼 så er vel mer fasongen som forandrer seg enn størrelsen.. Synes ikke mine har blitt noe særlig mindre hvertfall 🙈 de bhene jeg kjøpte 4 uker post op passer meg jo enda etter snart 4 mnd, så tror den bhen du fikk vil passe deg en stund hvertfall 😅 men man skal ikke bruke spiler før det har gått 6 mnd da 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (4 timer siden):

Ja, de blir sakte men sikkert mykere og vil føles mer og mer som "en del" av kroppen din 😅 husker jeg også synes mine var for store i starten, men nå er jeg veldig fornøyd! Kan være at man blir vant til den nye størrelsen etterhvert. Implantatene vil jo ikke minske, men hevelse osv i starten kan jo gjøre at de blir litt større enn de egentlig er 🙈 og når de dropper litt mer vil de bli litt mer flate i øvre del og fylden flytter seg mer mot nedre del som gjør at de får mer den dråpeformen som motiva ergonomix gir.

Når jeg ser på bilder fra de første ukene så var de mye rundere øverst og lite fylde nederst og niplene pekte mer ned enn opp. Nå som de har droppet mer så har fylden flytta seg mer ned og niplene peker opp 👍🏼 så er vel mer fasongen som forandrer seg enn størrelsen.. Synes ikke mine har blitt noe særlig mindre hvertfall 🙈 de bhene jeg kjøpte 4 uker post op passer meg jo enda etter snart 4 mnd, så tror den bhen du fikk vil passe deg en stund hvertfall 😅 men man skal ikke bruke spiler før det har gått 6 mnd da 😊

Ja det er sant, får gjemme den i skapet noen måneder 😉 gleder meg til føles litt mer naturlig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (På 26.12.2020 den 12.06):

Nå er jeg 6 uker post op. Jeg har ingen smerter eller ubehag. Synes de er ganske så runden og sitter utenpå om dere skjønner.. ( har motiva ergonomix) og ganske harde.

Er dette normalt?

Det er fortsatt altfor tidlig å se det endelige resultatet, det kan ofte gå op mot 6mnd før de finner sin endelige form  :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missfitness skrev (På 30.12.2020 den 9.23):

Det er fortsatt altfor tidlig å se det endelige resultatet, det kan ofte gå op mot 6mnd før de finner sin endelige form  :) 

Hei!  Trener du mye?  Jeg er nå snart 8 uker post op og ønsker å starte opp igjen med trening.  Men er usikker på hvor mye jeg evt kan gjøre.  Kjenner at brystmuskulaturen aktiverer seg ved mange øvelser selv om d ikke er øvelser som går direkte på bryst. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...